Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...
Dumitru123abc

Va salut!

Dupa ce am citit toate cele 101 pagini, am reconditionat injectoarele la baietii din Otopeni. Pretul pentru recontionat a fost de 2800 lei. Injectoarele se strica din cauza tensiunii slabe a bateriei si mi s-a recomandat sa schimb bateria  la 3-4 ani. Baietii de acolo mi-au spus ca le-a venit masina cu 1 milion de km cu injectoarele originale si ca propietarul a fost sfatuit sa schimbe bateria la 3 ani si d-asta au tinut atat. Recomand service-ul din Otopeni, sunt foarte transparenti si foarte deschisi. Bateria schimbata este un MACHT NORDIK 12V 72Ah 700A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,daca crezi orice auzi, e posibil sa nu mai iesi ziua pe strada ca sa nu te arda soarele.Eu cred mai degraba ca ai inteles gresit ce au zis meseriasii.Daca intelegeai ca este din cauza bateriei,cind da mai multa tensiune si curent unui injector,era mai plauzibil,altfel nu are logica,un bec nu se arde niciodata daca primeste mai putina tensiune,din contra.

Daca ati studia mai mult timp constructia si functionarea unui injector common rail ati intelege probabil ca defectiunea unui injector este cauzata in general vorbind de calitatea combustibilului,in 99,99% din cazuri,iar in unele cazuri,cum sint injectoarele piezoelectrice,datorita calitatii componentelor electronice folosite in procesul de fabricatie,un exemplu elecovent fiind chiar unul din injectoarele folosite in grupul VAG continental-siemens 03L130277B pentru care in principiu sa folosit pentru descarcarea pachetului de cuart o rezistenta de 200 k de 0,250w tip bobina,dupa care,in modelul 03L130277S sa folosit rezistenta de 200k si 0,500w SMD.

Cine a studiat electronica stie care este diferenta intre componentele SMD si cele mai vechi,bobina,pelicula de carbon,etc.

Pe de alta parte,inteleg si punctul de vedere al ,,meseriasului" si eu aplic aceeasi politica cind vreau sa vind ulei de motor pe care il cumpar vrac pe 1,5 eur litrul,si vreau sa il vind 8 eur/l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicolescu Sebastian
On 3/14/2019 at 8:49 AM, radu2010 said:

Injectoarele de 1.6tdi cayc nu cred ca merita reconditionate, unul nou e undeva pe la 12 mil care oricum te duce mai mult decat unul reconditionat.

Salut. Ma poti ajuta cu un cod piesa pe original pentru injector 1.6 tdi 105hp, cod motor cayc? Am probleme cu 3 dintre ele si vineri urmeaza sa duc masina in service pentru reconditionare. Am vazut acum raspunsul tau si ma gandeam poate ma poti ajuta, daca ar fi un pret decent ma gandesc sa le inlocuiesc cu unele noi, dar eu citisem ca ar fi vreo 4000 de ron bucata. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam 2200lei/bug original si un CONTI 1200-1400lei/buc, parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! Am nevoie de un injector de preferat cu S la final. Mi s-a ars injectoru numaru 1 la intrare in Valcea.

Daca are cineva in zona Valcea astept mesaj in privat.

Si inca o intrebare pentru cunoscatori. Daca ii schimb doar partea electrica pana ajung acasa, trebuie facut ceva reglaj?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi doar partea electrica si nu ai cu ce sa calibrezi injectorul,poate pina acasa topesti pistonul,totusi incearca,poate ai noroc si il lasi cu returul deschis,si asa nu mai porneste masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vp44 te referi la calibrarea cu vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU,ma refer la calibrarea mecanica,si verificarea in bancul de probe,alta nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu am avut aceasta problema cu un Vw Golf VI 1.6 TDI, cod motor CAYC 105CP. Avea urmatoarele simptome :
- rontaia cand pleca dupa loc la turatii mai mici de 2500 ture
- fluctua turometru de la 800 - 1100
- intrerupea motorul in ralanti
- facea regenerare de 3 ori pe zi, lucru care nu este normal
- fum alb / albastrui mai ales la rece
Toate problemele erau de la injectoare decalibrate (uzate).
Problema mea a fost rezolvata la Reparatii Injectoare Buzau, Maracineni 104 (am vazut ca au peste 700 recenzii bune).
Acolo iti dau injectoarele jos, le verifica pe banc profesional destinat pentru injectoarele Siemens VDO / Continental.
Lucrarea la mine a durat 6 ore cu demontarea injectoarelor, verificarea injectoarelor, reparatia injectoarelor si remontarea lor pe masina inapoi.
La fiecare injector mi s-a dat fisa de testare cu cod nou.
Toate simptomele descrise mai sus, au disparut, masina merge brici, sunt multumit.

Modificat de BogdanEnache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!