Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Nu s-a schimbat limba... Nu mai e la moda sa fii destept, e la moda sa fii analfabet romglez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

     Cu parere de rau desi informatiile sunt gratis inca observ analfabetism tehnic nu doar pe grupurile de profil dar si in service-urile patriei in special la "pompagii" cu 4 clase care inca nu stiu ca solenoid in dex este:Bobină cilindrică cu spirele în formă de cercuri perpendiculare față de axa de simetrie a bobinei și străbătute de un curent electric pentru a crea în jurul lor un cîmp magnetic. [Pron. -no-id. / < fr. solénoïde, cf. gr. solen – tub, eidos – formă]. adica o armatura,un bobinaj care este actionat de un camp electromagnetic deci bobina nu este egal cu cristalul  de quartz!    (nici macar nu seamana)😅

 

 

       Injectorul piezo electric este compus din element/modul de actionare piezo electric,cuplaj hidraulic supapa de control si acul injectorului!Modulul de actionare  este compus din cateva sute de  straturi de cristale piezoceramice conectate in serie(NICI URMA DE BOBINA),cristalele astea se contracta daca aplicam o tensiune de aprox 120-200v si realizeaza o contractare(deplasare) de 0.065mm.

        Cuplajul hidraulic extinde deplasarea modulului de cristale plus ca are rol de compensare a dilatarii termice!

supapa de control este inchisa cand modulul nu este comandat.

         Modulul de cristale piezo este actionat de ECU printr un condensator cu o tensiune de 110v si 200v si aprox 13A cristalele de quartz se extind iar condensatorul de 4microfarazi se incarca,condensatorul e un buffer,la intreruperea tensiunii ecu descarca  si schimba polaritatea pentru a nu lasa expandat modulul de cristale!

         De asta e interzis  sa scoti conectorul injectorului piezo in timpul functionarii motorului,ramane injectorul actionat...si urmeaza restul

 

          Principiul de functionare a cristalelor se vede in imaginea cu cicuitul electronilor in elementele de quartz!Am pus si comanda vazuta pe osciloscop a unui injector piezo sa vedeti diferenta de comanda si cum alterneaza comanda cu plus si minus dar si cat consuma un injector !

           Particularitatea unui injector piezo este ca trebuie  depozitat intotdeauna dupa demontare in pozitie verticala fiindca camera hidraulica se goleste de combustibil si nu poate fi aerisit prin mijloace obsinuite de atelier/service,este inutilizabil!

 

            Refuzati sa va dati injectoarele sau masinile pe mana unora care nu cunosc minim elementele de baza tehnice...care confunda bobina(solenoidul) cu cristale piezo!

Internal-components-of-a-piezoelectric-injector.png

Piezoelectric-valve.png

shutterstock_236457343.jpg

inj piezo consum amperi.png

Piezo_Voltage.png

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanEnache
On 7/5/2024 at 12:29 PM, Ambrus Bela said:

Salutare , detin un Golf 6 1.6 tdi 105 cai cod motor cayc  , am avut probleme cu injectorul nr 1   am dus la service scoase toate 4 nr 1 reparat adica schimbat interiorul cu unul din dezmembrari + calibrate celelalte 3  calibrate  cost total testate calibrate + piesa 800 ron  ,  remontate  pe masina schimbate toate o ring uri saibe foc simeringuri , ulei toate filtrele schimbate  + schimbat egr + galerie admisie  si momentan masina merge bine trage nu oscileaza la relanti doar scoate fum la accelerare cate un puf ( fum negru ) si dupa un timp se aprinde spirala cu  codul de eroare p0101  debitmetrul – semnal neplausibil  ( debitmetrul este ok a fost verificat si in service si la reprezentanta skoda ) a mai patit cineva asa ceva cu golful ? Mentionez ca inainte masina nu scotea fum  nu era negru treava de esapament .

IMG-20240522-WA0004.jpg

IMG-20240522-WA0007.jpg

IMG-20240522-WA0008.jpg

IMG-20240522-WA0003.jpg

Salut Ambrus Bela,

Si eu am avut acum o luna si ceva , exact problema pe care ai descris-o cu fum negru, la mine se auzea si un tacanit la 2000 ture mai ales cand plecam dupa loc si facea regenerari multiple.

Dupa multe investigatii am decis sa imi reconditionez injectoarele. Am sunat la cei de la Maracineni, Buzau, am facut o programare, mi-au demontat injectoarele, le-au pus banc si dupa testarea lor au constatat ca cantitatea injectata este mare si din acest motiv, masina scotea fum si regenera des. Precizez ca imi oscila in ralanti si se misca acul de la turometru. Un injector nou costa undeva la 2500 Lei.

Costul de reparatie la mine a fost 650 Lei / buc. reconditionare completa cu fisa de calibrare electronica. Nu mi-am permis sa imi cumpar noi , eu zic sa mergeti cu incredere daca aveti probleme cu injectoare 1.6 TDI CAYC, oamenii sunt profesionisti si nu te lasa sa pleci cu masina nerezolvata. AM vazut in ziua in care am fost clienti din toata tara la ei. De cand am reparat injectoarele nu mai am probleme cu fumul negru, regenerari sau tacanit la plecarea de pe loc.

Am rezolvat problema cu 2600 lei (4 bucati) reconditionate si montate pe masina in aceeasi zi. O sa atasez aici rapoartele de verificare la cele 4 injectoare.

WhatsApp Image 2024-07-19 at 09.53.30 (1).jpeg

WhatsApp Image 2024-07-19 at 09.53.30 (2).jpeg

WhatsApp Image 2024-07-19 at 09.53.30.jpeg

WhatsApp Image 2024-07-19 at 09.53.31.jpeg

Modificat de BogdanEnache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanEnache
On 6/28/2024 at 5:01 PM, UNHleaSHD said:

si cost?

Pret final 2600 Lei. Pretul unui injector Reconditionat 650 Lei , codare electronica, garantie si montaj inclus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bun pretul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 4/19/2021 at 10:51 PM, adrian001 said:

Ma bucur pentru tine, acum sa vedem si cat va tine. Toti vrem soutii din astea minune, dar din pacate istoria ne invata ca o problema hardware nu prea o poti drege din software.

UPDATE dupa 3 ani si jumatate......."coafura rezista" si iaca se mai poate si cu softul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut la doua motoare cayc adaptare cantitate minima injectata la setări de baza ultima linie.

Motorul a mers mult mai bine după operațiune, și corecțiile au mai scăzut.

In fine, acum la alt motor nu pornește operațiunea, deși zice running pe vcds și motorul doar creste puțin turatia la 900, când trebuia sa urce la 3000 și sa scadă și tot asa vreo 10-15minute.

Oare de ce? Am pus un injector sh fără cod, doua verificate și generat cod nou, și motorul nu mergea strălucit. Injectorul sh la rece a urcat la 2.5, la cald 1-1,5. Din acest motiv era foarte bine daca reuseam cu adaptarea sa știu dacă e sau nu problema de injector sau se adaptează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Versiune de soft e mai mare de 9970?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/11/2024 at 4:25 PM, dnysterian said:

UPDATE dupa 3 ani si jumatate......."coafura rezista" si iaca se mai poate si cu softul 

 

Unii "are" noroc in viata. Asta nu inseamna ca nu exista probleme cu injectoarele la tipul asta de motor, chiar topicul asta e marturia perfecta. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o "mica" problema dupa reconditionarea injectoarelor (la un golf 6 .16 tdi CAYC), a inceput sa imi innegreasca esapamentul, iar la drum intins uneori (probabil la regenerari) scoate fum vizibil (am fost atentionat de masina din spate un amic).

Am fost cu ea la centrul unde am reconditionat injectoarele si mi-au recomandat o "adaptare a cantitatii minime injectate" (injectoarele au fost montate in alt service doar cu codarea aferenta a noului cod).

Credeti ca rezolv ceva sau problema ramane ... am inteles ca doar cu injectoare noi as putea scapa de fum (reconditionarea nu prea face mari minuni).

In rest masina merge bine zic eu, fara rontaieli sau zgomote ciudate, regenerari la 210 km vara /150 km iarna, circulat doar prin oras.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!