Jump to content

Kit ambreiaj, volant,calitate,pret!


KTY
 Share

Postare recomandată

Si la mine mai are aces narav cu caraitul. In special face cand pornesc masina(la rece) Am tot incercat diferite metode. Apasat mai tare, mai usor....pana la urma l-am rezolvat simplu...cuplez 1-a apoi marchariere. Sa imi spui daca mai face asa des aplicand metoda asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e normal sa caraie, insa fiecare masina poate dobandi naravuri din astea (uneori din nastere). La masina de dinainte trebuia sa apas ambreiajul de 2 ori la pornire ca sa intre fara probleme in viteza 1 sau marsarier. In mod sigur nu e motiv suficient de bun in Romania sa o repare astia pe garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosminrot

Am si eu aceasta problema cu marsarierul dar m-am obisnuit cu ea. Cand se vor strange mai multe probleme ma voi duce cu ea la garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cea mare la mine e ca nu mai pot sa o scot din viteza si masina incepe sa mearga cu ambreiajul calcat, ca sa o scot trebuie sa o turez pana la 3-4 mii de ture ca sa iasa stand pe loc. Inainte sa schimb tot ambreiajul uneori, cand o bagm in a 2a intra in frana de motor fara sa ridic pedala de ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valeu ivooo...

inseamna ca eu chiar nu am probleme cu ambreiaju ( in comparatie cu tine )

totusi, cine ma poate lamuri si pe mine?

cand se fac intalnirile alea in bucuresti, va adunati mai multi? snt sanse sa dau peste cineva cu motor 1.8 tsi?

deja mi-am facut programare la al 3-lea service vw ( am fst la Galati de vreo 10 ori cred, NIMIC, si vinerea trecuta am fst la PLoiesti - mecanii mi s-au parut mai informati, si toata lumea era mult mai amabila decat la GALATI - totusi nu am rezolvat nimic - raspunsul lor : "nu apare nicio eroare de functionare pe tester. ambreiajul functioneaza normal. trebuie doar sa-l tineti mai turat ca sa nu mai dea in nas" DECI! NO COMMENT!

E NORMAL SA SE SIMTA VIBRATII IN PEDALA DE AMBREIAJ? ( plec de pe loc, si cand pun piciorul pe pedala de ambreiaj, simt vibratii destul de urate - si se repeta indiferent de treapta )

asa se manifesta un disc care patineaza? ( nu ma pricep deloc la mecanica )

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratii de genu' ala sunt prezente mai des la motoarele Diesel si multi acuza ca ar fi din cauza volantei bimasice (e pe duca) :D

Iar la faza cu caraitul cand incerci sa bagi in marshalier si mi se mai intampla uneori asta, dar NUMAI daca incerc sa o bag din scurt (la 5 secunde dupa ce am scoso din viteza curenta) pt ca situatia imi impune sa dau cu spatele (in special la parcari laterale)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un disc care patineaza se manifesta altfel: cu pedala de ambreiaj libera, la mers in sarcina, motorul se tureaza parca in gol si masina nu fuge "proportional" cu turatia motorului. Plus ca se simte un miros de ferodou ars, caracteristic. Vibratiile in pedala vin de altundeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vibratiile astea cam au devenit "normale" la toate tdi-urile , le-am observat si la alte marci , diesel , pulseaza putin in primi 5 cm din cursa, pedala , dar daca nu stai sa analizezi nici nu iti dai seama , cred ca toate la care am incercat au volant dubla -masa , o fi vreun efect al acestei volante , cert este ca toate fac asa deci ... din pct meu de vedere aceste pulsatii nu ridica nici un fel de problema !

Nu cred ca este exclus sa faca asa si la benzinare , cele care au dubla - masa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se aprindea in bord senzorul spirala si imi aparea pe bc engine work shop. am facut o diagnoza si mi a dat urmatoarea eroare> f36:switch clutch! ce e acest senzor la ambreiaj si cam cat costa??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa mai cred... multumesc oricum pt raspunsuri.

o gramada de probleme am avut si am in continuare cu masina asta...

proasta alegere am facut...

este indadmisibil ca o masina noua sa faca atatea probleme cate am avut eu. am devenit un client obisnuit al service-ului de la Galati.

posibil sa vibreze pedala datorita volantei dual mass, DAR SCHIMBATORUL?

oare de ce sa tremure atat de urat in treapta a 6-a??? ( nu are legatura cu mersul subturat - face la fel si la 100 si la 150 km/h - faza e ca nu face mereu si daca o sa ma duc la service cu ea, in mod sigur o sa fie cuminte cutia :Driver:) si n-o sa se manifeste in niciun fel in prezenta mecanicului )

sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
si eu am aceeas problema, dar cu sintome mult mai grave. nu pot sa o scot din viteza, sau sa o bag, pedala imi cade la jumatate dupa ce accelerez. pana acum am schimbat absolut tot ce inseamna ambreiaj. de la pompa pana la tot kit si tot nu s-a remediat problema. nu stiu ce poate sa fie poate imi dati o sugestie

Pentru problema cu "ramasul pedalei de ambreiaj la jumatate uneori "este posibil sa mai fie aer in sistemul hidraulic(necesita respectare procedura de aerisire cu aparat sub presiune),probabil dupa ce faci 2,3 pedale isi revine.Pentru imposibilitatea scoaterii din treapta I si mers inapoi am mai intalnit astfel de simptome si in acele cazuri acest defect era cauzat de jocul arborelui de intrare in cutia de viteze pe care este montat discul de ambreiaj.Jocul era datorat rotirii rulmentului spate al arborelui de intrare in carcasa spate cutie de viteze producand uzura acesteia.In acest caz este necesara inlocuirea carcasei spate si a rulmentului (cele noi sunt prevazute cu o tesitura pentru a preveni rotirea). Se poate verifica daca exista acest joc prin demontare capac plastic spate din zona rulment spate arbore de intrare(se deterioreaza la demontare,este necesara inlocuirea).Iti recomand sa faci verificarea si reparatia intr-o reprezentanta VW (sunt necesare inlocuirea mai multor elemente conform tehnologiei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Help,VW Passat 4Motion 2006,2.0 TDI ,dimineata "la rece" in relanti se aude o bataie puternica(parca a fi un piston spart in motor)care dispare la :apasarea ambreiajului sau daca o ridic la 1000turatii.In timpul zilei dupa ce se incalzeste motorul dispare aceasta bataie.Masina are 92000km si ambreiajul nu patineaza si nu da alte semne de "oboseala".Nu are trepidatii ci doar aceasta bataie.Alimentarea si injectoarele sunt ok.Sa fie volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ovidiu98: pregateste-te! Te asteapta schimbarea volantei. Stai chill, nu esti singurul, nu primul si nici ultimul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e nevoie de schimbarea completa a kit-ului de ambreiaj odata cu volant?eventual ceva preturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum a zis @animalutz, nu esti singurul cu problema asta.

Poti schimba doar volant insa avand in vedere ca tot umbli la cutie poate ar fi mai bine sa schimbi si placa cu discul .

Preturile sunt actualizate :))

Volant cu dubla masa SACHS ~ 1855 ron

Placa, disc si volant SACHS ~ 2650 ron

Rulment ~ 250 ron

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu nevoie de sfatul vostru.

la fel ca colegii de mai sus, a inceput si la mine volant sa "toc toc" (volant e cu masa dubla? si ce marca ati folosit voi la schimbul ei?) si din cate am mai citit aici ar fi indicat sa schimb si kit ambreiaj, insa nu am nici un fel de problema cu ambreiaju, nu caraie, nu patineaza, etc., sau cel putin asa mi se pare mie.

intrebarea mea ar fi sa mai merg asa cu cu masina sau sa schmib intregul kit+volant, mentionez ca fac maxim 500 de km pe luna.

multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi mult timp cu volant clong-clong, poti sa ajungi sa ai joc in cutie ( cum am avut eu). Daca ai posibilitatea, schimba volant si kit-ul de ambreiaj, ca sa nu platesti de 2 ori manopera pe aceeasi operatiune. Plus ca, odata cu volant, se schimba si carcasa ei, acuma fiind un alt design acolo unde sunt axul si rulmentu sau. Deci, cel mai bine, ca sa evitit problemele ulterioare schimba-le acuma pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms animalutz, asa ma gandisem si eu, sa vad unde gases niste preturi ok. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai intrebat de cateva ori..

cand dau drumul la ambreiaj in treapta a 5`ea se aude un huruit scurt iar in frana de motor tot in treapta 5`ea se aude un vajait!!

Are cineva idee ce sa fie? un rulment ceva? dat fiind ca se aude doar in treapta cu pricina :-??

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

cu treapta 5 a avut cineva probleme ? , de citeva saptamani nu mai reusesc sa schimb dintr. 6 in tr. 5, fara sa fac citeva miscari fata-spate cu schimbatorul, din .tr.4 in tr. 5 intra fara probleme....., am verificat timoneria, nu este nici o problema .... sper sa nu fie sincronul 5-6, in rest merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@antrax, ai schimbat volant cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt bogdanxtrem mai mult ca sigur este sincronul; am un prieten cu un golf si avea acealeasi simtome

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Se aude un cloncanit la motor nu conteaza daca este rece sau cald(la relanti) si este intermitent---credeti ca este volant?

Daca da --se mai manifesta si altfel? Sa stiu la ce sa ma astept!!Parca nu vreau sa o schimb chiar la primele simptome.

Sper sa o mai duca!!

Tnx!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si la mine se aude clancanitu ala la rece cald tot timpul:)si mecanicu mi-a spus ca ar fi de la rulmentul de presiune......stiti ceva???Ma gandesc ca o fi abvand dreptate...la mine e acelasi cloncanit , si la rece si cald nu se schmiba deloc:)poate imi dati si mie ceva sfaturi...sunt nou pe aici..

aaaaaa am uitat...cand apas pedala de ambreiaj nu se mai aude si doar cand o ridic pe la jumatatea ei incepe sa cante VIVALDI:)))Mentionez ca nu bate pedala deloc , merge f bine masina , schimba beton vitezele etc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!