Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

(preluat inf de la un forumist vw)

Bmw a renuntat la parteneriatul cu Castrol..azi lucreaza cu SHELL nr 1 (2014)  market share  mondial in lubrifianti.

 

http://www.bmwblog.com/2014/11/10/bmw-replaces-castrol-shell-recommended-oil-supplier/

 

http://fuelsandlubes.com/flw/shell-to-supply-bmw-branded-engine-oils-starting-2015/

 

Deci VAPSOIL cu incredere    Vapsoil=Shell 

 

in linkul de mai jos

click pe bidonul de jos cu steluta galbena gasiti 

nivelul de uzura pe ax came la gama   VALVOLINE EXTREME

http://www.valvoline.ee/rus/index.html

 

SYNPOWER XTREME MST C3 5W-40   da cel mai mic wear level pe ax came.

bineinteles cu schimb scurt luni si km in RO  

Deocamdata nu l-am vazut la vanzare in RO.   (SYNPOWER XTREME MST C3 5W-40)

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parteneriatele se fac in functie de avantajele economice si mai putin legate de calitatea produselor. Nu cred ca exista motor distrus pana in 200.000 Km, daca a pus ulei de la principalii producatori. In Germania, cei care au masinile in garantie, fac reviziile in reprezentante si nu-i intereseaza ce le baga. Iar cei care raman cu ele si dupa garantie, pun uleiul recomandat (adica cel care este la promotie) de service-ul la care fac revizia. Am intrebat si eu lumea sa vad daca stiu ce ulei au in motor, si foarte putini au stiut sa-mi spuna. Din pacate noi inca mai trebuie sa tinem de masini pana pe la 500.000 Km, sau chiar peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ziceam de valvo extreme 5w40 nu este in Ro nu am vazut nicaieri...

 

Nemtii nu ii intereseaza ce ulei pun deoarece au o rata de inlocuire la masini pe medie de 6-9 ani si 12 ani MEDIA varstei maxime de casare "cadavrele" cu km dati inapoi cam pana la  1/3 din masinile din DE ,sant manarite la km in general cele cu km pe bord putini si pret suspect de  mic

O ia esticul european oricare ar fi el... cu motorul plin de sludge de la fantasticul schimb longlife si spune ca e aproape noua....apoi dupa cativa ani motorul consuma ulei si e zgomotos.NU exista miracole si motor neuzat., in bani putini.Parteneriatele se fac si in functie de performanta tehnologica a lubrifiantului... in Germania sant zeci de firme de uleiuri ce ar oferi discount mult mai mic ca al unui gigant iar nemtii cum sant f nationalisti la consumul de produse(exemplu cel mai simplu e LIQUY MOLLY e cel mai consumat ulei aftermarket  in Germania pt ca e 100% Produs in Germania) Diferenta de avans tehnologic SI PERFORMANTA in industria de aditivi si baze uleiuri e mare intre  marcile ANGLO -AMERICANE si  cele GERMANE. motivul e simplu fondurile de cercetare mult mai mari in SUA si UK .deoarece si market share-ul primilor 3 jucatori mondiali in lubrifianti  toti giganti  angloamericani  e urias fata de restul firmelor din clasament. Cele mai mari firme de aditivi pr producatorii si blenderii de ulei sant INFINEUM,LUBRIZOL si ORONITE ce controleaza procentual piata mondiala in ce priveste pachetul de aditivare lubrifianti (detin majoritatea patentelor) si toate 3 sant anglo-americane.

Pana la 80 % din parcul romanesc autoturisme e constituit din masini f uzate ca rulaj si ani...deci nu se incadreaza masinile sub 150K-200k REALI care sant procent f mic.De abia dupa aproximativ  200k diferenta de calitate a producatorului de ulei isi spune cuvantul   in prelungirea vietii motorului acelasi lucru e valabil  si  pt marimea intervalului de schimb in luni/km.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nec100 se aduce si la noi Valvoline Synpower Extreme MST C3 5w-40 505.01 dar pe comanda mai jos regasesti raspunsul primit de la o companie de profil legat de acest produs

 

 

Buna ziua,

 

Din pacate acest ulei nu este foarte cautat si implicit nu se afla in oferta noastra.

Singura posibilitate este sa vi-l aducem pe comanda,caz in care va trebui sa achizitionati minimum 1 bax per reper.

 

Va ofer mai jos preturile pentru acest reper:

Valvoline SYNPOWER MST C3 5W40 - 5 litri - 178 lei (tva inclus)

- baxul are 4 bucati

 

sau

Valvoline SYNPOWER MST C3 5W40 - 1 litru - 39 lei (tva inclus) -baxul are 12 bucati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, tocmai am achizitionat un b6 TFSI si as dori sa fac schimbul de ulei.

Ce tip/producator se recomanda pentru acest motor ?

 

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cativa ani de experienta cu B6 2.0 TFSI am ajuns la concluzia ca si eu si masina ne impacam cel mai bine cu Motul 5W-40 (X-Clean, 8100 X-Cess, Specific VW 502.00-505.00 - in ordinea pretului, dupa cum te tine buzunarul). Nu 5W-30 deoarece il papa in ritm sustinut. Am incercat si alte branduri insa m-am oprit la Motul. Eu il schimb de doua ori pe an, in jur de 1 iunie si in jur de 1 decembrie. Am mare grija si nu trec de 8000 km intre schimburi pt ca am avut oarece probleme, cunoscute de altfel  la TFSI mai vechi (BPY si poate si AXX) - am schimbat axele cu came, pompa de benzina si cam follower-ul. Ce cod motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial am zis ca merg pe castrol/aral 5w40 dar unele persoane au zis ca nu sunt full sintetic si nu recomanda. 

 

Motul sa fie atunci. Fostul proprietar mi`a zis ca a schimbat deja cam follower-ul dar nu stiam nimic de axele cu came la TFSI, ma uit maine sa vad ce cod motor are. Stiu ca e din prima generatie de TFSI , masina este din 2007 si are 138000 km verificati la reprezentanta.

 

Multumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm... 138k km si a schimbat cam follower... Ala pica prima data pe la 50k km. Or fi fost schimbate 3-4 buc pana acum. Eu ajunsesem sa il am zgariat dupa 10k km dar mai comteaza si ce se intampla cu cama. Daca e BPY trebuie sa scoti pompa de benzina, cam-follower-ul si sa te uiti la cama. Daca prezinta zgarieturi pregateste-te de ce e mai rau. Va trebui sa schimbi axa cu came, cel putin pe cea de admisie. Poate ai insa bafta si in 2007 au pus-o pe cea revizuita. In orice caz, nu te lua dupa fostul proprietar, e bine sa verifici personal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbarea uleiului am sa verific si acest lucru. Mersi de informatii. 

 

Pana la urma m`am hotarat si merg pe MOTUL 8100 X-clean 5W40 (un bidon de 5 litri si unul de 1 litru de rezerva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat in carte si codul motor este BWA are aceleasi probleme cu axa cu came ? 

 

Si as vrea sa stiu daca ar trebui sa schimb uleiul din cutie, este manuala 6+1

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BWA parca nu a dat probleme dar nu strica sa mai cercetezi pe net si nici sa verifici acolo la pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata  CASTROL 5W30  2014  (cel nou cu eticheta noua si norma SN ) TITANIUM  SI VALVOLINE 5w30 gama  EXTREME  nu au aprobare (freigaben) PORSCHE C30   CI DOAR "RECOMENDED"....sant in curs de aprobare oficiala  LA PORSCHE.... versiunile vechi la ambele au FREIGABEN (APPROVAL=APROBARE)

 

 

Valvoline Xtreme 5w30 are aprobare atat porsche c30 cat si vw 507, cel putin acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Apare in lista oficiala noua.. intradevar    

Dar din nivelurile de uzura  pe cama al gamei Xtreme

VALVOLINE SYNPOWER Xtreme MST C3      si  NU!   XTREME 5W30    C3 XL -III 

 e cel mai performant bineinteles  dand cele mai mici niveluri de uzura sub 40 micron  (cf testelor valvoline)

 

CLICK IN LINK PE PUNCTUL GALBEN

 

http://www.valvoline.ee/rus/index.html

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da doar ca MST-ul 5w30 nu are nici aprobare porsche nici 507, in rest fisa aproximativ la fel cu XL - III. Oricum din documentul pus de tine la XL-III e uzura max.50 microni deci nu mare diferenta fata de MST.

 

Ciudat cum testele astea de uzura nu se gasesc pe pagina principala a producatorului, e deranjant putin dupa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-AU INTERES IN EUROPA sa stie  cetateanul   care e "fan"  norma   si eticheta de dop sau de luneta....

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am pus in motor de cateva zile Valvoline Xtreme 5w30. Mi-am regasit motorul!!!! Eram la al doilea schimb cu Rheinol Primus LLX5w30 si cam facea zgomot. Desi a fost excelent pentru PD se pare ca CR il uzeaza mult mai repede. Sper ca experienta placuta cu Valvoline sa dureze macar 10.000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, pentru un B6 din 2009(2010 pe acte), cu DPF CR 2.0 TDI , 140CP, CBAB ar trebui sa fac schimbul de ulei, ce ma sfatuiti si eventual de care? :D

E cu interval flexibil, abia am facut 15.200km de ultima revizie (revizia: 28.02.2014), tot atunci cred ca s-au schimbat si filtrele :icon_confused: , revizia a fost facuta in Germania la reprezentanta VW. Ce tip de ulei si filtre ar trebui sa pun?! :icon_bounce:  Va multumesc si va doresc o saptamana cat mai buna! Stima :salut:

Modificat de royulyan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers pe filtre Mann. Par a avea cea mai fina granulatie. Altele care par interesante sunt cele Purflux dar, diferenta de pret e semnificativa. Ulei iti trebuie 5w30 cu norma 507.0. De aici poti alege orice. Tine cont ca Mobil si Castrol par a fi cele mai contrafacute uleiuri de la noi. Mergi pe uleiuri cu origine clara si norma VW si e ok. Oricum mai mult de 10.000 de km nu merita sa le tii in motor indiferent daca sunt long life sau nu.

Modificat de AkaManah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am facut schimbu de ulei recent,plus filtre...am pus 5 w40 castrol long life....se schimba la 15.mii de km,asa mi-au zis...acum ma caiesc,trebuia sa fi facut comanda din strainatate..am mai auzit si eu ca acest CASTROL,e o mare facatura de ulei...daca il tin pana la 10000 de km are ceva??traim in ROMANIA!!!! :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!