Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Verifica regulator presiune rampa 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o intampin si eu indiferent ca sunt 5 grade afara sau 30. De obicei dupa ce masina sta nepornita pentru o lunga perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îl verific cu VCDS presiuni intrare- ieșire ? Sau cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Si la mine in ''spitzuri'' de acceleratie (pe loc) cu vagcomul pus imi da pe injectorul 1 valori de peste 4...stiam de el ca incepe sa oboseasca de prin primavara dar nu l-am deranjat ca nici el nu m-a deranjat pe mine, insa mai nou observ o usoara pierdere de putere in demaraj, urca mai greu in ture, uneori porneste greu si uneori simt motorul cum tacane la relanti (cald si rece) si vibreaza.

In alta ordine de idei...as incerca o curatare initial, poate il mai readuc in parametrii (nu prea am nimic de pierdut: ori il rezolv ori crapa si il schimb). Intrebarea mea ar fi: a mai curatat cineva injectoare CR? daca da...unde?....pareri?...sfaturi?

 

Merci frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu - probabil/posibil si o crestere a consumului.

Poti incerca o curatare - daca nu ajuta, alt injector - oricum, la tine este vorba de uzura (problema generala la acest motor) nu mizerie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.6 TDI CR nu am gasit nici o data un injector defect datorita depunerilor....toate problemele pleaca de la elementul piezo...rezolvarea este inlocuirea injecotrului/injeacoarelor defecte cat mai curand...

de ce cat mai curand? simplu....apar alte defecte in cilindru provocate de finctionarea defectuasa

exemplu: -teaca inj uzata excesiv (inj care bate ) si lista poate continua.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...m-am mai documentat, se pare ca o varianta mai ieftina ar fi reconditionarea (nu curatarea), printre altele observ ca la buzau ar fi un centru mai renumit...mai caut in bucuresti, sper sa rezolv sapt viitoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la buzau,ca tot se lauda pe aici ca reconditioneaza toate tipurile de injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie să faceți ca mine însă când am avut 1.4 corecție pe un injector am început să bag ulei 2t în motorina. Acum corecțiile sunt excelente, merg de peste 10000 de kilometri astfel. Însă văd că la unii le pică brusc cu tot uleiul 2 timpi și corecții perfecte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaitzar...asa a inceput si la mine prin primavara....acum am + 4.XX valoare pe injectorul 1...mult noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

received_1515221378521322.thumb.jpeg.775ce86c1b02694a214c676b37f76548.jpegP_20170812_094353.thumb.jpg.f64d288a869b52fe291e8b09dd9611a4.jpgEu la 1.4 corecție am băgat ulei 2 timpi. Și corecția s-a modificat!

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corectiile sunt la relanti ? daca da, este mult. Cand o accelerezi, sigur creste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba motorina, corecțiile se rotesc. Am mai văzut asta când nimerești motorina proasta. Poate ai noroc și asta e cauza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand un injector a ajuns o singura data la valori peste 1 chiar daca a "revenit"  e posibil sa te lase brusc si poate nu ai chef de asta .....(sa zicem ca esti in concediu in afara tarii)

-pentru masini care se misca in jurul casei le putem lasa pana crapa . sa nu uitam ca toate cele cu probleme majore sau produs acum relativ multi ani 2009-2012 .

-cine vrea sa stea fara grija de a a avea mereu la indemana numarul de telefon al  unui  "nene" cu platforma recomnad sa le schimbe pe toate patru cu unele noi cu S in coada (sunt inj produse dupa scandalul dieselgate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bob7 Cam cât costă toată ,,afacerea" asta? 

Ale mele au B în coadă. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii ăștia spun pas. Dacă este să am probleme, iau din dezmembrări și apoi vând mașina. Și mă lecuiesc de masinile grupului VAG!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!