Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Atita timp cit va imaginati ca acea corectie reprezinta o valoare reala,corecta,sau demna de luat in seama,mereu veti termina fara o solutie finala.

Am mai comentat pe undeva,acea corectie este ca si masuratoarea returului cu eprubetele,adica la fel de buna,sau de rea,dupa cum vrea sa creada fiecare,sau bineinteles dupa cunostintele fiecaruia,atit teoretice cit si practice.

Mai am o alta opinie asupra acelor rezultate prezentate de bancul de probe,in viata reala,bobina de 200k cred ca am vazut decit o singura data,si vorbim despre masurarea a citorva sute de astfel de injectoare.

In general, o astfel de bobina arata pe instrumente 195k...197k atit sub tensiune cit si la rece.

Bancul de probe face masuratoare o singura data,inaintea inceperii testelor propriuzise,numai ca,dupa ce incep probele,valoarea bobinei poate suferi schimbari,atit in rezistenta cit si in capacitate,inclusiv poate intra in scurt circuit si simulatorul nu va simti acest lucru.

Pe de alta parte,chiar conectorul electric de pe masina,unul din cele 4 ale injectoarelor,poate fi slab,si poate face ca injectorul sa functioneze aiurea.

In ce priveste comentariul despre functionarea foarte fina,cind toarce ca o pisicuta....asta se poate face doar daca pompangiul are masina la dispozitie,cel putin odata,ca sa analizeze cu osciloscopul sau auditiv sunetul produs de fiecare injector,apoi vazind ce cantitati injecteaza fiecare,si coroborind cu sunetul...sa regleze fiecare injector,in bancul de probe,dupa cerinte.

Uneori un astfel de reglaj nu dureaza prea mult,depinde de temperatura de lucru,de calitatea combustibilului,si de uzura interioara a fiecarui injector,ca sa nu mai vorbim ca aceste motoare inca din fabrica sint zgomotoase mai mult decit ale altor masini diesel.

Daca piesele interioare ale injectorului sint toate noi,ceea ce nu cred ca este posibil la ce pret ziceti ca sa efectuat reparatia,se poate ajunge la un motor putin galagios pentru o perioada satisfacatoare,1 an,sau chiar mai mult.

In concluzie,lucrind cu datele oferite de bancul de probe,eu as ruga pompangiul sa coboare cantitatea la IDLE a injectorului 1,de la 6,1ml la 4,5...4,7ml si preinjectia de la 1,52ml la 0,5ml-

Alta metoda,as asculta fiecare injector la ralentin,cu ajutorul unei surulbenite mai lungi,sau ce va trece prin minte,un capat lipit de corpul injectorului,iar la celalalt capat puneti urechea si ascultati,atentie ce ustensila folositi sa nu va raniti.Injectorul care suna mai puternic,mai metalic,trebuie calibrat.

Mai exista si codificarea ,,mincinoasa"pentru injectorul mai zgomotos,copiati codurile altor injectoare de aceeasi referinta,si incercati unul cite unul codificind injectorul care face zgomotul cel mai puternic.

Uneori merge din prima,alteori este nevoie si sa iesiti cu masina la drum ca sa ,,invete" ECU cum trebuie sa faca corectia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompagiul a zis ca a vazut cum face motorul, a zis ca injectoarele nu erau scrise si ca dupa ce le-a scris merge bine. Eu stiu sigur ca pe cel nou l-am scris, si pe celelalte nu le-am verificat, le-am numerotat si pus la loc de unde le-am scos. Am dat si refresh la toate codurile insa fara sa verific pe injectoare ce scrie.
Eu sunt sceptic si nu cred ca s-a rezolvat ceva, oricum cele 3 au fost pe masina ani de zile, deci ma gandesc ca codul ala nu mai conteaza ca deja ecu le-a "invatat".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune motorina buna,amesteca ulei 2T in rezervor,ia masina la drum,si fa un drum spre Turnu,dupa ce treci de Izvorul Rece,de dealurile alea,bagi in 1 viteza,si mergi asa vreo 200m...300m,apoi a 2-a si la fel citeva sute de metri,si continui in fiecare treapta de viteza,in acelasi mod,iar cind ajungi in ultima treapta de viteza,incepi sa cobori din viteza in viteza,pina la 1-a.Repeti de 2...3 ori chestia asta.

Ideia este sa mentii masina in aceeasi treapta de viteza cit mai mult timp,fara sa exagerezi bineinteles,ca sa-i dai timp ECU sa invete fiecare injector.Apoi foloseste masina in mod normal.

A doua zi,daca ai posibilitatea,verifica cu masina de diagnoza,ce corectii ai,si noteaza rezultatele.Iesi iar la drum,mai fa inca odata aceeasi manevra cu invatatul ECU.Repeta doua sau trei zile toata istoria.

Daca nu vezi imbunatatiri in corectiile ECU,scoate injectoarele,si schimba-le locul in motor,NU codifica nimic.Schimba prima data sa zicem inj 1 cu inj 2 si urmeaza procedeul cu invatatul.

Toata tarasenia,poate dura citeva zile,nu te grabi,nu mereu se observa imbunatatiri din prima zi.

Daca nici asa nu vrea,ori cumperi injector nou,ori te duci la pompangiu si il rogi sa iti recalibreze injectorul care bate mai tare.Daca nu sau pus duze noi la injectoare,este posibil sa nu iti reuseasca nimic.

Vad ca pompangiul tau are un banc de probe destul de apreciat,dar daca nu stie sa il foloseasca,nu prea ai ce sa faci.Alta varianta nu ai,sau poate sa duci masina pe Podul Nou si sa o ineci in Vedea cind pun aia barajul.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Ma poate ajuta cineva cu o interpretare a valorilor injectoarelor de pe un 1.6 TDI CAYB

Nelamurirea mea este daca injectorul nr 3 compenseaza pentru injectorul nr 4 care se poate vedea ca are probleme mari, masuratorile sunt luate la rece, dar si la cald am cam aceleasi valori.

 

 

Modificat de siv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE

Cel putin inj 4 e de inlocuit (probabil ca si celelalte )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, clar injectorul nr 4 e mort, nu stiu ce sa zic despre cele doua cu valori cu minus, mai ales injectorul nr 3 ca el are valoarea cea mai mare *cu minus, dar ma gandesc daca nu cumva compenseaza pentru inj 4, ca ordinea de aprindere e 1-3-4-2. Oricum l-as schimba si pe nr 3 ca tot se umbla la nr 4, aveti vreo recomandare pentru reconditionarea lor ? Sau sa ma risc sa iau de la dezmembrari ? Multumesc frumos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE
Publicat (modificat)

Din experienta personala iti recomand injector/injectoare noi.

Mai ai varianta SH ,dar la injectoarele  siemens/continental sansele sunt minime sa gasesti unul bun.

Exclus reconditionare (cel putin in RO)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Intreb, cei de la Buzau-Maracineni ce reconditioneaza injectoare, am tot vazut reclame de la ei peste tot, recenzii pe google bune, a fost cineva la ei sa-mi confirme si mie ca sunt in regula ?

A doua varianta ar fi sa incerc la un parc de dezmembrari sa pun testerul pe masina sa vad daca injectoarele sunt in regula ca apoi sa le demontez curat si remontez pe a mea.

Modificat de siv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva in Bucuresti sau imprejurimi care poate sa faca o diagnoza corecta si sa evalueze injectoare Delphi fara sa le demonteze si pus pe banc de probe?Problema e ca rontaie intre 1600 si 2000 ture in treaptele 2 si 3 ,altfel nimic,nu sunt erori,urca in ture liniar,porneste si merge foarte bine.In plus consumul pana in 100km/h inclusiv urban e foarte ok in jur de 6 (vorbesc de Bucuresti) insa la 130km/h sare de 7.Asa lucreaza injectoarele astea?

Motor 1,6 DGTE 2019,cutie dsg dq200 TSN,km 227000 .

injector.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cauti tu nu exista,nicaieri in lume,si cu atit mai putin in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica pot fi verificate doar pe banc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate da,doar pe banc.Nici o masina de diagnoza nu poate verifica un injector,nu au fost concepute pentru asa ceva,iar cei care au experienta,multa experienta practica,se pot ghida mai mult sau mai putin,si pot spune ,,da este posibil sa mearga prost un injector" dar nu iti pot spune cu precizie.

Intrun banc de teste se verifica injectorul in toti parametrii pentru care a fost construit,ralenti,sarcina maxima,retur,preinjectie,fum,etc.

Ultimele care le-am reparat cu acelasi numar de referinta ca ale tale,acum vreo luna,imi dadeau probleme de stabilitate,nu mergea motorul rotund la ralenti,si uneori intrerupea in sarcina,ca si cind era o benzinara dind rateuri,si la final era din mizeria acumulata in interiorul lor.

 

20250417_111002.jpg

20250417_111122.jpg

20250421_072131.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A revenit problema la cayc, adica daca sta nepornita 2+ zile porneste ok dar nu raspunde la acceleratie. Aparent problema este aparuta sau accentuata mult de cand am pus egr nou(cel vechi avea tabla).
Nu stiu sigur cum face, ca la mine de pe o zi pe alta nu a facut, din ce spune proprietarul.
Sa-l trimit iar la pompagiu ce sa-i fac. Ma intreba daca se rezolva cu cele 3 injectoare noi, nu stiu, nu pot sa garantez i-am zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o astfel de intrebare e destul de greu sa raspunzi.Poti cheltui mii de euros si sa nu o rezolvi nici macar cu injectoare noi.Saptamina trecuta,am avut in atelier,doua Seat si un Audi,toate cu motor 1,6 tdi si injectoare 03L130277B.Mi se intimpla des pentru ca m-am specializat pe motorul asta,findca da mult profit.

Pe unul dintre Seat-uri,am gasit injectoarele in parametri dar in partea maxima de injectie si dadea cu fum dar rau de tot,era imposibil sa pornesti masina ca veneau imediat pompierii.Clientul montase un EGR nou,zice el.I-am anulat EGR,i-am pus tablita pe teava respectiva,si a redus un 80% fumul.

Al doilea Seat,i-am reconstruit injectoarele,si le-am lasat sa injecteze in minimul parametrilor,le-am montat si totul ok cu exceptia filtrului de particule care era plin la 90%.

La audi,am schimbat 5 rinduri de injectoare(20) toate reconstruite si nu am reusit sa-i dau de cap.

Ca sa ma lamuresc,am luat fiecare joc de 4 injectoare,dupa un Seat,si dupa fiecare masina in parte,si l-am probat pe rind pe al doilea Seat cit si pe Audi,si rezultatele au fost ciudate.

Nu ma intrebati de ce ca nu am decit teorii in sensul acesta.

Concluzia,aceleasi injectoare care merg bine pe o masina,pot merge dezastros pe alta,sau pot merge ca noi.Sa fie softul??Este posibil,dar numai daca nu cumva softul actioneaza restul,senzori,egr,debitmetru,etc de o maniera diferita de la o masina la alta,pentru ca injectoarele primesc aceleasi semnale,masurate cu osciloscopul.

Daca am dreptate,adica softul isi face de cap dupa cum vrea el,atunci singura solutie este ca astfel de injectoare sa fie calibrate pe masina direct,iar ce face pompangiul in cazul asta,fara sa fie vina lui,nu prea are valoare.

Din punctul meu de vedere,ca pompangiu,trebuie sa reglez injectoarele dupa cum imi recomanda fabricantul,si pentru asa ceva ma ghidez dupa bancul de probe,iar faptul ca fabricantii de masini fac tot felul de smecherii ca sa isi vinda masinile nu este problema mea.Partea proasta este ca plateste clientul,iar eu imi pierd prestigiul ca bun pompangiu.

Ca sa nu va bag in ceata,daca aveti posibilitatea,mergeti la cineva care are banc de probe si care se ocupa si de montajul injectoarelor pe masina,si explicatii ce v-am insirat eu mai sus,sa calibreze initial injectoarele dupa valorile cele mai mici ale parametrilor din bancul de probe,si in functie de rezultat,sa le calibreze daca este nevoie si in valorile cele mai mari cerute de protocolul bancului de probe,si sa le testeze pe masina.

Din pacate pretul va fi mai mare pentru client,dar cred ca este singura solutie practica in astfel de cazuri.Noi pe aici prin Europa ne permitem sa facem teste pe masinile oamenilor,au de unde sa plateasca,dar prin RO nu stiu cum merge treaba.

Acum eu am doua seturi de injectoare pregatite permanent,unele care injecteaza spre maxim si altele spre minim,si merge mai repede,dar clientul tot trebuie sa plateasca doua montaje,numai ca imi usureaza mie munca,nu trebuie sa desfac de fiecare data injectoarele masinii ca sa le recalibrez,montez un set,probez,si prin excludere stiu care este cel adecvat pentru masina respectiva,dupa care calibrez injectoarele masinii din prima.

Modificat de vp44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proprietarul a fost sfatuit ca atunci cand face probleme sa scoata mufa la debitmetru. Exact asta a facut, si aparent problema a disparut. Dupa care l-a montat pe cel vechi original, si spune ca masina merge mai bine. Acum daca s-a rezolvat si problema la pornire vedem zilele urmatoare.
Eu cand am probat pe loc, comportamentul era identic cu ambele. Insa cel pus nou Hella este diferit constructiv fata de cel original, este mult mai simplu pe interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai baut apa din fintina aia arteziana din fata de la Crinul?Nu stiai ca nu este apa potabila?Glumeam desigur,dar nu stiu daca am inteles bine,in final te referi la debitmetru,nu la injectoare,nu?

Am mai citit pe un forum,...zicea respectivul: ,,cu motorul la relanti,acul sta pe 1000 rpm,si cind opresc motorul nu scade,tot la 1000 rpm sta".O sa imi ia lumea seama,rid singur in atelier.

Separati si voi un pic subiectele,ca aveti voie sa va exprimati cu mai multe cuvinte,nu este whatsapp,este un forum tehnic,se necesita informatii complete,si cit mai bine delimitate si explicate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,credeti ca aceste valori pot avea relevanta ptr interpretarea starii injectoarelor,nu pot citi valorile de corectie,este vorba de motor CXXB euro6 injectoare Delphi

5ceb936e-b4ec-43a5-ae3e-7f6219355a76.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,opinia mea personala este ca indiferent ce iti arata masina de diagnoza,in legatura cu injectoarele,este incomplet,sau fara valoare,hai sa o numim,orientativ,si nimic mai mult.Scoate injectoarele si mergi la un pompangiu sa le verifice in bancul de probe,pentru un rezultat cit mai fidel realitatii.

Pe de alta parte,fiind un pic distrat,ironic,dar fara sa am intentia de a jigni in vreun fel,care este motivul pentru care ai pus intrebarea respectiva?Nu se mai aprind farurile,nu porneste masina,scoate fum,ce problema ai cu ea?Apropo,si ce fel de masina ai,cea din profil,sau..??Nu de alta,dar aici in acest topic,titlul zice ,Injectoare CR 1,6 TDI,si Delphi nu cred ca se monteaza in asa ceva.

Modificat de vp44
orto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minute în urmă, vp44 a scris:

Salut,opinia mea personala este ca indiferent ce iti arata masina de diagnoza,in legatura cu injectoarele,este incomplet,sau fara valoare,hai sa o numim,orientativ,si nimic mai mult.Scoate injectoarele si mergi la un pompangiu sa le verifice in bancul de probe,pentru un rezultat cit mai fidel realitatii.

Pe de alta parte,fiind un pic distrat,ironic,dar fara sa am intentia de a jigni in vreun fel,care este motivul pentru care ai pus intrebarea respectiva?Nu se mai aprind farurile,nu porneste masina,scoate fum,ce problema ai cu ea?Apropo,si ce fel de masina ai,cea din profil,sau..??Nu de alta,dar aici in acest topic,titlul zice ,Injectoare CR 1,6 TDI,si Delphi nu cred ca se monteaza in asa ceva.

Nu ti raspund ironic,am scris si codul motor CXXB ,deci este cat se poate de clar (octavia3,golf7,seat leon) ,am postat aceasta intrebare ptr ca mi ai spus in topicul DPF sa caut pe alimentare problema ptr ca se incarca foarte repede si soot masurat e dublu fata de calculat ! E ok acum? Iar acele valori ptr injectoare par dubioase cu asa diferente mari ! Am cerut o intrebare pertinenta doar !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, vp44 said:

Scoate injectoarele si mergi la un pompangiu sa le verifice in bancul de probe,pentru un rezultat cit mai fidel realitatii.

Din pacate asta nu functioneaza in RO ,sau nu am nimerit eu si clientii mei bine .

In majoritatea cazurilor daca le pui pe banc …”sunt praf domne …trebuie reconditionate “ ,apoi merg ca dracu si cand se duce clientu si arata compensatiile mari …”mai lasati-ma cu vcds-urile voastre….”

Finalul a fost mereu acelasi :

-injectoare noi 

-injectoare sh fara “reconditionari”

Experienta mea din ultimii 15-20 ani 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, EEXCALADE a scris:

Din pacate asta nu functioneaza in RO ,sau nu am nimerit eu si clientii mei bine .

In majoritatea cazurilor daca le pui pe banc …”sunt praf domne …trebuie reconditionate “ ,apoi merg ca dracu si cand se duce clientu si arata compensatiile mari …”mai lasati-ma cu vcds-urile voastre….”

Finalul a fost mereu acelasi :

-injectoare noi 

-injectoare sh fara “reconditionari”

Experienta mea din ultimii 15-20 ani 

Sint convins ca asa este.din pacate,dar sint si detalii pe care nu le cunoasteti in ce priveste injectoarele diesel.Pe de alta parte da-mi voie sa incerc sa explic,una dintre partile proaste,cu care se confrunta un pompangiu,specific,unii dintre pompangii,si nu mereu au dreptate.

Eu personal,am avut multe astfel de cazuri,a venit clientul,i-am probat injectoarele,si din 4 nu mergeau bine numarul 2 si 3(le dau numere ca sa se inteleaga dupa aceea.)

L-am intrebat ce vrea sa faca,sa repare injectoarele 2 si 3 sau pe cele care dau rau in bancul de probe.Clientul a fost categoric,sa-i repar numerele 2 si 3 ca asa ia spus mecanicul,asa reiesea din diagnoza,iar mecanicul era un prieten bun de-al lui.

Ok,reparam injectoarele 2 si 3,adica le-am puze duze noi,si i le-am dat asa.

Dupa ce le-a montat pe masina,a venit suparat nevoie mare ca masina merge la fel.

Nici nu indraznesc sa va spun ce cuvinte mi-au iesit din gura,aproape ca imi este si rusine ca exista asa ceva in vocabularul meu,dar asta este...

Ca sa revin,individul,cu unghiile pline de pamint,ca sa nu-l numesc altfel,probabil educat doar 2 ani in spatele casei,cu toate ca atunci cind si-a luat injectoarele,i le-am aratat si le-am facut poze,ca sa se vada ca au duze noi,si care sint mai exact piesele respective,avea pretentia sa-i repar injectoarele(banuiesc ca toate 4) ca sa-i mearga masina cum trebuie,dar sa nu mai plateasca si diferenta.

Bineinteles,clientul era ROMAN.Ma luat cu bai mosule,ca frate in sus,ca ne facem ca ne dregem,in fine,tarasenie mare,nu sint o persoana care se pierde repede cu firea,am o pregatire,am o experienta,iar din astia,in tineretea mea,bateam cite doi pe fiecare trotuar cind mergeam pe la tara sa cumpar legume si fructe.

Chestia asta sa intimplat acum muuuulti ani,insa de atunci,NU primesc clienti romani in atelier,si nu accept indicatii de la nimeni,doar de la cineva din breasla mea.

Daca aveti prieteni prin strainatate,probabil ca toti au aceeasi parere despre conationali.

 

In primul rind,daca mergi la doctor,se presupune ca ai incredere in el,si nu mergi sa-i povestesti ca ai citit tu pe google cum trebuie sa isi faca altul meseria.

In cazul in care ti se pare ca acel doctor bate cimpii,iti cauti altul,nu te apuci sa-l critici sau sa-i dai lectii.

 

Revenim la actualitate,nu vreau sa diminuez in vreun fel,calitatea,si necesitatea unei masini de diagnoza intr-un atelier,dar imi permit sa afirm,conform opiniei si experientei personale,ca rezultatele acestor masinarii sint doar pentru a te indruma,nu sint 100% reale,sau in multe cazuri,sint prost interpretate de catre utilizator.

Pe deasupra,vorbind strict despre munca mea....ca si in mecanica,ca si cu aceste masini de diagnoza,trebuie sa stii sa interpretezi rezultatele care ti le afiseaza un banc de probe,si nu stiu eu,cam citi din cei care profeseaza aceasta meserie,mai stiu si altceva in afara de a citi rezultatele,ceea ce de fapt nu inseamna ca le si interpretezi corect.

Am vazut pe internet,poze cu laboratoare diesel din RO,si imi atrage atentie in multe dintre ele,bancurile de probe CHINEZESTI,pe care au scris, marci inregistrate,gen Bosch.Pentru un neavizat e usor sa fie indus in eroare,oare pe acolo nu exista controale??Nu va faceti iluzii,si aici la mine se petrece acest fenomen,si din pacate actorul principal tot roman este,dar il doar la basca ca l-au arestat si l-au amendat astia de citeva ori,pentru folosirea unor nume de marci patentate,scrise pe aparatura care nu corespunde-Apropo,daca vreti un banc de probe bosch EPS 815 intre ghilimele,puteti sa cereti chinezului sa scrie pe el inainte sa il trimita.Pretul real este de vreo 100000eur si la chinezi vreo 8000.

în urmă cu 3 ore, Dan Adrian 1975 a scris:

Nu ti raspund ironic,am scris si codul motor CXXB ,deci este cat se poate de clar (octavia3,golf7,seat leon) ,am postat aceasta intrebare ptr ca mi ai spus in topicul DPF sa caut pe alimentare problema ptr ca se incarca foarte repede si soot masurat e dublu fata de calculat ! E ok acum? Iar acele valori ptr injectoare par dubioase cu asa diferente mari ! Am cerut o intrebare pertinenta doar !

Ai inteles gresit,eu ma vroiam ironic,in ce spuneam,nu te acuzam pe tine.

Iti repet,doar intr-un banc de probe se poate aprecia corect daca ai probleme cu injectia sau nu.

In afara de cantitatile care se cer,se mai fac si teste de pulverizare-atomizare,apoi teste de unghi de pulverizare,etc.

Cind se urmaresc acele rezultate ale masinii de diagnoza,trebuie avut in vedere si la ce presiune lucreaza in momentul in care se face lectura.

Acele corectii de obicei se citesc la ralenti....250...350 bar,iar emisiile de gaze,se citesc in banc pe la 800...1000 bar,dar ce se intimpla cind masina este in zona Emision Point??

De obicei,cind un injector tacane,adica un zgomot ascutit nu prea puternic,inseamna ca injecteaza putin,iar cind trancane ca tractorul,injecteaza prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, EEXCALADE said:

Din pacate asta nu functioneaza in RO ,sau nu am nimerit eu si clientii mei bine .

In majoritatea cazurilor daca le pui pe banc …”sunt praf domne …trebuie reconditionate “ ,apoi merg ca dracu si cand se duce clientu si arata compensatiile mari …”mai lasati-ma cu vcds-urile voastre….”

Finalul a fost mereu acelasi :

-injectoare noi 

-injectoare sh fara “reconditionari”

Experienta mea din ultimii 15-20 ani 

corect. 

Pe langa faptul ca aceste injectoare nu se pot repara profesional, cu inlocuire de duze, etc pentru ca nu sunt piese. Sau daca sunt, provenienta e dubioasa rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sint chiar asa de complicate cum se crede,iar piese se gasesc,de marca,dar clientul nu este dispus sa plateasca pretul,si nici meseriasul nu o sa moara de foame.O duza noua,marca VDO,sau continental,costa 35...45 eur,restul pieselor,saibele de reglaj,valva de control,in 90% din cazuri nu trebuie schimbate,nu sufera prea mult,si sint ieftine.

Bobine nu se fabrica,se pun SH,si dureaza dupa noroc bineinteles.Exista insa si solutii 100% ok pentru bobine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Adrian 1975

Atasez si valorile cand masina trage bine si cand trage slab (aleatoriu bine-rau),valorile mici sunt atunci cand merge ok

IMG_4726.jpeg

IMG_4727.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!