Jump to content

Kit ambreiaj, volant,calitate,pret!


KTY
 Share

Postare recomandată

passat 007 - e volant

mumiamuma - si la tine tot volant

sfatul meu e sa schimbati si volant si kitul de ambreiaj, asa spun colegii pe aici ca ar fi indicat si am intrebat si eu un bun prieten mecanic si la fel mi-a zis, ca trebuie schimbat tot kitul. daca bate tot timpul trebuie urgent schimbat, altfel apare joc in cutie (tot un coleg de pe forum spune asta - cateva posturi mai in spate)

si eu trebuie sa schimb acest kit + volant, dar inca nu am schimbat nimic, astept sa vina primavara :Driver: , mai ales ca nu fac mai mult de 400 km pe luna.

Mentionez ca la mine nu face tot timpul, dar ce sa fac trebuie sa le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult de rsp...DAR la mine nu bate pedala deloc, merge f bine , schimba ok , nu balanganie :)numai haraitul ala se aude si la rece si la cald ispita lui::)))deci sigur o fi volant???nu cumva rulmentul de presiune???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

remapare facuta la un prieten de la 109 la 139 cp

ambreiajul patineaza din cand in cand ..... sfaturi ? :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la cel care ti-a facut remaparea sa iti mai scada un pic cuplul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

gata, m-am hotarat sa schimb kitul ambreiaj + volant. Am inteles de aici de la colegi ca am nevoie de un cod anume de piesa? sa inteleg ca fara acl cod de piesa, nu stiu ce sa comand? tot pe forum am vazut ca pt masina mea ar fi nevoie de un kit Luk si nu Sachs, deci ce ar fi bine sa comand? pt colegii care au masina ca a mea, ce kit ati folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, si eu am aceeasi problema un clantanit care imi apare numai la rece, timp de vreo 5 minute, primele 5 minute la pornire de fapt, daca apas ambreiajul .... dispare, daca nu, oricum, dupa 5-6 minute dispare zgomotul de la sine. In rest nu am nici o problema merge ok, am facut si 1500 km continuu si nu a avut nimic. Singurul lucru care mai apare e un zgomot de fond, un zumzet cand merge la relanti masina care se aude doar in habitaclu si nu tot timpul, ai senzatia ca ar fi vreo toba de esapament dar nu cu aceeasi intensitate si apare intermitent. Cu greu il localizez undeva in spate dreapta fata de scaunul soferului, dar nu pot garanta ca se localizeaza acolo. Masina e din 2006 are 128.000 km, am luat-o sh din germania la 105.000 Km in septembrie si are schimbate toate filtrele si uleiul de 2 ori de atunci pana acuma..... Imi da si mie cineva vreo idee .... ce ar putea fi ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Daca e vorba de o "bataie" la motor care e sesizabila ocazional la mersul in gol si dispare cand apesi ambreiajul... la mine a fost volant + ambreiaj - schimbate amandoua. 2150 lei m-a costat parca piesele. Si a mea tot din Germania a fost adusa.

2.Treaba cu zumzetul din spate. Am avut si eu un zumzet in spate (ca zgomotul produs de un curent electric mai puternic) + zumzait urat la punerea contactului + s-a oprit de 2 ori motorul si a pornit greu -> concluzia: pompa de motorina. Am schimbat-o. Vezi http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1275686

Daca prezinta sau va prezenta cumulat simptomele de mai sus.. mai mult ca sigur e pompa. Observ ca acest timp de probleme si anume: volant, ambreiaj, pompa combustibil sunt probleme generale la passatul nou si sunt usor de identificat.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vine sunetul din spate de pe partea dreapta ,mai mult ca sigur este pompa de combustibil. Costa maxim 1000 RON

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau numai motorasul 500 ron:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RAzvan Dumitru

salutare

De vreo 3 saptamani am observat si eu o problema la a mea

Cand este rece, in prima jumatate de kilometru nu are putere deloc. Doar cand trece peste 2200 turatia si intra turbina ii mai vine.

Parca ar patina ambreiajul. Dar de ce isi revine dupa circa juma de kilometru? daca ar fi ambreiajul nu ar fi tot timpul?

multam de eventualele pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar patina ambreiajul: motorul s-ar tura insa masina nu ar prinde viteza.

Incearca sa mergi cu ~30 km/h, schimbi in treapta 3 si accelereazi brusc, daca masina va accelera progresiv nu este de la disc insa daca masina urca repejor in ture fara sa se simta o crestere a vitezei... atunci este de la discul de ambreiaj.

Iti recomand si o scanare cu Vag-ul, sa nu fie turbina sau vreuna alt senzor defect.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ambreiajul meu a simtit aseara nevoie sa isi faca simtita prezenta pe forum. Aproape de casa, venind din afara Bucurestiului, am simtit cu s-a inmuiat pedala din ce in ce mai mult si la un moment dat a ramas apasata in capat si nici ca s-a mai ridicat...Acum, voiam sa va cer o parere, in caz ca a patit cineva...eu cred ca sunt garniturile din pompa si ca a ramas pistonasul blocat. Nu stiu exact daca asta e, am presupus deoarece asa a patit un prieten dar nu la un VW.

Astept parerile voastre.

Multumesc anticipat! Have a nice sunday!

Modificat de Calin.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O situatie similara am patit si eu, dar nu la Passat ci la o Bora. Solutia a fost schimbarea pompei de ambreiaj. Nu a fost deloc scumpa - undeva la 150 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult. Sper sa scap cat mai ieftin ca m-am saturat sa bag bani in masina asta...ca si multi altii de altfel, cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am rezolvat, de vina era intr-adevar pompa - 200 de lei...dar am schimbat si kitul ambreiaj ca era pe moarte - 1270 de lei (fara volant).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut ,cati dinti are la interior, grosimea cand e nou si ce diametru exterior are discul de ambreiaj la 2.0 tdi 16v - bkp ?multumesc anticipat daca poate sa ma ajute cineva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, astazi am intampinat o problema cu pornirea. toata ziua am umblat cu ea, dupa o oprire, am incercat sa o pornesc. cand am apasat cheia a inceput sa scoata un sunet tac tac tac, cum ar decupla si ar cupla electromotoru. pana la urma a pornit. ajuns acasa am vrut sa vad daca mai porneste. la inceput iar a facut sunetul acela si nu a mai pornit. Pe scurt, cand vreau sa o pornesc nu mai face nimic, si imi scrie pe computeru de bord "Press the clutch" dar pedala de ambreiaj e apasata. se poate sa fie ceva senzor?, m-ar interesa cat ar costa.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Incearca senzorul de la ambreiaj sau cablajul acestuia...dar mai intai sfanta scanare vag!Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Apelez si eu la experienta voastra cerand un sfat,pentru ca nu sunt coplet lamurit;

trebuie sa schimb volant si evident khit ambreiaj(doar volant clantane in rest functioneaza normal)motor BXE 1,9.

Sa apelez la reprezentanta ca folosesc piese originale desi f scumpe sau la servis normal ce pun pise de origine aftermarket si mult mai ieftine.

citind pe aici am obs ca si cei ce a ti pus pe garantie in reprezentante dupa un timp volant iar a clantanit.

Cum pot vedea sub masina inainte de demontare ce tip am montat luk sau sacs?

preturi reprezentante 3200 si manopera 700(total pt luk) chiar mai mult pt sachs

pret service rm valcea cu montaj inclus si piese after....2500.

Astept pareri multumesc si sa va functioneze masinile bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Gasind acest topic despre ambreiaj, am sa va prezint urmatoarea problema a unui amic al meu:

Se da:

- Passat 1.8TSI cutie manuala;

- km 80.000;

- kit ambreiaj + volant schimbat deja la 58.000km la PBN

- masina pe firma;

- covorase cauciuc mai lungi decat trebuie (influentand cursa pedalelor).

- pedala de ambreiaj a cedat in sensul in care cupleaza abia pe la jumatatea cursei.

La constatarea de la PBN nu vor sa schimbe kit-ul de ambreiaj si volant pe motivul utilizarii necorespunzatoare, practic dand vina pe pres, astfel incat nu se pune problema reparatiei pe garantie.

Credeti ca mai poate sa mai faca ceva?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat Tot Kitul la reprezentanta , Luk , daca iei tot chitul nu conteaza ce iei Luk sau Sachs si vechea volant nu imi facea zgomote mari ci doar vibra ambreiajul la plecarea de pe loc si ma zmucea daca nu plecam usor , se auzea doar un cloncanit usor cand pedala era la fund .

volant noua dupa doar 20000km la rece cloncanitul e sesizabil deja foarte tare , cand calc pedala nu dispare ci doar se amplifica mai tare .Am fost cu ea la reprezentanta ... "masina nu are nimic , e normal , sa faca asa , eu nu aud nimic anormal (inginerul) " auzi niste replici de crezi ca esti tu paranoic . Ma duce la un Jetta cu motor identic , uite se aude la fel ... ASTIA NU ITI SCHIMBA NIMIC PE GARANTIE DOAR DACA CRAPA DRACU , SI ATUNCI O SA ZICA UTILIZARE NECOSPUNZATOARE .Mai rau e ca ne place masina asta si induram multe pentru ea.

Asa ca de volant ce mai e de zis ... nu o mai schimbati ,doar daca aveti probleme grave.Nu stiu cati mai sunt care au schimbat volant si a inceput sa faca la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

are cineva idee cum se demonteaza pompa de ambreiaj la un passat b6??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.... am un passat b6 1.9.tdi cam de 3 ani, dar de cand am cumparat-o am o problema... la pornire cand las ambreiajul tremura, trebuie sa o turez macar la 1600 de ture sa nu mai faca figuri. am citit ca poate fi volantu... dar ma intreb: de 3 ani sa reziste chiar cu unele spanuri?:) cineva sa ma lamureasca. (ambreiajul prinde jos, nu patineaza).

Parca simt la cutia de viteze cand este rece ca agata in a 3a si in a 2a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant de regula bate cand se uzeaza,faptul k iti agata poate fi de la placa de presiune(la rece ce inseamna?cand e frig afara sau doar la inceput cand pleci cu masina sau apoi isi revine?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tzacanitul din pedala este perfect normal!!! Am 95 000 km si face de cand am cumparat-o in 2007. Inainte am avut Octavia 2 si la fel facea..iar ianinte am avut Octavia tour si bineinteles ..LA FEL !

La 82 000 am schimbat volant pt ca huruia pur si simplu la relanti cu tot cu kit ambreiaj. Tzacanitul a ramas in continuare.In concluzie nu va speriati si nu bateti drumul aiurea la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!