Jump to content

Kit ambreiaj, volant,calitate,pret!


KTY
 Share

Postare recomandată

Salut,

Si la mine se aude un huruit, probabil ca multi dintre cei care au post in topic s-au confruntat cu problema asta. Am gasit pe youtube un filmulet postat de o persoana care se confrunta cu acesi problema si care a si explicat cand se aude sunetul motiv pentru care am sa indic linkul, dar si postarea sa.

”La relantiu cand actionez pedala de ambreiaj se aude un usor scartait...un fel de "crrrr". Cand ajung cu pedala in podea nu se mai aude, la fel si cand revine inapoi pedala....in timp cursei scoate un sunet (aici mai accentuat, se poate observa si in filmulet ca se ridica usor turatia...doar la revenirea pedalei). Tin sa precizez ca sunetul NU se aude daca pedala nu e apasata sau daca e apasata complet...ci doar la mijlocul cursei.”

 

http://www.youtube.com/watch?v=kvezmrqAQEo

 

Daca cineva a remediat problema, il rog sa descrie modul in care facut-o. Multumesc !

Precizez ca aceasta este singura simptioma, masina nu tremura, nu simt nimic in pedala... Am facut circa 4000 de km cu ea asa, huruitul nu sa intensificat.

Exact la fel se aude si la mine, plus ca vibreaza la relanti si cateodata intra greu in viteza... am inteles ca e de la volant si ca ar trebui schimbat. Oare daca mai merg asa pana cade, ce se poate intampla? Adica...ma lasa si trebuie sa chem platforma ca nu mai intra deloc in viteza, sau ceva mai grav? Deja am vreo 4000 km de cand imi face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu o prostie ieri, in grecia. Am ajuns la o plaja, am coborat o panta cam abrupta de vreo 100m, iar jos era totul blocat. Dupa ce am asteptat cateva minute si nu aveam ce face, am urcat cu spatele inapoi panta. Tinuta din ambreiaj la vreo 1300 rpm, cand am ajuns sus mirosea ca naiba ambreiajul. L-am lasat vreo 3 ore, tot se mai simtea mirosul. De tinut tine tot jos, nu pare sa patineze. Sa ma astept la ceva? Mai am si drumul de intoarcere in tara peste cateva zile, de vreo 1100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca trebuie sa iti faci griji daca nu huruie si nu patineaza. Cu fosta masina (hyundai i30) am patit ca si tine ba mai mult a 2 a zi a inceput sa huruie extraordinar de tare, dar intra in viteza. Eram la 800 de km de casa si am plecat cu masina asa, am mers fara sa o fortez, fara trepte inferioare si am ajuns cu ea si acasa pe "picioare" si la service. Nu pot sa iti dau o parere avizata, iinsa prezentand simptomele pe care le ai zis, nu cred ca e pe duca ci doar a fost forjat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cpsmin_nst: Stai linistit ca nu pica asa repede. Eu am avut o experienta asemanatoare acum 2 ani la Bran. M-am incapatanat sa urc cu spatele o panta de 45 grade-asta de lene sa-mi fie mai usor la plecare si sa nu ies cu spatele in strada. A iesot fum urat atunci din el. Si dupa doua zile mai mirosea in masona in cond in care am lasat sicappta ridicata. Merge si acum fara pb.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) merci. La fel si la mine iesea fum, si a mirosit pana seara. Intru inapoi pe modul relaxare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic piniounul si ineleul sincron de la treapta a doua.


pinionul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut,

Si la mine se aude un huruit, probabil ca multi dintre cei care au post in topic s-au confruntat cu problema asta. Am gasit pe youtube un filmulet postat de o persoana care se confrunta cu acesi problema si care a si explicat cand se aude sunetul motiv pentru care am sa indic linkul, dar si postarea sa.

”La relantiu cand actionez pedala de ambreiaj se aude un usor scartait...un fel de "crrrr". Cand ajung cu pedala in podea nu se mai aude, la fel si cand revine inapoi pedala....in timp cursei scoate un sunet (aici mai accentuat, se poate observa si in filmulet ca se ridica usor turatia...doar la revenirea pedalei). Tin sa precizez ca sunetul NU se aude daca pedala nu e apasata sau daca e apasata complet...ci doar la mijlocul cursei.”

 

http://www.youtube.com/watch?v=kvezmrqAQEo

 

Daca cineva a remediat problema, il rog sa descrie modul in care facut-o. Multumesc !

Precizez ca aceasta este singura simptioma, masina nu tremura, nu simt nimic in pedala... Am facut circa 4000 de km cu ea asa, huruitul nu sa intensificat.

Exact la fel se aude si la mine, plus ca vibreaza la relanti si cateodata intra greu in viteza... am inteles ca e de la volant si ca ar trebui schimbat. Oare daca mai merg asa pana cade, ce se poate intampla? Adica...ma lasa si trebuie sa chem platforma ca nu mai intra deloc in viteza, sau ceva mai grav? Deja am vreo 4000 km de cand imi face asa.

 

 

M-ar interesa si pe mine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scz, am scris unde nu trebuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat si eu in clubul celor care au probleme cu volant. La 79920 km, se aude ca doua bucati de fier care sunt agitate intr-o oala. Face si la rece, si la cald. Daca apas ambreiajul nu mai face.

Intrebare: cat pot sa mai merg cu ea asa? Am planificat concediul in Grecia din 1 septembrie, si era planificat sa mergem cu masina. Risc ceva daca merg cu ea asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Risti mult. Daca deja se aude ceva metalic puternic, exista riscul sa se sparga efectiv ceva pe acolo si iti blocheaza cutia sau chiar poate sparge carcasa cutiei. Si un simplu arc de la discul de ambreiaj daca a cazut si este prins pe acolo intr-o anumita pozitie, iti poate sparge carcasa cutiei de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este,insa mai tine si de noroc.Eu am mers cu acel zgomot aproape 35.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai adaug la lista de simptome: la relanti, daca apas ambreiajul, la jumatatea cursei se aude mai pronuntat zgomotul. Cand ambreiajul e la podea, zgomotul dispare. Cand ambreiajul nu e apasat, zgomotul e la un nivel "normal". S-o fi dus si ambreiajul dupa volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este perfect.  

Ce adresa este asta, in orasul Pantelimon?

Nu mai este acolo la bloc, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verdict final (la mecanic): volant. E inca in stadiu incipient, fara "metastaze", dar va face din ce in ce mai urat si va ceda. Cost inlocuire: kit volant+ambreiaj ("premontate" - nu stiu cum vine aia) si manopera: 2500 lei, "Luk sau Valeo".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate ca si colegul EWS si multi altii, ma inscriu si eu in clubul celor cu probleme la volant. Am aproximativ 181.500km si cred ca ma va lasa curand.

Mai jos pun un link gasit pe youtube.com cu suneteul facut aproape la fel ca la mine... :(

http://www.youtube.com/watch?v=H40f_oIi2tw

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cat mai pot merge cu masina asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua !

 

am o problema (identica cu a colegului ivooo de prin 2009)cu pedala de ambreiaj care ramane la jumate si nu debraiaza.Am schimbat pompa de ambreiaj si nicio schimbare.Mecanicul spune ca tb schimbat cilindrul,dar IVOO spunea ca a schimbat tot kit-ul si nu a rezolvat nimic.S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?Ceva sugestii,idei?As fi recunoscator pentru ca nu stiu ce sa fac,ambreiajul nu patineaza,sa schimb doar cilindrul sau e din alta cauza?

 

                      Mulutumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

 

E prima mea postare, asa ca cer sa ma luati mai usor ...:D

 

Passatul meu e 1.9 BKC, 185K km reali si de cateva zile simt trepidatii destul de puternice in pedala de ambreiaj, in special atunci cand schimb in viteza inferioara si o las incet in frana de motor. Cel mai des se intampla cand schimb 3-2.

 

Imi pare rau ca n-am avut rabdare sa citesc toate cele 16 pagini din topic, as vrea sa-mi spuneti daca a mai patit cineva asa ceva, care e problema si cum s-a rezolvat + cost.

 

Foarte probabil ca o sa merg la un service curand, momentan ... e criza :)

 

Mentionez ca o conduc putin agresiv.. accelerez rapid, nu lent si mereu schimb peste 2500 turatii (in afara de 1-2).

 

PS: Nu stiu nimic despre uleiul din cutie, nu l-am schimbat, eu am masina de la 155K km.

 

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa necesite inlocuirea kit-ului de ambraj. Vibratiile le poti avea de la volant obosita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi! am si eu o problema cu pedala de la ambreiaj,azdimineata cand am dat sa pornesc am calcato si a ramas jos nu a mai revenit inapoi.Am traso cu mana inapoi dar a revenit foarte usordupaceea am calcato dinou si acceasi treaba.Am vrut sa o desfac dar nu am reusit ca nu am putut scoate telescopul acela mic care o inpinge inapoi dupa ce este calcata,deasupra de acel telescop mic am mai vazut si un arc mai gros care parea ca e sarit din locul lui.Ma putetiu ajuta cu o parere cum as putea da acel telescop mic jos ca sa scot pedala sau alte variante daca stie careva.Va multumesc si astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin dinou cu o noutate problema pare sa fie alta am observat ca sub masina e ulei sau ceva lichid probabil e vorba de rulment presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin dinou cu o noutate problema pare sa fie alta am observat ca sub masina e ulei sau ceva lichid probabil e vorba de rulment presiune

 

Cel mai posibil sa fie din cauza rulmentului de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

revin dinou cu o noutate problema pare sa fie alta am observat ca sub masina e ulei sau ceva lichid probabil e vorba de rulment presiune

 

Cel mai posibil sa fie din cauza rulmentului de presiune.

 

 

mersi ptr raspuns.Azi ma duc la service sa vedem

 

Fratele meu are si el tot un Passat B6 si la fel ca tine s-a confruntat si el de 2-3ori cu aceeasi problema. Nu mai revenea pedala de ambreiaj la pozitia lui.

De ceva timp nu i-a mai facut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cilindrul de ambreiaj, pompa de ambreiaj sau furtunul. Din alta parte nu are de unde sa apara lichid de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!