Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

Uleiul se schimba la intervalul indicat, se adauga doar atunci cand scade sub semnul de pe joja. Citeste acest topic cap-coada si, cel mai important, citeste manualul masinii.

P.S. Vezi ca n-ai cum sa ai motor CBAB si doar 110 CP. Poate ai CBDC... care este tot CR cu DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul se schimba la intervalul indicat, se adauga doar atunci cand scade sub semnul de pe joja. Citeste acest topic cap-coada si, cel mai important, citeste manualul masinii.

P.S. Vezi ca n-ai cum sa ai motor CBAB si doar 110 CP. Poate ai CBDC... care este tot CR cu DPF

Da, ai dreptate, este CBDC, nu mi-am dat seama cand am completat.

Avand in vedere ca nu stiu cand s-a facut ultimul schimb de ulei (masina e adusa din Germania), cum ar fi indicat sa schimb tot uleiul sau sa adaug?

Mersi

Modificat de c2011
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c2011,posteaza o serie de caroserie si o sa iti spun ce interval de service are masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate, este CBDC, nu mi-am dat seama cand am completat.

Avand in vedere ca nu stiu cand s-a facut ultimul schimb de ulei (masina e adusa din Germania), cum ar fi indicat sa schimb tot uleiul sau sa adaug?

Mersi

Daca nu cunoasti istoricul masinii atunci du-te in service si fa tot ceea ce trebuie sa se faca la o revizie normala, printre care:

- schimbat filtru + ulei

- schimbat filtru de praf si polen

- verificat curea de distributie (eventual schimbat, in functie de riscurile pe care ti le asumi)

- verificat antigel, baterie, lichide frana, placute, ulei cutie... bla bla bla

- eventual schimbat filtrul de motorina

Stiu (sau ar trebui sa stie) aia din service ce sa faca

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

ce diferenta este intre un ulei vapsoil pe care scrie skoda si altul pe care scrie seat de exemplu, sau "originalul" pe care scrie helix? si sunt facute in aceeasi fabrica, unde sunt facute?

si mi se pare mie sau e mai ieftin daca scrie vapsoil in loc de helix? de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i nicio diferenta daca scrie pe bidon VW, Audi, Seat sau Skoda. Am pus Vapsoil acum 5.000 km si pana acum nu a trebuit sa completez nivelul uleiului. Cu Castrolul completam cam 800 - 900 ml la 10.000 km. Sunt multumit de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,azi am fost si am cumparat de la furnizor oficial castrol,5l de Castrol Edge 5w-30(504 00;507 00) defapt am luat un bidon de 4l(data productiei 15.09.2010) si altul de un 1l(11.10.11) doar ca pe acesta mai scrie FST,masina din semnatura nu are dpf si este PD!banuiesc ca este uleiul cu specificatiile corecte pentru Passat-ul meu?Sper sa fie bun,l-am platit 60euro!Multumesc mult.P.s:cum aflu daca masina mea este prevazuta cu longlife service?

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bun, stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru intervalul de service vezi daca e QG1 (flexibil) sau QG2 (fix). Informatia o gasesti fie pe prima pagina din caietul de service, fie pe sticker-ul cu codurile PR din portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si m-am uitat pe stiker-ul din portbagaj si este QG1!Acum trebuie sa-i cumpar si filtrul de ulei,dar nu stiu codul,sau nu conteaza asta de exemplu ma duc la dealer si spun Passat B6 1.9TDI!!!Eu stiu ca exista "o legenda" despre tipul de ulei si anume ca nu trebuie sa pui nu stiu cate marci, ci sa mergi pe brandul initial care sa pus,pentru ca este posibil sa se strice axa cu came,dar Castrol Edge din auzite si ce se mai vorbeste pe forum este cam depasit de alte marci gen Vapsoil,Mobil1,pentru ca na daca tot dai un ban vrei ce este mai bun pentru masina ta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva sa-mi dea un cod pentru filtru de ulei pentu masina din semnatura!Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru ulei 071 115 562 C, filtru motorina 3C0 127 434, filtru aer 1K0 129 620 D, filtru habitaclu 1K1 819 653 B

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati asa zisa "paranoie" a mea dar uitandu-ma pe data de productie a uleiului proaspat cumparat am vazut ca este DOT 15/09/2010,si se stie ca un ulei de motor longlife dupa doi ani isi pierde din proprietati,ceea ce nu stiu eu,si ma intereseaza si pentru cultura mea generala apoi pentru ca am dat si bani,acei doi ani se refera de cand l-ai bagat in motor sau si daca este in bidonas si "sta pe dreapta" in magazin,sau daca e nefolosit nu conteaza!!!Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu au trecut cei 2 ani si a fost depozitat in conditiile recomandate (ferit de surse de lumina si temperaturi mari) este OK. Referitor la cei 2 ani de cand a fost introdus in motor treaba tine de doi parametrii - distanta parcursa/ore functionare, respetiv durata de timp - de aceea se specifica pentr LL: 30.000 Km sau 2 ani. baga-l linistit in masina ca nu pateste nimic, mai ales ca tu nu ai DPF si banuiesc ca nici nu-l vei tine peste 15.000. Eu folosesc la fel (norma 507.00) chiar daca masina este PD, si-l schimb pana in 15.000 (diferentele de pornire le simti cel mai usor iarna, la temperaturi scazute, vara fiind mai recomandat un ulei mai "gros", pe cel LL"mancandu-l" mai repede).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Isi pierde din proprietati intr-un motor, nu in ambalaj, mai ales ca e si sigilat

P.S. Intr-un PD fara filtru de particule eu as pune un ulei 505 01, nu 507 00

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este QG1 la mine,si fara filtru particule,nu se pune numai 507 00?de tinut il tin pana la 15.000 apoi altul,asa fac mereu,referitor la mancatul uleiului verfific mereu si nu a papat nimic,de cand am masina am facut 3 schimburi pana acum si nivelul cand il verificam erea exact ca-n ziua can l-am bagat.Ma si intrebam in dese randuri,ca aceste PD-uri nu ar trebuii totusi sa manace cateva grame acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am CR si ii placea la gust Edge-ul, ca a trebuit sa completez de doua ori. E drept, dupa ceva km la viteze mai mari.

Nu conteaza daca ai QG1 sau nu atata timp cat nu-l tii mai mult de 15.000. In locul tau as pune 505 01 si l-as schimba pana in 15 000.

507 00 nu e neaparat mai bun decat 505 01, ci e "compatibil" cu dpf-ul iar degradarea aditivilor se face mai lent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai oricum acuma desi ma pregateam sa fug cu bidonul de Castrol inapoi sa-l schimb datorita datei productiei,uleiul l-am cumparat deja banii inapoi nu se mai dau eventual daca vroiam sa-l schimb cu unul produs mai recent,banuiesc ca mergea dar mi-ati zis ca nu are sens ,asa ca data viitoare o sa iau in calcul pentru ca 507 este mai scump,defapt cel mai scump!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Trebuie sa fac schimbul foarte curand, si nu ma pot decide pe tipul de ulei. In momentul de fata folosesc Texaco si nu prea sunt multumit, am completat 1L si deja ar mai trebui sa completez. Asta in max 10k km.

M-am hotarat sa trec pe urmatoarele 2 tipuri

http://autopyramis.ro/143-swd-rheinol-primus-dpf-5w-30-5l.html

http://www.ravenolromania.ro/produse/uleiuri-sintetice-45/ravenol-vpd-5w-40-pumpe-düse-34.html

Acum nu stiu ce sa fac. Sa raman tot pe 5w40? sa incerc si un 5w30 pe care sa il tin 15k?

Stiu ca sunt colegi care au trecut pe Rheinol, sunt multumiti de el?

Care marca din astea 2 sa aleg?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat urmatoarele pana acum:

Castrol - recomandat de reprezentanta. Un jeg, o mizerie.. dupa 6000-7000km mi se aprindea becul in bord si el deja era apa chioara, isi pierdea toate proprietatile de ungere!

Mobil1 - O imbunatatire fata de castrol. Imi consuma mult mai putin din el. Completam sub 500ml intre schimburi.

texaco havoline - alta balarie. Motorul era foarte zgomotos. L-am schimbat la 10.000 si pana atunci nu am completat.

Acum am Motul si totul este foarte ok. Il am de 3000 km. Prima impresie a fost ca motorul deja era mai silentios. L-am incercat deoarece foarte multe persoane mi l-au recomandat. Sa vedem daca isi si pastreaza proprietatile pana la schimb sau chiar... cantitatile ! :))

Ca fapt divers, sansele ca uleiul Motul sa fie facut pe vapor sunt mult mici decat in cazul uleiurilor "consacrate" de le vezi pe orice raft din orice hypermarket! M-am saturat sa dau bani de castrol, mobil 1 pe posirca made in turkey!

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Castrol si de cand am masina nu am completat ulei deloc. Masina o am de pe data de 1 mai 2011 si am facut doua schimburi pana acum.

Ma bate gandul sa incep sa folosesc si eu la urmatorul schimb ulei Motul.

Am un amic care foloseste numai ulei Motul pe ambele masini(Seat Leon si un Golf IV).

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am spus eu e valabil pentru motorul meu in sine, nu la modul general(desi..intr-o oarecare masura as putea). Stiu alte cazuri care nu au niciun fel de probleme cu uleiul Castrol. Al meu nu-l suporta.. Daca l-ai invatat cu un tip de ulei si merge fericit pe el, lasa-l in continuare pe ala! Eu le-am tot schimbat in speranta ca voi gasi unul potrivit.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Taicamio are tot un Passat B6, aceasi motorizare ca al meu, cumparat de nou din reprezentanta in 2006 si stiu de la el ca la "n" kilometrii consuma "x" grame de ulei. Acum nu stiu cate grame de ulei si la cati kilometrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!