Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

sebastian stefan

Din pacate  valorile aratate de diagnoza la compensarea injectoarelor nu te vor edifica.La mine spre exemplu valorile erau in parametri.Am patit sa meraga prost in 3 cilindri si sa scoata fum alb atunci am reusit sa pun diagnoza si pe cilindrul 1 aveam o valoare de +8 .Ulterior masina si-a revenit dar a continuat sa rontaie metalic .Am inceput cu schimbarea injectoarelor intai 1 care parea cu probleme ,dar rontaitul nu a disparut. Din cand in cand dimineata daca avea si Ac pornit la relanti se mai oprea si motorul asa din senin cand era scos din viteza.Apoi la diagnoza a aparut ca si injectorul 3 depasea parametrii ,schimbat si el cu un sh ,comportament similar rontait f putin diminuat. M-am hotarit sa iau si restul injectoarelor tot sh ,din pacate unul din ele era defect total,asa ca acum am 3 injectoare de pe o masina si un altul de pe alta masina sh.Rontaitul s-a diminuat foarte mult ,dar nu a diparut total.Asa ca daca aveti bani si doriti sa scapati de rontait luati injectoare noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vreau sa cumpar un A3 2014 cu motor CRKB si oricit am cautat nu am gasit daca sunt probleme la injectoarele de la acest model.

Sunt probleme? Ma puteti indruma unde este disponibila informatia?

Multumesc.   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.6 cayc 2013 190000km.. dupa ce am sters adaptarile invatate am urmatoarele probleme: relantiul oscileaza cand am clima pornita si uneori daca nu sunt atent sa o tin din ambreiaj moare motorul.. consum exagerat de mare mediu 8.5, pe autostrada cu mers regulat de 130/h nu scade sub 6.5-7.00, in mers daca o scot din viteza consum instant  pe bc de 6.7 8 chiar si 9, oscileaza.. regenerari foarte dese, rontait intr-o anumita plaje de turatie... am observat ca la rece merge mult mai bine... parca uneori are putere parca uneori nu...erori doar ceva pe la geamul soferului ca nu ar fi calibrat sau ceva de genul..si pe la clima ca nu se deschid toate gurile alea de ventilatie chiar daca ele se deschid si functioneaza cum trebuie...masurata impendanta la injectoare la rece find de 200 de klohm...  consumul la ralanti cand roata nu se invarte ajunge cu motorul cald la 0.5l/h si cu Ac 0.8l/h...

Inainte sa sterg acele adaptari ale injectoarelor aveam consum de 0.3 l/h si 0.5 cu Ac pornit... pe autostrada italia slovenia consum de 4.8/100...de cand au fost sterse s-au parcurs peste 2000 km si problemele persista. Peste cateva zile o sa ma intorc in tara cu problemele respective...cineva care stie ce as putea face daca nici dupa acest drum lung nu revevin in parametrii ce ii avea cand am cumparato acum un an ce as putea face?

20180722_124810.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna adaptari ale injectoarelor? codurile lor?

Fara sa te superi pe mine, de ce ai umblat la ceva care functiona bine?!? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corectiile injectoarelor se sterg doar daca se schimba vreun injector. Calibrarea lor rapida se poate face cu ODIS, la service VW sau la un mecanic care are acest program

O sa isi "reinvete" corectiile oricum si singura masina, dar trebuie sa o lasi sa "curga" cat mai mult cu frana de motor (faza in care se fac injectiile de test, pentru a stabili efectul asupra fiecarui cilindru in parte si corectia aferenta). Urmareste in VCDS grupul 192 - "Learning cycle counter of min. deviation quantity ". Cand acesta ia valoarea "1", inseamna ca s-a terminat un cilcu complet de invatare. La mine acesta are valoare 94. Asteapta sa ajunga si la tine macar la valoarea 2-3. E nevoie de vreo 80-100 de km, cu multa frana de motor ca sa se incrementeze odata acest counter.

Bafta sa iti rezolvi problema !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a ajuns la 3 counterul si  problemele inca persista...le-am sters apasand pe butonul de adaptare injectoare di  vcds in speranta ca ma va scapa de o problema, problema era urmatoarea: de obicei cand isi face regenerare si incerc sa plec in marsarier sau in viteza intai dar cel mai bine se aude in marsarier, se aude un falfait in decelerare ca si cum niste pale de la o elice ar atinge de ceva...nu stiu daca ma exprim bine...oricare ar fi motivul am facuto de oaie si recunosc.. nu stiam ca va avea acest efect negativ asupra functionarii motorului..la cum era scris acolo suna ca o publicitate la pasta de dinti colgate... vorba aia am zis ca poate mai incrementez vreo 100 de caluti???

Modificat de FILIP_MARIUS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si un "Automatic test sequence" din Basic Settings parca, dureaza vreo 6 -7 minute, dar mi se parea ca masina mergea mai bine dupa ce rulam acest test.

Mai ai rabdare cu ea, ar trebui sa-si revina, daca e numai de la corectii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa ma intorc din concediu o sa fie cam 3500km in plus, sa vedem daca se da pe brazda daca nu la doctor la vw cu ea sa ii dea ei pastile ca eu rabdare am avut de prin martie..si am cam mers cu ea vreo 2000km sunt siguri...Ttibi mi-ai zis de testu acela si la inceput daca iti amintesti si il facusem si inainte sa imi zici si dupa ce mi-ai zis tu dar nici o imbunatatire... ca sa nu fiu calic dupa ce am sters corectiile (adaptarile)  masina mergea ca un tractor in 3 pistoane, acum nu mai merge asa dar oricum nu si-a revenit cum era inainte..

Modificat de FILIP_MARIUS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Sunt posesorul unui VW Jetta 2010 (77Kw, 105 CP, cod motor CAYC). Masina are aproape 60000 km (cumparata din reprezentanta, nu intrebati de ce are atatia km :)), reviziile au fost facute la timp chiar daca s-a circulat putin cu ea, schimbat diverse consumabile - per ansamblu, nu a avut nicio problema. Bataia de cap a inceput insa dupa schimbarea distributiei, undeva prin martie anul acesta (nu o asociez cu ce s-a intamplat dupa aceea, dar ramane un punct de reper). Avand in vedere ca situatia e de durata, am incercat sa prezint mai jos, cronologic, erorile aparute, precum si o serie de comentarii. Imi cer scuze pentru postarea lunga si modul de descriere, dar as aprecia daca ati avea rabdarea sa o parcurgeti in speranta ca ati putea sa imi oferiti niste indrumari:

56760  km

Address 01: Engine (J623-CAYC)       Labels: 03L-906-023-CAY.clb

   Part No SW: 03L 906 023 AN    HW: 03L 906 023 A

   Component: 1,6l R4 CR td H23 4881 

   Revision: --------    Serial number: 00000000000000

   Coding: 00114016030400080000

   Shop #: WSC 00066 000 00184

   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AN 001003

   ROD: EV_ECM16TDI02103L906023AM.rod

   VCID: 72EB3C43A55AFA8E927-8027

 

1 Fault Found:

7344 - ROD - Unknown Error Code

          - 00 [032]

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 2

                    Mileage: 56289 km

                    Date: 2097.14.28

                    Time: 08:39:08

 

Readiness: 0000 0000

 

Comentariu: Ca simptom, am observat in mers aparitia spiralei si o senzatie de dat in nas a motorului (la inceput nu mai mult de o secunda, de multe ori nici nu era sesizabil).

Dupa cautari pe diverse forumuri am descoperit ca eroarea se refera la Potentiometer G212 – Signal too Low/High

 

Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels: 1K0-937-08x-09.clb

   Part No SW: 5K0 937 086     HW: 5K0 937 086

   Component: BCM PQ35 M    008 0019 

   Revision: BC008001   

   Coding: 40000A3A902D02E0400000800000012003000088500081605C8000000000

   Shop #: WSC 00066 000 00000

   VCID: F1E9B34F285C4196EBD-80A4

 

   Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 E  Labels: 1KX-955-119.CLB

   Component: Wischer 23070  21  0501

   Coding: 009795

 

3 Faults Found:

00447 - Function Limitation due to Over-Voltage

            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 6

                    Fault Frequency: 4

                    Reset counter: 215

                    Mileage: 54292 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2030.14.23

                    Time: 09:31:19

 

             Freeze Frame:

                        Term 15 On

                    Voltage: 14.55 V

                        ON

                        ON

                        OFF

                        OFF

                        OFF

 

02394 - Parking Light Left Front (M1)

            010 - Open or Short to Plus - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101010

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 18

                    Reset counter: 190

                    Mileage: 54777 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2031.14.08

                    Time: 11:10:32

 

             Freeze Frame:

                        Term 15 On

                    Voltage: 12.15 V

                        ON

                        ON

                        OFF

                        OFF

                        OFF

 

02395 - Parking Light Front Right (M3)

            010 - Open or Short to Plus - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101010

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 6

                    Reset counter: 219

                    Mileage: 55643 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2032.14.17

                    Time: 12:23:09

 

             Freeze Frame:

                        Term 15 On

                    Voltage: 14.20 V

                        ON

                        ON

                        OFF

                        OFF

                        ON

 

Comentariu: Erorile de pe J519 au disparut de la sine dupa o perioada.

                                                                                                                 

Address 56: Radio (J503)       Labels: 5M0-035-1xx-56.clb

   Part No SW: 1K0 035 186 AA    HW: 1K0 035 186 AA

   Component: Radio RCD310  013 0036 

   Revision: 01000000    Serial number: VWZ1Z2I6189919

   Coding: 0500040004

   Shop #: WSC 00066 000 00000

   VCID: 65C1571F6C941D36075-8030

 

1 Fault Found:

00873 - Bass Speaker Rear Right (R17)

            011 - Open Circuit

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01101011

                    Fault Priority: 5

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 242

                    Mileage: 43859 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2018.14.15

                    Time: 13:34:33

 

Comentariu: Eroare careia nu i-am dat niciodata importanta, persista de mult timp.

 

   Part No SW: 1K0 959 701 AC    HW: 1K0 959 793 N

   Component: J386  TUER-SG FT    1519 

   Revision: 72009005    Serial number: 00000941598709

   Coding: 0000180

   Shop #: WSC 00066 000 00000

   VCID: 6FED35377E68D7667D9-803A

 

2 Faults Found:

00096 - Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161)

            012 - Electrical Fault in Circuit

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01101100

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 254

                    Reset counter: 245

                    Mileage: 42018 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2015.14.08

                    Time: 16:57:25

 

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

            008 - Implausible Signal - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101000

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 254

                    Reset counter: 30

                    Mileage: 53228 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2029.14.16

                    Time: 11:49:43

 

Comentariu: La fel ca eroarea pentru radio, si pe acestea doua le am de mult timp.

 

56904 km

 

Pe modulul Engine persista aceeasi eroare ca in log-ul de la 56760 km

Pe modulul Cent.Elect. (J519), se adauga urmatoarele erori:

 

00987 - Lamp for Brake Light; Left (M9)

            010 - Open or Short to Plus - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101010

                    Fault Priority: 1

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 227

                    Mileage: 56774 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2033.14.30

                    Time: 14:02:03

 

             Freeze Frame:

                        Term 15 On

                    Voltage: 14.25 V

                        ON

                        ON

                        OFF

                        OFF

                        ON

 

00988 - Lamp for Brake Light; Right (M10)

            010 - Open or Short to Plus - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101010

                    Fault Priority: 1

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 227

                    Mileage: 56774 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2033.14.30

                    Time: 14:02:03

 

             Freeze Frame:

                        Term 15 On

                    Voltage: 14.25 V

                        ON

                        ON

                        OFF

                        OFF

                        ON

 

 

Comentariu: Erorile pentru frane nu au fost recurente, asa ca pe la 58000 km au disparut de la sine.

 

58409  km

Address 01: Engine (J623-CAYC)       Labels: 03L-906-023-CAY.clb

   Part No SW: 03L 906 023 AN    HW: 03L 906 023 A

   Component: 1,6l R4 CR td H23 4881 

   Revision: --------    Serial number: 00000000000000

   Coding: 00114016030400080000

   Shop #: WSC 00066 000 00184

   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AN 001003

   ROD: EV_ECM16TDI02103L906023AM.rod

   VCID: 72EB3C43A55AFA8E927-8027

 

2 Faults Found:

7563 - EGR Sensor 1

          P046C 00 [096] - Implausible Signal

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 58265 km

                    Date: 2098.14.30

                    Time: 10:20:02

 

7344 - ROD - Unknown Error Code

          - 00 [032]

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 23

                    Mileage: 58382 km

                    Date: 2098.14.31

                    Time: 10:07:47

 

Readiness: 0000 0000

 

Comentariu: Dupa cum se observa si din frecventa erorii “necunoscute”, spirala in bord aparea tot mai des, iar senzatia de dat in nas si de taiere a acceleratiei devenise vizibila. Mergand in continuare cu masina, am incercat sa vad daca exista un anumit sablon care determina aparitia erorii (sarcina motor, accelerare/decelerare etc). Din pacate, nu am reusit sa imi dau seama, pentru ca efectiv am sesizat-o in toate situatiile. Datorita frecventei dese de aparitie, la un moment dat mi s-a aprins in bord si martorul de Check Engine.  Citind topicul dedicat EGR de pe vwforum, cat si alte discutii de pe alte forumuri straine,  am crezut cu siguranta ca problema este de la supapa de recirculare gaze si deja ma impacasem cu gandul ca trebuie sa o inlocuiesc.

 

Alte simptome pana in acest moment:

-          de vreo 2-3 ori mi s-a oprit motorul in mers; avand in vedere ca s-a intamplat la viteza mica, am pus acest lucru pe seama ridicarii prea rapide a piciorului de pe ambreiaj. Ce-i drept, de fiecare data s-a intamplat cu motorul rece;

-          relanti mai instabil, cateodata si cu motorul cald;

-          pornire cateodata mai greoaie dupa 8-9 ore de stationare; in rest, la sfert.

 

Decis fiind sa schimb EGR-ul (bineinteles si dupa diagnoza lor), ma programez la service. Fix cu o zi inainte de a o duce, stupoare – fiind in trafic, dupa o accelerare mai violenta, se aprinde spirala, check engine-ul, masina da in nas...Nu mai reusesc sa trec de 2000 rpm, imi dau seama ca a intrat in limp mode. Fiind la vreo 3 km de service, ma tarasc cu ea si o las acolo. A doua zi, pun baietii testerul pe ea (interfata Bosch), dupa ce in prealabil pusesem si eu VCDS-ul. Rezultatele, mai jos:

 

Address 01: Engine (J623-CAYC)       Labels: 03L-906-023-CAY.clb

   Part No SW: 03L 906 023 AN    HW: 03L 906 023 A

   Component: 1,6l R4 CR td H23 4881 

   Revision: --------    Serial number: 00000000000000

   Coding: 00114016030400080000

   Shop #: WSC 00066 000 00184

   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AN 001003

   ROD: EV_ECM16TDI02103L906023AM.rod

   VCID: 72EB3C43A55AFA8E927-8027

 

2 Faults Found:

9840 - Injector: Cylinder 4 (N33)

          P0204 00 [175] - Circuit Malfunction

          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 59420 km

                    Date: 2101.14.23

                    Time: 00:13:10

 

9772 - Internal Control Module

          P0606 00 [032] - Processor Fault

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 59420 km

                    Date: 2101.14.23

                    Time: 00:13:08

 

Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels: 1K0-937-08x-09.clb

   Part No SW: 5K0 937 086     HW: 5K0 937 086

   Component: BCM PQ35 M    008 0019 

   Revision: BC008001   

   Coding: 40000A3A902D02E0400000800000012003000088500081605C8000000000

   Shop #: WSC 00066 000 00000

   VCID: F1E9B34F285C4196EBD-80A4

 

   Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 E  Labels: 1KX-955-119.CLB

   Component: Wischer 23070  21  0501

   Coding: 009795

 

1 Fault Found:

00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)

            004 - No Signal/Communication - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100100

                    Fault Priority: 6

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 68

                    Mileage: 59420 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2037.14.23

                    Time: 12:03:48

 

             Freeze Frame:

                        Term 15 Off

                    Voltage: 12.25 V

                        OFF

                        ON

                        OFF

                        OFF

                        OFF

 

Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V4.clb

   Part No SW: 1K0 907 530 AA    HW: 1K0 907 951

   Component: J533  Gateway   H07 0081 

   Revision:   H07 01    Serial number: 030709F1001280

   Coding: E9807F06000202001002

   Shop #: WSC 00066 000 00000

   VCID: 66C350135192162E0EF-8033

 

2 Faults Found:

00474 - Control Module for Immobilizer

            004 - No Signal/Communication - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00110100

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 68

                    Mileage: 59420 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2037.14.23

                    Time: 12:03:48

 

00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)

            004 - No Signal/Communication - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00110100

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 68

                    Mileage: 59420 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2037.14.23

                    Time: 12:03:48

 

Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl

   Part No SW: 1K0 959 701 AC    HW: 1K0 959 793 N

   Component: J386  TUER-SG FT    1519 

   Revision: 72009005    Serial number: 00000941598709

   Coding: 0000180

   Shop #: WSC 00066 000 00000

   VCID: 6FED35377E68D7667D9-803A

 

3 Faults Found:

00096 - Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161)

            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101100

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 254

                    Reset counter: 69

                    Mileage: 42018 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2015.14.08

                    Time: 16:57:25

 

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

            008 - Implausible Signal - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00111000

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 254

                    Reset counter: 69

                    Mileage: 53228 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2029.14.16

                    Time: 11:49:43

 

00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)

            004 - No Signal/Communication - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100100

                    Fault Priority: 4

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 68

                    Mileage: 59420 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2037.14.23

                    Time: 12:03:48

Cei din service mi-au spus ca mai intai ar trebui verificate toate injectoarele (si cel mai probabil schimbat inj. nr. 4); apoi, verificat tot cablajul de la ECU.. Nu inteleg de ce primele erori (cele de EGR) nu mai sunt prezente, pare ca ECU a luat-o razna. Ma sperie gandul ca problema ar putea fi de la ECU si ar necesita inlocuire. Avand in vedere cele prezentate, va rog sa imi spuneti ce altceva ar mai trebui sa am in vedere pentru verificari.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste o interfata originala ,sterge toate erorile si posteaza ce mai apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codurile de eroare obtinute in service (interfata Bosch) sunt urmatoarele:

P0204 - defect supapa injectie

P0606 - defect calculator comanda

P1CB0 - eroare necunoscuta

Dupa o prima stergere au reaparut primele doua. Cam asta e ceea ce mi-am notat si din pacate nu am acces la o interfata originala.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RaduMB  injector 4 de schimbat.. posibil sa te lase si EGR.

Cine a avut "geniala"  intiativa (va rog traduceti voi drept foarte neinspirata ...ca sa ma exprim elegant) sa schimbe distributia la km aia?

ps : erorile nu au legatura cu distributia... softul de la motor e arhaic si nu stie sa faca diferenta daca e ECU defect sau are injectorul in scurt..  in realitate doar injectorul e defect ECU iti garantez ca nu are nici o problema ..necesita doar update de soft

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am mai umblat putin pe la masina. Am scos mufa de la fiecare injector in parte; diferente in modul de functionare am observat cand am scos mufele pentru injectoarele 1, 2 si 3. La injectorul 4, motorul a continuat sa sune la fel. Am masurat apoi cu multimetrul tensiunea pe firul de alimentare: daca pentru inj 1-3 aceasta varia intre 1.7- 2.1V, la injectorul 4 aveam undeva la 3.1 V. Deci, eroarea e confirmata.

Impedanta nu am apucat inca sa o masor, o sa revin cu info in momentul cand o fac.

Nici nu stiu daca sa cumpar mai intai un injector sau sa verific tot cablajul de la ECU...Mi-e frica sa nu imi "prajeasca" si injectorul nou...

Cei din service mi-au recomandat sa verific si curat toate injectoarele si mai apoi sa verifice ei cablajul. Tot citind insa postarile de aici, nu stiu daca are sens sa mai dau niste bani aiurea pentru asta...

Modificat de RaduMB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RaduMB  mergi la reprezentanta schimba ca la carte inj 4 si update de soft ...nu mai scoate mufele  in timpul functionarii ( e cea mai mare prostie pe care o poti face nu e dacie si nu sunt bujii).  ecu si cablajul nu au nimic it garantez nu are rost sa pierzi timul si banii

tensiunea nu are cum sa fie aia e .. de ordin mai mare de 100 Volti nu 1.7 V!!!

Ps: nu mai incerca sa repari nimic las-o asa si mergi la un service compentent (reprezentanta)  pe platforma daca merge in trei acum

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: dupa verificarea cablajului, care a fost in regula, am schimbat injectorul defect cu unul VDO (revizia noua); cod injector nou scris cu VCDS, momentan masina merge bine. Toata distractia m-a costat undeva la 1700 lei (din care 1150 injectorul) + concediu pierdut.

Ma mai gandesc daca ii fac update de soft sau nu; avand in vedere ca si injectorul 1 dadea semne de oboseala, e posibil sa mai achizitionez unul sa il am de rezerva.

Multumesc @bob7 pentru sfaturi si tuturor celor care au avut rabdarea sa imi citeasca postarile!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la mecanic , a pus testerul pe masina, tester original nu VDCS, ,la motor nicio eroare, alte erori pe la usi care le stiam, intre timp eu am schimbat motorina cu Mol Evo  6,24 lei/l in loc de Petrom sau OMV ce bagam inainte , am cam scapat de rontait , am lasat masina sa verifice filtre si ce mai crede el  deoarece am un consum f.mare si de 8%  afara cu AC pornit , turata corespunzator  sa nu mai dau de bai cu EGR, in rest masina trage la fel (cred ca modelul cu 1.6 TDI e mult prea slab pt kg masinii ,dar asta e ,lucram cu ce avem in curte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

Am citi cu mare interes topicul mai ales ca ma confrunt in mare cu aceleasi probleme ca si voi.

Pe scurt, VW Jetta 2011 1.6 TDI CR  CAYC. In ultimele 6 luni mi au cazut pe rand 3 injectoare - toate din aceasi cauza elementul Piezo.

Primul injector l am inlocuit cu unul nou, al doilea SH iar acum dupa al 3 -lea vreau sa pun set injectoare noi.

Intrebare:  La service imi recomanda sa iau 4 injectoare noi din acelasii set chiar daca am 1 inj achziionat nou acum 4 luni (aprox 2000 km), credeti ca daca o sa cumpar noi inca 3 si nu set de 4 o sa ma afecteze? -inafara de portofel :)

Stiti vreun magazin unde accepta injectoarele vechi si ofera dscount la achizionare unui set nou?

Va multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocueste doar injectoarele defecte ,(trebuie codate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caddy 1.6 TDI, CAYD, 2011. Injectorul 1 defect, diagnosticat cu VCDS:

1 Fault Found:
9837 - Injector: Cylinder 1 (N30) 
          P0201 00 [167] - Circuit Malfunction
          MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1

Am cateva intrebari:

1. daca toate injectoarele sunt 03L130277B, pot sa înlocuiesc doar unul singur cu 03L130277S? (stiu ca varianta optima ar fi înlocuirea întregului set, dar portofelul meu nu e de acord)

2. va rog sa nu radeti, dar as vrea sa fiu sigur de unde incepe numaratoarea cilindrilor. Langa cureaua de distributie este cilindrul 1 sau 4?

3. in imagine este un injector similar. Care este codul care va trebui scris in ECU cu ajutorul VCDS? Banuiesc ca 65641. Am vazut ca acel numar difera putin de la un injector la altul. Se poate inlocui si fara a efectua modificari cu VCDS?

Multumesc!

264609227_injector1x.thumb.jpg.714eb22699867929763b22d52505f79e.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifica mufa si cablaj ,daca astea sunt ok se inlocuieste injectorul cu unul nou cu cod nou (necesita saibe,oringuri,suruburi noi) . Obligatoriu se scrie codul injectorului cu vcds-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare lume,

Vin si eu cu o problema, am un golf VI 1.6 tdi CAYC 2011, 215000 km venind de la Bistrița la Constanța mi sa aprins martorul "spirală" si m-a limitat la 115 km/h, tras pe dreapta oprit si pornit motor totul ok, dupa inca 200 de km facuti iar "spirală" in bord limitat la 115km/h... Ajung la Constanța, a doua zi mers la service testerul  pe ea si mecanicul imi spune presiune mica in rampă, am vrut sa fac poza la log dar interesant nu m-a lasat, am apucat de am notat asta pe telefon 

10116 FUEL RAIL/SYSTEM PRESSURE

P008700(032)TOO LOW

A desfacut filtrul de motorină si regulatorul de presiune(cel prins in doua surube) de pe pompa si erau curate dar mecanicul a spus ca trebuie curățat tot sistemul si schimbata pompa si injectoarele mi-a si facut un pret dupa 10 minute 6000 de lei cu toate piesele la mana a doua...

 Clar nu o sa schimb eu nimic la el, văzând ca sunt din alt județ a incercat sa "tragă" de pe mine, zic eu...

Alte probleme la ea nu am, numai ca la prima cheie din zi relantiul fluctuează +/- 50 rpm

Intrebarea e sunt pe ducă injectoarele sau ceva senzor din rampă!?!, dupa simptome si dupa ce am citit aici asa se pare...întreb informativ pana ajung acasa la Bistrița la "mecanicul meu"?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valori regulator presiune rampa si daca nu e ok  inlocuieste-l 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Razvan_N  1 poti unlocui doar unul singur cu S

2.cilindrul 1 este langa distributie.

3.codul de corectie la inj din poza este ACHEHK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, Bob!

Am gasit pe OLX un set de injectoare noi, cod A2C9626040080, dar vanzatorul e in concediu si nu-mi poate trimite deocamdata poze cu conectorul ca sa vad codul complet (daca tot e sa cumpar, prefer varianta cu S la urma).

1. Daca pe injectoare nu apare codul 03L130277S ci numai A2C9626040080 (fiind third-party), cum pot sa aflu daca sunt varianta veche cu B sau cea noua cu S?

(stiu ca Siemens/VDO/Continental este de fapt producatorul originalelor VW, deci nu sunt chiar third-party, dar ma gândesc cum sa le identific daca lipseste codul VW 03L130277S).

2. Este o problema daca injectoarele (NOI, nefolosite, ne-reconditionate) au urmele de oxid vizibile in poza anuntului? (atasata aici)

(Vanzatorul le-a tinut scoase din ambalaj, abia dupa oxidare s-a gandit sa le dea cu ulei de motor...)

211526545_2_1000x700_injectoare-noi-16-tdi-gama-vag-audi-vw-seat-skoda-fotografii.jpg

Modificat de Razvan_N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

03L130277B (VW)  <=> A2C59513554 (VDO)

03L130277S (VW)  <=> A2C9626040080 (VDO)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!