Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Salut,am inlocuit injectoarele cu unele noi VDO ,o perioada a mers bine, a scazut consumul... De la un timp cand accelerez brusc si puternic apar intrruperi, las acceleraria intreruperile dispar, continui sa accelerez cu intreruperi ,se apride spira galbena si ceck engine. Pe tester apare P2147 tensiune de alimentare pentru grupul A de injectoare scurt la masa.Injectoarele au fost schimbate in urma cu 9 k Km si anomalia se manifesta tot mai des si doar la accelerari tari.Daca aveti ceva idei sunt deschis pt. discutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scris codurile la noile injectoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ovidiu 1962 verifica impedanta la borna injectorului... de verificat si cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, EEXCALADE said:

Ai scris codurile la noile injectoare ?

Da. Intreruperea se manifesta si inaite de schimbarea injectoarelor dar aleator si nu genera cod de eroare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ai o problema de cablaj sau ecu defect.   posibil cablaj ros de animale care genereaza scurt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

cred ca ne-am saturat cu totii de injectoarele de la 1.6 tdi, 

ne-a transformat pe multi in "pasionati" de injectoare ... facem log-uri cu vcds si grafice in excel in loc sa ne vedem de condus sau de altele ...

astea fiind zise indraznesc sa pun o intrebare alte injectoare nu se pot monta pe CAYC ? ,

adica niste injectoare care sunt mai solide din punct de vedere functional , care se potrivesc mecanic eventual cu modificari rezonabile si care pot fi invatate de ECU eventual cu o modificare din SW.

Ceva idei aici ? a mai facut cineva ? ... parca cei care fac tuning (nu la cayc :) ) pun alte injectoare mai mari ... ei cum fac ?

bafta

 

Modificat de geo999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se poate ....sa schimbi motorul cu unul pe benzina.  nu exista alte injectoare la cayc decat cele VDO sau cele OEM care sunt tot cele VDO .

pe cat de indrazneata e ideea pe atat de imposibila... cayc foloseste injectie vdo si nu o sa se poate face nimic nici o data ,,,nu ai cum sa schimbi providerul"...

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat motorul cu 1.6 TDI Bosch sau 2.0 TDI bosch :) Dar asta implica si schimbat de instalatie electrica motor + ECU + electrician priceput :)

Eu am avut in plan, dar am trecut direct la Ibiza 2.0 TDI :)) 

Inca mai am si Polo (1.6 TDI) cu modificari pt 170 CP (turbina de pe Ibiza + intercooler). Injectoarele mai fac figuri din cand in cand, dar nu a picat niciunul cu adevarat. (230 000km momentan)

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat cu Bosch ca sa ai probleme si cu pompa de inalte...  :)))  colegul de mai sus spunea ca doreste ca schimbarile sa fie rezonabile.... cum sa fie rezonabile cand propui schimbarea intregului sistem de injectie plus ECU?   ...in paranteza nici nu se poate... cayc e putin diferit ca fratele sau de 1.6 cu bosh  .... ...

ps : e mai ieftin sa vinzi masina si sa cumperi alta..

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, giamgiu said:

@ovidiu 1962 cat aveai consum inainte de schimb si cat aveai dupa schimb? Mersi.

6,7 si a scazut la 5,9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu 1000 km dupa reconditionarea injectoarelor , totul pare ok . Consumul in oras Bucuresti 8% - inainte 11%  ,   afara inca nu  ? . Rontaitul nu mai exista , relantiul nu mai fluctueaza , regenerarile pdf nu se mai simt .

1    0,4             inainte = -1,2  si -1,4

2    0,3              inainte=  0,9  si 2,1

3    0.8               inainte= -1,4 , si -2,9

4  -0,03             inainte=  2,9   si 3,5 

 

 

Modificat de tamapiciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde mai exact ai reconditionat injectoarele @tamapiciu?? tot cod CAYC cu injectoare siemens? merci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strada Sofia NR.31 A , Otopeni - da CAYC 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tamapiciu  sigur nu aveau probleme reale (piezo defect 90% cazuri)... cand e elementul piezo defect nici fabrica nu il mai "reconditioneaza"

-ce sa "reconditionat" ? ce defect sa constatat? au fost recalculate codurile?

-cand ne referim la un inj euro 5 simpla punere pe banc si curatare plus calcularea debitului e o "copilarie" , fara un sistem oferit de producator plus piese este imposibil de reconditionat . Din pacate costurile acestui sistem depasesc beneficiul adus si se poate declara nerentabil

PS:  Nu incercati reconditionare la inj 1.6 CAYC riscul de a pierde bani si timp este prea mare.  Toate firmele serioase care reconditioneaza inj mentioneaza ca nu pot oferi acest serviciu pentru modelul de mai sus. 

--vdo a promis ca va lansa un kit de reparatie in viitor 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte si dupa exemplu injector nr.4 

35970134_2056609331038626_7187477690813775872_n.jpg

35861460_2056609367705289_6460769713956847616_n.jpg

19 hours ago, bob7 said:

-ce sa "reconditionat" ? ce defect sa constatat? au fost recalculate codurile?

nu stiu , sunt novice  in domeniul asta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-din datele de mai sus prima poza spune ca e subdebitat.. in a doua sa mai "dat drumu la motorina"    ...nu aveai probleme de element piezo...

-in tabel sunt niste parametrii intre maxim si minim (range) cat de bine ajunge in sarcina maxima si cat de putin e capabil sa injecteze in iddle si la sarcini mici nu putem sti.

ca idee vezi la cat face regenerarea ... cat de "curat e motorul"

-daca ai valorile de la testarea electrica a piezo posteaza te rog

Ps: personal la masina mea si la multe alte cazuri vazute ,  elemetul piezo a crapat pur si simplu / injector in scurt,  imposibil de reparat (sa plecat cu platforma)

OFF: cel mai "bun moment"  pentru asta ar fi in concediu in afara tarii la distanta de 2000 km de casa. :))) verificati inainte de a pleca la drum daca minunatele injectoare sunt intr-o stare buna si nu uitati sa puneti unul de rezerva in portbagaj.. e mai ieftin sa il schimbi la fata locului decat sa cauti o platforma pentru 2000 km.  .

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regenerarea undeva la 250 -300 km cred , dureaza putin maxim 10 km am observat . Inainte regenerarea dura 1h30m , de multe ori se aprindea si filtrul de particule .

cineva a pus oil ash la 0 ca nu stia ce sa faca la spira ,  chek motor si filtru aprins . (dpf nou)

valorile la piezo nu le am .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica cineva a pus oil ash la 0 ?  ..oil ash trebuie! sa fie corespunzator cu nr de km reali... altfel dai peste cap partea de regenerare.   . nu exista regenerare care sa tina 1h .... 300 km e rau si daca mergi numai in oras.  exceptie daca ai softul Dieselgate... ai pus DPF nou OEM?

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un service auto asa a scos masina din lip mod , pacalind calculatorul ca a pus dpf nou.

la masina mea dura 1h30m regenerarea .

nu am pus dpf nou .

300 km doar in oras .

ce este de facut ?

valori la piezo cred ca erau intre 198 si 205  ohm  . 

Modificat de tamapiciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stardex are o prezentare in care se arata cum se face testarea, rezulta ca pot sa testeze si injectoarele Siemens/Continental.

Stardex Dimas Ultima

Cum se repara, probabil inlocuind elementul piezo, de unde cumpara acest element, probabil ca service-ul din RO stie.

@tamapiciu, cum se numeste service-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa testeze da nu pot sa repare si recalibreze.... sa vezi ca un injecto piezo cr  e prost  nu e foarte greu ... sa vezi de ce e prost e un pic mai dificil da nu imposibil...

sa il si repari si sa tina....e imposibil la un pret mai mic decat se gaseste unul nou VDO... 

daca ai gasi elemetul piezo cu 800-900  ron plus manopera si ajungi la 1000 ron ....si un vdo e 1200 ron ... ce alegi?

uite un exemplu de firma din polonia care se ocupa cu asa ceva si care are bunul simt sa spuna ca la VDO siemens e disponibil doar testing and cleaning

http://gladysek.pl/en/injectors_common_rail.html

The cleaning and testing service is dedicated to Common Rail Bosch, Siemens / VDO / Continental and Denso piezo injectors. Other injectors, such as electromagnetic Bosch, Delphi, are better to verify and repair, which includes cleaning, as well as testing or perform an initial test.......

In loc de concluzie..   PD se repara  CR se inlocuieste.. propun sa punem punct acestui subiect.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bob7 mereu ai dat ca exemplu cedarea injectorului când mergi în concediu. Este o legătură între mersul tare la drum lung și ,,decesul" acestuia? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma ajuta cineva ca eu nu mai inteleg nimic. Masina merge ok dar am zis sa vad si eu cum stau cu injectoarele. A reiesit ceea ce vedeti in poza! Am cautat in toata lista de valori ce pot fi citite dar nu am am gasit altceva care sa dea deviatiile de injectie. Dar aici imi da deviatia in  microsecunge si nu in mg cum vad in postarile de aici. Ce fac gresit? E ceva setare care nu am facut-o? E vreo formula de conversie?

20180622_135752_resized_1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/22/2018 at 3:12 PM, bob7 said:

pot sa testeze da nu pot sa repare si recalibreze.... sa vezi ca un injecto piezo cr  e prost  nu e foarte greu ... sa vezi de ce e prost e un pic mai dificil da nu imposibil...

sa il si repari si sa tina....e imposibil la un pret mai mic decat se gaseste unul nou VDO... 

daca ai gasi elemetul piezo cu 800-900  ron plus manopera si ajungi la 1000 ron ....si un vdo e 1200 ron ... ce alegi?

uite un exemplu de firma din polonia care se ocupa cu asa ceva si care are bunul simt sa spuna ca la VDO siemens e disponibil doar testing and cleaning

http://gladysek.pl/en/injectors_common_rail.html

The cleaning and testing service is dedicated to Common Rail Bosch, Siemens / VDO / Continental and Denso piezo injectors. Other injectors, such as electromagnetic Bosch, Delphi, are better to verify and repair, which includes cleaning, as well as testing or perform an initial test.......

In loc de concluzie..   PD se repara  CR se inlocuieste.. propun sa punem punct acestui subiect.

Cred ca am fost coleg de reparatie cu @tamapiciu la injectoare. 

Partea piezo crapa din cauza bateriei, nu asa alandala... Au fost testate toate injectoarele si sunt in parametri. Cele la care partea piezo e pe duca, crapa la testare si atunci trebuie sa schimbi partea care contine partea piezo, adica partea de sus a injecorului...implicit si zona cu codul. "Codul" ii spune de fapt ECU-lui cum lucreaza elementul piezo. 

Recalibrarea injecoarelor: bancul de proba detecteaza codul injecorului si in functie de acest cod se aduce (mecanic), injectorul in parametrii asteptati - evident se si curata. Treaba buna este ca dupa aceasta calibrare, am scapat de rontatitul acela nasol, mersul masinii s-a schimbat in bine. Consumul a scazut.

Garantia de 1 an este inca un lucru pozitiv, plus ca este transferabila. Eu am ales ca ei sa le demonteze si monteze la loc fix ca sa nu las loc vreunei interpretari de garantie. 

P.S. daca ai probleme pe partea electrica, poti crapa elementul piezo si al unui injector nou. Daca esti in concediu, cum te ajuta treaba ca ai avut injectorul nou? De rusine nu se mai strica?  

Cum am mai spus: timpul ne va spune daca am facut bine sau nu...Primele impresii sunt pozitive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!