Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

Am gasit azi la Cora - Castrol Magnatec Diesel 5w40 VW505 00/ 505 01 cu 49,99ron litrul. Am luat un litru sa-l am in portbagaj in caz ca va trebui sa completez. Desi sper sa nu fie nevoie. :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

in masina momentan am ulei 10w40 si mai multe persoane mi-au spus ca e cam gros pt sezonul asta si de aia imi mai mananca din el. daca completez cu un 5w40 are ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este deloc "gros" 10W40. Completarea se face cu ulei cu aceeasi specificatie si (de preferat) fabricat de acelasi producator.

Faptul ca motorul "papa" ulei nu are legatura cu vascozitatea uleiului. Ori este ceva normal, daca asa este specificat de fabricant, ori motorul prezinta uzuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ultimul schimb am pus castrol 5w-30 SLX Professional Powerflow LongLife III si am facut 12000km si mi-a consumat aprox 150ml. Dupa parerea mea este destul de bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.pentru un passat b6 2.0 tdi 4motion(2008) ce ulei imi recomandati pentru completare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai ceea ce recomanda fabricantul si este consemnat in cartea tehnica a masinii tale (trebuie sa verifici pe abtipildul lipit in interiorul cartii sa ai unul din codurile QG0,QG1 sau QG2). Apoi dupa acest cod cauti pe Google si vei gasi specificatia uleiului pe care il ai acum in motor. Sigur iti pot spune ca ai ulei Castrol dar specificatia difera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ciclu "nici o problema nu vine singura..." va detaliez mai jos intamplarea de astazi

Povestea:

-Ora 11:23 AM: pornit motorul la prima cheie in curtea casei... desi dupa frigul de-aseara din Brasov si din ultimele zile de-altfel ( temperaturi intre -5 si -22 grade :o )

-Ora 11:40 AM: dupa dezghetarea in prealabila a geamurilor si incalzirea partiala a habitaclului plec de-acasa spre prima destinatie programata pe ziua respectiva

-Ora 12:10 PM: oprit prin centrul Brasovului sa-mi rezolv una alta ( motorul apucase sa se incalzeasca doar pana pe la 75 - 80 grade )

-Ora 12:30 PM: revin la masina, dau sa bag cheia in contact, apar toti martori si pe langa ceilalti singuru care nu se stinge este cel pt "Nivel ulei motor scazut, va rugam verificati" (cum am zis, motorul ne fiind incalzit complet, normal ca la punerea contactulul, acul era la 50 grade = rece )

ma apuc si frunzaresc un pic cartea sa vad exact semnificatia, dau la sfaturi si intretinere (in caietul 3.3 de la partea de Functii), observ ca explicatia sunta in felul urmator: "In caz ca lampa de control de pe instrumentul de bord de culoare galbena apare, va rugam sa verificati nivelul uleiului din motor si dupa caz procedati cu completarea..." ( ma rog, ceva de genu, oricum imi indica sa verific nivelul pe joja)

- Ora 12:34 PM: ridic capota, scot joja din loc, o sterg cu un servetzel, o bag la loc si cand ma uit observ ca nivelul uleiului din motor este in zona C (conform schemei din manualul frunzarit mai sus)

- Ora 12:43 PM: pun joja la loc, inchid capota, revin in masina si cand bag cheia iar observ ca martorul cu princina nu s-a mai aprins la loc, ma apuc si sun un amic care e mai stiutor cu "notiunile de intretinere al unui TDI" (e la a 5-a masina cu motor TDI) si imi explica in felul urmator care ar putea fii cauza: "vezi poate din cauza gerului de-aseara, uleiul sa fie inca vascos si faptul ca nu ai incalzit motorul, el n-a avut timp sa se desfaca (...) daca zici ca acum nu-ti apare, incearca sa mergi in continuare observand simptomele si dupa daca e, i-a ulei si completeaza"

- Ora 12:55 PM: cu un pic de "tarsha" in oase pt faza avuta mai devreme, repornesc motorul si imi continui treburile la urmatoarea destinatie, SINAIA unde aveam de astepta niste amici la cabana unde vom tine un mini chef de rev

- Ora 14:01 PM: ajung in Sinaia, masina s-a comportat normal, n-a mai aparut martorul, toate bune, motorul se aude rotund si nici fun nu iese pe esapamente

- Ora 14:05 PM: parchez masina pe o straduta unde am gasit un loc, inchid si plec sa-mi rezolv treburile

- Ora 14:43 PM: revin la masina, toate bune, bag cheia in contact si cu gandul "poate iar apare martorul", dar surpriza... NU a mai aparut :icon_rendeer: ( desi motorul a stat destul si s-a racit iar la 50 grade )

- Ora 14:50 PM: reintru in minunata coloana care e formata de la craciun pe faimosul DN1, si ma deplasez incet, cu viteza melcului (5 - 10km) inapoi in Brasov

- Ora 16:41 PM: abia scapat de aglomeratia groznica de pe DN1 unde intre Sinaia si Busteni faci si 1 ora :o ...abia din Predeal a fost mai liber am reusit ajuns inapoi in Brasov, unde masina la fel s-a comportat bine, nutu suturi, probleme, chestii, am facut si niscavai depasiri unde am turat un pic motorul pana pe la 3500 - 3700 si toate bune

- Ora 17:11 PM: opresc masina prin oras, intr-o parcare subterana, sa rezolv alta treaba

- Ora 17:29 PM: cand revin la masina si dau sa bag cheia in contact, ZBANG martorul de ulei a reaparut iar la fel, motorul se racisere iar ( la -9 grade cred si eu ca imediat se raceste :icon_rendeer: )

dupa ce mai verific inca odata nivelul uleiuliu, sun iar pe amicul cu care am vb mai sus sa-l intreb una alta, iar cum el era prin zona vine sa ma ajute si ajungem ambi la concluzia ca "trebuie completat, vad ca e spre nivelul minim, iti trebuie cam 0.5 litri de ulei sa pui"

ne-am infundat la faza cu uleiuliu, pt ca nu stiam ce tip e, ce norma, nimic asa ca ma apuc sa sun la Tess sa intreb pe respectivi, ca doar nu degeaba exista istoric la masinii, eu facand ultima revizie la ei :)

- Ora 18:04 PM: dupa ce incerc cu disperare sa dau de domni de la Tess (cred ca au programul scurt de lucru, ca deh vine Rev-ul :santa:) dau sa mai incerc odata contactul si surpriza, MARTORUL n-a mai reaparut, desi n-am mai folosit motorul de ceva vreme si cum e normal s-a racit

....de-aici am mai facut ceva drumuri prin oras, dar n-am mai oprit masina decat acasa dupa ce-am bagato in curte, si la fel in tot acest timp, nici o problema

Date tehnice:

-momentan in bord am 49.000 km si ceva (nu stiu exact)

-ultima revizie am facuto pe la 44.600 km unde mi s-a schimbat uleiul, filtrele, etc (pe la inceputul lui septembrie 2008)

-prin noiembrie, pe la vreo ~47000km am facut o asa zisa "pregatire de iarna" tot la Tess Brasov unde mi-au verificat nivelul antigelului, temperatura, bujiile, luminiile, stergatoarele, pe la directie dar si nivelul uleiuliu, iar mecanicul respectiv mi-a zis ca totul e ok, s-a consumat putin vreo 200 - 300 ml ( cica ), mi-au schimbat lichidul de parbriz de vara cu altu' de iarna (facturat) si toate bune

-am reusit sa aflu' datorita unui sticker lipit in portbagaj ca uleiul care il am in motor este Mobil1 5w30, dar nu stiu norma lui (daca e vw 505 01 sau vw 505 07)

Nelamuriri:

1. Care este diferenta dintre normele respective si ce se intampla daca nu gasesc ulei de acelasi tip si aceiasi norma ?!

( adica sa completez cu ulei Mobil1 5w30, normal vw505.07 si in motor sa fie Mobil1 5w30 cu normal vw505.01 sau viceversa )

2. Care este repartizarea in litri a respectivelor zone de pe joja conform manualului ?!

( e lesne de inteles ca daca uleiul e in zona A, inseamna ca am 4 litri in motor, dar in zona B cati litri ii revin si pt zona C cati litri sunt repartizati )

3. E normal ca in 2000 KM de la ultima verificare (Pregatirea respectiva de Iarna) sa-mi manance aproape 1 litru de ulei si nivelul uleiuliui sa scada din pana in zona C a jojei ?!

( conform manualului, zona C a jojei estea aproape spre minim )

4. Oare ala care mi-a facut "Pregatirea de iarna" de la Tess sa ma fii mintit ca se consumate "doar" 300 ml cand poate defapt sa consumase mai mult

( eu deobicei la tess ma duc sus in sala de asteptare pt nefumatori de unde am panorama la tot serviceul ca sa-mi supraveghez masina, si am sincer mi-aduc aminte ca el s-a jucat cu joja, deci a verificat, dar am impresia ca defapt acesti litri care s-au "mancat", cred ca s-au consumat in 4500 km, dar tot e ciudat, ca s-a mancat cam mult )

Posibile Rezolvari:

-intre timp am mai frunzarit iar manual si am aflat cum se face operatia de completare, iar in mare trebuie sa tin cont de cateva chestii si anume, motorul racit, masina parcata pe o suprafata plana-dreapta, scoasa din viteza si cu frana de mana trasa si dupa fie completare in cantitati mici sa verific nivelul pe joja

-amicul meu care m-a ajutat si telefon dar si face to face, mi-a zis ca recomandat ar fi sa completez DOAR cu 0.5 litri, desi in manual e speficicat ca daca nivelul e in zona C sa completez cu ca. 1 litru (adica pana il aduc in zona B a jojei, dar nu mai mult)

cu speranta ca nu v-am plictisit cu provestea asta si ca poate cineva va citi integral postul, va fii si amabil daca are habar sa-mi raspunda si mie la nelamurile mele :icon_rendeer:

...oricum multumesc anticipat pt orice reply-uri :P

:sbine: safe

Regards,

Riddler

P.S1.: v-as ruga sa scuzati stilul de relatare, dar parca e mai fain asa ca se poate urmari mai usor "firul"

P.S2.: pff, mult am mai scris nene......

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci normal ar fi fost ca tu sa ai putin ulei de rezerva pt eventualele complectari de la ultima revizie .... de ex in masina mea intra 5,3 litri iar eu iau 6 litri cand i fac schimbul, sa mai am ceva de rezerva. Si la masinile anterioare ce le-am avut, mereu luam un litru de ulei in plus pt eventualele complectari...ceea ce recomand fiecaruia sa faca, ca nu stie niciodata cand ai nevoie si nu mai sti ce au pus aia la service.

Ca nu cred ca cei de la TESS ti-au facturat .... 5,3 l de exemplu... sigur 6 ai pe facura. Iar problema ta cu acea avertizare se poate rezolva cu o simpla scanare si iti zice meseriasul ce sa intamplat defapt.

LA MULTI ANI tuturor membrilor VW FORUM, multa sanatate ( ca boala vine singura) si un an cu mai multi bani :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci normal ar fi fost ca tu sa ai putin ulei de rezerva pt eventualele complectari de la ultima revizie

(...)

normal,dar chestie e ca de la revizia de 30.000 km si pana la 45.000 km nu s-a completat cu nici un miligram de ulei, si asta ma intriga cel mai mult :( nu ma asteptam ca ~5000km de la ultima revizie sa-i pun ulei, pai pana la urmatoarea ce fac ?! bag inca 2 litri ?!

(...)

Ca nu cred ca cei de la TESS ti-au facturat .... 5,3 l de exemplu... sigur 6 ai pe facura.

(...)

la mine nu intra decat 4.2 litri, iar pe factura de la ultima revizie am doar 4 buc. (bidonase de cate 1L) facturate

...oricum mi-am luat azi un litru de ulei de la ei, am completat si toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cand ti se aprinde " Check oil level" si tu deschizi capota el normal se reseteaza adica iti dispare pentru moment chestia aia, nu pentru ca ti se racea tie motorul facea schema aia ,deci in concluzie trebuia completat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cautat in acest topic dar nu am vazut modalitatea de schimare a uleiului (sau am sarit eu cu vederea?!)

Masina mea nu are garantie asa ca pot schima oriunde uleiul..O am de asta vara si recent am fost la un centru (service) local sa schimb uleiul... Aia de acolo, in loc sa se bage sub masina si sa-i desfaca vreun buson de la baie sa se scurga...au bagat o sonda si au aspirat uleiul din baie...

Culmea, desi in manualul masinii scrie ca intra cam 4,2 l (parca asa imi amintesc), cei de la schimb ulei mi-au bagat inapoi numai vreo 3,2 litri (cu tot cu filtru).

Pentru B6 e normala schimbare cu sonda de absortie ...sau alora de la service le-a fost lene sa desfaca scuturile sau ce-o fi pe acolo pe sub motor si sa-l evacueze pe jos...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum daca l-au schimbat asa... Dar pe viitor e bine sa-l schimbi prin metoda "clasica". La motorul tau (fara DPF) in carte zice 4,3 litri (la cel cu DPF 4,2litri) cu filtrul de ulei schimbat. De ce au intrat 3,2litri? Pentru ca nu l-au scos in totalitate pe cel vechi...

De schimbat prin metoda clasica, se schimba ca la orice masina - se da jos scutul (daca nu are fanta de vizitare) se desurubeaza busonul, se scurge bine uleiul cald 10-15 minute. Mai inainte scoti capacul de la motor pe unde se introduce uleiul nou. Se desurubeaza filtrul de ulei.

Apoi montajul invers - dupa ce pui busonul si scutul, torni ulei in filtru, ungi garnitura acestuia, il montezi - strangi cu mana si apoi mai dai cu cheia 3/4 din cursa - torni pana la 4 litri de ulei si gata. Il lasi 5 minute si apoi masori pe joja daca mai este nevoie sa adaugi...

Eu nu am acceptat la nicio masina sa-l aspire tocmai din considerentul ca mai ramane ulei ars... Poate fi buna si aceasta metoda doar daca meseriasii sunt seriosi si nu dau "rasol" - trag uleiul, apoi asteapta cateva minule sa se mai scurga in baie restul de ulei si apoi aspira din nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, da... ceea m-a facut sa ma mir celmai mult a fost faptul ca la Megane (mai am o masina) de ani de zile tot acolo (la cacelasi service) am schimbat uleiul si de fiecare data i-au dat scutul de sub motor jos si au lasat uleiul sa se scurga...

In schimb, la Passat, aceiasi meseriasi parca mi-au zis ca nu se poate da scutul jos si au aplicat metoda cu absortia....Pe moment ,m-am gandit "asa o fi" dar acum imi dau seama ca probabil le-a fost lene, scutul de la Passat dandu-se probabil jos ceva mai greu decat la Megane..

De asteptat...au cam asteptat cam 20 min....dar probabil nici sonda nu ajunge in punctul cel mai de jos al baii de ulei...

Data viitoare o sa-i urechez putin...daca nu dau scutul jos...schimb service-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti dreptate, metoda clasica e mult mai OK doar ca "specialistii" astia de la service se cred destepti, cand defapt sunt si putori si fara prea mult respect fata de munca pe ce o fac.

Sa vezi cand oi merge cu masina asta noua la revizia de 15,000km si nu o sa imi aduca un bidonas cu 800ml in el (intra 4.2l asa ca imi vor factura 5 bidoane si imi vor da restul) cum ii dau de toti peretii...

Am si eu o intrebare: De ce nu ne lasa in service cand mergem la revizie? Am vreun drept sa cer asta sau nu? La Autoclub in TM sau Quark Motors AR sau TM nu te lasa sa vezi ce fac smecherii acolo. Doar la D&C in Oradea. Am vreun drept sa ma cert cu ei pe tema asta? Au sau nu obligatia sa ma lase sa vad ce fac?

Modificat de ECL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ECL: degeaba te certi cu ei, ca iti vor baga in nas un panou care cred ca-i prin mai toate service-urile cu "Protectia Muncii"

si cum noi nu avem "pregatirea adecvata" (ca sa-l citez pe un consiler de service), din acet motiv nu ne lasa in service sa asistam langa masina

totusi, cum la Tess Brasov si Sibiu au o incapere la etajul 2 unde ai priveliste peste tot service-ul, ma indoiesc ca la celelatele reprezentante sa nu aiba macar un monitor pe care sa-ti roteasca imaginii furnizate de camerele de luat vederi care sunt prin service, cu alternare la fiecare 1-2 minute intre ele ;)

@criv: nasol cu lenea asta, dar nelamurirea ta m-a facut sa ma intreb si eu, de ce mie mi-au facturat doar 4 bidonase de 1 litru si nu 5 la ultima revizie :Driver:

banuiesc ca si mie dupa ce mi-au scos tot uleiul, n-au bagat 4.2 litri de ulei ci doar 4 litri :))

(ma si miram de ce nu mi-a ramas mie nici un bidonas pt completari :mellow:)

o well, mai afli chestii noi, tura viitoare o sa procedez la fel precum colegu' ECL, le zic din start ca vreau 5 bidonase pe factura, iar al 5-lea sa mi-l lase in portbagaj unde vor fii 800 ml pt viitoare completari sa stau cu inima impacata :P

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai fratilor, nu stiu daca sunt :scratch: dar printre cuvinte se regaseste si ulei

Cum e posibil sa nu-ti bage ulei in motor cat trebuie la un servis de prestigiu??? ca doar nu baga de la m--a doar il platiti nu?

Dati-va un pic la ei ca asa nu se mai poate. Trebuie sa inteleaga ca voi sunteti stapanii lor nu invers

Datorita noua mananca o paine. Nu trebuie sa stea cu nasul pe sus asteptand sa va plecati in fata lor, sa-i rugati frumos sa va serveasca.

Eu dupa ce am luat masina la o saptamana m-au sunat sa ma intrebe cum merge masina, daca e totul in regula.

A doua saptamana m-au sunat iar sa trec pe la ei sa-mi dea un litru de ulei pt. completare.

Cand intru pe usa la ei ma intreaba ce problema am, imi ofera o cafea de la dozator si i-mi face programarea.

Daca e problema de garantie imi da o masina s-o folosesc pana mi-o repara pe a mea

Daca e vorba de revizie las masina la ei 3-4 ore, dar ei ma duc acasa sau imi comanda un taxi pe banii lor.

Cat timp va mai trece sa scapam de vechile mentalitati?

ROG MODERATORII SA MA CERTE DACA AM LUAT-O PE ARATURA, DAR NU M-AM PUTUT ABTINE!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: dodo13... chestiile care le-ai scris se intampla in Romania?

Poate tu ai noroc , avand in vedere ca Slatina nu e un oras mare si implicit...nu sunt clienti prea multi..comparativ cu alte orase..

Bravo tie si bravo respectivului service daca aveti o colaborare asa buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@criv: colegul dodo13 e din Slatina la origine, da din cate am inteles din alt topic el e in Spania acum, deci se explica diferenta calitativa a serviciilor oferite de dealer-ii :D

...revenind la subiect, vreau sa intreb si eu alti colegi care au motoare PD (fie ele 1.9 sau 2.0) ce marci de ulei au in motoarele lor ?!

eu folosc Mobil1, dar multi imi recomanda Castrol si vreau sa-mi fac o parere din timp despre ce uleiuri sunt bune pt motoarele PD, sa stiu daca la urmatoarea revizie trec de pe Mobil1 pe altu' sau raman fidel pe acelasi care l-am folosit si pana acum :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@criv: colegul dodo13 e din Slatina la origine, da din cate am inteles din alt topic el e in Spania acum, deci se explica diferenta calitativa a serviciilor oferite de dealer-ii :)

...revenind la subiect, vreau sa intreb si eu alti colegi care au motoare PD (fie ele 1.9 sau 2.0) ce marci de ulei au in motoarele lor ?!

eu folosc Mobil1, dar multi imi recomanda Castrol si vreau sa-mi fac o parere din timp despre ce uleiuri sunt bune pt motoarele PD, sa stiu daca la urmatoarea revizie trec de pe Mobil1 pe altu' sau raman fidel pe acelasi care l-am folosit si pana acum :P

ce e mai bun vw sau toyota? cam asa e si cu uleiul.... tot un drak sunt chestii de marketing... numai la romani e nebunia asta cu uleiul... in vest habar nu au ce ulei au in masina.... cum adica ce ulei am? ce mi-au bagat in service sau ce recomanda producatorul... ce sa ne mai stoarcem nervii? mie nu mi se pare normal sa nu te lase langa masina cand ii face revizia sa vezi ca chiar au schimbat uleiul... in germania au fost prinsi unii de la serviceuri cu renume ca nu schibau uleiul de loc... asa ca noi de ce l-am schimba .... aici urmeaza aia cu ......... ce uoameni!!! dar a disparut din optiuni...

te pup...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la romani e nebunia asta cu uleiul pentru ca sunt mai saraci ca vesticii (sau au fost - in cazul unora) si cauta raportul calitate/pret cel mai bun...Spre exemplificare , de ce sa bag ulei Castrol care e scump, cand poate Mobil emai bun si chiar si mai ieftin...?(denumirile au fost utopice, a nu se lua ca o realitate )

Intr-adevar , strainii nu se prea streseaza cu uleiul si in general cu chestiile tehnice ale masinilor...au incredere in service-uri....

Totusi, si printre ei, mai sunt cate unii interesati de aceste aspecte si discuta chiar si ei aspectele astea..tot pe forumuri...

Asa ca ..discutiile despre ulei...fac parte din pasiunea generala pentru masina...

Intr-adevar, e cam naspa faptul ca nu te lasa langa masina... Politica gresita care, cred eu, mascheaza cumva poate si incompetenta lor sau lipsa de experienta, iar pe de alta parte iti alimenteaza tie, ca si client, multe suspiciuni...

Cum ar fi sa vedem si noi cum se intreaba unul pe altul cum draqu scapa de eroarea cutare si astepta pe nea Gicu' ca el a mai facut de-astea...!? Putini dintre cei care fac parte din personalul service-urilor sunt cu adevarat mecanici sau specialisti la nivelul celor din vest...cea mai mare parte fiind mecanici "de Dacie" scoliti ptr VW... Dar stiti cum e la scoala...mai uiti lectia de saptamana trecuta!

Ce-ar fi daca te-ar lasa langa ei, sa vezi ce fac, de fiecare data? Pai ai sta o data, de 2 ori, ...de 5 ori... si dupa ce te-ai convinge ce fel de treaba fac (daca o fac buna), ... singur nu ti-ai mai dori sa stai langa ei, te-ai plictisi si ...ai prefera sa te plimbi sau sa bei o cafea...! Dar, la cat bajbaie uneori, si ei stiu ca nu te pot convige ca fac treaba buna...Asa ca ...afara clientul!

Asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la astfel de masina conteaza pretul uleiului.....

Castrol e singurul recomandat. Mergeti pe Castrol, de oriunde l-ati lua.

Este vreo diferenta de claitate daca iti iei acelasi tip de ulei din Romania sau alta tara? Eu am un prieten in Austria care-mi poate procura. Acolo este chiar putin mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic nu ar trebui sa fie nicio diferenta. Practic, daca poti, cumpara-l din Austria... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tip de ulei se pune in cutia de viteze DSG? Daca stie cineva preturi si unde gasesc?

E mai bine sa cumpar de la reprezentanta? Cat costa schimbul de ulei (materiale + manopera)?

Multimesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune doar ulei original de la VW. Poti cumpara de reprezentanta sau eventual de la cei care furnizeaza piese originale VW.

Intra, vreo 6 litri la schimb si pretul de lista din Germania e 16 Euro/litru. La noi probabil ca e e mai umflat.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!