Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Ce parere aveti despre injectoarele reconditonate? Am vazut firme pe net care vand atat in tara, la vreo 600Ron, cat si pe site-uri straine(Germania, Anglia) la vreo 100Euro, ce-i drept cu piesa veche la shimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea cred ca e o idee buna la CR. Cum spuneau colegii pe acest topic, de cele mai multe ori se defecteaza elementul piezo. Elementul piezo nu poate fi reconditionat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu le-am reconditionat pe ale mele la Diesel Technik Bieberach (ii puteti gasi pe ebay.de) prin Februarie si nu am mai avut probleme de atunci cu ele. Ei iti dau garantie un an de zile, fara limita de KM.

Probabil au schimbat pastila piezo-electrica si alte elemente care prezentau uzura, daca a fost cazul.

Am platit 10EUR/buc verificarea si 95 EUR reconditionarea/ injector (se poate opta doar pentru verificarea injectorului sau direct inlocuire - sunt actiuni separate). Am verificat codurile de pe injectoare si mi s-au intors tot injectoarele mele din Germania (nu au trimis altele).

Acum preturile sunt parca putin mai mari decat in iarna, dar probabil flucteaza si in funtie de perioada anului si comenzile pe care le primesc.

Tibi.

 

Modificat de TTibi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce simptome aveai inainte sa le reconditionezi? Corectii crescute? Ai verificat dupa?

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa schimb injectoarele, am avut situatii in care am pornit motorul si relantiul oscila cu cateva 100 de rpm, mai ales dimineata (se simtea cum se zgaltia masina). Alta data s-a oprit motorul la un semafor si a reusit sa o porneasca nevasta-mea abia dupa mai multe incercari.  Cand am dus masina la VW Quark Timisoara mi-au spus ca toate patru injectoarele  au parametrii de functionare in afara marjelor normale (mi-au dat si rezultatele secventei de testare specifice pentru injectoare). Apoi am facut cateva teste cu VagCom-ul si am observat ca unul dintre injectoare avea corectia peste +1,6  (inj. nr.3). Initial l-am schimbat doar pe acesta, dar nu am rezolvat problema (poate si din cauza ca nu a fost scris codul injectorului de catre mecanic + nu s-a facut nici adaptarea injectorului nou, fapt care se face oricum de catre ECU, dar dureaza vreo 200 de km) .

Dupa ce am schimbat toate patru injectoarele (cu scrierea codurilor) si am facut vreo + 300km, motorul suna mult mai fin , corectiile erau toate sub 1 (cateodata cea mai mare nu depasea+0.5) si am inceput sa vad consumuri exterioare sub 4 l/100km. De exemplu, daca am mers cu nu mai mult de 100km/h pe tempomat, pana la un orasel situat la 50 de km fata de Timisoara, am reusit sa scot frecvent 3.3 -3.7 l / 100km.  In Timisoara, in oras consunmul este mult mai mare, dar media pe ultimii 2600km este de 5.6.

Sper sa reziste injectoarele astea macar inca 1-2 ani , pana cand probabil o sa ma orientez catre un benzinar. La masina actuala i-am schimbat deja kit ambreiaj + volant (la 160.000 km), 1 compresor de clima care a tinut 2 ani si 2 luni (cat sa iasa din garantie), alt compresor de clima acum 1 luna, 4 injectoare si sper sa nu ajung si la EGR si DPF... masina avand deja +230.000km.

Modificat de TTibi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit fratilor aud pe cineva care a reconditionat injectoarele la 1.6 tdi si chiar functioneaza , Bv sa speram ca se vor putea reconditiona si in ro curand .. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello....se reconditioneaza si la noi...o sa ma duc la total diesel service peste 2 sapt sa incerc sa resuscitez injectorul cu problema...hope for the best! revin aici cu detalii dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te asteptam sa revii cu detalii dupa operatiune ;)

 

Dupa cum spuneam exista si in Romania, in Brasov mai exact, firma care vinde injectoare reconditionate(probabil aduse din afara) cu piesa la schimb, la 600 ron....nu mai spun ca,  daca cauti pe Ebay, gasesti destule firme care reconditioneaza la 100-130 Euro. Preturile ar fi cam apropiate cu cele din tara daca mai adaugi si transportul...aprox. 20 Euro. Eu intrebam totusi daca ar fi OK in functionare?

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta ca cei din Brasov iti ofera o garantie, in luni sau km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal , am facut si eu diagnoza privind injctoarele si presiunea pe poma si regulator doar ca nu stiu sa o interpretez ...

Problema mea este ca la pornire indiferent ca e rece sau cald afara pt 20 de secunde imi fluctueaza la 'ralanti'....si se aude un zgomot si la injectoare asta pana se mai incalzeste motorul...dupa care sunt mai ok ; dar tot ramane acel rontait cand o calc  la schimbarea vtezelor ...!

Am facut log si la turatie de ralanti si inca una pe la 2200 rotatii....pt a verifica presunea motorina..!!

La pornire pana sa ajunga apa pe la 55 grade aveam valori mari pe injectoarele 1 si 4, dupa 50 grade am vazut ca au scazut sub +/-1....

Din poza care am ps o ma ajutati sa mi spuneti daca vi se pare ceva in neregula la injectoare sau pe presiuni ....?si daca imi mai puteti da ceva sfaturi ce as mai putea verifica ?

Va multumesc de ajutor!

valori 1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am si eu o problema, o postez aici pentru ca am o vaga banuiala ca poate fi de la injectoare. Cand masina este rece si am prima pornire, porneste foarte foarte greu, nu conteaza temperatura de afara. Paurma o pot opri de 100 ori si porneste la sfert de cheie. Am verificat cu vcds original parametrii pe injectoare dar sunt ok. Un alt simptom venit cu aceasta pornire greoaie este trepidatul usor al motorului timp de maxim 5 secunde + o bataie usoara care apare aleator in timpul mersului cand este sub turata fiind DSG nu conteaza viteza in care se afla si nu am reprodus bataia niciodata, poate aparea bataia azi si o mai aud peste 1 saptamana chiar daca merg non-stop subturata sa zicem..

Tind sa cred ca are legatura bataia +pornirea + trepidatul cu un injector chiar daca debietele sunt in parametrii normali.Tin sa menttionez ca este motor 1.6 CAYY

 

Are cineva o sugestie ce as mai putea verifica sau de la ce ar putea fi? mi-a spus un mecanic ca e posibil ca nu stiu ce senzor sa nu fie citit la pornire, sau o conduca sa fie infundata si sa nu alimenteze cum trebuie cu motorina la prima pornire.

 

Multumesc

Modificat de danyxs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, danyxs said:

pornire groaie este trepidatul usor al motorului timp de maxim 5 secunde + o bataie usoara care apare aleator in timpul mersului cand este sub turata

injector/injectoare cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok o sa ma duc sa verific fizic injectoarele cat pot de repede. Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa verifici fizic la acest tip de injector. Daca le scoti se inlocuiesc cu unele noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva poate sa imi spuna daca am probleme la injectoare ? Masina merge ok...porneste ok.Consumul este cam de 9 in oras si cam 6.5 afara la mers pana in 120.Skoda octavia 1.6 tdi dsg.Multumiri anticipate !

 

Screenshot_20171022-140456.png

Modificat de L3on
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o prima privire, nu. Dar oricum, exista injectoare care au valoare mare, atunci cand accelerezi un pic - verifica si asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...trebuia sa revin cu impresii dupa schimbarea/reconditionarea injectorului dar intre timp, la 167000+ km mi-a picat EGR-ul ( abia am reusit sa ajung acasa din centrul bucurestiului pana in tei)...dauna de 1800 ron plus niste capete de planetara si cateva seturi de bucse care oricum erau in plan s-a ridicat pe la 2500 ron...la diagnoza de la service valorile injectorului aratau cat de cat ok ( nu mai urcau pana la 4+) si am decis sa bag motorina EVO de la MOL...si parca simt o imbunatatre ( nu se mai aude asa tare tacanitul la pornire, trage mai bine si porneste si mai ok). Acuma...nu stiu daca are vreo legatura porblema la EGR cu valorile mari pe care le avea injectorul, sau schimbarea motorinei, ideea e ca poate mai prelungesc putin inevitabilul....astept vremea rece, temepraturile cu minus sa vad comportamentul....pana atunci....sa avem motoare sanatoase!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin Daca accelereaza "un pic" la acest motor ECU  afiseaza 0.002 mg/str indiferent cat de  prost e injectorul.

colegul nu a precizat daca motorul a fos testat la cald sau rece daca e la cald valoarea la inj 3 nu pare ok deloc.

ps: eu pesonal am avut injector picat care cu o zi inainte avea valori impecabile, mai e un coleg pe forum care a patit la fel.

in gluma spun cine vrea sa plece la drum lung sa puna in portbagaj doua injectoare noi, poate asa scapi mai usor daca il apuca prin vacanta in grecia bulgaria ungaria etc....

1.6 tdi un motor bun echipat cu un gunoi de egr si inj proaste la partea de piezo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te contrazic - pe loc, cand accelerezi scurt, o sa vezi care bate campii. A

tot asa, injectorul 3 nu are valoare mare. Da, este mai mare decat celelalte, dar nu e mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

220  k nici o problema de injectoare  ..nu alimentez din ro..nu sunt in ro..asta sa fie "problema" ?? pentru @bob7

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin Ma contrazici dar nu e de folos  ,  daca vrei sa il prinzi pe inj cu probleme cel mai simplu e sa pui clima dacat sa ciupesti aceleratia daca tot vrei sa mergi pe varianta asta.  Cu tot respectul sa ne limitam fiecare la  ce  cunoastem cu precizie. Alte simtomatologie include zgaltait in iddle , gaze cu miros intepator etc.  Impedanta scazuta ...

Cu toate acestea ce faci cand pica fara sa te anunte ?  Eu personal am 1.6 cayc,  ai avut acest motor pe una din masinile tale? 

@MariusPD Cu siguranta nu , motoarele mai noi au beneficiat de injectoare mai bune, ce an e masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne pricepeam cu exactitate, cunosteam ca la acceleratii scurte, valoarea afisata NU este 0.002. 

Restul e can-can.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minute în urmă, bob7 a scris:

daca vrei sa il prinzi pe inj cu probleme cel mai simplu e sa pui clima dacat sa ciupesti aceleratia daca tot vrei sa mergi pe varianta asta.

Pornind clima nu faci altceva decat sa maresti"consumatorii"=cresterea cantitatii injectate/explica de ce ar fi o varianta buna ca"sa prinzi"injectorul!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!