Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

"rontaitul"  poate fi in limite normale la rece .."asa face toate" 

-daca  a trecut testul de adaptare a cantitati minime injectate la reprezentata atunci nu ai probleme cu injectoarele

-merge neregulat daca incerci sa il accelerezi la plecarea de pe loc la rece ?  smuceste? 

Ps: cam greu sa ghicim de la distanta ce problema are daca nu e confirmata cu o eroare /valori anormale etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- rontaitul e prezent si la rece si la cald doar la accelerare la plecarea de pe loc, in sarcina. Cu cat sarcina e mai mare(gen plecare din rampa) cu atat si rontaitul este mai prezent. Uneori nu face deloc.;

- nu merge neregulat nici la rece, nici la cald;

- de smucit, smuceste putin la plecarea de pe loc (cald sau rece fiind motorul) atunci cand are si tendinta de a "pica in nas" si uneori la schimbare din vit.1 in 2. Te face sa crezi ca , conduci ca un incepator! :blink:

Am descris toate astea fiindca as vrea sa stabilesc odata daca am sau nu probleme cu injectoarele. De  o luna ma tot chinui cu situatia asta: ba sunt unul sau mai multe defecte, ba toate sunt bune. Dupa ce stabilesc asta cu certitudine, pot sa caut alte cauze ale problemei linistit.^_^

E diagnoza de la reprezentanta 100% sfanta in ceea ce priveste injectoarele? Se mai pot verifica si prin alta metoda mai concludenta?

 

Modificat de laurtm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bancul de proba... 

Aia cu smucitul la plecarea de pe loc o aveam si eu inante de reconditionarea injectoarelor, dupa nu s-a mai manifestat.

cum se poate testa bataia injectoarelor: tragi frana de mana si dai sa pleci usor de pe loc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu aceeasi problema ca cea a lui @laurtm

On 7/4/2018 at 11:35 AM, laurtm said:

- rontaitul e prezent si la rece si la cald doar la accelerare la plecarea de pe loc, in sarcina. Cu cat sarcina e mai mare(gen plecare din rampa) cu atat si rontaitul este mai prezent. Uneori nu face deloc.;

- nu merge neregulat nici la rece, nici la cald;

- de smucit, smuceste putin la plecarea de pe loc (cald sau rece fiind motorul) atunci cand are si tendinta de a "pica in nas" si uneori la schimbare din vit.1 in 2. Te face sa crezi ca , conduci ca un incepator! :blink:

Am descris toate astea fiindca as vrea sa stabilesc odata daca am sau nu probleme cu injectoarele. De  o luna ma tot chinui cu situatia asta: ba sunt unul sau mai multe defecte, ba toate sunt bune. Dupa ce stabilesc asta cu certitudine, pot sa caut alte cauze ale problemei linistit.^_^

E diagnoza de la reprezentanta 100% sfanta in ceea ce priveste injectoarele? Se mai pot verifica si prin alta metoda mai concludenta?

 

Am achizitionat recent un Golf 6 1.6TDI si am observat acel rontait la plecare.

Am facut o verificare si mi s-a spus ca injectoarele sunt in parametri.

Atasez si o poza a parametrilor.

Tipul de la service mi-a precizat faptul ca pot face rectificarea injectoarelor dar ca e posibil ca intr-o luna sa faca la fel. Tot el mi-a spus ca poate testa injectoarele sa-mi spuna care din ele trebuie schimbat dar ca dupa test e posibil ca acestea sa se comporte mai bine dar exista riscul sa se comporte mai rau.

Ce parere aveti de valorile parametrilor si daca considerati ca trebuie sa iau masuri.

Multumesc.

 

1265308282_IMG_20180705_185047(2).thumb.jpg.b7db85a63369bb6385332aecf08b8217.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceeasi problema si la mine, injectoarele sunt in parametri normali, dar bat/rontaie. La un service specializat pe motoare diesel mi-au zis ca trebuie verificate pe banc si inlocuite cele cu probleme. La alt service (specializat pe VAG) mi-au zis sa cumpar un injector nou si sa-l schimb pe rand pana depisteaza injectorul/injectoarele cu probleme. De rectificat/calibrat in ambele parti mi-au zis ca nu are nici un sens, doar inlocuire injectoare.

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARĂ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Nu stiu ce service-uri ati colindat.....dar clar ca nu ati gasit unul ok.

Sunt destule informatii chiar aici pe acest topic....cititi-l,sigur va va oferi raspunsurile dorite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt anumite saibe distantiere. Se monteaza in injector si se strang de catre piulita superioara cu un anumit cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna injectoarele ronțăie pentru că motorina nu are biodiesel și e ,,uscată", vara are biodiesel dar ronțăie fie că e prea mult, fie că e prost. Nu prea avem ce face, chiar și atunci când găsim un furnizor de motorină care o are ok, minunea e foarte posibil să nu țină și la următorul plin. Poate niște aditiv de lubrifiere suplimentară să ronțăie în ,,liniște". ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vlahdacoroman multumesc de informare. Am citit mare parte din topic dar nu am gasit o solutie general valabila. Fiecare procedeaza dupa cum considera. Ai vreo recomandare? Vreau sa stiu cum interpretezi valorile si daca e nevoie sa iau masuri in acest sens. Multumesc.

@MihaiCr Poti sa detaliezi putin? Ai folosit acest tip de saibe si nu mai ai probleme cu rontaitul?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am ajuns la 2000 km si inca merge bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/29/2018 at 12:17 PM, bbogdanmircea said:

Am observat o chestie dubioasa alaltaieri, am pornit masina si era foarte cald deci era si AC pornit .

Turatia varia destul de deranjant cam vreo 50 rpm la ralanti si se simteau si socuri de cuplu .

Am inchis AC si nu mai varia .

Injectoarele nu au deviatii mari, nu pot sa-mi dau seama daca am o problema la AC sau la injectoare ?

Am updateul Dieselgate, inainte nu tin minte sa mai fi vazut treaba asta cu AC pornit, oricat de cald ar fi fost .

Buna ziua,si eu am aceeasi problema. Ati rezolvat-o?

P.S.Cred ca problema a aparut tot dupa dieselgate,dar nu am nici o explicatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupucarefacegheata

Salut. Am problema cu rontaintul injectoarelor si la reprezentanta Volkswagen din Constanta (Cardinal Motors) mi-au zis ca pot incerca sa faca corectia injectoarelor doar dupa ce fac upgrade de soft. Nu multumesc!

Exista vreun alt service in Constanta care poate sa isi dea seama care / cate injectoare sunt defecte, sa le schimbe si eventual sa le si scrie pe cele noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

De atunci nu a mai făcut, chiar dacă am folosit AC aproape zilnic .

Cred că depinde și dacă regenerează în același timp, când face asta motorul e super leșinat zici că are 50% din putere rămasă ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea zici că e rachetă când își face regenerarea. Probabil se simte surplusul de motorină injectată pentru a crește temperatura în filtrul de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit toate aceste pagini, va cer si eu un sfat vizavi de problema pe care o am.

Detin o skoda rapid 2014, recent achizitionata, motor CAYB. Are 270000km

La pornire cateodata masina o ia mai greu si tremura. Daca ma duc cu ea in jurul turatiei de 2200 scoate un fum alb in exces (nor de dreptul) care si miroase intepator. Apa nu dispare din borcan.

Sunt perioade cand motorul isi schimba comportamentul, iar eu suspectez injectoarele.

Postez cateva loguri la rece si cald cu deviatiile sa va dati si voi cu parerea.

Am avut memorate in ecu motor si doua erori care nu stiu daca sunt recente sau nu.

Daca intradevar am probleme cu injectoarele ce imi recomandati sa fac. Am vazut ca nu se prea recomanda reconditionare. Desi piezo masurat la rece la toate 4 este de 200kohmi.

Din aceste loguri am observat ca injectoarele 1 si 2 la rece dupa parerea mea fac probleme iar dupa incalzirea motorului in special injectorul 3 deviaza mult care e si de referinta din cate am vazut ce ati scris voi. Injectorul 3 este umed.

Orice sfat este bine venit .

Multumesc

log la rece.CSV

log la cald.CSV

log fault codes.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema cu smucitul la plecarea de pe loc la masina de servici, s-a rezolvat cu reconditionarea injectoarelor, eu am apelat la un service local, per total am fost multumit.

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link removed.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Aceste injectoare sunt piezo si nu se reconditioneaza,VDO nu a scos kit si nici banc de reparatie.

Asa ca reclama ta este de prost gust si inselatoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dedul  rezolva problemele generate de EGR si Turbo in prima instanta..... pentru injectoare  recomand sa le inlocuiesti pe toate cu unele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Stie cineva la ce cuplu se strange surubul  de fixare de la injectoare? Cum se afla anul de fabricatie al injectorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25Nm + 45 minute ..  anul e codat pe mufa de plastic. prima litera e anul  Ex: J = 2010

se utilizeaza numai surub nou

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectific !!!  8NM+180°

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surub gheara de strangere

-  inlocuiti

Strangeti suruburile de fixare mai intai doar cu MAX: 1 - 2 Nm

Dupa montarea conductelor de inalta presiune. Momentul final de strangere: 8 Nm + 180° suplimentar

Instalatia de alimentare cu combustibil - CAYC.pdf

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok din doua surse 8 Nm + 180° ramane asa de referinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Motor CAYC 1.6 , 200000 km , motorul la rece merge f. bine, dupa ceva km incepe rontaitul mai ales pe la 1800-1900 ture si mai nou se   mai greu sesizabil si la accelaratii, la urcare in ture.Masina nu o utilize aproape deloc in oras , am avut probleme cu EGR de vreo 4 luni dupa 3 zile de oras  , masina oprita din senin , pornita greu , dusa la mecanic , clapeta blocata , curata , masina merge la fel ca inainte , ocazie cu care a fost pusa pe tester si nici o eroare sau problema.Consumul fara mari calcule pare cam mare , e drept e variant si nu ma duc la economie.Nu imi dau seama daca are toti CP ca desi o am  de 2 ani nu cred ca am facut 15000 km, eu zic ca la demaraj e cam lenesa.Am schimbat motorina de la Mol , la OMV , mai nou si Petrom ,dar cred ca ma intorc la OMV sau Mol, nu stiu la care si cel fel, aditivata sau nu.Vreu un sfat ,e cazul de injectoare , resoftare etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai fa o diagnoza, verifica valorile compensatiilor injectoarelor, posteaza-le aici si vedem ce ai de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!