Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


andrei.rir
 Share

Postare recomandată

Da, cel de la cutie,e mai ieftin si mai usor de schimbat. Daca problema persista se schimba si cel de la motor, mai costisitor si mai greu de inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer la cate am citit aici pe topic...nici nu stiu ce sa fac daca sa schimb termostatul la masina din semnatura . Senzorul de temperatura G62 nu are cum sa fie pt ca l-am monitorizat atat pe Cluster cat si pe Engine indicand la fel. Problema e urmatoarea: se ridica apa relativ repede pana la 90gr(am si acea masca atasata pt sporirea caldurii in radiatorul de apa) in cam cica 5-7km la temperatura exterioara de circa -5gr (am si PTC-ul functionabil)  , antigelul rezista pana la -27 grade, fara erori pe servomotorase, dar setata temperatura la HIGH o simt ca si cum ar fi de 22 gr 23gr pe fantele de aerisire iar cand cobor un deal sau station scade relativ repede in grade undeva pana la 70 gr. Temperatura uleiului ajunge pana la 95gratunci cand temperatura lichidului de racire ajunge la 90gr, iar temperatura combustibilului(G81) ajunge la 58.5gr iar temperatura in galeria de admisie(G72) e 0gr (dar creste cu 0.5gr uneori la turatii mari). Sa fie termostatul problema? excludem problemele legate de calorifer infundat, de probleme cu vasul de expansiune, servomotorase.

Modificat de Originalul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Originalul este normal. Motorul nu cedeaza suficienta caldura si de aceea temp la lichidul de racire scade cand mergi in frana de motor sau daca stationezi si ai pornit climatronicul pe high. O sa observi ca daca ii dai un pic talpa, automat vine un aer mai cald la grila. Eu folosesc incalzirea auxiliara pana se incalzeste bine motorul si de atunci n-am mai observat sa scada temp la lichidul de racire daca nu il tin pe high, ci 24 grade, indiferent de conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor pentru sfaturile cu termostatul de pe cutie. Mi l-am schimbat singur, iar acum pe -2 grade afara, motorul nu mai scade sub 90 de grade indiferent de cum si pe unde merg, cu clima pe 22 de grade.

M-a costat in total cca 180 lei, din care 90 lei medicamentele pentru raceala capatata cu aceasta ocazie. Manopera la mecanic m-ar fi costat cca60 lei. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este pozitionat termostatul de pe cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre baterie si blocul motor, sub filtrul de aer.

Modificat de Tipicaru'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,am constatat ca apa nu urca la 90 de grade si acul oscileaza destul de des.

am parcurs 250 de km,in tot acest timp am monitorizat temperaturile de apa si ulei si nici una nu a stat continu la 90 de grade,este termostatul de pe cutie?

740DEA99-A817-475C-9EBE-B3C775AEE785.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am comandat senzorul,m am apucat de demontat si surpriza,nu l vad cum ar trebui sa fie

Salut,am comandat senzorul,m am apucat de demontat si surpriza,nu l vad cum ar trebui sa fie

FBD17FFF-1EB0-4833-9B04-8525C00B6C9D.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Pe pag. 1 a acestui topic sunt poze cu localizarea termostatului de cutie DSG. Sau cum a zis amircea in 19 ianuarie:  http://www.maximilian-sell.de/passat-b7-dsg-thermostat/

La cutii  manuale, nu exista asa ceva.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti! de cand a dat frigul, la masina din semnatura passat 2014/DSG/2.0 diesel nu i s-a mai clintit acul de la apa, statea nemiscat la 0 grade....la un drum de munte, prin serpentine a urcat, apoi mai mult de 60 de grade nu mai voia neam(mentionez ca temeratura de afara era in jur de 2 grade)!in urma a ce am citit pe forum, am fost si am schimbat termostatul pe pe DSG si pana sa ies din service am constatat cu stupoare ca apa era deja la 45 de grade in nici 5 minute! problema rezolvata si multumesc baietilor de pe forum pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Pentru ca nu sunt multumit de incalzirea motorului am vrut sa schimb termostatul de pe cutie dar masina mea nu are(passat 2009 cbbb cu dsg).Credeti ca daca tai furtunul si ii montez un astfel de termostat este o idee buna? A încercat cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce anume te nemultumeste? 

simptomele acelui termostat sunt scaderea temperaturii in mers.. asa iti face si tie? pentru ca daca doar se incalzeste mai greu, dar nus cade in mers.. atunci asa e normal la diesel...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când sunt temperaturi scăzute , chiar și la drumuri lungi, temperatura nu ajunge la 90  iar la staționare și subturare scade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Marciv said:

Salutare! Pentru ca nu sunt multumit de incalzirea motorului am vrut sa schimb termostatul de pe cutie dar masina mea nu are(passat 2009 cbbb cu dsg).Credeti ca daca tai furtunul si ii montez un astfel de termostat este o idee buna? A încercat cineva?

Sa stii ca ma gandesc si eu la treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Detin si eu un passat b7 2.0 TDI CR CFFB 140CP, cutie manuala. Il am din vara. Pana a da frigul, n-am avut nici o problema cu el. Acum, de cand sunt temperaturi intre -5->3 grade,la noi in zona, am observat ca imi face figuri temperatura lichidului de racire. Pe scurt, am avut de facut un drum de 200km. Motorul s-a incalzit greu, ajungea la 90 de grade doar daca mergeam un pic mai turat(undeva la 2500 de turatii, in medie). Cum scadeam turatiile, cum scadea si temperatura. Din ce-am inteles de pe aici, problema ar fi termostatul. Cum masina este cu transmisie manuala, am inteles ca este vorba doar de cel de la motor. Ce as dori sa va intreb este daca este cineva cu cutie manuala care a avut problema asta si a rezolvat-o schimband termonstatul si ce marca mi-ati recomanda(din ce-am vazut pe aici doar Mahle si Behr). Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul. eu iti recomand original, acum tu montezi ce vrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in aceeasi situatie cu Talpino (si multi altii) cu un Passat B7 variant 1.6 CAYC cutie manuala. Rar ajunge apa la 90°. Am facut un drum de 130 km si am observat ca nu trece de 85 (la 3° afara). Acul la temperatura creste-scade in cateva sute de metri cu 5-10°. Am coborat o panta in frana de motor si a scazut la 40-50° apa .....apoi in 5km a urcat la 85 si cand am luat piciorul de pe acceleratie in 300m a scazut la 80.

O sa caut sa identific codul si dau comanda zilele astea pt termostat. Am vazut in documentatii ca exista si un senzor temperatura apa - trebuie schimbat si ala sau doar termostatul? Exista posibilitatea sa fie defect si senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu sunt erori stocate, se poate verifica cu vcds-ul si compara valorile de pe ceasuri, de pe engine - daca nu sunt diferente mai mari de cateva grade, senzor ok.

eu nu cred sa fie cazul la voi.... eu zic mai repede termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si La multi ani ! Am si eu problemele spuse aici cu temperatura lichidului de racire.Motorul este 1,6 Cayc si cutia Dsg 7 ambreiaj uscat.Oare am si eu al doilea termostat? Sau numai motoarele de 2 ?La diesel vorbesc.Cineva spunea ca la mine nu ar fi cel de pe cutie desi este automata.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va rog sa imi spuneti daca termostatul 1K0 121 113 A il gasesc si la un Passat B6 fabricatie 2010 DSG 2.0 TDI cod motor CBAB. La autokarma imi zic ca nu e compatibil cu masina mea senzorul respectiv si daca caut pe net in general apare compatibil cu masinile pe benzina acel senzor. Intampin si eu aceiasi problema - nu sta apa la 90 grade si as incepe cu inlocuirea termostatului DSG daca e si pe Passat B6. Totodata am gasit acest senzor la epiesa cu 77 RON pe producator BEHR, din cate am vazut din postarile anterioare ar fi o alternativa de luat in calcul la cel OEM, corect? Multumesc.

Modificat de Arhanghel
completari.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare oameni buni..întâmpin o problema la Skoda Superb diesel 2014 DSG 170  de cai...in urma celor citite de la voi am schimbat termostat cutie dsg și senzor g62...simptomele au rămas neschimbate acul in oraș 90 de grade afara in pante de exemplu,când motorul nu e in sarcina acul scade undeva la 70,dacă mai contează încă un detaliu pe care l-am observat este acela ca sistemul START-STOP nu mai funcționează..va mulțumesc pt eventualele sugestii..Numai bine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!