Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


andrei.rir
 Share

Postare recomandată

Cffb cod motor și an 2011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 02.12.2019 at 11:28, alin_irimia a scris:

As zice ca e senzorul de temperatura, daca la lichid nu s-a umblat si are ceva km facuti sigur s-a aerisit singura. Am vazut termistori care o iau razna doar pe o valoare de temperatura si nu tot timpul. 

buna ziua

Imi poti spune mai exact...unde se afla senzorul respectiv de care spui...?masina are 2 senzori interiori de temperatura (27 si 29) si inca unul pe exterior

am si eu o problema cu caldura din masina....dupa incalzirea apei la 90* inauntru nu imi vine numai o temperatura de 28-- 35*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrez la un b7 care nu prea baga caldura. Dupa o scurta diagnoza am inlocuit caloriferul dar nu stiu de ce nu merge si PTC! Nu am stiut ca e gestionat de motor, am intrat la HVAC si la parametrii era actual OFF si request ON.

Nu are erori, era una pe baterie, ceva circuit alternator, care s-a sters dar tot nu merge PTC. Motorul era rece, turatia a crescut la 1k dar el tot oprit, am probat si direct pe el cu lampa. O sa vad pe motor sa dau o activare ceva, sa vad daca asa porneste.
Afara 15 grade, inauntru tot 15, motorul 30-50grade, trebuia sa porneasca si el, clima pe auto etc.

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca a apărut eroarea din nou, plus una adiționala. Deocamdată rămâne asa, nu vrea sa facă și aux. 

Mulțumesc.👍

2 Faults found

 

02262 Generator

004 No Signal/Communication

 

Fault 

 02256 Quiescent Current

 

001 Upper Limit Exceeded Intermittent

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge pentru ca nu vede alternatorul, cred ca e montat unul fara SS su ai un fir intrerupt.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

De vreo saptamana am inceput sa am probleme cu temperatura lichidului de racire care ajunge greu sau deloc la temperatura de functionare. Termostatul de DSG  a fost schimbat a doua oara in primavara cu unul original si ma gandesc ca nu s-a defectat asa repede. Este posibil sa fie cel mare? M-a uitat la un moment dat la temperatura cu obd si imi arata 63 de grade iar la iesirea din radiator 45. Este normala aceasta diferenta? Cat ar trebui sa fie in mod normal la iesirea din radiator?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intotdeauna e logica ca temperatura la iesirea din radiator sa fie mai scazuta decat temperatura din motor. 

 

daca ai schimbat deja termostatul mic, schimba si pe cel mare. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
horea1984

Salutare colegii,

Imi puteti spune va rog, daca un Passat B7 1.6TDI, are un termostat sau o valva care sa inchida circuitul de incalzire din habitaclu? Sa nu intre in calorifer lichidul de racire, fierbinte.

Intreb pt ca la mine in timpul verii, au devenit o problema acele plastice, care acopera caloriferul pt incalzirea interiorului. Se incalzesc foarte tare, aproape fierbinti.

Iarna nu am nici o problema cu acea zona sa fie calda, dar vare este o adevarata provocare.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu, nu are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
misu ploiesteanu

va salut,

golful 7 motor 1,6 diesel cutie DSG7 are al doilea termostat pe cutie? intreb pentru ca am simptomele acelea cu incalzirea grea a motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuitul e total diferit de b7.

 

EA288 coolant pump no2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

 

Am urmatoarele simptome de 2 3 saptamani:

- temperatura antigelului urca greu la 90 iar la drum intins incepe sa scada.

- in interiorul masinii clima (chiar si pe high) baga cald doar pe partea soferului dar pe partea pasagerului baga complet rece (chiar si gura de ventilatie de sub parbriz e impartita clar in doua cald/rece)

 

Recent, dupa un drum de 200 km in conditiile prezentate duminica, un drum prin oras de 15 km a doua zi la munca si inapoi, m am trezit dimineata (azi) ca apa din vasul de expansiune s a dus sub minim, primind si avertizare rosie in bord, acest semnal nefiind aprins la momentul opririi masinii la ultima cursa. 

 

Intrebarea mea este: exista posibilitatea ca termostatul fiind blocat pe deschis sa conduca la scaderea apei din vasul de expansiune? o sa completez cu apa distilata si o las in parcare 2 zile sa vad daca mai scade. 

 

Multumesc!

Modificat de banciu28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!