Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Nu ma intereseaza termen lung. O tin pana in martie/aprilie.. Si nu fac 5000km pana atunci.
S-a cunoscut la pornirea de azi dimineata. Nu mai bate asa de rau injecotul ala si nici clantanitul nu mai e asa de rau. se aude mai bine, trage un pic mai bine, dar tot are o lipsa bunicica de putere.. Ori nu sunt eu obisnuit cu 105cp.. Desi cand am cumparat-o am mers cu un CAYB Golf6 DSG si tragea mai bine ca CAYDul meu de 105cp..
Incerc sa ii bag un aditiv de curatare sa vad daca se schimba ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 10/7/2023 at 1:32 PM, UNHleaSHD said:

salut,

Am un Caddy 1.6TDI CAYD. 
De cand l-am luat are o lipsa de putere (indiferent de RPM) si o vibratie in caroserie intre 1000 si 2000rpm. De rapanitul injectoarelor nu mai zic.. Soc si groaza, am gasit slabite suruburile de la bridele injectoarelor. Le-am strans la 8nm + 270*. Vibratia a scazut. Dar puterea nu a revenit si nici rapanitul nu a trecut (stie toata lumea cum se aud injectoarele CR). 
Am zis sa-i schimb filtrul de combustibil si am gasit acolo cativa fulgi metalici, nu mi s-a parut grav. Masina are aproape 300kkm. Sa fie pompa pe duca sau injecoarele? Tin minte ca i-am dat "quantity adaptation" si mai scazuse putin rapaneala injectoarelor. Am sa ma uit si la corectiile injectoarelor, ca nu le mai tin minte.

https://ibb.co/g4DGS09

Aproape 1000km de la schimb. O fi grav? Nu s-a schimbat nimic radical, oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L.E. Nu cred ca a fost curata vreodata carcasa la filtru. Am scos valva de pe pompa de inalte si era curata, nici o urma de nimic. Scot motorina zilele astea, curat si verific iar peste cateva sute de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 3 saptamani aveam corectii apropiate de 2.0 pe injectorul 4.

Astazi dimineata cu motorul la 90° si toti consumatorii opriti, am gasit injectoarele asa https://ibb.co/sj3kgGX . Am pornit AC si injectorul nu mai bate. Consumul in bord e tot de 10.3 si la ralanti de 0.7.

M-am uitat pe valori în mers și nu era nimic ciudat. Am lăsat-o în dreapta 5 la 60kmh si am accelerat. Injectorul 4 a sarit de 2. la corecție.

Dar, masina tot nu trage, injectoarele clănțăne cănd merg în marsarier.

Ce am schimbat in astea 3 saptamani? Am resetat toate valorile injectie si i-am adaptat cantitatea. Am alimentst cu efix standard si i-am pus ulej 2t in rezervor.

Posibil sa fie de la EGR sau e cert ca e injectorul? Mă deranjează lipsa de putere. Incepe să traga peste 2000rpm, dar parcă aș avea 70-80cp, nu 100..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar testandu-le pe banc poti sa iti faci o idee clara despre starea lor. Din ce povestesti tu, probabilitate foarte mare sa fie injectoarele. Practic au debite mici iar consumul mare e doar pe BC, in realitate ar trebui sa fie mult mai mic pentru ca ECU-ul compenseaza actionand injectorul cu impulsuri din ce in ce mai lungi din cauza debitelor reduse de carburant. Probleme similare (clantanit metalic mai ales in ture joase, consum mare pe BC, putere redusa) am avut si eu si s-au rezolvat dupa reconditionarea injectoarelor, cauta mai in spate posturile mele de pe topic sa vezi ce si cum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit pe aici. Mi se parea ciudat de ce imi arata consum de 10%, eu facand ~600km cu 50L de motorina. Multumesc pentru explicatie! Incerc sa testez EGR-ul. Are cineva Haynes in limba engleza? Eu il am in Romana (pentru ca doar asa se vinde in Romania..) si nu ma descurc sa traduc in engleza pentru VCDS...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.10.2023 at 10:14, UNHleaSHD a scris:

Acum 3 saptamani aveam corectii apropiate de 2.0 pe injectorul 4.

Astazi dimineata cu motorul la 90° si toti consumatorii opriti, am gasit injectoarele asa https://ibb.co/sj3kgGX . Am pornit AC si injectorul nu mai bate. Consumul in bord e tot de 10.3 si la ralanti de 0.7.

M-am uitat pe valori în mers și nu era nimic ciudat. Am lăsat-o în dreapta 5 la 60kmh si am accelerat. Injectorul 4 a sarit de 2. la corecție.

Dar, masina tot nu trage, injectoarele clănțăne cănd merg în marsarier.

Ce am schimbat in astea 3 saptamani? Am resetat toate valorile injectie si i-am adaptat cantitatea. Am alimentst cu efix standard si i-am pus ulej 2t in rezervor.

Posibil sa fie de la EGR sau e cert ca e injectorul? Mă deranjează lipsa de putere. Incepe să traga peste 2000rpm, dar parcă aș avea 70-80cp, nu 100..

Salut,tu zici ca ai adaptat cantitatea de injectie,ok,dar de fapt,cel putin asa cred eu,tu i-ai spus ECU-ului ca vrei sa injecteze x ml/min numai ca asta depinde si de partea mecanica a injectorului nu doar de software.

Uite,mai pe intelesul tuturor,sper eu,un ECU,cind controleaza un injector,o face prin marirea timpului de injectie,adica,un injector,la ralenti trebuie sa injecteze intre 1,3 si 4,5 ml/min,la o presiune de 300 bar,cu un impuls electric de 800 microsecunde,adica 0,8ms

Injectorul,asta doar ca exemplu,are 8 orificii in duza,pe unde iese combustibil,dar dintre cele 8,doar 6 functioneaza si doar la 80% deoarece sint pline de mizerie sau alte chestii.

ECU nu stie ce se intimpla cu partea mecanica a injectorului,asa ca singurul mod de al controla,este durata impulsului electric,deci,va mari timpul de injectie,si va astepta sa vada rezultatul,adica daca viteza creste,urmarind datele oferite de senzori.Cine lucreaza in acest domeniu,stie ca niciun injector cu duza uzata nu va da randament,indiferent de ce va cere ECU,este ca si cind ai vrea sa uzi gradina cu un furtun cu diametrul mic,si partial astupat,cind in realitate trebuie furtun de pompieri.Indiferent cit vei deschide robinetul,diametrul furtunului este cel care conteaza.

Modificat de vp44
orto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut plinul, am calculat consumul. 9%. E mult sau mi se pare?

Am spalat carcasa filtrului de motorină, am pus filtru nou, l-am umplut cu LM diesel spülung,.i-am scos supapa de sens de pe rampa de retur, am resetat valorile injectiei, i-am dat să adapteze cantitatea minima (doar s-a turat la 800rpm și acolo a stat 20min pana i-am dat stop). Am plecat în teste: toate treptele cu accelerații lente si lungi, apoi agresiv. Nu s-a schimbat nimic, trage ls fel (să moară 😁). Opresc în parcare, verific valorile injectoarelor, cam la fel... presiunea în rampă, însă e cum trebuie, acum. Inainte erau ceva diferențe.. mă uit în bord: surpriză! Ralantiul a scăzut de la 0.7, 0.8 la 0.4, 0.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul l-ai calculat la pompă, efectiv cât ai consumat ori din bc? 0,4-0,5 este bine la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde unde ai mers cu ea, daca e vorba doar de Bucuresti la ore de varf ... nu e rau. Mai important as zice ca ar fi diferenta dintre BC si consumul de la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bucuresti. E extraurban, dar 2km pe sens.. și ăia merși numai în 3500rpm. Nu știu ce consum au motoarele.astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se face consumul asa ... mergi cu ea un rezervor intreg si cand esti pe "rosu" faci consumul la pompa. La mine nu prea sare de 6 l/100 km in afara oricat as da in ea, in general e intre 5 si 6 l/100km la mers infipt. Daca merg calm scot sub 5 l/100 km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/27/2023 at 10:23 PM, UNHleaSHD said:

Nu e bucuresti. E extraurban, dar 2km pe sens.. și ăia merși numai în 3500rpm. Nu știu ce consum au motoarele.astea...

La cativa km, eroarea poate fi colosala, mai ales ca n-ai specificat daca motorul era deja cald (parametri optimi, altfel introduci abatere si mai mare). Mergi cateva plinuri si scazi astfel eroarea de la pompa foarte mult, avand astfel un consum foarte apropiat de realitate.

P.S. La mine media de consum a scazut dupe resoftare (masina avand softul de dieselgate inainte de resoftare, inclusiv sita aia pe admisie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_forrest_4u

Salutare, am urmarit de mult topicul, am avut si eu o problema 1.6 cayc Golf 6 2010 cam 360mii km am tot urmarit injectoarele de cand am masina, am înlocuit doar injectorul 3 , care avea elementul piezo cu valoarea de 1k ohm. Acum am la cald valorile zic eu destul de bune, bineînțeles am urmat recomandările colegului vp44.

20231030_173428.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut un schimb de capac de motor, curgea ulei pe la garnitura (cayc 320.000km). Am pus rampa retur noua si curge motorina pe la injectorul 4, la clema de retur. Ce ar putea avea? Oringul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,ma ajuta si pe mine cineva cu un cod pentru "Set garnituri etansare, injectoare" si cu surub daca exista pentru injectoare 03L130277S ?

Astazi m-a lasat un injector la caddy 1.6 tdi motor caye, am 175.000km,reali, acelasi injector care l-am schimbat acum 5 ani la 100.000 km,

Ultimi doi ani am alimentat doar de la MOL motorina aditivata, dar se pare ca tot a cedat injector la nici 80.000 km.

Am pus acum 5 ani de origine vw am dat atunci 2700 lei pe el,am fost la ExpresDIesel in Rahova si am scos toate injectoarele,  sau schimbat oringurile, au fost testate pe banc cele vechi, toate bune atunci, a mers o perioada de timp pana s-au imperecheat, etc, dar a mers bine masina.

Astazi, la o accelerare mai brusca pe centura, spirala si limp mode, si mergea ca tractorul, dupa o oprire si repornire, si martorul de motor aprins.ajung acasa, pun vcds.ul , surpriza injector numarul 1 .

Am vorbit la Midocar, dar dureza ceva pana intru la diagnoza si pe urma dureaza ceva pana vine injectorul. asta ar insemna doua saptamani, fiind mini-vacanta.

Am gasit injector sa vina mai repede, dar as avea nevoie de un ser de oringuri, saiba de foc si surub de prindere, am vazut unele kituri pe net dar nu am un cod exact pentru acest model de injector, motor.

kit etansare injectoare.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa service-ul sa comande sau mergi la un magazin fizic. Ce ai in poza sunt niste porcarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele noi vin cu oringuri și șaibă, doar șurubul mai trebuie.

 

- șurub injectoare: WHT003187 (ăsta e șurub de întindere, aș insista să fie ORIGINAL; NU se refolosește sub niciun motiv!)

- oring intermediar injector: WHT000884

- șaibă cupru injector: 03L130519

- oring cauciuc mufă retur: WHT005301 3.3x1.4 pentru furtun retur 03L130235P verde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Cu ceva timp in urma am "reconditionat" 4 injectoare, totul bine si frumos dupa montare si codare, 0.2l/h consum. Recent, dupa aprox 4 ani si 40k km, 3 injectoare au inceput sa piarda motorina pe la olandeza de la piezo. Date jos, duse la meserias care schimba ceva garnituri si genereaza noi coduri. Se monteaza, se codeaza, 0.2l/h consum doar ca apare un zgomot metalic, foarte urat la accelerare... dupa 100-200 de km de mers asa am decis sa fac cu vcds adaptare cantitati minime de injectie. Acum motorul merge ok doar ca consumul a crescut considerabil, de la 0.2l/h la 0.6l/h la relanti si cu aprox 1.5l/100km. 

Ce parere aveti, care ar fi o solutie la consumul ridicat. Teoretic la injectoare a fost desfacuta doar partea piezo, mecanic sunt la fel cum au fost inainte, cand mergeau ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti inchipui ca 0.2l/h afisat, nu era consumul real.....0.5..0.6l/h este ok. Nu este ok zgomotul metalic in accelerare. Eu te sfatuiesc sa ceri parerea meseriasului.....vezi ce zice el despre zgomot.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, referitor la reconditionarea injectoarelor, am situatia in care am un injector schimbat acum 5 ani, care a stat in cutie pe un raft, si altul care o sa il schimb in scurt timp(probabil dupa mini-vacanta de 1 decembrie) ,avand aceste doua injectoare defecte ma gandeam sa le reconditionez, am vazut o firma la Buzau care face ,si aici astept parerei despre cei care ati facut reconditionare la firma aceasta din Buzau, si daca merita sa reconditionez aceste doua injectoare sa le am in cazul in care mai am surprize cu masina(cum am avut acum,dar am optat pt injector nou vw).

Ce parere aveti despre aceste reconditionari sau mai bine sa caut injectoare SH dar cu km reali si cat mai mici??

Si inca ceva , am vazut ca se ofera garantie dupa reconditionare 1 an , aceasta garantie este de cand de monteaza pe masina sau de cand se reconditioneaza injectorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!