Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

@Dolfin - am schimbat azi furtunul de retur cu unul nou. Acelasi comportament

@vp44  -  codul pe injectoarele noi este cod de VDO - A2C9626040080 (asta scrie pe capul injectorului.)  . Comparatia o fac cu masina de servici, motor identic si fabricate la 2 luni distanta. una rontaie, alta nu :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corectiile pe injectoare s-au schimbat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe injectorul tau original scrie 03L130277B tu de ce ai cumparat unul compatibil?Pe deasupra te-a costat dublu la pret,pe Amazon costa vreo 190 eur.

Oricum,ambele referinte sint corecte,doar ca unul e remanufacturat,si e posibil sa nu detina codul corect,depinde foarte mult de bancul de probe folosit pentru codificare.

In alta ordine de idei,daca ai doua masini cu aceleasi injectoare,nu exista proba mai buna decit schimbarea lor de pe o masina pe alta,si probat.

Ce crezi ca este mai ieftin,sa pierzi timp si nervi cu codificari,sa tot cumperi injectoare,sau sa le schimbi de pe o masina pe alta?

In cazul in care se manifesta la fel si pe cealalta masina,stii ce urmeaza,iar cele originale,le pui la vinzare si recuperezi banii.

Poti face in felul urmator,scoti injectoarele de pe a doua masina,fara sa-i spui sefului bineinteles,apoi si le montezi pe masina ta,si faci codificarea si adaptarea,dupa care,daca merge bine,le pui pe cele cumparate pe masina sefului,si repeti chestia cu adaptarea si codificarea.

Daca nu merge cum trebuie,inseamna ca ai o problema cu masina ta,si nu mai pierzi timpul si cu a doua masina ca sa probezi,cu toate ca daca ai posibilitatea,eu iti recomand sa o faci totusi.

Daca nu te poti folosi de masina sefului,cauta pe cineva cu o masina care are aceleasi injectoare montate,indiferent de marca sau tip motor,si fa o proba.

PS:

Apropo de codificari,eu folosesc in mod normal Hartdrige pentru injectoare siemens,dar am aceleasi programe si pe Carbon Zapp si pe Stardex,numai ca rezultatul este diferit,si merge doar Hartdrige.

 

Modificat de vp44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut,

 

Eu cred ca am probleme cu injectoare dar masina imi zice de alte probleme asa ca am inregistrat niste date.

Va dau istoric:

Masina e Touran 1T3 2012, 1.6TDI, motor CAYC, are o vechime semnificativa (in sensul 265mii km pe bord dar probabil cel putin inca 80k dati inapoi)

Am cumparat-o din Feb 2022 (e prima mea masina) si cam la cateva zile mi-a zis Fuel Pressure Low.

Am oprit, am repornit, a disparut. Am facut OBD cu un baiat venit acasa, nu mi-a dat vreun sfat de mare angajament. 

Dupa ceva timp (adica dupa vreo 5 mii de km) a aparut din nou Fuel Pressure Low. Dupa o zi doua am schimbat ulei si toate filtrele, a disparut pentru alte 10 mii de km.

In aprilie m-am trezit pentru prima data cu arcul aprins in bord si puterea taiata (pana atunci nu a taiat niciodata puterea). Am schimbat filtru de motorina (omul a zis ca arata cam rau si probabil nu mi l-au schimbat in service, dar nu a zis ca ar fi span in el, motorina era cam cu impuritati insa. S-a rezolvat, am facut iarasi sute de km. 

In iunie, iarasi arc aprins in bord, putere taiata, ”fuel pressure low - engine off”. Am oprit, am deschis capota, m-am uitat la ea ca nu stiu mai multe. Inchis la loc, plecat cu modul S de pe loc si s-a rezolvat, iarasi vreo 400 de km. 

L-am sunat pe omul care m-a rezolvat anterior, mi-a trimis la niste baieti pe la Cutitul de Argint in Bucuresti, s-au uitat la fata mea (si au pus un tester) si au declarat span si schimbat toata alimentarea practic. 2000 de euro minim.

Am zis ”lasati”. 

Acum in weekend am facut Bucuresti-Brasov fara emotii. 

In Brasov vreo 3-4 drumuri fara probleme.

De la ultimul drum (scurt) va dau ce a inregistrat CarScanner. Eu vad ca e o problema cu injectorul 4 care ajunge la niste valori demente. Nici injectorul 1 nu se simte grozav.

Acuma e adevarat ca am un tester d-ala mic albastru ELM si nu stiu cat de bine raporteaza datele, cand accelerez tinde sa arate ”0” la injectoare si apoi la franare/accelerare sa bage niste valori foarte mari. 

 

Acum intrebari: 

  • e de schimbat injectoare sau de echilibrat din soft?
  • Am sanse sa rezolv aceasta problema in Brasov cu cineva in care forumul are incredere? Am gasit o firma partenera a unor baieti din Zalau, dar eu nu stiu nimic pe subiect. Sunt in Brasov pana duminica 25 iunie cand ar trebui sa o conduc catre Bucuresti
  • Presiunea pe pompa de inalte pare ok, dar poate aveti alte pareri...

Multumesc oricui imi da un sfat. 

565927778_WhatsAppImage2023-06-18at17_28_44.thumb.jpg.bbfc73c1a68c79198ba255c7a832383c.jpg1357424873_WhatsAppImage2023-06-18at17_28_54.thumb.jpg.35aeab325d3752cd04a7f641245ced4b.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Injection Deviation nu are relevanță în mers și la rece, doar cu motorul cald și la ralanti.

Până la urmă ce problemă ai?

Și eu am CAYC 260k real din 2012, mai variază rpm câteodată dubios dar fără alte probleme grave.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problema e ca imi apare spontan la intervale de sute de km acel coil warning si fuel pressure low + limp mode. 

Atunci merg pe logica mea, testez toate componentele dinaintea injectoarelor si vedem daca au dileme. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am dus la un mecanic, e clar ca nu am span si ca e un injector deviat (+2.06 la relanti cu motorul cald). 

Deci imi pune injectoarele pe banc si vedem care mai are probleme si mergem de acolo.

TACI EXIM in Bucuresti (la Cutitul de Argint) sunt cei care mi-au zis ca am span fara se se uite la nimic si erau gata sa arunce toata alimentarea pe un test care a aratat aceeasi deviatie. 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

Salutare.

 

Am schimbat un injector la un vw 1.2 TDI CFW si după schimbarea injectorului numărul 1 valorile s-au schimbat radical (in rău). Sa fie injectorul #1 pe care l-am schimbat cu probleme ?

 

valori mai mici sunt înainte de schimb.


mentionez ca injectorul schimbat este SH dar am fost asigurat ca piesa a fost verificată pe banc.

 

oringurile au fost schimbate + șurubul de strângere și codat.

A0C869B8-0442-418D-B1BA-E93F769173D7.jpeg

73AFC94C-07E0-40C6-8C1B-7A22CD936AD1.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am urmarit de mult topicul, am si eu o problema 1.6 cay seat 2014 cam 200 mii km am tot urmarit injectoarele de cand am masina, am schimbat garniturile lor cu saiba de 2 ori, si multe altele, parametri au fost ok mereu, dupa demontare mereu am avut rontait cateva sute de km. Masina nu tremura rau trage bine, ce am observat in ultimul an vibratii puternice in accelerare la viteza in treapta 4 si 5 intre 1800 si 2800 rpm. Am fost la service verificat suporti motor planetare schimbate si face la fel, ideea ar fi din injectie sa fie testata da este destul de dificil, aveti idee simptomele astea pot fi date de injectoare cu probleme? Sau ceva probleme de compresie? Mentionez ca pe la 3000 rpm nu mai face si accelereaza lin.

Am atasat niste parametri la cald luati in zile diferite.

Screenshot_20230320_125322.jpg

Screenshot_20230314_180908.jpg

 

Modificat de vics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, DragusPatrick a scris:

 


mentionez ca injectorul schimbat este SH dar am fost asigurat ca piesa a fost verificată pe banc.

 

oringurile au fost schimbate + șurubul de strângere și codat.

 

Treaba asta cu injector SH verificat pe banc,poate insemna,da,a fost verificat,si ,da,functiona in parametri(greu de crezut) dar important nu este sa lucreze in parametri neaparat,ci sa lucreze OPTIM in parametrii specificati,adica ceva de genul ..daca parametrii respectivi sint intre valorile 10 si 20 ml/stroke,optim ar fi 15ml/stroke.

Corectia facuta de ECU,+2....-2 de exemplu,se face in jurul valorii optime.

Sa ne imaginam ca injectorul in loc de 15ml parametru optim,iti da 12ml,cantitate considerata ,,in parametrii normali" in acest caz,cu +2 corectie,injectia va fi de 14ml/stroke.

Injectoarele noi,de fabrica,de obicei injecteaza intre 15ml si 20ml,niciodata mai putin decit cantitatea considerata optima.Valorile de 15 si 20 sint doar orientative,ca sa se poata intelege mai bine procesul respectiv.

In relanti si preinjectie,cantitatile reale,aproape in toate injectoarele existente,sint cuprinse intre 0,38ml/stroke pina la aprox 5..7ml/stroke.

Conform fabricantului Bosch,orice injector cu peste 250.000km trebuie sa inlocuiasca duza,unele chiar mai inainte,depinzind in general de modul de folosire al masinii,de mediul in care se foloseste,si de combustibilul folosit in special.

Cei care lucreaza in domeniul reparatii auto,stiu ca o masina diesel care a stat mult timp nefolosita,este mai afectata decit una care a functionat zilnic.La fel se intimpla si cu injectoarele SH.

Pe vremuri,reconstruiam injectoare,si le vindeam la schimb,pina cind am avut surpriza sa mi se reclame faptul ca unele nu mergeau,sau mergeau mai rau decit cele ale clientului,apoi cind le-am revizat,am observat ca in ciuda faptului ca erau reconstruite cu piese noi si originale,majoritatea se blocau dupa 2..3 luni de inactivitate.

Singura explicatie ar fi ca indiferent cit cureti corpul injectorului prin interior,ramin resturi de rugina,sau alte substante,care influenteaza negativ,cele noi in schimb,nu au prin interior decit ulei special,si metal curat.Uneori mai gasim si printre cele noi cite unul blocat partial,dar sint cazuri rare.

Asta doar in ce priveste cantitatea injectata,apoi trebuie urmarit unghiul in care pulverizeaza,si forma in care pulverizeaza,conica deschisa gazoaza,sau jet drept lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

@Vp44 acum sunt in discuții cu cei de la care am cumpărat injectorul si cam refuza returul pe motiv ca injectorul este bun și ca celelalte sunt stricate și din acest motiv valorile sunt mari pe cilindrul 1. Tu ce părere ai? Din acele valori care ar putea fi cu probleme? Cel cu + sau cele cu -?

 

l-am pus pe al meu înainte și valorile sunt mai mici. Pe cilindrul 1 acum am +27 in loc de +64 și celelalte 2 tot cu Minus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DragusPatrick salut,imi este greu sa dau o opinie fara sa stiu exact de ce tip de injector vorbim,ma refer la numarul acestuia de referinta,iar pe de alta parte,analizind rezultatele date de masina de diagnoza,eu nu as fi atit de sigur ca sint 100% fiabile,dar ca sa verific cit de cit,as schimba locul injectoarelor,si as analiza datele obtinute,ca sa observ daca valorile respective se mentin indiferent de cilindrul in care sa montat injectorul banuit ca ar merge prost.

Totul este discutabil,schimba locul injectorului,apoi parcurge citiva km,si fa o noua diagnoza,daca rezultatele ramin aproximativ la fel,injectorul cumparat sigur are o problema,iar cizmarul care ti la vindut,ar trebui sa se gindeasca,toti muncim pe bani,nu doar el,si trebuie sa iti ofere o alta solutie.In caz contrar,cere o parere scrisa de data aceasta,unui pompangiu calificat,si mergi cu rezultatul la cizmar,sa iti dea alt injector,sau sa iti inapoieze banii.

de asemenea tu trebuie sa intelegi ca SH inseamna ca iti asumi raspunderea in caz ca nu merge,indiferent ce te minte cizmarul.Ultima solutie ar fi sa gasesti un alt injector,cel putin de proba,ca sa te convingi ca este motivul care iti creaza neplaceri,si in functie de rezultat,sa mergi la cel care ti la vindut si sa il rogi frumos,chiar daca nu merita asa ceva,sa iti inapoieze banii sau sa iti dea alt injector.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

@Vp44 injectoarele sunt Delphi 03P130277-V400. Astăzi am făcut rost se un alt injector cu același cod. Pus pe Bancul 2 deoarece băiatul de la care l-am luat spunea ca Bancul 2 bate și nu 1. Acum valorile au mai scăzut, in jur de +20 primele 2 și -56 ultimul. De bătut mi se pare ca nu mai bate atât de rău in schimb tremura destul de tare motorul. 
 

cineva mi-a recomandat sa schimb oringurile la toate injectoarele ca as putea rezolva valorile mari.

 

ar putea avea vreo treaba valorile cu oringurile?

 

am Atașat și un video cu sunetul motorului


https://streamable.com/b0pzdl

https://streamable.com/of032w

 

Modificat de DragusPatrick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,din pacate,Delphi sint cele mai delicate injectoare dupa siemens,si mai ales cind sint piezoelectrice.Daca ai avut probleme cu pompa de injectie,si ma refer la pilitura sau mizerie,combustibil contaminat,etc,TOATE injectoarele sint afectate.Inclusiv fabricantul recomanda ca odata slabita piulita unui astfel de injector,teava care il alimenteaza,sa fie schimbata cu una noua,fara exceptii.

In viata reala nu este chiar asa,dar daca fabricantul face o astfel de recomandare,o sti el ceva.

Cum nu ai la indemina un banc de testare,poti face un mic experiment,scoti toate injectoarele din chiulasa,si le lasi sa injecteze afara in aer,incercind sa vezi daca toate pulverizeaza corect,pe acelasi numar de orificii,cred ca 7 are duza,nu le stiu din memorie,in acelasi unghi,etc.

Faptul ca motorul trepideaza,ma face sa cred ca in cilindri nu ajunge suficient combustibil.

Daca vrei sa le desfaci si sa speli toate piesele din interior,ma refer la injectoare,te pot ghia pas cu pas,si ajuta cu foto.Ai nevoie de ultrasunte pentru spalare,si o cheie dinamometrica pentru stringere.

Daca mai ai injectorul vechi,si nu l-ai dat la schimb,poti face probe cu el prima data.

Daca nu ai masina de ultrasunete,nu te apuca sa desfaci nimic,nu exista alt mod de curatare,mai ales ca cel mai important este sa cureti duza prin interior,fara sa introduci nimic in ea.

Am sa incerc in limita timpului disponibil sa uploadez pe undeva niste filmulete cu operatiunile care trebuie facute,sau daca nu cel putin poze cu explicatii,dar nu stiu cind voi gasi timpul necesar.

Daca ai whatsapp,trimite PM,cu numarul tau de telefon,ca sa nu incalcam regulamentul facind publi aici,si apoi te contactez pe whatsapp unde iti pot trimite instant informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

Multumesc mult pentru răspuns. Revin cu PM 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.04.2023 at 8:42, UNHleaSHD a scris:

OAU! Multumesc!!!

 Te salut ! Am aceeasi motorizare , numai ca la mine  injectorul 1  a cazut la 42000 (defect electric) , pe 15.06 in Turcia am schimbat injectorul 2 la 76000 km , la revenire in tara , dupa 60 km de autostrada ,iar s-a aprins spirala si check engine . Mi se pare anormal ca  la nici 80000 km sa fiu nevoit sa umblu cu injectoarele dupa mine . Cum ai rezolvat ? Multumesc !

 

On 13.06.2022 at 10:02, Razvan_N a scris:

Eu am mers vreo doi ani cu un injector S și 3 injectoare B, apoi 2 S și 2 B încă vreun an și de doi ani am înlocuit și ultimele B-uri cu S-uri.

În tot acest timp nu am avut ronțăieli sau alte probleme. Caddy 1.6 TDI CAYD.

Poti sa-mi spui te rog , de unde ai achizitionat aceste injectoare S , pret ? Am aceeasi motorizare si la aprox 80000 km am doua schimbate si si acum stau cu masina defecta din nou . Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Sunt ok valorile la injectoare si dpf?

motor CAY

20230801_101121.jpg

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce iti da tie acolo,la valorile injectoarelor,e bine,dar nu prezinta interes acea informatie,se refera la capacitatea bobinei,zice ca au aproximativ 7 microfarazi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Eroare P0202 - Injector #2 circuit/open - se mai poate repara sau trebuie schimbat? A picat dintr-o data, in mers, iar acum merge in 3 pistoane, abia m-am intors cu ea acasa in limp mode.

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piezo picat. Necesita inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

Am un Caddy 1.6TDI CAYD. 
De cand l-am luat are o lipsa de putere (indiferent de RPM) si o vibratie in caroserie intre 1000 si 2000rpm. De rapanitul injectoarelor nu mai zic.. Soc si groaza, am gasit slabite suruburile de la bridele injectoarelor. Le-am strans la 8nm + 270*. Vibratia a scazut. Dar puterea nu a revenit si nici rapanitul nu a trecut (stie toata lumea cum se aud injectoarele CR). 
Am zis sa-i schimb filtrul de combustibil si am gasit acolo cativa fulgi metalici, nu mi s-a parut grav. Masina are aproape 300kkm. Sa fie pompa pe duca sau injecoarele? Tin minte ca i-am dat "quantity adaptation" si mai scazuse putin rapaneala injectoarelor. Am sa ma uit si la corectiile injectoarelor, ca nu le mai tin minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si...si. Dar vezi cu fulgii metalici,  sa nu fie prea tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și cum văd? Că n-am mai pus mâna pe pompele astea Conti.. și CBBB-ul nu il mai am de un an.. mi-am ieșit din mână cu VAG 😆

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am alergat-o mai turată și e o leacă mai fâșneață, nu mai răpăne așa de rău și nici nu mai vibrează la fel de rău. Am lăsat-o 30min la ralanti cu ACul pornit și am auzit cum bate un injector.. același injector bate și în marșarier, cel mai rau.

Lipsa de putere tot acolo e...

https://ibb.co/54cwDpw

e corecția cam mare pe 4? Să inversez două injectoare? Poate scap cu o singura recondiționare.... mă bagă la bănuieli pierderea de putere.. și am un consum pe bord... 200km 10,5l%

Modificat de UNHleaSHD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!