Jump to content

GOLF 7 1.2TSI Comfortline


CristiM

Postare recomandată

Super Golful... pacat de incidentele din B.

Cum a influentat resoftarea consumul?

Link către comentariu

Nu am remarcat modificări de consum, poate si din cauza ca nici înainte consumul nu era foarte mic (din diverse motive).

Media pe Spritmonitor.de se menține cam in aceeași zona; voi urmări pe termen mai lung. 

Link către comentariu
  • 3 months later...

Azi ...

Intre timp am schimbat a doua oara placutele de frana fata. Cele originale au tinut 38.000 km, astea doar 28.000 km.

Apropos, stie cineva cam la cati km se schimba placutele de frana pe spate? La mine nu au post schimbate niciodata si cica nu au nici senzori.

S-au facut vreo 10.000 km de la resoftare. Nimic de semnalat; motorasul toarce foarte bine.

CtHsW%GXTNKWJAmrX+xJ%A.jpg

Modificat de CristiM
Link către comentariu

pe spate schimbi cand e cazul, nu la un nr de km. la fel si pe fata dar acolo te ajuta senzorul.

faci inspectie vizuala (vezi si cele dinspre interior, de obicei alea se tocesc mai repede) si eventual masori grosimea si compari cu minimul admis.

Link către comentariu

Am acelasi motor pe un Golf 7. Placutele fata prima data le-am schimbat la 85 000 (s-a aprins senzorul) dar mai aveau vreo 3 mm, iar cele de pe spate mai tin cred ca pana la 100 000 km. Nu-mi explic cum ai schimbat asa repede placutele.. Pe spate se verifica doar grosimea. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Eu merg foarte mult in oras, deci frane mult mai multe. Tu mergi probabil preponderent extraurban. Altfel nu imi explic nici eu diferenta. De ambele dati le-am schimbat dupa avertizarea senzorului. In service mi-au spus ca cele de pe spate sunt inca ok.

Azi s-a ars unul dintre cele doua Osram Night Breaker Laser. A tinut 11 luni. Cam putin.

Modificat de CristiM
Link către comentariu
mihai.onu94

Nu stiu ce asteptari ai tu de la becurile astea puternice dar sa te tina 11 luni e foarte bine. O sa urmeze si al doilea in curand :)  Eu personal schimbam osramurile night breaker unlimited cam la 6-8 luni dar am trecut la philips extreme vision si vad ca au o durata de viata mai mare dar sunt si mai scumpe.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Nu aveam asteptari foarte mari pentru ca auzisem ca nu tin foarte mult; doar ziceam si eu asa :) 

Am comandat o pereche ca sa am unul de rezerva. Pana vin astea noi am pus inapoi unul dintre becurile initiale.

Modificat de CristiM
Link către comentariu

Ai mers tot timpul cu faza scurta aprinsa ?

Eu am cam de doi ani si 30 000 km Osram Night Breaker dar merg mult in oras ziua si tin doar luminile de zi aprinse... ma astept totusi sa cada  dupa 2 ani...

Pe H15 ai cautat ceva mai bun ? nu ti se pare cam "chioara"  faza lunga ?

Link către comentariu

Da, merg tot timpul cu faza scurta aprina. Mi-am facut obisnuinta asta acum multi ani.

In conditiile astea m-au tinut aproape un an si cam 20.000 km.

Nu merg atat de mult noaptea ca sa mi se para chioara faza lunga si poate din cauza asta nici nu am cautat alternativa. Dar daca gasesti ceva spune-mi si mie.

Link către comentariu
mihai.onu94

Daca ai lumini de zi, de ce mai mergi cu faza scurta mereu? 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Din doua motive (subiective):

1. Nu imi place ca DRL-urile sunt pe interiorul farului (spre masca) pe cand faza scurta este spre exterior

2. Pe faza scurta am si stopurile spate aprinse

Deh, cu piticii astia nu e de gluma :)

Modificat de CristiM
Link către comentariu

Se poate coda masina ca pe DRL sa stea si stopurile aprinse, asa am eu pe Leon si nu vad dezavantaje... :) 

Link către comentariu

Pentru Leon MQB, implicit ar trebui sa mearga si la Golf, codarea este aici(click!)

@Muale Pentru Passat, din comentariile de aici(click!) aparent se poate cu VCP(TFL inseamna DRL in germana). Daca nu, trecerea masinii in modul pentru tarile nordice ar trebui sa rezolve problema, acolo parca era lege sa fie si stopurile aprinse pe DRL

LE: e posibil ca trecerea luminilor in modul Scandinavia sa tina faza scurta aprinsa mereu, la Passat, verifica :) 

Modificat de Rave
Link către comentariu
  • 2 months later...

Sa mai stergem un pic praful pe aici :) Intre timp ne apropiem de 73.000 km fara nimic major de semnalat.

Luna trecuta s-a ars si al dolina bec Osram Nightbreaker. Deci unul a tinut 11 luni si altul 13 luni. Relativ ok.

Clima a inceput sa bage cam greu in ultima vreme; cred ca este momentul sa inlocuim din nou filtrul de polen.

Altfel foarte multumit de cum trage motorul dupa resoftare, cu consumul aferent unui motor mic la care te dai :)

A, era sa uit. Intre timp m-a lasat bateria, asa fara nici un preaviz intr-o dimineata. Cam ciudat dupa nici 4 ani.

Am inlocuit-o tot cu un MOLL ca si cea originala, dar un pic mai mare (70Ah in loc de 59Ah).

Modificat de CristiM
Link către comentariu
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Update: 81.300 km (5.000 km cu inima noua) - 4 ani si 4 luni.

Revin si eu cu noutati si ceva peripetii. In primavara anului trecut masina incepuse sa manance ulei. Destul de mult, cam 0.7l/1.000 km. Ciudat, avand in vedere ca pana atunci nu consumase ulei aproape deloc in cei peste trei ani de cand o aveam. M-am dus la PBV si le-am spus asta, iar raspunsul lor a fost ca VW zice ca pana in 1l/1.000 km e normal! Tare ciudat normalul asta al lor; nici Skoda veche care are acum peste 300.000 km nu consuma atata ulei. Au zis ca daca vreau sa facem o investigare trebuie sa faca un schimb de ulei pe banii mei, sigileaza motorul si ma intorc dupa 1.000 km sa vada cat s-a consumat. Am acceptat varianta asta, m-am dus la Voinea si am pus softul original al masinii, am facut schimbul de ulei si evident ca dupa 1.000 km m-am intors la ei ca sa constate ca a cosumat dub 1l, deci din punctul de vedere al VW e normal.

Am pus softul TCM inapoi si am continuation asa vreo jumatate de an, si in fiecare luna imi luam cel putin cate un bidon de 1l ulei, in unele luni cate doua. Spre toamna, cand se apropia finalul garantiei de 4 ani am zis ca trebuie sa fac ceva. M-am dus din nou la ei si aceeasi poveste: pus softul original al masinii la loc, schimb ulei (tot pe banii mei), sigilare motor, vino inapoi dupa 1.000 km. Mai aveam doua saptamani pana masina iesea din garantie. Mi-am vazut de drumurile mele uzuale si cu vreo 4-5 zile inainte de expirarea garantiei (nu facusem inca cei 1.000 km) mi s-a ivit un drum Bucuresti-Constanta dus/intors in aceeasi zi. Am zis perfect, fac cei 1.000 km si revin in service in timp util (evident gaseam eu alta varianta sa termin mia de km in timp util chiar daca nu aparea drumul asta).

Eram pe autostrada, ma intorceam spre casa, incepuse deja sa se insereze. Martorul de ulei nu se aprinsese, deci motorul nu consumase inca 1l de ulei. Ma gandeam deja ca a doua zi ma voi duce iar in service, vor constata ca, consumul de ulei este in limita admisa de ulei si uite asa masina va iesi din garantie fara sa am o solutie la problema mea. Trecusem de Fundulea, cand deodata pomul de iarna la mine in bord! Eroare "STOP" cu pierdut presiunea la ulei. Am oprit in siguranta pe banda de urgenta cat de repele am putut. In drumul ei spre oprire motorul incepuse sa tremure, semn ca ceva destul de grav se intamplase. Am pus avariile si am chemat o platforma. Pana a ajuns platforma se facuse deja bezna. Pe la 11 noaptea am depus masina in curte la PBV. Asta se intampla Intr-o marti sau miercuri; sambata masina iesea din garantie!

A doua zi au dat motorul jos si l-au desfacut. I-au chemat si pe cei de la importador pentru expertiza. Cica una dintre biele s-a rupt in mers, a lovit in baia de lei si a spart-o, moment in care am pierdut tot uleiul pe autostrada si mi-a aparut eroarea in bord. Probabil insa ca "damage"-ul a fost mult mai mare. In urma constatarilor, Porsche Romania si-a dat acceptul pentru inlocuirea completa a motorului pe garantie! Nu imi venea sa cred! Ce se intampla oare daca se intampla lucrul asta cu o saptamana mai tarziu? Eram probabil bun de plata pentru un motor nou! Au lipsit doar 2-3 zile pana la dezastru ... In fine, a durat cam doua saptamani pana a venit motorul nou, apoi a trebuit sa merg la RAR pentru a inscrie modificarile in cartea masinii.

Am acum 5.000 km de la schimbarea motorului si nici un strop de ulei consumat. Totul merge ca inainte. Nu am mai revenit la softul TCM pentru ca nu am nici o dovada daca a contribuit cu ceva sau nu la problemele pe care le-am avut. Eu tind sa cred ca softul nu a avut nici o vina, insa acum suflu si in iaurt! Una peste alta sunt in continuare foarte multumit de masina si nu regret alegerea facuta nici dupa aceste experiente. Sper sa fi fost o problema izolata. Alte probleme nu am mai avut la masina de cand o am. Am acum o masina de 4 ani si ceva cu 81.000 km la bord si motor nou de 5.000 km. La finalul acestui an se termina leasingul si probabil in primavara urmatoare o voi vinde. Nu din cauza acestei probleme, ci pentru ca vreau o masina noua. 

Intre timp am mai schimbat un set de Osram-uri. A tinut ceva mai putin decat primul, insa oricum sunt multumit de ele.

Modificat de CristiM
Link către comentariu

Teoretic, desi ai motor nou, acesta cred ca nu mai e in garantie, conform legii.

E motor nou, sau refurbished?

Link către comentariu

Ei zic ca este motor nou si da, nu mi-au dat nici un fel de garantie la el.

Link către comentariu

Nasoala patanie, de curiozitste cam care a fost costul? 

Maxim de noroc ai avut sa se intample cu 3 zile inainte treaba asta.

Drumuri bune! 

Link către comentariu

Conform legii, masina este un ansamblu de produse si orice produs inlocuit beneficiaza de garantie ca si un produs nou. Pe scurt, desi tot autoturismul este iesit din garantie, la motor trebuie sa primesti 4 ani garantie - atat a avut initial cel cu care ti-a fost livrata masina.

Link către comentariu

Pai daca citim legea nu este asa.

Cred ca daca ii schimba toata masina era ceva de genul.

Oricum, poate nu e cazul.Sa-l duca multi km fara probleme.

Link către comentariu

Man, sunt foarte bucuros pentru tine. Te iubeste D-zeu ! :)

Bine ca a iesti asa si ai rezolvat. Te pun pe ganduri astfel de intamplari nefericite... 

Link către comentariu

Bine ca nu ai patit tu ceva, mi se pare ireal. Inacceptabil la o masina cu asa putini km. Imi pare si rau, si bine de patanie. Partea plina a paharului, te-ai ales cu un motor nou in garantie :) sper sa nu mai ai probleme. Eu daca as fi patit asta, vindeam masina dupa inlocuire, nu as mai fi avut incredere deloc in ea. 

Ai auzit vreun zgomot ciudat cand a lovit biela in baia de ulei?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!