Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

7 minutes ago, bbogdanmircea said:

Cum iti dai seama ca se blocheaza ?

merge in trei pistoane si apare eroarea:

9839 - Injector: Cylinder 3 (N32)
          P0203 00 [036] - Circuit Malfunction

Cum adica e master, din ce am vazut toate sunt legate la ECU prin 2 fire, la ce te referi ?

Quote

Cum adica e master, din ce am vazut toate sunt legate la ECU prin 2 fire, la ce te referi ?

ecu ia ca reper un injector pentru a controla timpi si cantitatea injectata dupa care face corectii pe celelalte, la cayc inj 3 e cel in cauza.

daca cauti pe forumuri pe afara o sa vezi ca "intamplator" cele mai mult inj defecte au fost la cilindrul trei.

pt diagnoza cel mai simplu e sa masori impedanta cand motorul este rece. cele mai multe probleme sunt la aprtea de piezzo.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este o regula, dar majoritatea au la 3 - in rest, pica si alte injectoare.... nu numai acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce te referi ca majoritatea au la 3 ? controlul?

da pica toate, dar statistic am observat ca trei e mai afectat, ma refer strict la CAYC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ca pica aleatoriu, dar in general 3-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar fi util sa postam deviatiile la rece si cald, impedanda la rece, nr de km, incarcare oil ash DPF. Aceste date au valoare de diagnostic.

Intamplator sau nu am observat ca masinile la care pica frecvent EGR aveau probleme cu injectoarele.

Poate ar fi bine ca inainte de a schimba EGR sa fie testat sistemul de injectie pentru a nu ajunge in situatia de al schimba din nou dupa 40 000 km..

La 1.6 tdi CAYC ma refer.

Nu cumva injectoarele strica EGR la CAYC?:)) chinuit de ceea ce trece prin el

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Daca cineva e dispus sa sistematizeze informatiile intr-un tabel ar fi o idee buna, de ex :

- Km

- Deviatii la cald la ralanti (90 degC apa, 20-25 aer) ?

- Deviatii la rece la ralanti ( , 20-25 aer ) ?

- Incarcare DPF

( - Impedanta doar daca e usor de masurat fara a deconecta injectoarele ) 

 

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt admini:

se poate face un tabel in care sa punem aceste valori ?

impedanta e usor de masurat dar se poate face doar cu mufa scoasa din injector, o ocazie buna de a curata si lamele oxidate.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bob7 Nu are nici o treaba defectiunea EGR-ului cu starea injectoarelor . 

Defectiunea injectoarelor sau a EGR-ului afecteaza negativ DPF-ul

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci coincidenta... ma gandeam ca un injector prost=ardere proasta, egr recirculand gaze de evacuare cu alti parametrii decat normal.

da e adevarat ca un injector prost afecteaza DPF-ul, la fel un consum prea mare de ulei uzeaza prematur DPF.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am facut itp-ul iar tipul de acolo mi-a zis ca am probleme cu un injector, zgomotul produs de motor ar fi prea puternic si mi-a aratat ca pe la joja iasa fum (destul de mult).

Motorul trage si consuma normal, adevarul este ca sunetul este destul de pronuntat iar jur de 1100 rpm scoate un sunet metalic puternic in sarcina. de regula schimb mai sus si nu scap de sunetul acela.\

PS masina are 47k km

Ce parerea aveti?

Modificat de pixmas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foarte posibil. Cu vcds-ul, se poate verifica valoarea compensatiei injectoarelor si vedea care injector este cu probleme

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat valorile, am atasat o poza. Intrebarea este: injectorul defect este cauza pentru care intra gaze de evacuare in motor sau are alte uzuri?

Am observat ca uleiul este degradat.

 

dasdad.jpg

Modificat de pixmas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- masoara si impedanta cu motorul rece intre lamelele injectorului 1 , deviatia e masurata cu motorul rece?

- nu de la injector poata ajunge fum in baia de ulei. Pot fi gaza de carter, normale.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deviatia este masurata cu motorul la 90 de grade.

Am observat ca gazele iasa doar cand este motorul cald, la rece nu iasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e cu motorul cald e de schimbat urgent. masoara deviatia si impedanta la rece, sigur e mult mai mare.

-sunt gaze de carter e normal

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Asta cu fumul pe la joja de ulei era valabil la dacii vechi, la diesel e normal sa existe ceva presiune acolo ... nu te lua dupa totii mecanicii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat doar un injector sau mai multe? Am gasit in dezmembrari cu 100 euro, ofera si garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, pixmas said:

Trebuie schimbat doar un injector sau mai multe? Am gasit in dezmembrari cu 100 euro, ofera si garantie

-nu merita riscul la sh.

-doar cel defect trebuie schimbat

-dupa schimbare sa se faca adaptarea cantitati minime injecatate.

-de ce nu incerci sa il schimbi pe culanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat la reprezentanta daca exista o actiune de rechemare, au verificat si mi-au zis ca nu.

O sa le zic sa faca o cerere pentru reparatie.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rechemare nu, culanta da in cazul in care ai facut reviziile la reprezentanta, km sunt reali ...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi, 

Intampin de ceva vreme o problema tare urata, mai exact un rontait de injectoare la rece (zgomot metalic). Problema se manisfesta doar dimineata dupa 5 minute de la pornire (cand temperatura uleiului ajunge undeva pe la 30 C) in sarcina, iar acest zgomot dureaza pana motorul atinge 60 C - 70 C. Am facut cateva printscreen-uri ca sa va lamuriti si voi de evolutia compensarilor odata cu temperatura uleiului (motorului). Ce ar putea fi? Este normal ca valorile sa fie atat de mari cand motorul este rece?

 

Compensation.jpg

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am descoperit sursa problemelor. Emil.mct cred ca ar trebui sa faci si tu acelasi lucru, pentru ca am vazut ca masina are aceleasi simptome.

Compensari.JPG

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara si impedanta la rece intre pinii injectorului 2 daca e mult sub 200kohmi  e de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate au 197 kOhmi la rece. Acum sper ca se pot repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motorina folosesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!