Jump to content

Kit ambreiaj, volant,calitate,pret!


KTY
 Share

Postare recomandată

Ieri ams chimbat si eu ambreiajul + volantul. Eu am facut operatiunea deoarece de vreo 2 saptamani incepuse sa patineze. Dupa demontare, am constatat ca si volantul era pe moarte, avea jocuri nasoale. Ce-i drept, la rece, si la mine se auzea o usoara bataie infundata cand calcam ambreiajul, cam pe la jumatatea cursei. Cost, cam 3000ron cu tot cu manopera, kit complet LUK, cu asta a venit si masina echipata din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca si eu voi face la fel..inca nu a inceput sa patineze..asa ca il mai tin putin, si voi schimba apoi cu Luk sau Valeo..din ce am inteles sunt cele mai ok..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cutie DSG 6 ,se schimba ambreiaj ceva la mine?

Cred ca e pe duca volant ,la frinare mai puternica cind ajung la viteza mica parca simt un tremurat la masina ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Placa, disc si rulment de presiune Sachs, cu acestea a fost echipat de nou, 1750 lei inclusiv manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acelasi problema am sesizat si eu.Cand este mai rece afara (-15,-25C) prnesc masina si astept sa incalzeasca 5 min,in primele minute nu dar dupa vreo 3 min incepe sa auda un zgomot ca un rulment cand se duce(se aude ceva sa balbaie)cand pornesc si fac 10 metrii si opresc numai se aude nimica.E normal??

Motor 2.0 CR 140 CP cutie DSG,e volant oare problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca nu e o problema! care ar fi farmecul la diesel daca nu s-ar mai auzi nici un zgomot si ar merge ca o benzinara? atita timp cit nu trezesti vecinul de bloc la pornirea masinii e ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, asta e problema abreiajelor de la VW din ziua de azi. Acestea sunt de tip dual mass si cu ceva piese din aluminiu. Acestea in timp se uzeaza si apar acele zgomote de care vorbiti mai sus. Acum cu norocul fiecaruia. Unii schimba pe la 40000km, altii la 50000km. Eu am acum aproape 67000 (cu aproximatie, tipul masinii este altul) si uneori se aude si la mine zgomotul acesta. Nu ma grabesc sa schimb dar atunci cand o voi face voi lua tot chitul de ambreiaj pentru ca exista sansa de a schimva volantul si de a ti se uza apoi placa de ambreiaj...si tot asa. Lucrarea se pare ca este undeva pe la 2000 catre 3000 RON (era in vara),,,,

Modificat de teal_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema volantelor se gaseste pe mai multe marci auto. Ambreiajul, ca si discurile de frana, la masinile obisnuite de serie sunt oarecum subdimensionate. Noi fiind o generatie care vrea tot mai mult de la orice lucru si in orice domeniu, folosim masinile aproape de limitele lor, ceea ce duce la o uzura foarte prematura. Am dat exemplu discurile de frana (asta mi-a venit prima data in minte), ptr ca, daca ati observat si franele se incalzesc excesiv in conditii de utilizare maxima (gen coborare serpentine foarte sportiv). In concluzie, dupa parerea mea, masinile, mai ales cele noi, trebuie exploatate in conditii moderate, cat mai rar spre limitele lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Vreau si eu un sfat, imi patineaza ambreiajul si vreau sa stiu daca merita sa inlocuiesc si volant sau sa schimb doar kitul de ambreiaj? Am 110 000 Km si nu am simptome de volant pe duca. Cam cat este manopera pentru inlocuire volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inlocuiesti tot kitul ca iesi mai convenabil. daca iei volant separat te costa in jur de 15 mil bani vechi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiajul este un ansamblu de piese in contact, cu transfer mecanic si termic permanent,

nu are cum sa se degradeze o singura componenta

o volant are durata de viata de 100-150.000 kilometri, atunci cand volant este la capatul vietii

cu siguranta nu lasa un urma un ambreiaj nou

am fost si eu sfatuit odata de un meserias la demontarea cutiei sa schimb doar volant, in 3 luni

ambreiajul facea la fel, am dat iar jos cutia sa schimbam si ambreiajul, am platit iar manopera,

volant noua a ramas cu sechele de la cele 3 luni de rulaj cu ambreiajul vechi, mi-am invatat lectia ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG cum se procedeaza ,se schimba doar volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu ma pregateam sa intreb daca e o problema, daca schimb doar kitul de ambreiaj..dar bag de seama ca, din dorinta de a iesi mai ieftin, uneori pierzi mult mai mult..am un passat b6 si am 225k, si am observat ca a inceput sa imi faca galagie dimineata, cand e rece, pana se incalzeste sau pana actionez pedala de abreiaj..un magazin si un mecanic bun imi poate recomanda si mie cineva?! Multumesc.

Modificat de giovani20x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o dilema, oare se poate monta un alt tip de ambreiaj cu volant, exemplu de motor cu 140cp sau 170 cp, pe motor 2.0 110cp cr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare am si eu o intrebare acum cateva zile ambreajul meu se ridica pana la jumate si am incercat sa il aerisesc ca pe frana dar sa dus jos si nu mai reusesc sa il fac nu imi vine lichid la aerisitor si cand ridic pedala si desfac aerisitorul imi trage aer inapoi si lichid de sus nu trage imi zice cineva ce ar putea sa fie ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa lui s-a dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A montat cineva kitul asta pe passat 1.9 tdi? In curand am de gand sa schimb ambreiaj + volant si am nevoie de putin ajutor.

Kitul de mai sus este cu volant cu masa simpla, din cate am auzit eu e mai "rezistent".

Este recomandat un volant cu masa dubla? 

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este recomandat un volant cu masa dubla? 

DA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Rog pe cineva care se pricepe sa-mi spuna care ar fi cauza si rezolvarea urmatoarei probleme:

Astazi dupa o plimbare de 20-30 min prin oras,

cand am ajuns in parcare acasa, am simtit miros de ambreiaj, de cum am oprit. Am oprit motorul, dar ventilatorul de racire mergea in continuare. A mers cam 3 min, apoi am mai pornit motorul vreo 2 min si cand l-am oprit s-a oprit si ventilatorul. Se vedea ca motorul e foarte cald, dar acul nu era peste 90.

Masina e adusa recent, dar in 1500 km facuti pana acum n-am avut nicio problema. Am verificat la reprezentanta si volant e schimbata la 177000 , acum are 181.000. Are 300 km de cand am schimbat distributia cu tot cu pompa apa...

Ce poate sa fie? Ambreiaj?

Motor 2 l, diesel 81 kw, blue motion

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regenera Filtrul de Particule. Ceva normal la masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelutzule, sa ai gura poleita si asa sa fie! :)

Ca nici n-am dormit bine de grija.

Dar, de ce sa miroasa a ambreiaj de la DPF???... Am sa ies azi sa-i fac conditii de regenerare vreo 15-20 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca si-a facut ieri regenerarea, si completa, azi nu mai are ce sa se regenereze. Cu toate astea sunt aproape sigur ca daca ai oprit motorul si  ventilatorul functiona, s-a intrerupt regenerarea si azi o va continua de unde a ramas. Sigur mirosea a incins de la motor din cauza tobei catalitice care ardea depunerile. Se stie ca daca regenerarea fortata cu VCDS-ul nu se face in conditii optime, masina poate chiar sa ia foc - deci e ceva temperatura acolo. Si inca ceva - daca aveai o problema la ambreiaj, nu prea avea de ce  sa porneasca ventilatoarele si sa ramana pornite dupa ce ai oprit  motorul, deci e sigur DPF-ul.

Modificat de Nelutzzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, cand filtrul incepe regenerarea te anunta in calculatorul de bord..in plus nu este indicat sa opresti motorul pentru ca ii anulezi activitatea de regenerare. Normal trebuie sa mergi putin cu motorul turat sa isi termine ciclul de regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CR nu te anunta ca se regenereaza decat numai cand nu reuseste singur si atunci se aprinde martorul in bord, ca sa ii creezi tu conditiile optime. In mod normal nu trebuie oprit motorul cand se regenereaza, dar la CR-uri nu e o problema asa de mare pt. ca imediat ce va indeplini conditiile isi va relua regenerarea de unde a ramas. La PD-uri stiu ca e ceva mai complicat cu DPF-ul, fiind unul din marile motive pentru care au renuntat la tehnologia PD in favoarea CR.

Oricum cred ca suntem OT si rugam un moderator sa mute discutia la topicul referitor la DPF.

Modificat de Nelutzzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!