Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 8 ore, Dan Adrian 1975 a scris:

Din ce stiu la acest motor CXXB 1.6 110cp E6 sunt Delphi !

Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor.

In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu.

Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia.

Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie.

Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul.

Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km?

Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km?

Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta?

Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste?

Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea?

Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele?

în urmă cu 8 ore, Dan Adrian 1975 a scris:

Din ce stiu la acest motor CXXB 1.6 110cp E6 sunt Delphi !

Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor.

In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu.

Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia.

Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie.

Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul.

Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km?

Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km?

Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta?

Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste?

Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea?

Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele?

în urmă cu 8 ore, Dan Adrian 1975 a scris:

Din ce stiu la acest motor CXXB 1.6 110cp E6 sunt Delphi !

Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor.

In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu.

Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia.

Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie.

Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul.

Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km?

Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km?

Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta?

Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste?

Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea?

Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele?

în urmă cu 8 ore, Dan Adrian 1975 a scris:

Din ce stiu la acest motor CXXB 1.6 110cp E6 sunt Delphi !

Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor.

In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu.

Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia.

Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie.

Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul.

Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km?

Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km?

Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta?

Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste?

Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea?

Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Adrian 1975
în urmă cu 2 ore, vp44 a scris:

Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor.

In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu.

Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia.

Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie.

Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul.

Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km?

Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km?

Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta?

Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste?

Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea?

Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele?

Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor.

In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu.

Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia.

Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie.

Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul.

Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km?

Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km?

Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta?

Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste?

Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea?

Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele?

Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor.

In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu.

Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia.

Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie.

Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul.

Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km?

Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km?

Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta?

Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste?

Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea?

Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele?

Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor.

In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu.

Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia.

Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie.

Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul.

Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km?

Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km?

Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta?

Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste?

Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea?

Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele?

Incerc sa ti raspund la tot ce m ai intrebat si ai afirmat,titlul topicului este injectoare 1.6 CR ,deci eu zic ca am postat ok,nu am umblat la injectoare sa schimb ceva la ele decat cand am schimbat capacul la culbutori ,atunci am schimbat saibe si oringuri de etansare,etc,masina are 300000km,uleiul este la nivel pe joja(putin sub maxim),motorina am bagat doar din statii,uleiul si filtrele le am schimbat la 10000km ...cam atat,am pus acele poze cu valorile respectiva ptr ca mi se par foarte diferite ,vis a vis de banuiala mea cu injectoarele-masina incarca repede dpf,masuratul este mereu peste calculat cu 5-6g si ptr ca mi ati sugerat (tu si exxcalade) ca problema este din injectie ,am zis ca vine de la injectoare,presiunea de motorina este ok,am testat in sarcina si tot timpul actualul sta lipit de cerut ,iar alte probleme nu are masina in afara de lipsa de putere aleatorie dupa ce se incalzeste bine motorul sau altceva.!multumesc !

ps :codurile injectoarelor nu le am verificat,te referi daca in ECU sunt codurile de pe ele? EU zic ca da,masina am adus o acum 3 ani din Olanda ,avea 200000km ! Nu cred sa

se fi umblat la injectoare pe acolo

practic tb sa verifica daca ce scrie pe fiecare injector(codul) este si in ECU ?

update:am verificat si inj ,toate 4 corespund cu ecu !

IMG_4732.jpeg

Modificat de Dan Adrian 1975
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe acest topic se vorbeste de 1.6 TDI CR 2009 -  2013, cod motor CAY, octavia 2/ Golf 6 etc cu injectoare Siemens VDO /Continental

 

nu platforma MQB dupa 2014

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa intimplat,sa repetat acelasi mesaj,stiu ca nu puteam sa trimit mesajul,apoi am renuntat,dar vad ca sa postat de mai multe ori,probabil nu a mers ceva la forum,rog un moderator sa-l stearga daca este posibil,sau sa-l modifice.

@Dan Adrian 1975 trebuie sa mergi la pompangiu,masina are prea multi km fara sa se faca nimic in legatura cu injectoarele.Pe aici e vreo 140 eur un kit de reparatie pentru un injector ca al tau,plus mina de lucru,fa un calcul.La voi nu stiu cit costa,si stiu ca din pacate cele originale se vind la kit,nu separat,adica valva si duza.

Curatarea injectoarelor,daca te gindesti la ea,nu va avea prea multa importanta,trebuie duze noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Adrian 1975
în urmă cu 1 oră, andrei_221 a scris:

pe acest topic se vorbeste de 1.6 TDI CR 2009 -  2013, cod motor CAY, octavia 2/ Golf 6 etc cu injectoare Siemens VDO /Continental

 

nu platforma MQB dupa 2014

Exista si ptr MQB topic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar intreb, cat costa un injector nou, daca unul reparat 140 E plus mana de lucru?

Nu ar fi mai rentabil de schimbat unul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2800lei, continental. Pun acum unul pe un polo cayb. Zilele trecute actuator turbo parca vreo 1000lei.

Ce salariu sa ai sa îți întreții o cataracta veche!

Ce frumos este! Cel vechi măsoară bobina 1.8k, restul 3 190-200k ohm.

17500768600651605475049515621332.jpg

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.06.2025 at 14:11, davidut5 a scris:

2800lei, continental. Pun acum unul pe un polo cayb. Zilele trecute actuator turbo parca vreo 1000lei.

Ce salariu sa ai sa îți întreții o cataracta veche!

Ce frumos este! Cel vechi măsoară bobina 1.8k, restul 3 190-200k ohm.

17500768600651605475049515621332.jpg

Adica 556 euros??Asa imi iese mie cind bag pe internet ron to eur...daca asa este,inseamna ca va trag astia teapa prin toate orificiile sa ma scuzati de vocabular.

Aici costa 363 eur plus TVA 21% si mi se pare foarte scump.

Reparatia,in functie de ce se pune,duza sau bobina,ori ambele,150....180 eur iar la serviciul oficial 250 eur.

Reparat 4 injectoare+schimbat garnituri pompa,filtru motorina,spalat rampa,+montaj 950 eur +TVA 21%

Modificat de vp44
detalii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu putem compara o piesa noua cu una reconditionata, deci nici preturile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai există varianta VDO care este mult mai ieftină și este producătorul injectoarele continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu greșesc sunt aceleași, comanzi vdo și vine cutie de continental. Pretul variază pe internet în jurul lui 2200, prețul de achiziție este tot asa vreo 2000 și ceva. La unele depozite mai mult.

Singurul avantaj sa zic asa este ca piesa e pe stoc și mașina e gata în aceeași zi chiar.

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul s-a pastrat de VDO, dar marca este Continental 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • sNaKeyy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!