Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

- 03L130277B - unitate injectoare CAYC/CAYB -  ~2.995Lei

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea sunt  ultimile tipuri de injectoare ai idee  Dolfin? mai exact vreau sa intreb sunt mai ok? pt ca vad ca si eu am pe masina aceasta serie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi trebuit sa exista o evolutie.inseamna ca ei sunt multumiti de ele dar cad in draci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles la unele motoare (daca nu la toate) din 2013 in sus, au schimbat injectia cu una Bosch (edc17), deci au evoluat schimband furnizorul. Din pacate nu cunosc costurile trecerii de la Conti la Bosch, sau daca este posibil. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am hotarat sa schimb unul sau doua injectoare, in functie de ce va arata testerul. Problema e alta am gasit un service cu injectoare f ieftine. undeva la 1100 ron/ injector, in conditiile in care peste tot sunt peste 1800 ron bucata. Service-ul este Kriters din BV. Aveti idee de ce este pretul asa mic?? si daca service-ul este bun?? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am achizitionat un passat 1.6 din 12.2011 chiar inainte de Craciun de la Autoglobus TM. La fel ca si colegii, dupa o luna de mers constientizez problema cu bataia ce se aude cand masina e subturata, plus un tresarit usor la relanti, mai pronuntat cand motorul e rece dar simtindu-l si la cald. Mi-au dat 1 an garantie pentru motor si cutie viteze cand am cumparat-o dar saptamana trecuta cand am mers la service si am reclamat problema, mi-a spus mecanicul ca ei nu pot schimba injectorul(ele), chiar daca se aude si se simte, chiar daca valorile pe tester fluctueaza fata de cele normale (la 2 injectoare), atata timp cat merge si nu da erori, nu se pot schimba.

Recomandarea lui: 1. sa folosesc aditiv curatare injectoare si 2. mers la service VW si cerut update soft + micro-recalibrare injectoare. 

Baiatul a fost de treaba si parea sa fie onest, totusi raman dezamagit ca nu se vor schimba pe garantie atata timp cat nu am eroare clara sau nu mai merge masina ... 

Am cumparat Liqui Moly si-l voi folosi la urmatorul plin, iar saptamana aceasta sper sa ajung si pentru acel update de soft + micro-recalibrare. 

Banuiesc ca merita sa incerc sugestiile lui inainte de a ma gandi foarte serios cum schimb injectoarele, mai ales dupa ce am citit tot thread-ul acesta iar diversi colegi cu confirmat ca aditiv + update soft, ba chiar acea micro-recalibrare injectoare, au dat rezultate. 9000+ ron sa dau din buzunar chiar dupa achizitionare nu as vrea, mai ales ca asa as fi putut cumpara una mai noua cu alta motorizare ...

Modificat de Daw00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca problema persista dupa actualizare de soft atunci se rezolva doar cu inlocuire injectoare. Restul sunt povesti 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios ce micro-calibrare o sa faca la reprezentanta..Eu n-am auzit de asa ceva la injectoarele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, se face o recalibrate a lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai calibrarea se face dupa codu injectorului, nu ? Apoi restul se face din update-ul de soft facut de fabrica. Reprez. cu ce mai face o alta calibrare sau cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ECU aliniaza debitele injectoarelor. Codul de pe injectoare reprezinta doar ..imperecherea " ca sa zic asa, cu ECU.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare

Am si eu o intrebare, legata tot de injectoare. Am o Octavia 2010 cu 1.6TDI CR si cred ca am si eu probleme cu un injector. Valoarea de pe cilindrul 3inseamna ca nu mai e ok injecotrul? Rontaitul este destul de prezent si dispare doar cand e in turata peste 2500. 

La rece se intampla sa fluctueze destul de tare turatia , gen 500 - 1200.

Valorile de mai jos sint de la o scanare cu motorul rece. 

Mai nou, masina consuma 6.5-7.5 la 100Km , extraurban, condus lejer.

 

19:08:58

 1.4565 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 1 039

 -1.5879 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 2 040

  3.0160 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 3 041 - 

  -2.3493 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 4 042

  1.08 °   Main injection; start of activation 058

  0.4928 ms   Main injection; duration of activation 059

  27.517 MPa   Fuel high pressure; actual value 065

  0.043 MPa   High fuel pressure; control deviation 066

  7.044 mg/stroke   Mean injection quantity 085

  9.0 %   EGR specified value 122

 

am avut si o eroare pe EGR care nu a mai aparut dupa ce a fost stearsa

7461 - EGR Valve (N18): Malfunction 

          P0403 00 [096] - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 2

                    Mileage: 68832 km

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca cu egr.ul nu e bine.ce daca nu a mai aparut.nu asa se rezolva.o sa bulesti dpf.ul daca mai mergi asa cu el.rezolva !app.daca ai luat masina la mana a2a greu sa cred ca are km aia.

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valoare de pe cilindrul 3 este foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am o Jetta din 2011, 1.6D, 105cp, cod motor CAY, cutie automata DSG, 160.000 km
Ce se intampla: in mers, iau piciorul de pe acceleratie, motorul este in 1200 rpm si viteaza a 5 a sa zicem. Accelerez usor, cat sa nu dea treapta inferioara, si se aud batai de la motor ca si cand ar fi subturat motorul. Nu sunt niste batai normale. Am testat o la porsche (mi au facut un update de soft la motor si mi ai facut un test cu laptop, care mi a tinum masina turata in diferire regimuri timp de vre 20 de min) si mi au dat ca rezultat ca trebuie inlocuite toate 4 injectoarele. Alta problema pe care am mai avut o si cred ca are legatura: mi a scos un fum alb...am pornit motorul dimineata, am mers vreo 3 min, am oprit, am pornit si mi a scos un fum alb. Am oprit, am repornit si n a mai scos. De asemenea, mi se pare cateodata ca nu merge rotund relanti.

Ii sunt cunoscute astfel de simptome cuiva?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la 1.6 CR Tdi sunt cunoscute, din pacate - foarte multe au probleme cu injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Din ce am citit aici SSP 442 1.6 TDI injectoarele de pe 1.6 TDI sunt piezo, dar cele de pe 2.0 TDI sunt cu solenoid, sa fie acesta motivul ptr care sunt atat de proaste ?

Din cat stiu eu nu prea se foloseste piezo, au fost cateva incercari dar nu prea au fost ok ...

Piezo diagnosis can be dangerous as the injectors operate at up to 200 volts and 15 amps. If disconnected while the piezo crystals are expanding they will not be able to ground and the injector will remain in the expanded state.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte interesant.daca ar fi  fost si in romana era super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa înțeleg de acolo ca ar fi bine sa curatam / strângem mufele la injectoare din când în când? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAYC am si eu , Golf 1.6 TDI.

Masina cumparata de la Welt Auto la 56.800 km probleme cu injectoarele ...toate cele 4. 

cost inlocuire injectoare: 13.000 Ron ( 2.800 euro)

dupa schimbarea injectoarelor , consum de combustibil s-a imbunatatit vizibil ... merg in Bucuresti cu 5 -6 litri / 100 km. 

mult sucess. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:o   5-6 litri pe vremea asta ? Eu sub 8 nu scot !!!   6-7 in WE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2800 € este un pret f exagerat.stiu ca sunt scume dar undeva la 2000€.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

De unde ai tras concluzia respectiva ca trebuie stranse mufele ?

Mi s-a parut interesant faptul ca se folosesc tensiuni asa mari ptr injectoare si faza ca injectorul poate ramane blocat pe deschis daca este deconectat in functionare .

Dupa cum ziceam, au fost niste experimente aceste injectoare piezo facute de Siemens actualul Continental, din cat stiu eu foarte putine masini folosesc injectoare piezo inca se mai merge pe tehnologia solenoid ...

Si SSP351 este interesant ptr cine vrea sa se documenteze mai mult despre sistemul de injectie de pe 1.6 TDI, chiar daca se refera la alt motor, un detaliu interesant este referitor la acel cod de pe injectoare dar nu se spune cum se face codarea . 

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!