Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

Si eu ma apropii de schimb si vreau sa trec de la castrol la ravenol vpd sau liqui moly diesel high tech. Nu stiu inca pe care sa-l aleg. Aveti careva experiente cu aceste uleiuri?. M-am saturat sa tot stau cu ochii pe joja si sa completez uleiul. Consumul cu castrol e pe la 1,5 L intre schimburi, plus ca sunt mari sanse sa gasesti contrafacut.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut Liqui Molly High tech pentru o vreme dar si-a pierdut proprietatile repede (se auzea motorul foarte aiurea). L-am schimbat cu Motul si de atunci totul este foarte Ok, motor silentios si subiectiv, pare ca se accelereaza mai frumos.

Sincer eu m-am cam saturat de cumparat de pe net de la diversi, sansele ca sa fie contrafacut sunt considerabile, iar uleiul asta Motul l-am luat direct de la reprezentanta Motul din Bucuresti.

Era un tip acolo care dupa ce l-am cumparat, mi-a facut capul mare cu expicatii de ce am facut o alegere foarte buna, etc etc. Parea foarte convins si numai avea ce sa castige, fiindca eu deja cumparasem (in urma recomandarii unui var care are o Jetta). Dar si cu Motul a trebuit sa completez ...

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o dovada ca nu toate motoarele reactioneaza la fel la un anume tip de ulei! Eu tot ce pot sa spun este sa aveti grija cu castrol, mobil 1..cele ce se vand in cantitati industriale si sunt si mai usor de contrafacut si introdus pe piata. Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut pe multe sticle de castrol&mobil 1 scris in acelasi timp ceva de UE, CE si in acelasi timp made in Turkey. CE pusca mea de legatura au una cu cealalta?! :|

Adica sunt si pe fata.. de obicei au eticheta lipita peste eticheta. Mergeti pe ceva maie exclusiv, ce nu are tiraj asa mare. Sunt sanse cu mult mai mici sa va tepuiti cumparand un produs contrafacut la bani de original. Nu asta ar fi marea problema.. Ci faptul ca mizeria aia o bagati in motor. !!

Chiar ma oftic ca nu am pastrat sticlele sa va fac poze si sa va arat! Dar poate s-a mai strecurat vreuna prin locuri mai..retrase :))

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar as fi curios cum arata o cutie de Castrol contrafacuta,si cam cine comercializeaza asa ceva!!!!!Eu am cumparat 5l de Castrol Edge,m-am uitat pe site-ul de la Castol si acolo am gasit cel mai apropiat distributor autorizat.Pe cutie este scris Made in the EU,na acuma daca si la distribuitor oficial luat dupa site-ul lor se vinde ulei contrafacut atunci nu mai am cuvinte!!!!Cum se recunoaste un ulei original sau cum se deosebeste fata de o facatura ordinara?De exemplu Castrol!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca probabilitatea sa fie contrafacut este mai mare la bidoanele de 5L decat la bidoanele de 1L. Probabil ca sunt considerente care tin de "rentabilitate". Si parca am auzit ca cele care au etichete in limba romana ar fi suspecte.

In Romania pentru Castrol ambalarea se face undeva in sudul Romaniei (Calarasi, Teleorman ...) in nu stiu ce conditii, iar provenienta este Turcia. Acum, parerea mea este ca chiar daca uleiul nu este contrafacut, adica in loc de Castrol se pune altceva dar formula folosita este una in care ingredientele folosite sunt ieftine si proaste, tot rau este.

Multi se plang ca uleiul Castrol este de calitate inferioara si de aici inferente ca este contrafacut. Eu cred ca accentul trebuie pus acolo unde trebuie si anume calitatea total aleatoare. Degeaba avem marturii ca sunt loturi bune si ca unora le merge foarte bine cu Castrol, atata timp cat altii sunt nemultumiti. Eu unul nu am de gand sa joc la loterie si din aceasta cauza daca ar fi sa cumpar ulei Castrol as cumpara din Germania iar daca as fi nevoit sa cumpar de aici, in nici-un caz de la firme no-name cu preturi de apa minerala.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mars01

..fi dragut te rog si explica-ne si noua de unde ai auzit ca ar fi suspecte acele bidoane cu etichetele scrise in Romana..a facut cineva teste de consistenta/lubrefiere sau resistenta la temperatura ridicata si uzura acelor bidoane si au iesit mai prost decat cele pe care scrie in alta limba?....sau ..cum!?

Pot fi de acord cu tine ca sunt fake-uri doar referitor la un singur aspect si aici nu tine de vanzator..ci de prostia celui care cumpara si nu verifica urmatoarele aspecte :

- bidonul trebuie sa aibe obligatoriu eticheta abtibild cu traducerea in limba romana a tot ce scrie pe acel recipient - conform legislatiei

- bidonul trebuie sa aibe sub capac un sigiliu adeziv lipit pe gura bidonului(capacul se strange peste acesta) - norma de siguranta si originalitate

- bidonul trebuie sa poarte sticker-ul/eticheta adeziv mica si albastra cu insemnele RAR - obligativitate legala

- cumperi uleiul si ti se da bon sau factura - cu seria de pe bidon- si cred ca beneficiezi de garantie daca schimbul se face in service autorizat RAR

dupa parerea mea,recipientele care nu au ce am mentionat mai sus,pot fi fake-uri si atunci iti dau dreptate

am avut un golf IV si am pus mereu castrol...a mers brici

am un passat si put tot castrol

ambele aunt longlife dar mereu schimb uleiul la 10.000Km

ambele au scris pe dopul de la busonul de ulei cu litere in basorelief " CASTROL"

dupa mine ..nu as schima uleiul cu nici o alta marca...si mereu as verifica sa fie original

referitor la imbutelierea uleiului prin sudul tarii...prin calarasi sau teleorman....ma indoiesc ca ai argumente :))

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt pareri personale si nu prea pot fi demonstrate, insa eu ii dau dreptate 100%. Nici eu nu prea credeam pana am nimerit vreo doua "loturi mai slabe". Bidoanele aratau ok, nu mi-au trezit suspiciuni, insa mi-e greu sa spun acum ca aveau sigiliile legale. Nu cred ca e mare lucru sa falsifici un sigiliu. Dilema e cu ce cost si daca merita sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azazell,

Ai perfecta dreptate cand spui ca nu am facut teste si nici nu stiu pe cineva care sa fi facut teste mai simple sau mai elaborate ale uleiului. Sincer nu sunt de specialitate si nici nu am posbilitatea/disponibilitatea de a le efectua. Ma bazez pe experienta personala (limitata) si pe experientele celor din cercurile unde ma invart .... Legat de etichete am spus ca sunt suspecte nicidecum o garantie ca sunt "fake".

Eu nu am spus ca uleiul Castrol este unul prost la modul general.

Dimpotriva.

Ceea ce mi se pare periculos este ca parerile sunt combinate: unii sunt foarte incantati de uleiul marca Castol iar altii nici nu mai vor sa auda de asa ceva. Cand parerile sunt impartite, sau cand apar diferente intre acelasi ulei achizitionat din locatii diferite, atunci eu imi pun problema daca este inteligent sa il folosesc.

Probabil ca daca as cumpara uleiul Castrol de la reprezentanta VW (cu pretul de rigoare) as fi linistit si multumit. Altfel ...

Un prieten care este foarte experimentat in domeniul auto (nu este mecanic de profesie, dar cred ca este un mecanic mai bun decat majoritatea celor practicanti) imi spunea ca a cumparat Castrol din Bucuresti si nu a fost multumit, apoi a cumparat din Brasov si a fost foarte multumit. Nu am detaliat ce insemna pt el "multumit" dar sunt convins ca motivele pentru care a facut aceste afirmatii sunt obiective.

Alt prieten imi spunea ca uleiul Castrol era 'mai bun' ca Mobil dar nu se compara cu Motul.

Si am tot avut parte de feedback-uri de acest gen, lucru care m-a facut sa iau decizia sa nu mai folosesc Mobil sau Castrol, mai ales cele care se vand pe preturi foarte reduse. Fiecare face ce ii place, eu insa nu agreez incertitudini.

Legat de imbuteliere, aceasta informatie am auzit-o din cateva surse. Probabil ca nu iese fum fara foc, dar nu iti pot da o sursa sigura.

Ca orice in viata totul trebuie luat cu un gram de sare. Informatiile de genul asta sunt menite sa ne faca sa fim vigilenti nu sa le "inghitim' pe nerasuflate.

Ma bucur pt tine ca esti foarte multumit de Castrol. As vrea ca toate parerile sa fie la fel cu a ta, in acest fel as fi sigur ce cumpar, si as folosi cu incredere acest ulei.

Multumesc Valentin, exact acest lucru am vrut sa il subliniez

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de Mobil.... http://ph-online.ro/...-fi-contrafacut

Castrol - eu am bagat acum in motorisca mea (CR), cumparat de mine direct din reprezentanta din Germania - pret,... parca in jurul a 9 euro per litru.

Asteptam sa vedem daca il papa sau nu....

PD-urile, in genere, il papa de zor...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Azazell,timbrul rar nu se mai aplica odata cu intrarea in comunitate dar trebuie sa scrie pe bidon :Licenta RAR-OPC 297/24.04.2009.Bine,lucrul asta poate fi falsificat foarte usor.Treaba cu seria de pe bidon,nici macar la Avia nu se face lucrul asta.China e principalul furnizor de uleiuri ''mesterite''.La Castrol nu am vazut niciodata sigiliul de staniol aplicat pe gura bidonului.In consecinta,e greu sa depistezi un bidon falsificat.

post-64586-0-25889100-1341824324_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca nu am facut schimbul dar parca dupa tot ce am citit aici parca nu mai am curaj sa-l schimb!!!!Si daca Castol reprezinta nu stiu cate probleme(fiabilitate,contrafacut etc) atunci un ulei 100%de incredere care este?

P.S:treaba cu Germania daca il cumperi de acolo si scrie tot "made in the EU" pe eticheta nu este tot aia,sincer eu cred ca in momentul de fata 99% sunt facute prin colturile Europei!!!

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% nu cred ca ai cum sa fii sigur. Dar poti sa mergi prin eliminare si sa ramai la cateva marci care ofera mai multa incredere. Tot asa, citeam mai devreme ca e o firma prin Arad care face etichete pentru ambalaje ulei "originale" :dry:

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am cumparat si filtrul pentru ulei de la dealer ,a costat 8euro!Pe carton scrie 071 115 562 C,dar pe filtru scrie 045 115 466 A!Ma rog sper ca nu mi sa dat unul care nu se potriveste,in sensul ca ma duc sa fac schimbul iar la urma nu este compatibil filtru,atasez si cateva poze mai jos cu filtrul cel nou!Banuiesc ca este cel corect

post-83335-0-45130300-1341917829_thumb.j

post-83335-0-84765900-1341917885_thumb.j

post-83335-0-02001200-1341917951_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E PURFLUX pun pariu ... :lol: .Sunt ieftine filtrele pt astfel de motorizari 22-25 lei pe un producator bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca mi s a dat un altfel de produs decat cel care trebuia!!!!!Este de proasta calitate sa inteleg!!!Daca la dealer se fac treburi din aste dar ce sa mai zic prin baraci si targuri!Atunci ma duc maine sa le dau cu el in cap!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit,Purflux e un producator bun de filtre,e producatorul de casa pr Renault,Citroen,Peugeot.Basca peste asta e singurul producator care face filtrul de ulei (pt motorizarea asta)in sistem acordeon.Restul producatorilor in fac normal cu linii lungi.Deci nu ai motive sa iti faci griji sau sa intrii la idei.Volkswagen nu face filtre,ci doar da acordul anumitor producatori sa isi puna insemnele vag pe ele si sa le vanda in sistem de original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut schimbul de ulei si am zis sa incerc Motul Specific 5w40. Sa vedem cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit numai Longlife 3 OVP(imbuteliat ptr. VW ) si cu toate ca-mi ramanea cca.1l in bidon la fiecare schimb,nu a fost nevoie sa completez de la schimb la schimb (cca.20000 km)

post-13782-0-76813100-1342286178_thumb.j

Modificat de polo26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polo26

Sal.,

Ai idee cine face uleiul asta care l-ai pus?

Si cam care ar fi pretul pentru un bidon?

Multumesc

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu pe un bidon ca cel din poza de 5l am dat acum 2luni 270ron. Nu stiu de cine este facut dar spuneau colegii cu cateva pagini in urma ca este uleiul cu care vine masina din fabrica, cel original. Mai multe detalii gasesti la pagina 25 si urmatoarele.

Modificat de alin alinush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu impresii despre motul. Dupa 5500km s-a aprins becul. Am completat 400ml. Sper sa nu piers pe undeva.luni ma duc la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DRI@N

Pretul la reprezentanta este de cca.500 lei.Nu stiu cine-l produce ptr. VW.

alin alinush

De unde ai cumparat la pretul de 270 lei/5l ?

Modificat de polo26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la mine de aici de la un magazin de piese auto. Acum 2 ani am dat 400ron pe el pana sa aflu de magazinul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Revin cu impresii despre motul. Dupa 5500km s-a aprins becul. Am completat 400ml. Sper sa nu piers pe undeva.luni ma duc la service...

Eu am pus motul vreo 3 ani pe b5.5'ul ce l-am avut inainte si acum am pus si pe b6 ... Foarte multumit de el

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut...am si eu un passat de 2010 motor de 2.0 cr si am vazut ca mi.a crescut temperatura la ulei la 100 grade.....e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!