Jump to content

Kit ambreiaj, volant,calitate,pret!


KTY
 Share

Postare recomandată

daca se aude zgomotul respectiv doar in treapta a5-a, nu ai treaba cu ambreiajul ci cu pinionul ori sincronul din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, am avut o problema de cateva luni cica era volant, dar am zis sa va informez poate va va ajuta pe viitor. batea precum ar fi volant de vina si se auzea o bataie tot mai urata mai ales la rece, tremura la pornire, dupa incalzirea motorului bataia se diminua. bun in cele din urma am ajuns la un service, mecanicul de acolo nu m-a mai lasat sa plec cu masina. din spusele lui era sa termin motorul, axu cu came s-a distrus si o data cu el a mai distrus ceva in motor nu stiu exact cum se numesc acele chestii dar erau ca niste capacele strapunse, incepuse sa imi arunce ulei in motor. am schimbat-o, m-a costat 1500 lei cumparat tot din reprezentanta vw.

Modificat de Sergiuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacele strapunse la care te referi sunt tachetii. Doar 1500 lei axa cu came, tacheti, cuzineti, suruburi etc!? :exclaim: Si piese OEM !!!! M-as mira. Poate ai prins tu o reducere/culanta ceva ...

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu stau cu teama ca zgomotul nu vine de la volant, pentru ca eu aud bataia asta cel mai bine la rece, cu ambreiajul calcat (in parcarile subterane cand te apropii de un perete se aude cel mai bine). Cand ridic ambreiajul parca nu se mai aude. La serviceuri nu mi-au desfacut chiulasa, dar mi-au zis ca nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai probleme la rulementul de presiune , se schimba cu tot kitul ambreiaj impreuna cu volant costa in jur de 3000 ron , problema mea sa rezolvat zgomotul venea din cutie , am demontato si 3 rulmenti din 8 erau dusi, iam schimbat pe toti si sa remediat problema , nu se mai aude nici un zgomot total in jur de 1000 ron +manopera

multumesc , la cat mai multi km tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alo, omul spune ca la ralanti, nu in mers....

Da, este simptom de rulment de presiune gripat.

Daca masina este veche pui kit ambreiaj (fara volant), daca nu, doar rulment de presiune.

Volant schimbi doar in cazul in care trepideaza pe loc sau la plecare...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacele strapunse la care te referi sunt tachetii. Doar 1500 lei axa cu came, tacheti, cuzineti, suruburi etc!? :exclaim: Si piese OEM !!!! M-as mira. Poate ai prins tu o reducere/culanta ceva ...

probabil avea mecanicul ceva reduceri, piese doar de la ei cumpara si se ocupa doar de vw, seat, audi. sa va clarific, sunetul erau niste batai urate la rece, cand se incalzea uleiul sunetul disparea, dupa un timp a inceput sa sune tot timpul, era un sunet de toba sparta, cu cat crestea turatia motorului cu atat suna mai tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

ce parere aveti despre urmatoarea situatie:

- passat 2010, DSG, 80.000km (acum are 100.000km)

- cumparata la 0km de la Porsche Romania

- zgomot la pornirea motorului pana se incalzeste (zgomot care pote fi confundat cu un injector cu probleme)

- dusa la 80.000km la 2 service-uri autorizate - nu au gasit nimic in neregula......

- dusa iar la 100.000km la unul din cele doua service-uri unde a mai fost

Ei bine, de data asta au demontat cutia de viteze si au constatat "uzura normala a volantei care prezinta joc axial si radial excesiv", necesitand inlocuire imediata.

Si acum va intreb, mai ales ca cei de pe forum de obicei va pricepeti si sigur ati plecat de la oltcit si dacia si ati mai schimbat minim 4-6 masini intre timp:

- voua vi se pare uzura normala la o volant???

- ati vazut vreo volant uzata pana acum?

mie nu mi s-a intamplat si nici nu am auzit sa fie schimbate volante, mai ales la masini cu cute automata

Service-urile resping ideea de culanta, iar fabrica de asemenea. Considera uzura normala.

Singurul care s-a implicat a fost importatorul si care a sustinut ca se poate acorda culanta.

- daca este o uzura normala a volantei la 100.000km, atunci inseamna ca cele 33 de autoturisme prezentate la vanzare pe weltauto.ro (selectie cu criteriile: cutie automata, diesel, vechime de la 2002 la 2010 si de la 100.000km la 300.000km) au avut schimbate volantele pentru uzuri normale la fiecare 100.000km ???

- iar in cazul in care nu au fost schimbate, nu cumva ar trebui sa le schimbe weltauto inainte sa le vanda?

Voi ce parere aveti despre "volant care prezinta joc axial si radial excesiv" si se considera in Romania, "uzura normala"?!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul meu a avut volant schimbata la 44.000km apoi la 91.000km. La 91.000 nu a fost acoperit ca defect de fabricatie si a fost schimbata pe cheltuiala dealaer-ului (masina e in Germania si beneficia de perioada de garantie obligatorie pentru masinile sh).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un amic, la 120 mii a schimbat volant. Facea zgomot la rece, la relanti. Dsg 170 cp. Nu as schimba-o in locu tau, in mod normal cand se incalzeste motorul nu se mai aude. Is bani aruncati pe geam. Oricum posibil sa faca asa si cea noua cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si s-o mai tina pana ies arcurile prin carcasa volantei si strica si cutia... Bun sfat!

Ca o idee, intreaba la colegul volksman cat te costa un kit. Cumnatului meu i-a facut o oferta cu 20% mai ieftin decat gasise in magazin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord, trebuie schimbata inainte sa se strice si altceva la ambreiaj

totodata nu as accepta sa inceapa sa bata si asta noua... ar insemna ca mitul masinilor germane sa devina penibil

iar sa schimbi 2 volante pana in 100.000km la un VW mi se pare bataie de joc din partea fabricantului si a retelei de piese de schimb

costul e 4700 ron din care 3800 volant si restul manopera

am bagat-o deja in reparatie in reteaua vw pentru a beneficia de garantie pentru lucrare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu, nervos, vorbesti prostii.. nu stiu niciun caz de genul ala, si sunt multi carora le face zgomot. Din intamplare si eu am avut vreo 3 diesele la care am avut probleme cu volantele, ia ghici, nu a sarit niciun arc al drequ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu face zgomot la rece de cand am luat-o (64.000 km) ... acum am 91.000 km si zgomotul e la fel de intens .... se aude bataia doar cateodata cand e motorul rece si mai rece afara ... nu il inlocuiesc decat cand o sa ajunga sa faca zgomot permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu un passat de 2010 2.0 tdi cr cu 183000 km luat recent din germania....in mers cand schimb vitezele de la a 2 a in sus se aude un huruit la motor... ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

huruitul nu cred ca este la motor ci la cutie , la mine au fost dusi 2 rulmenti din cutie , dar nu se inlocuiesc inlocuiti toti , costa undeva la 1500 ron , parerea mea este sa iei o cutie second hand, eu am gasit la 1800 cu garantie , am montato si merge fara nici o problema

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. As avea si eu o nedumerire cu un simptom la masina din semnatura. La relantiu cand actionez pedala de ambreiaj se aude un usor scartait...un fel de "crrrr". Cand ajung cu pedala in podea nu se mai aude, la fel si cand revine inapoi pedala....in timp cursei scoate un sunet. De asemenea am incercat si in mers (si in viteza cat si scoasa din viteza) si la fel se aude, indiferent ca e cald sau rece motorul. Se aude mai bine seara (nefiind asa de accentuat) si am observat ca vine de undeva din stanga-fata. Am incercat sa vad daca pot porni "lin" fara smucituri doar din ambreiaj si porneste frumos (am inteles ca asa se mai poate testa volant). In prezent masina are 93k km. O sa merg zilele urmatoare la un mecanic, dar pana atunci orice parere este bine venita, poate v-ati mai confruntat cu astfel de probleme. Multumesc.

Modificat de Vladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si o completare la ce am scris mai sus, acelasi carait l-am mai auzit de 2 ori in mers, aveam in jur de 30 km/h si in timp ce apasam frana (fara ambreiaj) a inceput sa caraie) ....am calcat intre timp si ambreiaju si s-a potolit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

eu am schimbat volant acum 3 luni ,simtomele la mine erau un tacanit la motor(aveam impresia ca face unu pop-corn la mine sub capota) dar numai la cand se incalzea motorul,am schimbat-o cu tot cu kit-ul de ambreiaj.Am vazut pe cineva aici cu un scor astronomic la volant,eu am dat 2300 ron volant luk si kit complet ambreiaj ,garantie 18 luni.

Modificat de bercei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Puteti sa imi recomandati si mie un kit ambreiaj+volant pentru un vw passat 2.0 tdi 14cp bkp,La Nurvil Tg-Jiu cereau undeva la 5000-5500 ron cu tot cu manopera.Iar la service particulara 4000-4500 ron cu tot cu manopera pe kitul original , dar de unde stiu eu ca e original si ca nu imi pune altceva de bani astia.Sunt nedumerit, am vazut pe net preturi de la 2000 ron tot kitul , nu stiu care e diferenta dintre ele si cam cati km m-ar tine unul.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua, am schimbat azi ambreiajul la 95 000 km, asa se auzea si la mine, iar in urma schimbului a disparut, in concluzie eu zic ca este de la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara..am un passat 2.0 din 2006 cu 225k km..masina o am de cateva luni, si de curand a inceput sa imi faca un zgomot, in special dimineata, cand apas pedala de ambreiaj..zgomotul nu se aude pe toata cursa pedalei, ci numai intro anumita zona..in special aproape de cuplare/decuplare..zgomotul pare a fi produs de doua piese metalice aflate in frecare. Tin sa precizez ca nu am probleme cu patinatul discului..oricand accelerez, masina raspunde promt la comanda. Nu stiu daca este esential sa mai precizez, dar la drum intins, la viteza, in general de la treapta a 5 -a, in sus, cand accelerez, se aude la motor o bataie, un carait, nici nu stiu cum sa descriu zgomotul..ca o bataie de planetare de dacie, ca sunetul acesta cu siguranta pare familiar mai multor persoane.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele diagnostice nu le poţi obţine doar de pe forumuri şi cel mai bun exemplu e chiar problema ta. Un specialist pe grupul VAG îţi va spune cu siguranţă măcar după ce va auzi cu urechea lui dacă e volant sau cutia, sau poate sunt necesare investigaţii suplimentare. Însă în cazul tău, doar din "poveşti" pe forum ar fi noroc curat să ghicim că ai o uzură pronunţată la volant cu masă dublă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!