Jump to content

Passat B8 vs. Concurenta


75NOR
 Share

Postare recomandată

Nu sunt convins ca va fi asa mare concurent pentru Passat. Clientii Passat cauta ceva sobru, elegant, cu un interior calitativ, ergonomic usor de intuit si utilizat. E masina fara riscuri.

Exteriorul de la Talisman arata extravagant. Sigla Renault cat o zi de prost nu o inteleg, este enorma si rupe toate liniile din fata.

 

Nu are imaginea de brand pentru limuzine. E un new entry. Ecranul are un iz de tesla, dar ramane de vazut ce stie sa faca si ce rezolutie va avea.

Vad insa ca nu au renuntat la a pune limitator de viteza si tempomatul pe consola. Stupid. Pe langa faptul ca arata low cost si masina asta nu ar trebui sa inspire asa ceva e si aiurea plasat acolo. Schimbatorul excentric e o dovada de  francezi at work.

Nu ma convinge combinatia asta de digital si analogic plus aranjarea lor care arata inghesuit. Vorbind de o limuzina nu arata bine niste ceasuri inghesuite. Nu e un mini cooper.

Renault-Talisman-sursa-Renault-07.jpg

Mult mai ok este cel de la Mondeo. Pe primul loc la ceasurile de bord ramane totusi Passat-ul.

_T6R7850.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Renault ? Inca un model ce va avea acceasi soarta ca si Latitude-ul ala facut in colaborare cu Samsung.

Masina avea un interior plasticos, fara pic de caracter, iar cutia de viteze automata era dintr-un film prost. M-am chinuit cu ea pana la Balea de nu mi-a mai trebuit. La "vale" au condus-o fetele :)

 

Laguna Coupe in schimb a fost altceva dpdv design. Ca si Peugeot 407 Coupe. Desi vechiute, mai ales 407 Coupe, designul inca intoarce capete pe strada. 

Personal, gasesc genul asta de coupe de clasa medie masina perfecta pentru mine, pacat ca nemtii -de volum- nu catacdisesc sa-l produca. Iar C Klasse coupe este mult prea scump...

Conceptul de Superb Tudor a fost o raza de speranta ce a murit repede.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O renaste Alfa....  :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant este ca exista o Honda Accord in 2 usi.... Ta,na,na...

 

Arata chiar bine, problema este ca e adusa din State, cred ca nu s-a oferit la vanzare in EU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exteriorul e frumos la Renault, chiar mai frumos decat Mondeo, dar la interior au cam zbarcit -o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O renaste Alfa....  :soothe[1]:

Daca Alfa Giulia o sa fie in realitate ca in pozele din Autobild, o sa fac un "all in" si divortez de VAG... 

 

Zilele astea rezolv si un contact mai amanuntit cu Mazda 6. Static m-a impresionat. Atentia la detalii si mai ales tot ce tine de haptica sunt o mare si placuta surpriza.

Tot ce este plastic tare, este foarte bine camuflat sub o textura placuta la atingere, iar interiorul te imbraca foarte bine.

Toate butoanele dau o senzatie precisa si solida la atingere, iar faptul ca merg pe butoane cu textura de aluminiu e un pas inainte fata de ala stil "crom" de la VAG...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai de mine cum arata volanul ala.....car porn!!! :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos domnule, frumos:

image0044.jpg

Imi mentin povestea cu "divortul" :) mentionat mai sus, dar, realist vorbind, dpdv pret Alfa a jucat intotdeauna in zona de A4, Seria3, deci, sub 35k Eur varianta entry level, nu are sens sa ne asteptam. Ca sa nu fie dezamagrirea mare :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta prezentata e echivalentul M3, kit aerodinamic activ, jante, frane.. Probabil o sa fie vandute sub 3% din totalitatea gamei. Pana nu vedem una 1,4, 1.8 sau 2.2 diesel ne amagim degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut recent un drive test cu un C5 Tourer cu suspensia hidropneumatica, DSG si motorul de 165CP in echipare Exclusive si la banii aia, (SH la 18K km si 21K Euro) mi s-a parut best buy si, in orice caz, peste ride-comfort-ul Passatului. Si avea si soft-close la portbagaj, scaune cu masaj si memorie samd :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dincolo de concurentii (poate) clasici, alternativele foarte interesante le vad ca fiind 2

1. Alfa Romeo Giulia

2. Renault Talisman - nu imi plac masinile franceze dar Talisman arata foarte interesant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Renault Talisman e o mizerie ca si Latitude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta spuneam si eu la postul #177. Daca si Renault a ajuns concurent pentru Passat....

Ma refer ca nu e suficient sa ai o masina tipo-dimensional pe acelasi calapod cu alta ca sa pretinzi ca ai creat un concurent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt fan renault, dar despre talisman discutam din poze...

Eu zic ca ar trebui asteptat ca masina sa fie lansata pe piata si sa ajunga in showroom si dupa aceea sa spunem ca e o mizerie sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord. Cum ziceam, nu sunt nici eu fan Renault. Mai mult, in general masinile lor imi displac si pana acum m-am ferit de ele. Dar Talisman 1) arata bine si 2) pare din ce am citit ca au facut un efort in a face o masina buna.

Sunt curios dupa ce apare in showroom, vedem ceva teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am urcat eu in Talisman. Din pacate, pozele sunt prea mari si nu le pot posta. Este o filosofie diferita de Passat, nu neaparat inferioara. La design este clar peste Vw, as spune si la materiale (era totusi versiunea de top Initiale). Per ansamblu, la pretul corect e o alternativa foarte buna la toate germanele din clasa de volum. Ce ma trage inapoi e fiabilitatea problematica a marcilor franceze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au o asa problema de fiabilitate masinile franceze? Eu n-am auzit de distributii cu probleme, cutii de viteze cu probleme, volant....

Experienta mea cu Renault si Peugeot a fost super ok.  (un 2.0 aspirat care in 130.000 km a cerut o bobina si un 1.4 HDI care in 100.000 km a cerut un furtun radiator... Prefer oricand sa schimb bucse, telescoape, decat lanturi de distributie si altele) 

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot pune foto mai mari de 1,99 MB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au o asa problema de fiabilitate masinile franceze? Eu n-am auzit de distributii cu probleme, cutii de viteze cu probleme, volant....

Experienta mea cu Renault si Peugeot a fost super ok.  (un 2.0 aspirat care in 130.000 km a cerut o bobina si un 1.4 HDI care in 100.000 km a cerut un furtun radiator... Prefer oricand sa schimb bucse, telescoape, decat lanturi de distributie si altele) 

Cred ca principala problema a frantuzoaicelor este valoarea la revanzare...

 

Ref la Peugeot, dupa 3 exemplare avute, (206i,307hdi,308hdi) problemele au fost asa:

- la diesel schimbat discurile fata la 30k

- finisaje sub VAG, peste tot plastic tare

- timonerie "pastoasa" la manuale, datorita actionarii pe cablu

- amortizoare curse in 70k km

- clapeta acceleratie la benzina

 

Ca si puncte forte, dieselul HDI1.6 este fenomenal, e o reala placere la condus. Se tureaza foarte usor si e foarte responsiv, e peste TDI-ul de VAG.

 

Intretinerea la Peugeot e mai scumpa ca la Skoda...

 

De Renault, ma abtin :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din ce vad eu, "problemele" tin mai mult de stilul de condus decat de fiabilitatea marcii.
Discurile tin de "talpa", amortizoarele de drumuri.

 

In ccp Renault, nu stiu, nu cunosc, ma abtin inclusiv de la comentarii "sunt mai nefiabile decat nemtoaicele" fiindca generalizarile dauneaza iar "din auzite" argumenteaza doar amatorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre Kia Optima ? Am mers ca pasager zilele trecute, materiale de calitate buna, pielea din interior moale (modelul cu romb)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ciclul "surprizelor" , pentru ca este pe final de cariera si beneficiaza de promotii si discounturi, mai nou Passat CC este o alegere foarte interesanta in comparativul clasei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu actiunea traveller (-2800e), se poate ajunge la un CC 2.0 184 dsg cu destule dotari la 40,2k din configurator. Sigur se mai poate negocia sa ajunga sub 40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cine plateste atat pentru o platforma de Golf din 2004..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!