Jump to content

Sistem franare Fabia


vsk
 Share

Postare recomandată

eu am aerisit abs cu motorul pornit, are ceva?

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nimic, numai ca imi permit sa o corectez putin pe Carmina. Dupa aerisirea ABS cu VCDS, se face si aerisirea pe la fiecare roata, astfel incat eventualul aer scos din pompa de ABS sa iese si din circuit.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns si explicatii.

am sa ii fac cand am timp liber :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la group 002 imi da error pe linie si nu a facut nimic inschimb la output test mi-a facut o testare de abs.

a inceput becul de la abs sa licare repede si imi zicea sa tin apasat pe pedala de frana dupa care sa dau next a inceput pompa de abs sa scoata un uruit sa intre in actiune dupa inca 2-3 next-uri mi-a zis sa iau piciorul de pe frana si daca continuam cu next o lua de la capat.

acum nu stiu daca a facut aerisirea sau pur si simplu un test.

 

daca puteti sa ma ajutati cu info despre ce a facut mai exact si daca nu e la group 002 aerisirea la abs si nici la output test atunci  unde as putea sa ii mai fac?

oricum frana e buna acum am schimbat si placute dar tot are frana de disc ovalizat doar ca e mai mica vibratia fata de ce i avean inainte,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare am avut o problema cu roata dreapta spate se bloca dupa ce mergea 1 m se debloca,a fost la service si a gasit un arc rupt inauntru,cine ma poate ajuta sa-mi spuna daca gasesc acele arcuri separat,sau daca cumpar sabotii au si acele arcuri ...saboti arata bine..multumesc astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai două variante: ori te duci la o reprezentanţă cu codul original şi iei arculeţul cu pricina (codurile sunt în ataşament), ori iei un set accesorii sabot frână

http://autoemarket.ro/product/set-accesorii-sabot-frana-ate-03-0137-9168-2/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc atat vroiam sa stiu daca se gasesc,ca sigur nu se gasesc livrate cu sabotii..multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua. Am si eu 2 intrebari:

1.Am inteles ca exista ceva pasta care se da pe spatele placutei de frana ca sa nu scartaie? Ati auzit de asa ceva?

2.Cu discuri de 288 a fost dotata doar fabia vrs? Din cate am vazut si la 1.9 TDI si la 2.0 este tot 256. Ma refer la discurile de pe fata.

La voi cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai am incercat asta inainte de a ma apuca sa desfac surubul. M-am uitat exact ca in poza, "in dreptul orei 11 pe ceas" ,am invartit pana ce in jumatatea superioara a gaurii a aparut o bucata de metal. O puteam vedea si pe urmatoarea gaura din dreapta. De ridicat nu se ridica. Probabil sa nu fii ridicat de ce trebuie :D

 

Ora buclucasa...e 11 pe st spate si 13 pe dr spate !

 

Se pare ca trebuie sa desfac si eu din nou tamburii spate pentru verificari. Frana de serviciu tine ok cu dezechilibru de 1% pe spate, in schimb cea de stationare e dezastru, avea 17% dezechilibru in 2012 si acum cred ca a trecut de maximul admis de 25%.

Azi am mai strans piulita de la cablu ca sa prinda la 5-6 dinti dar se vede dezechilibrul mare intre cabluri st-dr.

Neavand posibilitatea de a regla fiecare cablu in parte, se pare ca de vina ar fi ferodoul spate dreapta, care e actionat de cablul franei de stationare, mult mai uzat decat cel din stanga.

 

Ori poate fi arcul 13 de vina ?

Cel de pe dreapta nu tine suficient de aproape ferodoul de tambur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Responsabilă de distanţa dintre ferodo şi tambur cred că este pana 16 împreună cu arcul 17 (din pdf de mai sus). Când aveam uzură mare la ferodo la mine se întâmpla fenomenul invers la o roată: stătea prea aproape şi roata era destul de înfrânată, ridicam pana cu o şurubelniţă, se remedia pentru un timp, apoi "îşi revenea". Vezi să nu fi rămas blocată în partea de sus (în mod normal ar trebui să o tragă arcul). Pune un pic de vaselină unde culisează această pană şi pe axele unde culisează saboţii. Vezi să nu pui în exces să ajungă pe ferodo.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma uit in manual, e pana 5 si arcul 13. Da, tocmai de arc spuneam si eu, la mine nu merge infranata, checked...nu exista pb cu frana de serviciu. Ma gandesc la faptul ca arcul 13 s-a slabit pe dr-spate si nu mai trage atat de mult ferodoul spre tambur. La mine e invers ca la tine.

O sa desfac sa verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfacut...partial...scos surubul mic, deblocat pana, dar tamburul nu a vrut sa iasa nici de-al dreq...pur si simplu e sudat prin rugina de partea cu rulmentul...

Facut teste si la 4 dinti ridicati roata st-spate e blocata, cea din dreapta nici la 6 dinti nu e blocata....

Unica explicatie este uzura inegala intre ferodouri st-dr.

Acum caut...cica ATE-urile nu mai sunt ce au fost acum 2-3 ani, la 100 de lei setul de 4 buc imi vine greu sa cred si mie ca sunt de calitate...

Voi ce ziceti, Textar sau TRW ?

Cat v-au tinut cele AM ?

Originalele sunt vreo 5 milioane dar oare mai tin 80k, la fel ca cele produse in 2007 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ca si eu am constatat ca Ferodourile marca ATE sunt destul de uzate la un an si ceva de la montaj.

Mai merg mult si bine dar ma asteptam sa mearga si mai mult.

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cati km ai facut in intervalul acesta...

Opiniile recente sunt putine cu privire la calitatea brandurilor, e sigur ca in prezent cele originale sunt marca Ferodo.

TRW se pare ca e sub Ferodo iar ATE a scazut mult calitatea in ultimii 2 ani. Se stie ca ATE-urile sunt ceva mai moi si mai eficiente la franare, dar chiar nu vreau sa le schimb la jumate din intervalul facut cu cele originale de fabrica...

Ferodo e unicul care precizeaza si grosimea sabotilor, 5 mm, restul producatorilor nu trec acest parametru important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau adunati deja kilometri destui, nu ma speriat..doar ca ma asteptam la mai mult.

Daca nu mai vrei ATE, eu as merge pe Ferodo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales deja Ferodo, astept sa vina piesele.

Sper sa fie aceasi calitate la cele vandute prin magazine, adica identica cu cea care o furnizeaza fabricii.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de exemplu auzisem ceva zvonuri despre Ferodo dar credeam ca doar la cateva modele. Sa inteleg ca acum ATE au fost inlocuiti cu Ferodo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ferodo sunt cei originali din reprezentante in acest moment.

Interesant e faptul ca sunt lipiti, nu mai sunt nituiti ca cei pe care ii am acum pe masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120 L daca te referi la saboti ii prefer cu nituri decat sa fie lipiti, cel putin eu am impresia ca e o solutie mai durabila in timp si mai rezistenta la forja.

Aia lipiti is buni pt cei care nu verifica si schimba doar la "sunet".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu preferam asa dar se pare ca fabricantii nu mai fac demult nituiti...

Lipitul e oricum la fel de sigur ca al placutelor fata, nu-mi fac pb. Avantajul e suprafata mai mare de contact fara gaurile de nituri.

Se merge pe low-cost, asta e, sper numai ca materialul de frictiune sa fie calitativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

W A T A S I

Eu mi-am schimbat sabotii pe spate acum vreo saptamana (incepuse sa scoata un zgomot urat la franare) si la una din roti era dezlipit ferodoul, poate daca ar fi fost nituiti mai tineau. Ca marca au fost Ferodo si aveau cam 50k km si vreo 5 ani. Acum am mers pe Starline , nu stateam asa bine cu banii, dar sunt foate ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Huh.........dezlipit ferodoul de fier ? La FERODO ?

Pune ceva poze, sunt curios...pana acum chiar nu am auzit asa ceva la placute sau saboti !

Pun poze cu originalii FERODO la 80k inlocuiti tot cu acelasi brand care nu mai face nituiti ci doar lipiti.

Sper sa nu aiba aceasi belea ca la tine...

Cele OEM de fabrica sunt identice cu ce am cumparat din magazin, doar pretul la reprezentanta e mult mai mare.

post-14418-0-13069200-1400047657_thumb.j

post-14418-0-64027700-1400047772_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am lucrat ca mecanic auto si confirm ca am inlocuit si placute de frana care se dezlipeau dar si saboti dezlipiti sau saboti nituiti care crapase ferodoul sau chiar sarite bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!