Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Pe cele 3 injectoare trece putin de 1,pe ultimul trece de +3

si motorul intrerupe cam 20 de secunde 

 

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata injectoarele mele, la un 1.6 TDI, 1,5 ani vechime, 40000 km. 

E normal sa aiba zona aia umeda/murdara? Masina e in garantie, si nu am alte simptome. Are rost sa merg la reprezentanta sau e doar ceva estetic care nu pune probleme?

 

 

image.jpeg

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii serios ca aia nu e umezeala, daca speli motorul nu mai apare un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, singura chestie e ca toate cele 4 injectoare sunt murdare in acelasi loc. Daca e doar estetic, nu ma deranjeaza... 

Daca nu, ma gandeam ca tot am garantie

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai un motor ingrijit dupa cum se vede ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius , nu l-am spalat niciodata in 9 ani, numai suflat cu aer la revizie, de frica sa nu am probleme electrice, nu iti spun cat imi doresc sa-l fac ca nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa-l in pace, nu asta este problema lor.... compensatiile sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, nu mai ma agit .. compensatiile sunt ok si la rece si la cald. 

Multumesc pentru raspunsuri. 

 

Ps: am vazut apoi raspunsul lui Lucian : masina am luat-o la sfarsitul lui 2014, de noua, din reprezentanta. Banuiesc ca se poate verifica daca sunt injectoarele originale, care au venit cu masina ....

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, dionescux said:

Asa arata injectoarele mele, la un 1.6 TDI, 1,5 ani vechime, 40000 km. 

E normal sa aiba zona aia umeda/murdara? Masina e in garantie, si nu am alte simptome. Are rost sa merg la reprezentanta sau e doar ceva estetic care nu pune probleme?

 

 

image.jpeg

După cum văd eu codul, e din 2013 injectorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Trebuie localizata scurgerea, din poza pare a fi de vina injectorul, dar poate fi si returul vinovat.

Curatal cu spray de frane si urmareste de unde vine motorina, ulei nu cred ca e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ccosmin Criste

La fel este si la mine si nimeni nu stie sa-mi spuna ce trebuie schimbat pentru a opri scurgerea. Injectorul 4 este umezeala in jurul lui iar la 3 este ud el.

20160621_235402.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cosmin, este in garantie masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ccosmin Criste

Nu este in garantie din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.06.2016 at 11:55 PM, Ccosmin Criste said:

La fel este si la mine si nimeni nu stie sa-mi spuna ce trebuie schimbat pentru a opri scurgerea. Injectorul 4 este umezeala in jurul lui iar la 3 este ud el.

20160621_235402.jpg

daca e  mai umed la 4 sunt vapori de ulei de la capacul pe unde se pune uleiul. in timp se uzeaza, strange lamelele capacului sau schimba-l

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ccosmin Criste

Este la 3,dar si la 4 este umed insa nu el,doar in jurul lui. Din ce am mai aflat  de la alti ar trebui sa schimb capacul culbutori ca sunt uzate garniturile din el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

touranCernavoda

Salut

Cum a-și putea sa rezolv problema la injector pentru că îmi pare că are o bătaie 

Motorul merge super bine toarce frumos dar că aud ceva în plus 

Vw 1.6TDI CAYC 105CP TOURAN 2011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă e de la injector, din păcate doar prin inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

touranCernavoda

Da cred că bate injector 2

De curând am schimbat pompa de înaltă presiune, după am pus motorul în ordine și lam învârtit la rece, în momentul când învârti mai greu atunci îmi păcăne la injectorul 2

Dar nu am probleme cu mașina, merge foarte bine trage bine 

Modificat de touranCernavoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

touranCernavoda

Salut

Cum a-și putea sa rezolv problema la injector pentru că îmi pare că are o bătaie 

Motorul merge super bine toarce frumos dar că aud ceva în plus 

Vw 1.6TDI CAYC 105CP TOURAN 2011

Bună seara 

Ma ajută cu ceva un ulei 2T în amestec cu un plin de motorină la un motor euro5 

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte controversată treaba cu 2t în motorină la Dpf. Dacă tot ai de pus, pune musai jaso fd sau fc, nu mai mult de 50ml la 10litri.eu am încercat, nu s-a întâmplat nimic, n-am simțit nici o diferență și am renunțat. 

Vezi corectia de injectie pe injectoare, dacă ai vreo problemă schimbă injectorul si nu umbla cu prostii. Injectoarele tale sunt foarte sensibile și nu prea ai ce le face dacă au probleme. Dacă merge ok las-o asa. Posibil sa meargă mult și bine pana devine imperios necesar inlocuirea vreunui injector. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, touranCernavoda said:

Salut

Cum a-și putea sa rezolv problema la injector pentru că îmi pare că are o bătaie 

Motorul merge super bine toarce frumos dar că aud ceva în plus 

Vw 1.6TDI CAYC 105CP TOURAN 2011

Bună seara 

Ma ajută cu ceva un ulei 2T în amestec cu un plin de motorină la un motor euro5 

Mulțumesc 

cam asa.... cum ti-am scris - nu ai alta varianta, din pacate.

 

18 hours ago, F l o r i n said:

Dacă e de la injector, din păcate doar prin inlocuire

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc de 2 ani metabond de pus in motorina. Este ok..rau nu a facut..bine vad ca e ok.. 6 ml la 10 litri de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca masina nu mai atinge viteza maxima de omologare si nu trage le fel de puternic la viteza mare, 1.6 CAYC.

Corectiile injectoarelor la relanti la cald:

0.1252 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 1
-0.2995 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 2
0.5703 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 3
-0.3754 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 4

In sarcina toate sunt 0.0002.

Valorile la rece nu le-am logat.

Pe datele prezente injectoarele par in regula? Din ce-am citit pe aici asa pare.

 

Alte idei pentru lipsa de putere la regimuri ridicate?

Fara erori masina.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin  vezi ce deviatie are inj 3 si la rece,  masoara impedanta injectorului cu un multimetru la rece si vezi cat are, unul ok are 200kohmi. 

-inj 3 la 1.6 tdi cayc e injectorul  de control el se uzeaza primul (pe el calculeaza ecu compensatiile), in trecut injectorul de control erea diferit, la alte marci.

-am tot ca si tine deviatia pe 3 si ma pregatesc sa il schimb.

simptome pot fi mici smuciri in sarcina, mers neregulat in iddle la rece,consum marit etc, ulterior incepe sa se blocheze (am ajuns la nivelul asta )

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Cum iti dai seama ca se blocheaza ?

Cum adica e master, din ce am vazut toate sunt legate la ECU prin 2 fire, la ce te referi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!