Jump to content
Sign in to follow this  
cristi511

Sfat achizitie masina noua pana in 25k euro (tva inclus)

Recommended Posts

mike.

Dintre toate, sunt de acord doar cu F30-ul.

Inteleg ca te-ai orientat oarecum pe confort; am mers cu si in F10 si nu e atat de confortabil pe cat ma asteptam. Poate A6-le sa fie ok din punctul asta de vedere.

Passat-ul, CC-ul si poate chiar si F10-le sunt modele vechi, preFL sau la sfarsit de generatie.

Nu-mi plac scaunele si nici Sensatec-ul (sau poate chiar e piele) din F30, pe de alta parte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorindf2001

Chiar tu spuneai ceva podturi in urma ca nu ai cumpara masina sh cu km din 6 cifre, cat ar fi ea de premium, ,de teama problemelor care pot aparea si pe care va trebui sa le rezolvi pe banii tai...poate am inteles eu gresit respectiva postare...daca nu, eu vad aici o lista cu exact masini pe care doreai sa le eviti acum o luna...sunt banii tai masinile in poze sunt frumoase, totusi...cum poti da 23 000 E pe un BMW cu km cat trenul( nu cred ca poti crede ca samsarul sau cine vinde masinile alea, garanteaza km)? Mai bine ceva masina noua, mai pui cateva mii de E pedte pretul la BMW ul ala seria 3 si pleci acasa cu masina, pote nu premium, dar macar sigur ca n-a birjarit-o nimeni ca masina de firma prin Germania, Olanda, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Cateva mii de euro peste....cred ca in cazul bmw-ului cu 160.000 km se cam dubleaza pretul de achizitie....si, pt ce ? daca si 180.000 sunt km cat trenul... :tuktuk:  pare credibil un rulaj de 80.000 km / an ; singurul de altfel la care pare credibil rulajul este acel bmw...insa da, colegul sorin are dreptate, pana acum spuneai ca nu vrei asa ceva..dar in fine ; daca ar fi sa imi dau cu parera, mi-ar fi greu pt ca nu as stii la ce sa ma opresc dpdv al costurilor de intretinere cat si la cel de achizitie...A3-ul pare un compromis bun ca si model / pret / dotari / utilizare urban / extra...CC-ul este ieftin la achizitie, daca asta te ajuta.....go for it, este frumos, mi se pare ca imbina ok eleganta cu sportivitatea ; insa dintre toate, as alege mercedesul...nu am fost niciodata fan, dar noile modele parca sunt criminale..cel putin anuntul postat de tine e WOW..avantgarde..singura "problema ar fi impozitul fiind 2100 cmc, dar nu s tiu daca este o problema la 20.000e....e greu sa te decizi ; BMw-ul e din alta liga, nu as lua-o niciodata ca sa circul mai mult de 20% urban cu ea..iar costurile de intretinere sunt sigur ca si la mercedes si la Bmw te pot uimi...avand in vedere ca nu prea stii ce vrei ( nu o spun cu rautate ) nu este nimeni in masura de pe acest forum sa isi dea cu parera...pt ca te putem influenta gresit in functie de gusturi ; dupa cate vad eu nu prea te intereseaza nici bugetul si nici costurile de intretinere, nu te mai intereseaza nici nr de km ; asa ca daca tot vrei sa alegi o masina, macar alege-o pe cea care iti place tie cel mai mult..pt ca nu mi se pare bmw / mercedes alegere rationala..

 

p.s : mercedes cred ca ai gasi si mai ieftin de atat, si atunci nu cred ca ar mai fi o problema asa mare costurile de intretinere

http://www.autovit.ro/mercedes-benz-c-220-C34860209.html

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi511

Impozitul pana in 2.5 litri il suport fara probleme....asigurarea este relativa, dar masina va fi pe mumele unuia si dintre parinti.

Cheltuielile de intretinere...mama ei..am facut 5 revizii si o juma de distributie( intr-un an ca asa a fost situatia) asa ca o suma de 1000-2000-3000 ron pe an, adica un rulaj de 15k km nu e de speriat.

Dar problema mea e ca nu imi permit sa sar la 3l, oricat mi as dori treaba asta.

Varianta cu masina sh cu km de 6 cifre ..aia e..daca masina e "dreapta"..sanatate. Diferenta dintre o masina de consum si una de lux se vede in modul in care imbatraneste, cu conditia unei servisari si intretineri corecte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Cu A6 177 Multitronic am mers si este strict pentru confort, altfel daca mergi mai tare te scote din minti cutia si trebuie sa mergi doar pe manual. Motorul insa trage foarte bine, liniar si face viteza insesizabil de repede :D.

 

Te-ai intors la 180 de grade de la masina aproape noua la 25k, la masini din segmentul superior, dar cu suficienti de multi km peste 100k si sub 20k euro (mai putin F30).

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi511

Nu neaparat ca m-am intors la 180 de grade dar fara suparare...sa dau 25k pe un golf...nu mersi. Iar chilipirulile de pe dasweltauto...sunt rare.

Asa cum am zis, daca masina e "dreapta" nu vad unde ar fi problema. Plus ca nu am de gand sa o mai tin 7 8 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Eu asta ti-am sugerat inca din primele posturi ; nu vad o problema majora 100.000 km in +, dar de banii aia iei o masina din alta clasa, dotata foarte  bine ; daca te orientezi catre masina noua, vei pierde MULT la revanzare, deci cam tot aia e...daca iei una SH cu km mai multi si apar probleme, tot investesti din diferenta de vanzare a unei masini noi pe piata SH, sper sa ma intelegi ce vreau sa spun, dar macar calatoresti cu stil si stii pe ce ai dat banii :P eu nu as cumpara masina noua niciodata, nu am de ce sa pierd atatia bani ; probleme in ziua de azi apar frecvent la masini noi...a demonstrat VW-ul ca se poate ca o masina sa aiba probleme cu orice componenta majoara inca din primii zeci de mii de km ( ambreiaj, volant, distributie, chiulasa, injectoare, pompa, DSG, etc ;) ) ; sincer, nu vad un upgrade urias daca ai ramane  tot in gama VAG ; nu stiu, parca prea sunt " toate la fel "...in schimb mercedesul si bmw-ul ar fi altceva..cu siguranta daca le-ai condus te-ai convins de acest lucru si presupun ca acesta este si motivul pt care te-ai razgandit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Cam greu de gasit masini drepte, mai ales cand le vezi ca nu sunt pt prima data inmatriculata in Ro fiind "recent adusa" plus alte fraze caracteristice samsarilor ca "fara semne de uzura" si "impecabila". Minciuni cand vine vorba de o masina de 50-60k km, nu mai spun de >100k. 

A6 din acea generatie sub 20k euro eu nu prea vad sa fie veridic.

http://www.mobile.de/ro/categorie/automobil/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:audi,mdl:a6,frn:2012-01,prx:22501,ful:diesel,ger:automatic_gear,pwn:110,pwx:148,ccn:1801,ccx:2200

Compara preturile de pe autovit cu modele similare pe mobile.de sa vezi ca te saturi cautand masini drepte la noi recent aduse.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi511

George, la o masina premium ai toate sansele sa fie fara semne importante de uzura prin prisma modului in care imbatraneste. Iar la ora actuala cred ca sunt destui oameni capabili sa descopere daca o masina e "dreapta" sau nu. 

 

Am stat mult si m-am gandit...da...a3-ul e dragutel, micut si simpatic...dar e departe de a fi premium.,,b8-ul (passat) e interesant dar....prea nou. Superbul 3...pana ajunge in tara pana intra la test-drive...eh...imi creste barba. Plus ca tot skoda e, nu are cum sa fie peste passat.  Asa ca...ramane varianta masinilor sh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mike.

@bgd_b92: C Klasse ala are halogene; nu as lua niciodata o masina din segmentul ei cu faruri cu halogen.

2.0 de 177 mi se pare lenes pe A6 - pe cand aveam softul stock, am aflat ca drujba mea face viteza mai bine.

Cauta un F30 Luxury sau cum se numeste linia aia de echipare care e orientata pe confort.

LE: @bgd_b92: lasa, ca a demonstrat BMW ce spui tu mult mai eficient cu N47-le lor. Ca sa nu spun din nou de F10/E90 LCi manuale carora le tremura schimbatorul la relanti..premium stuff.

Edited by mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Are 0-100 cu o secunda mai bine si nu numai acolo e mai rapid decat 1.4.

http://www.zeperfs.com/en/duel3926-2733.htm

Eu stiam ca are 9.5s 1.4, dar ma rog.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Mike, cam asta e scuza oricarui proprietar de VW ; ca s-a intamplat ca si cei de la bmw sa aiba probleme majore ( 2-3 majore, fata de "n" cate are vw-ul ) ..iti dai seama ca daca nu se intampla si la case mai mari ramaneau ei de rasul lumii...eu am evidentiat de ce nu mi-as lua niciodata o masina VW noua ; dupa ce ca dai o caruta de bani pt o masina anosta, mai ai si probleme inca din primii zeci de mii de km, te certi cu cei din reprezentante si in cel mai bun caz faci fifty fifty pt rezolvarea defectului de fabricatie, in tot acest timp masina ramanand "pe bara" si mai pierzi o groaza de bani si la revanzare, din 2 motive : 1. deprecierea specifica masinilor noi ; 2. defectele de fabricatie de care lumea se fereste cand achizitioneaza o masina SH...in cazul de fata, daca tot este sa repari una, sa nu aiba parte de aceeasi dezamagire pe care a avut-o cu Jetta..macar sa faca o schimbare majore, la un pret de achizitie decent fata de una noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Se vorbeste mult de depreciere vad. In primul rand se depreciaza rapid in primii ani. Daca iei o masina noua si o vinzi in 2 ani pierzi mult, mai ales daca e ceva premium.

Dupa aceasta perioada lucrurile se calmeaza.

In al doilea rand se exagereaza problemele  de parca s-ar intampla la orice masina. Statistic fiind mult mai multe VW decat BMW vor avea mai multe hibe. Plus ca VW sunt cele mai samsarite masini, iar cumparatorii sunt furati de pret, km falsi si dotari => probleme ulterioare prezentate pe forum.

Asta nu inseamna ca daca iei un bmw/audi/mb la mai bine de 150k km va fi mai fiabil (masini pe bune ma refer) si va avea costuri mai mici decat un VW luat nou. De bine de rau 2 ani ai garantia fabricii unde nu comenteaza, iar reviziile la reprezentanta iti confera inca 2 ani, apoi culanta. Ideal un BMW nou cu garantie :D.

 

Da, poti sa iei o lamaie de masina si sa ti se ia de acel brand de la inceput, cum poti la fel de bine sa nimeresti ceva foarte bun si cu vechime. 

 

@Cristi, arata-mi o masina fara semne de uzura dupa mai bine de 100k km parcursi fara investitii pe parcurs.

Ma refer mai ales la masinile care nu vin ca pret peste nivelul pietei.

Oricum uzura e ceva normal, firesc si prefer sa citesc ca are semne si sa fie vizibile decat astupate pentru o luna cat sa se vanda masina.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
pmihairo

Gandeste-te cata depreciere va avea masina asta de 20k eur, daca o mai tii 4 ani si inca 100k km (va fi la 8 ani si 250k, 'km reali').

Parerea mea e ca vei avea depreciere undeva la 13000 eur.

 

Presupunand ca nu se strica nimic major la asta sh, e aceeasi depreciere pe care o vei avea la o masina noua de 25k eur (vezi Mondeo) in 4 ani si 100k km, doar ca la aia noua ai garantie si masina noua care arata ca din secolul asta. 

 

Spor. 

Edited by pmihairo

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Da bre, dar daca per total ajungi la aceleasi cheltuieli, macar sa te plimbi pe tot parcursul acestor ani cu un premium, nu?

Adevarul ca da…noul ford mondeo este cu multi ani lumina peste un bmw / mercedes din 2012…dami-as palme…de unde va vin ideile astea?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

In 25K am configurat o Octavia 3 4x4 DSG 1.8 TSI destul de draguta, destul de aproape ca dotari de fabica, cu actualul A3 pe care il am. Doar pielea nu am pus-o.

Sunt convins ca daca mergi la un dealer cu configuratia mai poti obtine un discount.

Nu ar putea fi o varianta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mike.

@bgd_b92: nu, boss, iar m-ai inteles gresit - nu incerc sa ma scot ca eu am VW; atat mi-am permis si inca nu regret alegerea pe care am facut-o.

Dar BMW si MB au avut probleme mai naspa - vezi si HPFP-ul la 335i-ul vechi, biturbo. Piata a fortat producatorii sa scoata solutii nu tocmai fericite prin prisma fiabilitatii lor, doar ca sa dea bine pe hartie.

Hai sa nu fim hateri, sa acceptam si sa ne impacam cu directia in care a luat-o industria automobilistica dupa anii 2005, pentru ca toti (da, ai citit bine, TOTI) producatorii au avut macar un motor cu probleme demne de luat in seama.

@cristi: dpmdv, nu ai la ce asiatica sa te uiti cand vorbim de bugetul de care dispui; poate un Lexus IS250, dar mie nu-mi inspira mare lucru.

Edited by mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi511

Mda..o3 a fost varianta initiala...dar sincer nu vreau sa ma leg la cap pe urm 5 ani cu o rata de 500e(casco inclus) ca sa am o skoda noua...nu mai vreau sa tin o masina x ani doar sa se amortizeze investitia.

Am alte planuri pentru mine si viitorii 4 5 ani. Daca e sa fie alta masina, macar sa fie una care ma unge pe suflet. De masina poporului mi s a cam luat. Ori imi iau un Sandero nou sa mi fac treaba cu el si gata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Boss, nu zic ca te scuzi tu ; ca poate sunt multi ca tine care n-au avut probleme ; este vorba de statistica si de posibilitatea mai mare de a aparea un defect de fabrica ; daca ar fi sa imi iau un vw nou…in locul lui as pastra jetta aia inca 10 ani de acum incolo ; sau as lua tot o masina SH premium din ~ 2010-2012 pt ca s-a devalorizat destul de mult ; as verifica-o atent la achizitie si aia e…la 15.000/ an, doar nu o sa ii cada motorul si toti senzorii de pe ea…eu oricum sunt adeptul masinilor pe care le uraste tot poporul ca cica ar fi proaste… gen alfa 159/ brera/ honda civic, astra gtc opc, megane rs si alte prostii dastea ; consider ca fiecare ar trebui sa isi cumpere masina pe care o viseaza ( in limitele bunului simt ) atata timp cat isi permite intretinerea…si eu as prefera un logan nou decat o skoda noua…pe principiul totul sau nimic, go for bmw daca asta iti place ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
GolfMk1Vr6

@cristi511

 

Eu iti recomand sa apelezi la cineva care aduce masini pe firma din Germania sau daca ai posibilitatea sa achizitionezi tu insuti pe propria firma. Exemplu o masina de 22.000 euro, luata pe firma fara TVA costa 18.500

 

Exemplu :

 

1) http://goo.gl/CTvfOV

2) http://goo.gl/a2bm1n

 

Plus ca nu au kilometrajul format din 6 cifre.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danutzZeu
cristi511

Dar asta? a aparut de curand!

Share this post


Link to post
Share on other sites
wert

Tara de origine: SUA. Neinmatriculata. Taxe vamale cumva??

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

.........

Import auto SUA

Daca cetateanul roman a locuit mai putin de 1 an in SUA sau masina a fost dobandita de mai putin de 6 luni, acesta va plati TVA si taxe vamale (10%) la inmatricularea masinii in Romania, urmand procedurile vamale standard oricarui import.

..........

 Dupa ce va aduce masina in Romania (si se va concretiza procesul de repatriere), proprietarul va putea cere restituirea taxelor vamale si a TVA-ului platit in portul din Uniunea Europeana in care masina a fost taxata

.......

http://www.servicii-inmatriculare.ro/import-masina-sua/

 

Documenteaza-te bine ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri