Jump to content

Passat B8 vs. Concurenta


75NOR
 Share

Postare recomandată

Asta e interiorul de la Insignia - dupa faceliftul de 2014.

 

Ca si materiale si feeling plastice este foarte ok, este peste Mazda 6 sau Mondeo.

 

Problema mare a Insigniei este greutatea mult prea mare, la 1900kg la break . Cutia automata lenta, slaba in reactii si gurmanda este un alt minus.

 

Ca motorizari diesel 2.0 scoate 120, 140 si 195 in varianta biturbo. Datorita masei mari la gol, cele de 120 si 140 sunt gatuite, cel de 195 ar fi interesant

 

In rest, masina e foarte ok.

 

Scaunele Ergo sunt mult peste ce ofera Superbul, dar directia este mai fada - cu exceptia optarii pentru amortizoarele adaptive, care vin cu buton Sport, ocazie cu care se intareste si directia

post-9928-0-77676600-1423564229_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici Mondeo in echiparea de top nu-i mai usor cica:

 

http://teknikensvarld.se/the-new-ford-mondeo-is-dangerously-overweight-169293/

 

daca am gasi in toate testele auto si 'proba cintarului', cine stie daca nu minte toata lumea mai mult sau mai putin

Modificat de Fyl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin offtopic dar seamana prea mult ca sa nu remarc.

 

După cum arată consola centrală, în opel m-aş simţi ca un Dii Jey post-7664-0-88326000-1423566319_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti plac interioarele care "te imbraca", Insignia e stilul asta. Reversul, e ca pare mic, iar vizibilitatea nu e stralucita in Insignia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne asteptam oricum la Superb 3 sa fie peste Passat/Mondeo/Mazda 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superb 3 all the way .. oricum va fi peste Passat.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne asteptam sa fie peste passat, sa vedem. Ca dimensiuni sigur va fi. Sa vedem ca restul. 

Cumva va fi trist daca va fi peste passat overall..nici nu s-a lansat bine B8 si deja ai cam la aceeasi bani o masina mai mare si mai calitativa

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mare, este intradevar dar mai buna calitativ, inca nu putem fi siguri. E greu, cu bani mai putini sa scoti o calitate mai buna.

Cat priveste spatiul din pmdv oricum in B8 se sta lejer si foarte confortabil  asa ca oferta de spatiu excedentar a superbului e din categoria ˝lasă, sa fie acolo că nu strică˝. Deci eu cred ca nu este neaparat un atu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un feeling ca interiorul nu este peste Passat. Se va apropia, dar nu va fi acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu nu sunt in masura dar banuiesc ca se pastreaza traditia. Adica B7 este calitativ peste superb 2 FL? Daca nu, atunci nici B8 nu va fi fata de Superb 3 and so on..

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti plac masinile cu aspect mai sportiv da arata muult mai bine, dar daca iti plac masinile cu un aspect mai elegant, Passat iese mai bine.

Superb 3 e facut cumva sa concureze ca aspect cu Ford mondeo, acelasi aspect sport aceleasi nervuri pe capota...dar acelasi spate cumva ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vad diferente semnificative intre cele 2 modele in zona sportivitatii designului. Dimpotriva, impresia mea este ca Superb a fost creat mai mult pentru familisti iar Passat-ul pentru business middle executive. Din contra, ar trebui ca Superb-ul sa fie mai "cuminte" si vad ca este invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da este invers. Superb are 6 nervuri pe capota, este mai masiva, mai lunga.

Passatul da este catre business mid executive asa cum si s classe este business high end executive, dar ca si la s classe nu vezi atatea nervuri pe caopta si atatea linii cumva ascutite

Clean design vs Aggressive design

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serban, tu nu cumva ziceai ca ai dat comanda de noul passat? nu de alta dar mi se pare ca iti tot cauti agumente sau pseudoargumente cu care sa iti motivezi alegerea facuta. Ti-am mai zis-o intr-un post ( fara rautate, din nou) ca pana la urma urmei tu trebuie sa fi impacat cu alegerea facuta, nu cred ca ar trebui sa conteze parerea noastra, a celorlalti,

 

Personal nici nu m-as uita la passat, cu tot business-ish look-ul lui si ce mai zici tu acolo, acum ca a iesit Superb3. Dar asta e doar alegerea mea.

 

In cazul in care am gresit in cele afirmate in prima parte a postului atunci imi retrag cele spuse in continuare. Ca idee, am facut TD cu passat b8 Hl si nu m-au impresionat prea tare materialele folosite....mno, sunt asamblate ireprosabil dar pana la urma tot vw e. Ca sa iti faci o idee, masina condusa avea sub 4k km si avea pielea pe volan zgariata (probabil de un inel). 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad passatul necomparabil cu superb. Sunt din sisteme solare diferite. Superbul este mai saracacios, din toate punctele de vedere, asa a si fost gandit, cred.

Daca am alege pe pipaite sau pe lista dotarilor de baza si nu pe vazute cel mai probabil superbul iese din schema tocmai pentru ca este alta clasa.

 

Da, superb este o masina care arata masculin dar oare este suficient?

Passatul arata mai baroq dar oare este asta un impediment?

Pana la urma forma si prestanta unei caroserii nou conceputa se estompeaza in timp se erodeaza si ramai doar cu masina si cu utilitatea ei. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un Passat merita cumparat in detrimentul unui Superb doar in cazul in care se ia un Highline si se bifeaza cat mai multe optionale. Altfel nu prea are mari avantaje in fata Superbului.

 

Daca iei trendline sau confortline n-o sa ti para ca ai luat ceva mai mult decat un Golf cu mai mult spatiu interior. Eu sunt patit, am luat un Passat B6 nou, trendline, ceva optionale bifate pe acolo si la mai putin de 6 luni de la achizitie am inceput sa regret ca n-am cumparat, in aceeasi bani, un Superb cu motor ceva mai potent si echipat foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e adevarat, putem fragmenta discutia pe cazuri concrete dar la nivelul pietelor mari consumatoare de VAG unde un passat vine cu detoate pe el, beneficiarul este multumit de achizitie.

In Ro se vand passaturi si superbe noi dar raportat la pietele din vest sau estul extrem suntem miiiici de tot. VAG urmareste sa satisfaca aceasta majoritate a pietei. Pentru noi, se fac modele speciale de actiune mai necajite, mai accesibile. Daca vinzi dacii in Madagascar ii pui doar volan pedale si scaune ca sa poti scoate ceva profit :lol: Cam asa si pe la noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi: eu observ ca nu imi intelegi limbajul punct. Citeste inca odata te rog foarte atent. Nu am zis NICIODATA ca una este mai ok ca cealalta. 

Dupa un SUperb 3 ITI garantez ca se uita un tanar de 15-20 ani pentru ca asta se vrea sa ia ochiul prin muchiile ascutite si capota in 6 nervuri, pe cand un passat are o carisma, eleganta, look booring sa zic pt cineva care ii place mai mult "sporty"

Atat am zis daca nu intelegi macar nu mai comenta strict offtopic catre mine personal si da-mi private pentru ca ceilalti participanti la aceste topic-uri inteleg fiecare punct de vedere, si la randul lor spunandu-si parerea proprie despre topic

 

Eu zic ca Superb 3 ca look si dimensiuni este comparabil cu Ford Mondeo care parca cer a avea putere si motoare potente demne de design'ul agresiv

Eu nu vad pe un Audi de clasa a4 sau a5 sau a6 atatea nervuri pe capota si cumva caroserie este o linie a elegantei cu linii serpuite, nici S Classe care este cumva o icoana a elegantei nu are 50 de nervuri pe capota. Este limbajul design'ului

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu trebuie sa ai 50 de ani ca sa poti emite o judecata de valoare.

2. Nu stiu prea multi pusti de 15 ani care sa se uite dupa o skoda, in primul rand, si mai ales dupa o skoda de 5m lungime, in al doilea rand.

3, daca ai citit ceea ce am scris era suficient sa imi spui ca gresesc si imi retrageam singurel cele spuse pentru ca am luat in considerare TOCMAI varianta ca poate nu vorbim aceeasi limba.

4. Nu cred ca te am jignit cu ceva anume dar sincer sa cauti diferente de genul una are 5 muchii si cealalta are 1.5 muchii pe capota la 2 masini care folosesc acelasi limbaj general(unghiular) de design, cu diferentele specifice imaginii de marca, aceeasi platforma tehnologica menita sa usureze costurile producatorului mi se pare copilaresc. Masina asta in special are un target care din punctul meu de vedere este foarte clar: este arma cu care VAG ataca clasa mijlocie din China, cea mai importanta "pizza" pe care se lupta producatorii la ora actuala.

Poti sa stai linistit, nu tu reprezinti punctul de interes al acestui topic doar ca am sesizat ca nu exista vreun concurent ( in viziunea ta) care sa faca fata passatului si permite mi sa am placerea de a avea o alta parere.

Acum hai sa revenim la topicul nostru, mai linistiti si multumiti.

Ps: nu uita, vw nu e audi cum skoda nu e vw. E chiar atat de simplu.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 15 ani? revino on topic plz. 

Propun unui moderator sa stearga discutiile domnului cristi catre mine si chiar si ale mele ca sa fie fair pentru ca s-a ajuns de la o parerea personala cum vad cele doua masini la atacarea din partea domnului Cristi a unei pareri personale ceea ce mi se pare ciudat pentru un forum despre masini.Masini care peste acea platforma MQB care o impart cele doua este linia caroseriei ceea ce ofera design'ul. Dar eu ma retrag si propun sa fie sterse aceste comentarii.

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un Passat merita cumparat in detrimentul unui Superb doar in cazul in care se ia un Highline si se bifeaza cat mai multe optionale. Altfel nu prea are mari avantaje in fata Superbului.

 

Daca iei trendline sau confortline n-o sa ti para ca ai luat ceva mai mult decat un Golf cu mai mult spatiu interior. Eu sunt patit, am luat un Passat B6 nou, trendline, ceva optionale bifate pe acolo si la mai putin de 6 luni de la achizitie am inceput sa regret ca n-am cumparat, in aceeasi bani, un Superb cu motor ceva mai potent si echipat foarte bine.

 

Si de atunci ai emis toate parerile privind Passat-ul (B6, B7 si chiar B8) in baza experientei tale cu un trendline, la fel cum vorbesti despre Golf ca despre ceva foarte ieftin, dar care - inclusiv la trendline - are textil pe fetele de usi. :).

 

Sunt putin acid, insa incerc sa subliniez ceva de bun simt: a nu se emite niciodata pareri ce se vor general valabile in baza unei experiente cu unul dintre modelele entry-level.

 

-----

 

ON TOPIC: Dpmdv, nu as putea pune Passat-ul in aceeasi oala cu Mazda 6; cu mare indulgenta as lua in calcul Avensis-ul. Toate astea prin prima materialelor folosite la interior care, la japoneze, sunt..ca pentru americani :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai suparat degeaba...

 

Eu am condus ultimele 3 modele de Passat, ultimul drive test fiind cu un B8 Comfortline 2.0TDI. De asemenea m-am urcat si intr-un B8 Highline si pe baza acestor experiente mi-am format parerea exprimata mai sus. Acum ca esti sau nu de acord cu ea, e fix problema ta.

 

Este inca o diferenta destul de mare intre cum arata un Comfortline si un Highline, atat la interior cat si la exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am suparat deloc :). O3 este o masina cu adevarat reusita, insa trebuie sa recunosti ca nu poti sa spui ca este peste Passat; pentru ca atunci cand faci astfel de comparatii, vorbesti de masini asemanatoare ca echipari. Ori de cand ai luat Octavia, cauti in permanenta nod in papura Passat-ului, in special B6-ului pe care l-ai avut. Banuiesc ca stii si tu ca e..nedrept.

 

O seara placuta :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mike vroia sa spuna ca in mod normal tre cumva comparat un superb cu echipare entry level cu cea tot entry level passat, sau elegance cu highline, in caz ca am inteles bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!