Jump to content

Passat B8 vs. Concurenta


75NOR
 Share

Recommended Posts

Asta e interiorul de la Insignia - dupa faceliftul de 2014.

 

Ca si materiale si feeling plastice este foarte ok, este peste Mazda 6 sau Mondeo.

 

Problema mare a Insigniei este greutatea mult prea mare, la 1900kg la break . Cutia automata lenta, slaba in reactii si gurmanda este un alt minus.

 

Ca motorizari diesel 2.0 scoate 120, 140 si 195 in varianta biturbo. Datorita masei mari la gol, cele de 120 si 140 sunt gatuite, cel de 195 ar fi interesant

 

In rest, masina e foarte ok.

 

Scaunele Ergo sunt mult peste ce ofera Superbul, dar directia este mai fada - cu exceptia optarii pentru amortizoarele adaptive, care vin cu buton Sport, ocazie cu care se intareste si directia

post-9928-0-77676600-1423564229_thumb.jp

Edited by 75NOR
Link to comment
Share on other sites

Putin offtopic dar seamana prea mult ca sa nu remarc.

 

După cum arată consola centrală, în opel m-aş simţi ca un Dii Jey post-7664-0-88326000-1423566319_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

daca iti plac interioarele care "te imbraca", Insignia e stilul asta. Reversul, e ca pare mic, iar vizibilitatea nu e stralucita in Insignia

Link to comment
Share on other sites

Superb 3 all the way .. oricum va fi peste Passat.

Edited by iulianb2007
Link to comment
Share on other sites

Ne asteptam sa fie peste passat, sa vedem. Ca dimensiuni sigur va fi. Sa vedem ca restul. 

Cumva va fi trist daca va fi peste passat overall..nici nu s-a lansat bine B8 si deja ai cam la aceeasi bani o masina mai mare si mai calitativa

Edited by Serban F
Link to comment
Share on other sites

Mai mare, este intradevar dar mai buna calitativ, inca nu putem fi siguri. E greu, cu bani mai putini sa scoti o calitate mai buna.

Cat priveste spatiul din pmdv oricum in B8 se sta lejer si foarte confortabil  asa ca oferta de spatiu excedentar a superbului e din categoria ˝lasă, sa fie acolo că nu strică˝. Deci eu cred ca nu este neaparat un atu.

Link to comment
Share on other sites

Pai eu nu sunt in masura dar banuiesc ca se pastreaza traditia. Adica B7 este calitativ peste superb 2 FL? Daca nu, atunci nici B8 nu va fi fata de Superb 3 and so on..

Edited by Serban F
Link to comment
Share on other sites

Daca iti plac masinile cu aspect mai sportiv da arata muult mai bine, dar daca iti plac masinile cu un aspect mai elegant, Passat iese mai bine.

Superb 3 e facut cumva sa concureze ca aspect cu Ford mondeo, acelasi aspect sport aceleasi nervuri pe capota...dar acelasi spate cumva ciudat

Link to comment
Share on other sites

Eu nu vad diferente semnificative intre cele 2 modele in zona sportivitatii designului. Dimpotriva, impresia mea este ca Superb a fost creat mai mult pentru familisti iar Passat-ul pentru business middle executive. Din contra, ar trebui ca Superb-ul sa fie mai "cuminte" si vad ca este invers.

Link to comment
Share on other sites

Pai da este invers. Superb are 6 nervuri pe capota, este mai masiva, mai lunga.

Passatul da este catre business mid executive asa cum si s classe este business high end executive, dar ca si la s classe nu vezi atatea nervuri pe caopta si atatea linii cumva ascutite

Clean design vs Aggressive design

Edited by Serban F
Link to comment
Share on other sites

Serban, tu nu cumva ziceai ca ai dat comanda de noul passat? nu de alta dar mi se pare ca iti tot cauti agumente sau pseudoargumente cu care sa iti motivezi alegerea facuta. Ti-am mai zis-o intr-un post ( fara rautate, din nou) ca pana la urma urmei tu trebuie sa fi impacat cu alegerea facuta, nu cred ca ar trebui sa conteze parerea noastra, a celorlalti,

 

Personal nici nu m-as uita la passat, cu tot business-ish look-ul lui si ce mai zici tu acolo, acum ca a iesit Superb3. Dar asta e doar alegerea mea.

 

In cazul in care am gresit in cele afirmate in prima parte a postului atunci imi retrag cele spuse in continuare. Ca idee, am facut TD cu passat b8 Hl si nu m-au impresionat prea tare materialele folosite....mno, sunt asamblate ireprosabil dar pana la urma tot vw e. Ca sa iti faci o idee, masina condusa avea sub 4k km si avea pielea pe volan zgariata (probabil de un inel). 

Edited by cristi511
Link to comment
Share on other sites

Eu vad passatul necomparabil cu superb. Sunt din sisteme solare diferite. Superbul este mai saracacios, din toate punctele de vedere, asa a si fost gandit, cred.

Daca am alege pe pipaite sau pe lista dotarilor de baza si nu pe vazute cel mai probabil superbul iese din schema tocmai pentru ca este alta clasa.

 

Da, superb este o masina care arata masculin dar oare este suficient?

Passatul arata mai baroq dar oare este asta un impediment?

Pana la urma forma si prestanta unei caroserii nou conceputa se estompeaza in timp se erodeaza si ramai doar cu masina si cu utilitatea ei. Parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Un Passat merita cumparat in detrimentul unui Superb doar in cazul in care se ia un Highline si se bifeaza cat mai multe optionale. Altfel nu prea are mari avantaje in fata Superbului.

 

Daca iei trendline sau confortline n-o sa ti para ca ai luat ceva mai mult decat un Golf cu mai mult spatiu interior. Eu sunt patit, am luat un Passat B6 nou, trendline, ceva optionale bifate pe acolo si la mai putin de 6 luni de la achizitie am inceput sa regret ca n-am cumparat, in aceeasi bani, un Superb cu motor ceva mai potent si echipat foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Da, e adevarat, putem fragmenta discutia pe cazuri concrete dar la nivelul pietelor mari consumatoare de VAG unde un passat vine cu detoate pe el, beneficiarul este multumit de achizitie.

In Ro se vand passaturi si superbe noi dar raportat la pietele din vest sau estul extrem suntem miiiici de tot. VAG urmareste sa satisfaca aceasta majoritate a pietei. Pentru noi, se fac modele speciale de actiune mai necajite, mai accesibile. Daca vinzi dacii in Madagascar ii pui doar volan pedale si scaune ca sa poti scoate ceva profit :lol: Cam asa si pe la noi

Link to comment
Share on other sites

@cristi: eu observ ca nu imi intelegi limbajul punct. Citeste inca odata te rog foarte atent. Nu am zis NICIODATA ca una este mai ok ca cealalta. 

Dupa un SUperb 3 ITI garantez ca se uita un tanar de 15-20 ani pentru ca asta se vrea sa ia ochiul prin muchiile ascutite si capota in 6 nervuri, pe cand un passat are o carisma, eleganta, look booring sa zic pt cineva care ii place mai mult "sporty"

Atat am zis daca nu intelegi macar nu mai comenta strict offtopic catre mine personal si da-mi private pentru ca ceilalti participanti la aceste topic-uri inteleg fiecare punct de vedere, si la randul lor spunandu-si parerea proprie despre topic

 

Eu zic ca Superb 3 ca look si dimensiuni este comparabil cu Ford Mondeo care parca cer a avea putere si motoare potente demne de design'ul agresiv

Eu nu vad pe un Audi de clasa a4 sau a5 sau a6 atatea nervuri pe capota si cumva caroserie este o linie a elegantei cu linii serpuite, nici S Classe care este cumva o icoana a elegantei nu are 50 de nervuri pe capota. Este limbajul design'ului

Edited by Serban F
Link to comment
Share on other sites

1. Nu trebuie sa ai 50 de ani ca sa poti emite o judecata de valoare.

2. Nu stiu prea multi pusti de 15 ani care sa se uite dupa o skoda, in primul rand, si mai ales dupa o skoda de 5m lungime, in al doilea rand.

3, daca ai citit ceea ce am scris era suficient sa imi spui ca gresesc si imi retrageam singurel cele spuse pentru ca am luat in considerare TOCMAI varianta ca poate nu vorbim aceeasi limba.

4. Nu cred ca te am jignit cu ceva anume dar sincer sa cauti diferente de genul una are 5 muchii si cealalta are 1.5 muchii pe capota la 2 masini care folosesc acelasi limbaj general(unghiular) de design, cu diferentele specifice imaginii de marca, aceeasi platforma tehnologica menita sa usureze costurile producatorului mi se pare copilaresc. Masina asta in special are un target care din punctul meu de vedere este foarte clar: este arma cu care VAG ataca clasa mijlocie din China, cea mai importanta "pizza" pe care se lupta producatorii la ora actuala.

Poti sa stai linistit, nu tu reprezinti punctul de interes al acestui topic doar ca am sesizat ca nu exista vreun concurent ( in viziunea ta) care sa faca fata passatului si permite mi sa am placerea de a avea o alta parere.

Acum hai sa revenim la topicul nostru, mai linistiti si multumiti.

Ps: nu uita, vw nu e audi cum skoda nu e vw. E chiar atat de simplu.

Edited by cristi511
Link to comment
Share on other sites

Ai 15 ani? revino on topic plz. 

Propun unui moderator sa stearga discutiile domnului cristi catre mine si chiar si ale mele ca sa fie fair pentru ca s-a ajuns de la o parerea personala cum vad cele doua masini la atacarea din partea domnului Cristi a unei pareri personale ceea ce mi se pare ciudat pentru un forum despre masini.Masini care peste acea platforma MQB care o impart cele doua este linia caroseriei ceea ce ofera design'ul. Dar eu ma retrag si propun sa fie sterse aceste comentarii.

Edited by Serban F
Link to comment
Share on other sites

Un Passat merita cumparat in detrimentul unui Superb doar in cazul in care se ia un Highline si se bifeaza cat mai multe optionale. Altfel nu prea are mari avantaje in fata Superbului.

 

Daca iei trendline sau confortline n-o sa ti para ca ai luat ceva mai mult decat un Golf cu mai mult spatiu interior. Eu sunt patit, am luat un Passat B6 nou, trendline, ceva optionale bifate pe acolo si la mai putin de 6 luni de la achizitie am inceput sa regret ca n-am cumparat, in aceeasi bani, un Superb cu motor ceva mai potent si echipat foarte bine.

 

Si de atunci ai emis toate parerile privind Passat-ul (B6, B7 si chiar B8) in baza experientei tale cu un trendline, la fel cum vorbesti despre Golf ca despre ceva foarte ieftin, dar care - inclusiv la trendline - are textil pe fetele de usi. :).

 

Sunt putin acid, insa incerc sa subliniez ceva de bun simt: a nu se emite niciodata pareri ce se vor general valabile in baza unei experiente cu unul dintre modelele entry-level.

 

-----

 

ON TOPIC: Dpmdv, nu as putea pune Passat-ul in aceeasi oala cu Mazda 6; cu mare indulgenta as lua in calcul Avensis-ul. Toate astea prin prima materialelor folosite la interior care, la japoneze, sunt..ca pentru americani :D.

Link to comment
Share on other sites

Te-ai suparat degeaba...

 

Eu am condus ultimele 3 modele de Passat, ultimul drive test fiind cu un B8 Comfortline 2.0TDI. De asemenea m-am urcat si intr-un B8 Highline si pe baza acestor experiente mi-am format parerea exprimata mai sus. Acum ca esti sau nu de acord cu ea, e fix problema ta.

 

Este inca o diferenta destul de mare intre cum arata un Comfortline si un Highline, atat la interior cat si la exterior.

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am suparat deloc :). O3 este o masina cu adevarat reusita, insa trebuie sa recunosti ca nu poti sa spui ca este peste Passat; pentru ca atunci cand faci astfel de comparatii, vorbesti de masini asemanatoare ca echipari. Ori de cand ai luat Octavia, cauti in permanenta nod in papura Passat-ului, in special B6-ului pe care l-ai avut. Banuiesc ca stii si tu ca e..nedrept.

 

O seara placuta :).

Link to comment
Share on other sites

Cred ca mike vroia sa spuna ca in mod normal tre cumva comparat un superb cu echipare entry level cu cea tot entry level passat, sau elegance cu highline, in caz ca am inteles bine

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Similar Content

    • ev21
      By ev21
      Hai ca am decis sa incep si eu un jurnal, sper sa ma tin de asta Pe principiul "long time listener, first time caller" am citit sute de pagini de pe forumul asta, in special jurnalul lui @75NOR pana sa-mi fac cont, pagini care m-au ajutat in luarea decizilor ce tin de masina asa ca am zis sa contribui si eu cu cel putin o pagina.
       
      Povestea incepe ca in cazul multora de aici, hatchbackul din dotare nu mai facea fata inevitabilului: aparitia primului bebe. Asa ca m-am apucat de cautari. Voiam o masina noua, spatioasa, fiabila, cu un motor oarecum potrivit pentru nevoile si stilul meu (nu CUV/SUV cu 1.2-1.3 benzina), neaparat benzina sau hibrid, neaparat automata si cu dotari demne de vremurile actuale. Eram ok si cu nou dar si cu un second relativ nou, bugetul fiind acelasi, mai "exact" in jur de 20k euro :). Bugetul fiind setat mai mult psihologic, la cat de mult folosesc eu masina nu merita sa dau 40k, dar asta e alta poveste. Pe lista am avut Mazda 6 sau CX-5 2.5 benzina (second, relativ peste buget ambele chiar si asa), Kia Proceed 1.6, noua-aparuta Kia Xceed careia i-am zis "nu" dupa ce am vazut-o in realitate, Sportage/Tucson dar am renuntat ca nu am gasit nimic decent la banii aia si m-a socat ca Kia in 2020 cerea 27k euro pe un Sportage cu faruri cu halogen, eu avand xenon din fabrica pe Mazda mea de 13 ani. Tot pe lista de masini noi a fost pentru putin timp si noua (pe atunci) Octavia care a iesit rapid de pe lista cand nu am gasit nimic automat pe benzina, ulterior au aparut dar prea tarziu. Am mai cochetat si cu noul Golf Variant mild-hybrid dar n-am reusit sa pacalesc configuratorul sa stea sub 27k cu ce voiam eu de la masina  Dupa multe mailuri si discutii si mai ales afland timpii de asteptare pentru o masina noua care ar fi depasit oricum bugetul imaginar sau ar fi fost cu compromisuri am decis ca cel mai ok in cazul meu ar fi o masina second asa ca am luat la puricat siteurile de specialitate si dupa multe ups and downs si analizat Octavia 3 FL, Kodiaq (slaba oferta pe benzina), Karoq (unele echipari meh), Audi A4 (ciudata echipari pe benzina) si altele  am ajuns la masina actuala. In momentul ala pe autovit erau vreo 6 Superb 3 pe benzina, doua 1.4, una 1.8, un 2.0 Style in celalat capat de tara, un Sportline lime green 280CP care e si acum la vanzare si asta a mea. In fine, dupa ce am cumparat masina prima mare bucurie a fost ca am scapat de cautari, de documentat pe formuri, de reviewuri pe YouTube etc etc si am suflat usurat si abia apoi am inceput sa am bucur de masina.
       
      Masina a fost cumparata de la un dealer care a importat-o din Germania, avea in jur de 95k km, istoric service si mai multe dotari decat imi trebuiau.
       
      Pe scurt: Skoda Superb 2.0 TSI 220CP, fabricatie 2016, culoare "gri business" (parca asa se cheama), echiparea L&K + niste optionale, adica full-full fara trapa.
      Dintre echipari, ce-mi place mie cel mai mult pe langa clasicele Apple Carplay, chestiile din pachetul simply clever, senzori de parcare si camera etc:
      scaune ventilate fata (sunt si incalzite fata-spate dar ventilatia e ce trebuie mai ales vara asta phew) adaptive cruise control (ACC - mi se pare foarte misto desi eram oarecum reticent mai ales pe drumurile noastre) perdelute geamuri spate si luneta (epice, mai ales cu bebe in spate) deschiderea portbagajului si capacitatea (d'uh!) insonorizarea si confortul (are geamuri duble, sau cel putin mai groase decat am vazut la alte masini, si DCC)  
      Pana acum - o am de vreo 2 luni - o singura chestie ma omoara: suportul de pahare pentru locurile din fata. Efectiv nu gasesc ceva care sa intre ca lumea si daca intra sa stea ok, gen sa nu cada la curbe. Compromisul e sa tin o sticla de apa in buzunarul portierei. Fun fact: cotierea e racita deci as putea tine acolo sticla de apa dar cotiera are niste greieri super enervanti, care e de fapt a doua chestie enervanta dar vin de pe o masina de 13 ani desi as zice ca nu pot sa ma plang desi acum ca scriu asta parca in Mazda aia nu prea scartaia nimic. Ma rog, o scot eu la capat cumva.
       
      Cum ziceam, am masina de vreo 2 luni, aproape 3 de fapt si in timpul asta:
      am schimbat bateria ca venise cu cea originala care era cam descarcata. Bunvenit in lumea masinilor cu start-stop unde o baterie costa cel putin 700 lei. am cumparat un OBD11 cu care, pe langa diagnoza, am facut si niste mici ajustari: enable fan level display on auto, DRL settings in head unit (opresc DRL-urile cand butonez seara la OBD11), high beam memory, refuel quantity in dashboard, comfort turn light pe 5 in loc de 3, Scandinavian DRLs, open door alarm off si cam atat, multe altele erau deja activate iar pentru alte retrofitu-uri trebuie ceva mai mult timp, pricepere si/sau hardware aka @sabinx  am cumparat anvelope de vara - masina a venit cu niste Dunlop de iarna, in stare foarte ok dar cam vechi asa ca voi vedea la iarna ce fac. Pentru cele de vara am optat pentru Michelin Primacy 4 235/45R18 98WXL. am luat CASCO de la Generali. Distractie mare si cu CASCO, multi asiguratori imi considerau masina ca fiind cea de 280CP si nu se putea schimba asta, preturile fluctuau super mult, de ex. Groupama mi-a facut o "oferta" de 2000e pe an cu fransiza de 100e (permis de 16 ani si n-am avut niciun accident din vina mea, doar doua tampoanari - da, sunt sofer boring). La Generali am scos-o pe undeva pe la 3500ish cu 100e fransiza. am pus benzina OMV max motion de m-am plictisit in rezervorul de peste 60L, stai la pompa si astepti    
      Tot in timpul asta am facut aproape 1700km ca nah, iti faci drumuri cand ai masina noua  De vero 3 ori pe la munte, o data la mare, mai prin si pe langa Bucuresti. Dupa fiecare drum am concluzionat ca am facut o alegere foarte buna cu masina. Imi place mult cum merge si ca e oarecum sleeper, nu striga "220cp!". Imi place mult cum schimba cutia DSG (e DSG6 btw), in trecut am mai experimentat un timp mai lung CVT pe Honda Civic si Hyundai Elantra, cutie "clasica" pe Mazda 6, DCT pe Kia si Hyundai, DSG7 pe Golf (am mai codus si niste BMW si Audi automate dar mult prea putin sa-mi fac o idee despre ele) deci cam imi facusem o idee la ce sa ma astept de la cutia automata dar sincer mi-a depasit asteptarile; schimba fix cum as schimba eu ceea ce mi se pare epic, de cateva ori voiam sa-i dau downshift din padele si fix atunci a retrogradat ea singura - poate pare chessy dar nu m-am impacat asa bine cu nicio alta cutie autoamata (DSG7 de pe Golf era cumva brutal, nu stiu cum sa explic dar era si masina de la rental car asa ca poate nu e chiar relevant). Am condus-o putin si in manual din padele si schimbator dar si in modul S pe care-l mai folosesc doar cand sunt singur in masina si se umfla orezul in mine in masina de familie  Cel mai mult conduc pe Confort si Normal, m-am jucat si cu modul Individual si am pus DCC pe confort, directia pe Sport si restul in normal dar nu vad mare diferenta fata de modul Normal. Tot legat de asta mi se pare interesanta directia progresiva (parca asa se cheama) mult mai ok fata de volanele fake de PlayStation pe care le-am vazut pe alte masini.
       
      Legat de consum, nu ma intereseaza prea mult avand in vedere cat merg eu cu masina (cam 10 poate 15k km pe an) si in general tind sa merg in afara Bucurestiului (nu fac naveta cu ea) dar am mai facut niste poze la consum pentru prietenii care "stiu" ei ca benzinarele consuma mult, le voi pune mai jos. Nu cred ca am poza cu asta dar ultima oara cand m-am uitat consumul long term era 9.3, dar in primele saptamani as putea zice ca "m-am prostit" putin cu masina sa vad ce si cum poate  La drumuri spre mare/munte am scos in medie cam 7.5-8.5 cu ACC si AC, bagaje ca nah, incap deci luam cu noi tot ce se poate si condus asa cum as cum as conduce oricum fara grija la consum, deci per total sunt multumit.
      Legat de intretinere, uleiul din cutie a fost schimbat la 60k km, cand am luat eu masina a fost facuta o revize la PBN si eu voi planui sa fac revizia anual, asa cum am facut si la cealalta masina.
       
      Planuri de viitor? Nu foarte multe dar mi-ar placea un AID si tips-uri la evacuari ca la varianta 280cp - a mea are 2 evacuari reale dar sunt ascunse, ca nah...  Ah si va trebui sa ma motivez sa ma duc sa pun niste folii de protectie pe faruri si capota, asa am citit pe aici ca e bine. Nu stiu inca unde deci cutia de sugestii e deschisa. Si, evident, nu voi scapa fara sa-l contactez pe @sabinx  
       
      Si acum niste poze pe care le-am gasit prin casa ca n-am facut special pentru postarea asta dar sper ca vor urma unele mai dragute:
       
       

       

       

       

       

       

       

       
       
       
    • ciolib
      By ciolib
      Salutare, 
      Ma conformez celor promise si deschid topic pentru noua masina.
      Nu am talentul de povestitor al celorlanti colegi de forum dar sper sa vin cu informatii actualizate pentru cei care vor sa se documenteze inaintea cumpararii acestui model. 
      Cateva date despre masina : Superb 3 MY 2019 (asa apare in VIN Decoder) , motor  2.0 TDI 150 cp, cutie manuala in 6 viteze, echipare  Ambition +  Cleverpack Ambition, culoare Business Grey.  Masina a mai primit de la dealer covorase de cauciuc ,de la mine protectie tunel median, prezoane antifurt , CASCO si binenteles un plin de motorina. Masina a venit echipata cu Pirelli P7 215/55/17. Am solicitat oferta pentru motare incalzire stationara (Webasto) , am aceasta optiune pe Golf si m-am cam dezvatat sa dau iarna la racleta . 
      Am platit masina Luni 01.10.2018 , a ajuns la dealer pe 4.10.2018 si am preluat-o astazi 05.10.2018. Masina a fost aleasa din cele deja configurate si aflate pe stoc. 
      La prima alimentare au intrat 68,47 litri si ca sa raman in registrul premierelor cum am iesit de pe poarta delarului am notat si primul gainat. Sper sa fie cu noroc . 
      Dupa primi 97 km imi afiseaza un consum mediu de 6.3 l/100km si o autonomie AdBLUE de  10500 km , nu este concludent mai vedem dupa perioada de rodaj.
      Cateva impresii dupa 97 km:
      - masina are garda la sol mai mare decat ma asteptam  / am vazut in poze si filmulete ( bine majoritatea erau cu suspensie sport acolo  ) nu am PDG.
      - fara "greierasi"  si alte zgomote
      - cuplul se simte bine chiar si la turatiile limitate de rodaj
      - farurile BiXenon cu AFS isi fac foarte bine treaba ( ramane sa vedem cum se comporta pe ploaie si ceata)
      - oglinzile heliomate exterioare sunt binevenite in conditiile noastre de trafic ( la Golf o aveam doar pe cea interioara)
      - nu da impresia de barca 
      - ecranul multimedia este un magnet de amprente precum si suprafata glosy de sub el.
      Atasez mai jos cateva poze facute astazi pe fuga.  
       
       
    • Ursu82_kiki
      By Ursu82_kiki
      Vă salut! Am și eu probleme cu claxonul la o Skoda Superb 2002 1.8 turbo AWT. Am verificat siguranța, releul si volanul! 
      Cand apas claxonul se aude releul, l-am inlocuit sa fiu sigur. Am folosit un multimetru sa văd dacă imi ajunge curent la claxon, si nu ajunge! Ceva idei? As trage fire separat din ecu sau din alta parte dar nu stiu de unde. 
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept