Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Never mind, am decis sa nu o mai iau. Mulțumesc pentru sfaturi, o zii bună!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marian_nicolae1970

Buna seara, 

Detin un passat 1.6 cr din 2010. Valorile pe injectoare din atasament sunt ok sau trebuie sa ma astept la ceva? Multumesc anticipat!

P_20180220_181001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marian_nicolae1970

Se poate remedia sau trebuie inlocuit? Multumesc de promptitudine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bate/trepideaza...se inlocuieste cu injector cu  cod nou

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit nu am prea inteles daca injectoarele cu cod 03L130277B se pot reconditiona sau nu. Daca stie cineva unde anume cu siguranta nu doar din auzite ci din sursa sigura va rog sa raspundeti. Totodata va rog si pareri despre Electromit Serv Zalau. Multumesc si astept cu nerabdare sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. De curand am achizitionat pentru sotia mea un golf 1.6 TDI 2010 CAYC. Am constatat ca la acesta consumul (8-9% in Brasov) e semnificativ mai mare decat o masina identica pe care-o am de serviciu cu acelasi motor. Va rog sa imi spuneti, daca stiti in ce interval trebuie sa fie deviatiile pe injectoare. Eu le-am obtinut cam asa cu VCDS:

image.png.fe00714514d8bd9cbcef83c60bed21cd.png

image.png.6c9decbc3af4d39b8fbb8b963ce5e8f7.png

Pe rosstech am citit de un interval -2.8 ~ +2.8mg.

Ca si simptome, nu se regaseste la masina nimic de ce am citit pe acest topic. Pe de alta parte nu am folosit niciun aditiv, iar motorina e de la Mol.

PS: La 90 grade nu prea sta masina, cere un termostat nou dupa cum se comporta temperatura.

Modificat de Horia_D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina de iarnă mai este responsabilă de corecții mai mari iar motorina de la Mol este subțire, pe Softpedia este un tip care lucrează în domeniu și postează din când în când analize ale motorinelor. Mie cea de la Mol îmi dă ronțăit de injectoare în sarcină, la mine este semnalul că am corecții mai mari  și o evit. 

Schimbă motorina, este posibil să consume cu alta mai puțin. Mie personal scot cele mai bune consumuri cu Lukoil, dar calitatea fluctuează, de sărbători au avut-o excepțională dar ultima oară m-au dezamăgit. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si cu alta motorina. Am uitat sa specific in primul mesaj ca masina are aproape 220000 km.

Dar totusi exista undeva un interval unanim acceptat pentru valorile respective ale deviatiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aproximativ +/- 0.5 e totul ok (partea electrica). Dupa +1 incepe sa bata/trepideze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie neaparat injector nou si cele cu cod-ul nou tot asa cad. Eu am reconditionat cu succes 4 injectoare la Autotest Buzau, deja parcurs 10k km si corectii normale, fara zgomote sau consum exagerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paul_bmr

Ce inseamna reconditionat? Ce le-au facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trimis injectoarele la reconditionat (95EUR/buc ) la Diesel-Technik Biberach din Germania, acum un an (am verificat seria injectoarelor si mi s-au intors aceleasi injectoare). Inainte de reconditionare, cateodata relantiul oscila destul de mult (cateva sute de rpm) si chiar s-a oprit de vreo doua ori motorul si a pornit destul de greu. Acum am un consum mai bun atat in afara cat si in exterior si nu am mai avut problemele anterioare (am media de 6.1 pe ultimii 1700km, jumate facuti in oras si jumate afara, iar consumul instantaneu la cald , fara consumatori e de 0.4 l/h).

Totusi motorul suna ciudat (a bataie metalica) cateodata la pornirea in regim "semi-incalzit" si parca nici nu trage ok vreo cateva 100 de metrii, dupa care pare sa-si revina, asa ca m-am uitat aseara la corectiile injectoarelor (poza atasata) si par sa fie OK. 

Are cineva idee ce altceva ar putea cauza acest simptom "ciudat", asociat de obicei cu injectoare cu probleme ? Nu sunt erori la scanare...

image.png.c87fc80369417bb495a0b72ab4f881f4.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune vcds-ul si fa log in mers la injectoare atunci cand se aude bataia metalica si ai sa vezi compensatiile. Personal NU am vazut injectoare reconditionate sa mearga perfect

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa revin zilele astea cu un log. Apropo, motorina pun EVO PLUS, de la Mol, de un an (dupa ce am repus injectoarele). Inainte alimentam de la OMV, tot motorina mai scumpa (Si cred ca am facut plinul de vreo 2 ori si de la Rompetrol ).  Parca nu am obeservat mare diferenta intre ele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele mai grave probleme cu motorina de la Mol le-am avut .:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TTibi pot sa iti spun ca a mea face identic si are injectoare noi (cele cu B). Primii 100 m bate metalic dupa care se face liniste si asta doar la regim semiincalzit (nu la rece, nu la 90C). Aceleasi corectii le am si eu, iar legat de consum 0.6 l/h la relantii, si 4,7l/100km  extraurban.Singurul lucru pe care l-am observat e ca DPF-ul ala "face si desface" in sensul ca atat consumul cat si cuplul motorului depind foarte mult de starea acestuia.  Dupa 1 luna de plimbat urban masina e lesinata (rareori trage sa moara motorul), si trebuie obligatoriu sa o plimb extraurban cel putin 200 km.

PS: Eu le-am si microcalibrat si tot degeaba.

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am spus noi nu ma refeream la ultimul model, ci la faptul ca au fost achizitionate de noi si nu reconditionate ca in cazul lui @TTibi. Codul lor este A2C59513554, corespondentul al lui 03L130277B.  Nici nu stiu care este diferenta intre ele. Poate ne lumineaza cineva, ce a fost imbunatatit, schimbat.

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva care a schimbat toate 4 injectoarele cu modelul nou? Ceva impresii?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am trei noi cu S si unul de fabica (originalul)... consum ok fara diferente majore

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bob7 Sunetul e la fel? Consumul cat e acum sau cu cat s-a diminuat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul e ok seamana cu cel pe care il avea cand a fost nou motorul. Consum in jur de 5.5 afara.... in oras nu stiu pentru ca nu merg nici o data in oras cu ea pentru ca e diesel ( nu e ecologic).

legat de consum trebuie luat in calcul ca e modelul variant, sensibil mai greu decat cel hatchback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎14‎.‎12‎.‎2017 at 16:27, Dolfin a scris:

Din cele scrise in topic rezulta ca injectorul de pe cilindrul 2 este pe duca, aveti si o estimare in timp cat mai rezista?

CAYC - 75.000Km, fara Dieselgate, pornire la rece.

5a328a1326699_CAYCdeviation.thumb.jpg.d038a289c0df38877710d0d5baf5dc9c.jpg

LOG-01-151-161-171-181-501-511-521.xlsx

La 3 luni distanta si 2.000Km diferenta, pe autostrada:

"1 Fault Found

9839 - Injector: Cylinder 3 (N32)

          P0203 00 [175] - Circuit Malfunction"

 

Ma uit dupa codul de piesa nou cu S in coada, intrebarea este, de ce este o diferenta asa mare intre vanzatorii de piese, de la 1.446Lei la ePiesa si pana la 2.535Lei la Autokarma.

Este ceva dubios in preturile mici?

Sa le schimb pe toate 4?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!