Jump to content

Sfat achizitie masina noua pana in 25k euro (tva inclus)


cristi511
 Share

Postare recomandată

On Topic:

- cu 25k eur cash puteti lua Mondeo 2.0 tdci 150 cai manuala cu majoritatea optiunilor si garantie extinsa 5 ani 100k km (fara 'pele'): faruri full led adaptive, camera, navigatie, scaune, parbriz incalzit, incalzire auxiliara, etc etc. 

 

De ce nu TSI 1.4 (am avut): Din acelasi motiv din care motoarele de motocicleta de 600 cm si 100 cai tin maxim 15000 km, pentru ca e un motor facut sa fie ieftin si de aici niste probleme (vedeti blow-off valve, distributia care sare/se largeste, zgomot la pornire la ralanti pe care nu stie nimeni sa-l repare, etc), pentru ca are consum real foarte mare la orice viteza alta decat 90kmh. 

Ce are 1.4? Ai argumente solide? Nu!

Prejudecati venite de la cei care nu vad decat doi zero dizel!

Masina se conduce doar rupand asfaltul?

Vezi mai sus... Trebuie sa ai rezerve de orice: Bani, Aderenta, Putere, Spatiu..... Daca intelegi, intelegi. 

 

+1 pentru Mondeo sau Mazda 6.

 

TSI-urile noi sunt cu distributie pe curea , deci cred ca exagerezi putin cu problemele:  distributia / intinzatorul ..etc. 

In plus la 25k nu iei 1.4 TSi si te incadrezi la un RS 2.0 Tdi de 184 cai ( cu discount+rabla) .

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@cristi511

 

Eu cand mi-am luat-o pe a mea (25keur net), mi-a facut cu ochiul un mertz. Ia vezi - Mercedes A200 CDI - 136 CP - rosu - cum ti se pare? Cu un discount consistent te apropii de el. Mai mult, dc zici leasing, vezi si ce oferte de leasing mai avantajoase gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci baieti pentru raspunsuri  :beer:

 

 

Evident, au existat si in jurul meu oamenii cu replica tipica: "la 25k imi luam X5, Q7, A6, etc", dar mi-am asumat alegerea. 

 

Cunosc si eu sentimentul asta...e jenant.

 

Eu de obicei o iau prin eliminare sa ajung cat mai aproape de ce-mi doresc. Spuneti-mi va rog despre motoarele benzina dupa 2012. Sa inteleg ca 1.4TSI e mai cu probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu-ti bati capul cu VAG benzinar deoarece oricine care se pricepe cat de cat iti poate confirma ca n-au avut niciodata benzinare reusite,mai toate motorizarile fiind cu probleme.Dupa mine singurul motor VW care merita cumparat este diesel in 4cil,motor care dealtfel a si creat mitul VW.

Tot ca o parere personala cei care recomanda cu ardoare 1.2,1.4t sigur le iesea dieselul din buget,astea cu zgomot,finete,putere etc. de benzinar sunt povesti,altfel isi luau 2.0tsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca generalizarile de genul asta sunt productive discutiei.

 

Am prieteni cu Golf 1.4tsi 122, care in 4 ani nu au avut nicio problema. Idem Tiguan 2.0TSI 210 de 3 ani si 80 000km, nicio problema, nu consuma ulei.

 

Personal,consider ca 1.8tsi-ul, care in ultima declinare are 180de cai o optiune foarte buna, un bun raport intre ce ofera si cat costa.

Spun asta dupa ce l-am condus atat pe el, cat si cele doua (1.4TSI si 2.0TSI) mentionate mai sus. 

 

Inca ceva, blocul de 1.8 combinat cu turbina se fabrica de apoape 20 de ani de VAG, daca nu gresesc. Prima generatie de A4 din 96 avea acest 1.8T de 150 de cai, in varianta 5supape/clindru.... 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi titlul topicului suna asa: Sfat achizitie masina noua pana in 25k euro (tva inclus).

De aici pana la anii '90 e ceva.

 

Reveniti on topic, va rog.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ioana - eu as fi deschis un topic al meu :) dar nu pot, nu imi dau seama de ce...

 

Consider ca in sfatul de achizitie intra si discutiile despre motorizari. Si cum ziceam, uneori solutia usoara sa ajungi la ce cauti este sa o iei prin eliminare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buget 25k, motor 1.2, nu se leaga. Pe lumea asta exista si altceva in afara de mitologicul 1.9, hai sa ajungem im 2015.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta:

 

 

post-47479-0-35320800-1432281133_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta:

arata super :D simpla si cu putina culoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta:

Cupra in 25k TVA inclus ? Unde se intampla asta ?

 

As lua un Cupra ST in conditiile astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cupra cu M6 este 28k-ish - 10% reducere uzuala practicata de seat - rabla = Love

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci o Cupra ST DSG ar fi vreo 27.5k... mda tentant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un Ford mondeo mk5 te-ai gandit? Ca si design arata foarte bine.

Modificat de zaahoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hopa, fiindca vine vara iar vara omu gospodar isi face sanie am reinceput cautarile pentru a schimba masina. 

 

Momentan am de ales dintre un a5 fl stronic 2.0 tdi 177 de cai si un cc fl 2.0 dsg de 143 de cai.

 

Passatul si A5-ul ( masina reala este aproximativ ca cea din anunt...nu e pusa pe net asa ca am incercat sa gasesc o varianta asemanatoare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul as opta pentru A5. Acum depinde de preferintele fiecaruia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un nivel comparat de dotari, as alege A5-ul fara dar si poate. In schimb daca A5-ul e chel, fara navigatie, etc., e mai mult complicat de facut retrofit la aceste dotari comparativ cu Passat-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da aici depinde si de dotariile pe care le au masinile, dar ca si aspect A5-ul il prefer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La interior ,plansa de bord etc...A5-ul este acelasi AUDI!Da e mai frumos sa zici  "A5" decat "Passat CC modelul nou",oricum grea alegere...poate diferenta de pret o sa te faca sa te decizi mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca A5-ul este precum cel din anunt, automata 8+1, cel mai probabil este multitronic (CVT) nu s-tronic (DSG). Diferenta este foarte mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nefiind in tema as aprecia plusul de informatii legate de aceste aspecte. Multam anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce trebuie sa stii e ca nu vrei CVT (Multitronic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Nu neaparat ca ar fi vorba de fiabilitate scazuta, cat felul cum merge cutia e love it or hate it. Este lenesa, in totala antiteza cu ideea de sport, sprinturi. Nici macar pe manual unde emuleaza 8 trepte nu impresioneaza. E gandita pentru limuzine care merg cu viteza constanta, sa tina turatiile jos ca sa nu deranjeze. Economie meh, cutia consuma destul si ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi si-a cumpărat o cunoștința Passat B8 2015 2.0 TDI dsg 150cp full led ( arată bestial ) acc cu emergency stop ( cred ) scaune încălzite / camera spate / pla 2.0 25k fara TVA. Părerea mea este model nou care se depreciază mai greu in comparație cu altele din gama VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!