Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Cum am scris mai sus, si la mine sta apa acolo. Am observat pana acuma la usa soferului, usa dreapta fata si usa stanga spate. La usa din dreapta fata (copilot :D ) i-mi picura inauntru pe la prag, cam la 20cm de stalpul fata. Picura doar daca nu deschid usa si apa a ramas acumulata acolo.

Problema pe care o vad, inafara de picuratul inauntru, ar fi apa acumulata pe timpul iernii. Daca apa aia ingheata (ca nu vb de doua picaturi) nu mai deschizi usa nici cu ranga :D

 

B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva problema cu capacul metalic de la rezervor astfel incat sa va fi trezit cu el vreodata deschis? Mie imi sare rar.. Cand vreau sa o fac la comanda nu vrea.. Nu stiu cum sa o dau cu cei de la garantie ca nu vrea sa sara mereu.. Sunt plin de nervi.. Ieri ma lovit unu in spate si nu vor cei de la casco sa imi schimbe bara din motivul ca nu este rupta.. Nu pot pastra si eu masina asta impecabila ca brusc apare un idiot sa ma loveasca.. Numai probleme am

Modificat de son1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau pt ce ai patit. Unde te-ai dus la casco?? Nu ti-au facut vreun dosar sau poze nu???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La Brady m-am dus pe șoseaua Oltenitei. Mi-au facut poze, am dat declaratie iar apoi au desfacut bara in fața mea si am constatat impreuna cu mecanicul ca am un senzor rupt si firul de la el, bara de plastic albastra a zis ca o face la cald (eu vroiam sa mi-o schimbe) si bara de ornament neagra care tine senzorii o schimba.. Dupa ce termin cu reparatia am de alergat la reprezentanta la skoda sa imi rezolve cu capacul de la benzina care sare cand si cand.. Toata tragedia cu el se datoreaza accidentului. Bine ca nu mi-a ajuns la armatura metalica..

Vreau sa va spun o smecherie care am aflat-o astazi de la asiguratorul personal.. Poate nu stiti multi.. Deci in cazul in care aveti o problema la masina si o duceți la garantie si nu o rezolva, veniti de 3 ori si trebuie sa va schimbe elementul respectiv.. Ei au o baza de date cu noi.. Si daca omul vine de 3 ori inseamna ca ei nu fac ceva bine si ii sanctioneaza pentru asta. Prima oara daca nu aveti noroc, insistati si a 2-a oara si daca nu incercati si a 3-a oara cu mai mare tupeu. Nu stiam faza asta nici eu. E bine sa o stiam pentru ca in România se profita de necunostinta de cauza..

Modificat de son1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te-ai dus la 'Brady' pe Oltenitei, care e de fapt Carsinv, inseamna ca ai casco la omniasig/asirom. Astia de la casco nu mai inlocuiesc bara fata sau spate, le repara pe toate, indiferent de cat de sparta/rupta e. M-am lovit si eu de treaba asta, dar sincer, desi nu ma asteptam, reparatia a iesit foarte bine. Asta acum vreo 3 ani. Nu stiu daca are legatura cu faptul ca masina era in leasing sau nu, a mea era atunci.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere, este foarte normal sa iti repare elementul avariat, daca exista si o solutie tehnica potrivita/profesionala. Nu inteleg de ce toata lumea vrea inlocuire daca se poate repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu zice nimeni ca nu e bine, ca doar e plastic, nu o sa rugineasca, doar ca o vezi destul de avariata si ai dubii la cum va iesi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plastic plastic, dar sa se priceapa lumea sa o repare. Acu 4 ani, Sharan de firma / leasing / casco. In drum spre Timisoara a cazut o ranga(bara de fier) de pe un camion si s-a oprit exact in bara din fata de la masina. Dus la casco, trimis la D&C Oradea, bara reparata revopsita. Arata brici.... peste 6 luni a inceput sa se exfolieze vopseaua de pe bara, arata rau de tot pe o masina de 9 luni (aproape noua). Inapoi la casco, au zis ca nu au cum sa o includa in nici o categorie de accident sau nefunctionare tehnica....noah bine... Vorbit cu baietii de la D&C, intrebat daca manopera nu e in garantie..raspuns: sudatul elememntului da, vopsitul nu (cica puteam eu turna diluant din greseala pe ea si arata exact la fel......). Il revopsesc ei cu 300RON.- am zis o laie mai vopsiti voi, cine garanteaza ca a doua oara o sa reusiti sa-l vopsiti bine.. M-am dus la un atelier de vopsitorie auto, pe care ii stiam de mult. au dat jos toata vopseaua de pe bara pana la plastic, am aflat ca grundul si vopseaua folosita nu erau bune pt plastic (aici nu ma pricep). Au revopsit tot elementul, cost 80 RON. Anul trecut, peste 3 ani de uzura si 440 000 km, bara arata la fel, cu mici ciobituri de la pietris...

 

Din pacate avem inca multe service-uri autorizate care habar nu au ce si cum, si cred ca de aici se trage frica multora de a repara ceva, oamenii dorm mai bine stiind ca piesa a fost inlocuita si nu "reparata" + se mai adauga si notiunea " las ca merge si asa" asezonat cu un pic de "zgomot tehnic normal" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Zgomot tehnologic normal", "asa face toate", " nu afecteaza functionarea masinii, nu e nimic grav" sunt expresii de baza, service sau reprezentanta. Si nu numai la noi. Cautand rezolvare la problema mea pe forumuri din Anglia, Franta, Italia si chiar Germania am intalnit oameni care primeau asemenea raspunsuri la service sau reprezentante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bara "sudata" se va sparge mult mai usor decat una noua daca este lovita in aceeasi zona. Daca nu se sparge cu siguranta chitul aplicat pe "sudura" sare. In concluzie, reparatia iese bine, dar rezistenta pe zona afectata nu mai este aceeasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te-ai dus la 'Brady' pe Oltenitei, care e de fapt Carsinv, inseamna ca ai casco la omniasig/asirom. Astia de la casco nu mai inlocuiesc bara fata sau spate, le repara pe toate, indiferent de cat de sparta/rupta e. M-am lovit si eu de treaba asta, dar sincer, desi nu ma asteptam, reparatia a iesit foarte bine. Asta acum vreo 3 ani. Nu stiu daca are legatura cu faptul ca masina era in leasing sau nu, a mea era atunci.

La omniasig am casco si masina este luata cu banii jos, nu leasing!

Mi-se pare neprofesional si aberant sa imi repari un plastic.. Schimbal dracului.. Data viitoare ma voi duce la Porshe Pipera de unde am achiziționat masina.. A vrut mama la idiotii astia.. Nu prea imi plac sincer.. Erau aroganti. Trebuia sa fac bara aia zob cu ciocanul si dalta ca sa imi pună naibii una noua.. Ma deranjeaza ideea asta cu revopsitul.. Imi e sa nu se cunoască dupa ceva timp si sa arate ca o masina de mana a 7-a..nu am încredere in astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a zis si bunosoft, conteaza cine face revopsirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca aia din pipera sunt si mai aroganti :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde sa duc masina data viitoare cand ma loveste alt individ? Eu ma enervez foarte repede cand primesc atatea refuzuri pe banii mei.. Oricum am de gand sa vorbesc cu individul care mi-o repara sa ma sune ca vreau sa vad eu cand imi face montajul. Nu am chef de surprize.. Tin la masina si voi încerca sa o păstrez cat pot de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@son1k, bara aceea care mi-au reparat-o mie e rupta rau, repet, rezultatul a fost foarte bun, nu s-a cojit/matuit. Oricate ciocane i-ai fi dat, tot nu o inlocuiau. O bara noua din ce stiu eu, nu vine vopsita, deci daca o vopseau prost pe cea reparata, acelasi lucru se intampla si cu cea noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de fiecare data am Fost la astia la avia in pantelimon si am fost foarte multumit. Si plus ca ma lasa sa stau langa masina de fiecare data indiferent cu ce problema am fost. Si oameni sunt super de treaba fata de nesimtitii de la porsche eu au aere de mari sefi. Scuze de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@son1k, bara aceea care mi-au reparat-o mie e rupta rau, repet, rezultatul a fost foarte bun, nu s-a cojit/matuit. Oricate ciocane i-ai fi dat, tot nu o inlocuiau. O bara noua din ce stiu eu, nu vine vopsita, deci daca o vopseau prost pe cea reparata, acelasi lucru se intampla si cu cea noua.

Daca e rupta si sunt sarite bucati din ea cum naiba ti-o face la loc? E greu sa puna una noua? Nu pricep.. Mai e o faza.. O bara rupta si lipita numai are rezistenta uneia normale. Daca eu iti sparg cana si ti-o lipesc cu super glue, data viitoare cand o trantesti nițel se duce dracului mult mai usor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu dupa ce criterii stabilesc, dar vina nu e a service-ului, e a asiguratorului. Service trimite poze si cineva decide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fac pe casco oricum.. Nu am treaba cu asiguratorul. Nu o fac pe asigurarea lu saracia aia.. Are la astra.. Iar ma apuca nervii cand ma gândesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asigurator ma refeream la casco, tot asigurator se numeste:). Sper ca faci prin regres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica nelamurire: a mai observat cineva acea distanta dintre bara si aripa fata?

10965883_10206243754632211_1042459754_n.10967940_10206243754472207_2108784101_n.

Este normal acea prelingere de apa si murdarie astfel sau da la imbinarea masinii mele ceva cu virgula?

 

Mi se pare un pic ciudat ca acolo sa se adune mizerii, mai ales la temperaturi joase nu cred ca e indicat...

 

Poate o fi normal, poate nu, insa am zis sa intreb, mersi anticipat de lamuriri si o duminica calduroasa tuturor xD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine arata la fel. Cumva intra noroiul in spatele aripii interioare. Probabil pt cei de afara sau cei care au proiectat masina nu e mare branza ca oricum scapa de masina dupa 4-5 ani, dar pt noi, mai lipiti de pamant, care dorim sa o mai folosim si dupa ce trece leasingul ar trebui sa ne doara un pic capul. La passat b5 era exact la fel, dupa 5-6 ani puteai scimba aripile fata ca le manca rugina pe dinauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparatoarea de plastic din interior s-ar putea sa fie de vina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!