Jump to content

Kit ambreiaj, volant,calitate,pret!


KTY
 Share

Postare recomandată

Buna ziua!

Am citit tot felu de topic-uri legate de tema asta a volantei, as vrea sa stiu daca este cineva care a intalnit problema urmatoare: vibratie mare in masina la turatii mari ale motorului. Am fost la mai multe service-uri si unu din mecanici mi-a spus ca sar putea sa fie de vina volant.

Ce parere aveti? a mai intalnit cineva problema asemanatoare?

Modificat de 80RZA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Astazi,stand la semafor,mi-a cazut pedala de ambreiaj.Aveti idee ce poate fi?Nu mai revine sus numai ridicata cu mana,iar la prima apasare ramane iar jos.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KIT Volant - de schimbat;

Si recomandabil cu aceasi marca ce e pe masina;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul meu a simtit aseara nevoie sa isi faca simtita prezenta pe forum. Aproape de casa, venind din afara Bucurestiului, am simtit cu s-a inmuiat pedala din ce in ce mai mult si la un moment dat a ramas apasata in capat si nici ca s-a mai ridicat...Acum, voiam sa va cer o parere, in caz ca a patit cineva...eu cred ca sunt garniturile din pompa si ca a ramas pistonasul blocat. Nu stiu exact daca asta e, am presupus deoarece asa a patit un prieten dar nu la un VW.

Astept parerile voastre.

Multumesc anticipat! Have a nice sunday!

O situatie similara am patit si eu, dar nu la Passat ci la o Bora. Solutia a fost schimbarea pompei de ambreiaj. Nu a fost deloc scumpa - undeva la 150 RON.

Cum de ai ajuns la concluzia ca e volant?

volant inainte sa pice definitv...si nu am auzit, iti da la semne de te plictisesti, numai zic ca face urat la relanti cu cat o lungesti pana sa o schimbi. Mai degraba pare a fi vorba de pompa de ambreiaj. Daca nu va pricepeti nu va dati cu parerea aiurea. Poate se apuca omu sa schimbe tot kitul, si rezolvarea ar fi una mult mult mai ieftina...il mai si speriati

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum a ajuns si un prieten cu un Golf 5 avand acealasi simptom si a schimbat tot kit-ul;

Masina a avut aceasi problema..cu pedala.

Doamne ajuta..sa fie pompa;

Mi-am dat cu parerea pornind de la intamplarea amicului meu, deoarece eram de fata cand aceste lucruri s-au intamplat;(nu o ard aiurea din.. basme)

Acum..ai desfacut tu acolo de esti asa sigur?

Pana nu se uita cineva specializat acolo, ceea spui tu poate sa fie valabil sau nu;(acelasi lucru si pentru mine)

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am desfacut, dar stiu din propria experienta cu care ma confrunt de jumatate de an, volant e pe duca, vibreaza la relanti, mai tot timpul usor, dar si cand o apuca....De la volant in sine nu se duce pedala la fund.

Si de unde esti sigur ca prietenul tau nu a fost pacalit? Exemplu:

alx_1972

Trebuia sa plec in Turcia cu masina(Passat 2,0 TDI,140 C.P.,BKP,2005,aprox 50.000 km) si inainte sa plec am facut testul cu VAG-COM-ul, de teama sa nu ramin in drum cu masina,si surpriza un injector urma sa pice. Am adus un mecanic, le-a demontat pe toate,le-am dus la Midocar si am luat altele in schimb,bineinteles contracost 1600 ron/buc,(fara piesa la schimb costa in jur de 3100 ron).

Raspuns:

nitro_od

@alx_1972 iti pot spune, in cel mai elegant mod cu putinta, ca s-a facut abuz de increderea ta iar mecanicul tau tocmai schimbat 4 injectoare defecte pe banii tai !

nu ma indoiesc ca ti-a montat tie injectoarele noi dar nu injectoarele tale vechi au ajuns la schimb.

cu nici un program de diagnoza nu poti depista gradul de deteriorare al unui injector inainte ca acesta sa fie deja defect, indiferent de stagiul in care se afla acesta. singura metoda este aceea a masurarii directe a injectoarelor.

Asa ca se poate orice cu mecanicii de la noi

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e volantul de vina pentru pedala ce ramane la fund. Mi se pare o aberatie... Volantul are cu totul si cu totul alte semne de deces.

Probabil e pompa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI are si el...si... volantul l-a schimbat la PBN;

Cost: 5.000 RON..

Bucuria -> nemarginita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totalpieseauto.ro

poate fi placa de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca il dadeau banii afara din casa ....

Un volant e undeva la 1.000 si ceva de lei...dar nu la reprezentante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Astazi,stand la semafor,mi-a cazut pedala de ambreiaj.Aveti idee ce poate fi?Nu mai revine sus numai ridicata cu mana,iar la prima apasare ramane iar jos.

Va multumesc

A fost rulmentul de presiune.Cost 250ron+350ron manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel am patit si eu, doar ca a picat pompa de ambreiaj si cilindrul receptor, cost final ~800 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cei care au schimbat kitul de ambreiaj:ce producator ati pus Sachs ,Luk sau Valeo si daca stiti care dintre producatori este mai bun?

Se pare ca numarul de kilometri, nu prea multi totusi(vreo 80000), parcursi numai in Bucuresti si-au spus cuvantul si la mine.

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valeo, e kit ambreiaj + volant cu masa simpla. In acest caz in recomand alt kit single mass, decat valeo.

In leg cu luk sau sachs, acum depinde si de ce bani dispui, sachs fiind ceva mai scump decat luk, nu cu mult, si se pare mai bun. Asa sustin majoritatea

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

Salutare.

O intrebare ... saptaman trecuta mi-am schimbat tot kit-ul de ambreiaj (volant + ambreiaj) ... imi trepida infernal mai ales la relanti iar acum intr-adevar nu mai am probleme ... insa am constatat ca undeva de la 1.800 pana la 2.100 rot/min (in mers) masina prezinta anumite trepidatii mai ales cand o "tin" din acceleratie; daca o calc mai tare evident nu mai simt nimic de genul asta insa daca stau in spatele cuiva si o tin din pedala incepe sa vibreze... se simte la accelerarile line; la cele in forta evident masina trege si nu se simte nimic.

Are cine idee ce ar putea fi? .. sau este doar o "simptoma" a turbinei?

Merci

FLORIN MANDRAS

Modificat de Florin Mandras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

TAcanitul ala care dispare la apasare pedalei de ambreiaj il am si eu cateodata si nu as vrea sa ma grabesc sa schimb volant ce poate sa se intample daca nu o schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic, nu e grav inca... Mai poti merge asa. De obicei la rece, face zgomot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

De aproximativ o luna, am constatat urmatoarele simptome. Cand pornesc masina(dupa ce a stat peste noapte de exemplu) si plec, in primele 3 trepte, dar mai pronuntat in 1 si 2, la accelerare(nu neaparat puternica, chiar si usoara, progresiva) masina parca merge in suturi line, senzatia in masina e de parca as avea rotile de pe o parte usor ovale. Dupa ce se incalzeste motorul, sa zicem 2-3 minute, dispare. Apoi, sunetul motorului la interior s-a amplificat considerabil, in special in stationare(chiar si cu motorul cald) dar si in mers intre 1800-2200 ture. Cand schimb vitezele si iau piciorul de pe abreiaj, sau la mers constant cand la fel, ridic piciorul de pe acceleratie, se simte o zvacnire. La ultima revizie - acum 2500 km - am verificat tampoanele de la motor si cutie, doar cel din urma a inceput sa dea ceva semne de oboseala. Il voi inlocui cat mai curand posibil. Restul porblemelor enumerate mai devreme ma ingrijoareaza. Sa fie volantul de vina? Ambreiajul tine foarte bine in schimb, nu forjez masina, nu fac plecari in forta de pe loc si asa mai departe.

Din ce am citit in paginile anterioare, zgomotul pronuntat poate insemna volant, dar treaba cu feelingul de roti ovale ma sperie.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

In topic-ul cu zgomote ciudate la motor am postat problema aparuta: tacanit metalic la relanti, intai permanent, apoi doar la rece - ce disparea odata cu apasarea ambreiajului.

Masina a fost in service: schimbat volant si kit ambreiaj Sachs: volant 700 Euro, manopera 700, kit ambreiaj 400. Din fericire garantia mi-a acoperit volantul si manopera, am de platit doar kitul de ambreiaj (astea sunt preturile aproximative, factura finala va veni prin posta). Service-ul e Mahag Munchen.

Parti bune dupa schimbare:

- zgomot schimbat sub capota: acum realizez ca batea volant inca de cand am cumparat masina - martie 2010, acum e mult mai liniste, doar sunteul de TDI e prezent

- plecari line, nu mai tremura la plecarea de pe loc.

- masina nu mai vibreaza: inainte de schimbare aveam scaun cu vibromasaj iar la peste 2200 de ture masina topaia de spate.

- am scapat de tremuratul si zgomotul metalic urat de la oprirea motorului.

Ce mi se pare ciudat:

- pedala de ambreiaj moale: inainte de schimbare simteam in talpa pedala, aveam un control mult mai bun al ambreiajului. Acum cu incaltaminte cu talpa normala abia abia simt pedala, e destul de moale, inca nu am reusit sa ma obisnuiesc - practic controlul ambreiajului il fac dupa cum se misca masina, la picior nu simt nimic. Acum cateva luni am condus un golf 6 diesel nou - avea 1000 de km, pedala de ambreiaj era la fel de moale.

- la apasarea si eliberarea pedalei de ambreiaj se aude un tic, cam in momentul cuplarii/decuplarii ambreiajului. Nu e foarte puternic dar e un zgomot nou.

Sunt normale cele prezentate?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cei care au schimbat kitul de ambreiaj:ce producator ati pus Sachs ,Luk sau Valeo si daca stiti care dintre producatori este mai bun?

Se pare ca numarul de kilometri, nu prea multi totusi(vreo 80000), parcursi numai in Bucuresti si-au spus cuvantul si la mine.

Eu am pus Luk si mi se pare ok (Luk era si pe masina). Am schimbat la 100.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat kitul ambreiaj la 130.000km si am pus Valeo. Nu ma pronunt cat de bun sau de prost e in comparatie cu altele ca abia am 185.000 km si mai are de tras. Nu am schimbat volant pentru ca mai duce ceva vreme, apoi ca ma ajungea vreo 20 mil, ca e cu masa dubla si nu se poate pune simpla, cum e la 1.9 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am probleme cu ambreiajul pe un Passat 2009 Bluemotion 2.0.. un cost kit ambreiaj si o marca mai "fiabila" de ambreiaj

..

Modificat de ERG.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia pe Luk,sunt mai fiabile.Vorbeste cu colegul Volksman,are cele mai bune preturi si eu am luat de la el acu vreo 3 luni.

De obicei se schimba tot kitul,ambreiaj+volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am citit toate paginile anterioare si nu am gasit nimic asemanator.acum o saptamana am schimbat volant+kit ambreiaj sachs,problema apare la cald adica dupa vreo 30km de mers,cand e rece nici o problema,cand apas pedala de ambreiaj se aude un tacanit asemanator cu tacanitul tachetilor,dar numai dupa ce am parcurs cam 30 km adica la cald si asta numai cand stau pe loc are cineva vreo idee

zgomotul vine sigur de la ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ,

am si eu o problema la un Passat b6 2.0 tdi din 2006 , cand cuplez treapta a 5-a se aude un sunet ascutit , iar cand nu mai accelerez se aude un vajait de undeva de sub masina in partea din fata , asta se intampla doar in viteza a 5-a , daca a mai intanlit cineva o astfel de problema rog un sfat o parere

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!