Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Nici eu nu am probleme cu majoritatea "defectelor" mentionate pe aici, insa asta nu inseamna ca nu sunt indreptatiti oamenii sa aiba pretentii la o masina nu tocmai ieftina.

Cred ca valoarea de nou medie a masinilor prezentate pe aici, este de 20.000 - 22.000 EUR, in consecinta si asteptarile sunt pe masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca la mine e mult prea devreme sa ma pronunt, masina are doar 3500 km. Dar, trec acum peste o superstitie, si afirm si eu ca nu am vreo problema dintre cele afirmate aici, care sa ma deranjeze. Da, am avut pana acum doar SH, si sunt un utilizator rezonabil - nici din cei care nu le pasa de masina, nici din cei care vad tot timpul mici neajunsuri. Sunt insa dornic mereu de a utiliza la maximum de eficienta un produs achizitionat, fie ca e vorba de un telefon mobil sau o masina; iar in aceste conditii, sunt inca la faza la care masina asta ma surprinde placut de fiecare data. Exista si romani multumiti. Scuze daca am iesit pe aratura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Eu in 1 la 2500 RPM sunt pe la 40km/h (aprox), la O2 cu 2500 RPM ii in jur de 70 km/h.

 

 

70km/h in tr 1 si la 2500rpm... asta da inovatie de cutie :))

 

Mie mi se pare foarte ok cutia in 6 de pe dizelarele noi. Nu am niciun zgomot, intra perfect in toate vitezele, poate ceva mai greu cand este frig afara si doar la primele schimburi - lucru perfect normal avand in vedere vascozitatea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, dar lichidul din cora de 5 lei, costa 13 lei in bila...sau 25 lei la rompetrol.

 

da, ai dreptate aici

cumparat mai multe (3) bidoane de 5 litri de la penny market, vreo 6 lei bucata si lasate afara special sa vad daca ingheata unul e si acum sigilat si a trecut de gerurile alea de anul nou cand au fost -20 grade.  se simtea ca este mai vascos, dar lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este de 20.000 - 22.000 EUR

Conule, 13mii! Am luat cu totii o masina facuta sa fie mai ieftina! Pana la suma aia ai pus 2.0tdi, xenoane si "crom"! Masina e identica cu aia de 25k!

 bidoane de 5 litri 

aici tot masina e de vina, tot o problema a masinii este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pui "quote" pune tot, nu fractionat sau partial sa se inteleaga ce au vrut oamenii sa spuna, fiindca eu nu inteleg desi am scris postul citat de tine trunchiat

din postul meu trebuia sa se inteleaga ca lichidul de parbriz ieftin e la fel de bun ca cel scump.

. . .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... la diesel, se merge in treapta I cu 40/70 de km/ora?

Eu vorbeam de rapoartele cutiei ca si comparatie si am mentionat rotatiile pe minut. Am scris 2500 RPM in ambele cazuri ceea ce nu cred ca ar fi blasfemie la motorizarile noi. De multe ori am nevoie sa ies repede dintr-o intersectie, si da, accelerez pana in 2500 motorul. Nu mai traim in lumea de acu 45 de ani unde la 3000RPM se gripa motorul diesel de la ARO.

 

este de 20.000 - 22.000 EUR

Conule, 13mii! Am luat cu totii o masina facuta sa fie mai ieftina! Pana la suma aia ai pus 2.0tdi, xenoane si "crom"! Masina e identica cu aia de 25k!

A mea a fost 25.700.

Eu ma intreb cati dintre noi am trecut de la masini SH la poate prima masina noua... 

Daca intra mai stans in viteze nu e bine. Trebuie sa intre ca in unt.  Daca intra ca in unt, iara nu e bine, ca sta sa flencane. Pai atunci cred ca ar trebui sa cumparam tot masini SH, care s-au mai lasat.

 

- la mine a patra masina noua condusa mai mult de 1 luna: Octavia 2, Passat B6, Toyota Avensys 2 FL, si O3. Masnile SH: Dacie 1300 din 73, Opel Astra G din 2001, Fiat Punto din 95, Opel Vectra B 97, Passat B5 din 98.

- nu ma deranjeaza ca agata intre 1-2. Ma deranjeaza ca la vecinul meu i-au schimbat cutia pe banii lui la 2 ani si 2 luni pe O2 FL. Agata exact la fel ca a mea si dupa doua luni ce i-a trecut garantia a murit sincronul in cutie. Deja ma vad ghinionist ca el, desi am luat garantie extinsa pana in 4 ani sau 120 000 km.

Modificat de bunosft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bunsoft, ce ti s-a reprosat mai sus e faptul ca ai afirmat ca la 2500rpm tu poti ajunge la 40/70 km/h in cele doua masini mentionate. Asta ar insemna ca deja la linia rosie, tu sari lejer de 100 km/h in treapta I. Ceea ce ti se intampla daca ai vreun Lamborghini/Ferrari, nu Skoda Octavia. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bunsoft, ce ti s-a reprosat mai sus e faptul ca ai afirmat ca la 2500rpm tu poti ajunge la 40/70 km/h in cele doua masini mentionate. Asta ar insemna ca deja la linia rosie, tu sari lejer de 100 km/h in treapta I. Ceea ce ti se intampla daca ai vreun Lamborghini/Ferrari, nu Skoda Octavia. :)

subscriu... sau oricum, nu o motorizare Diesel, daca era benzinar mai vedeai asa turatii ...

 

@adig: si mie unele "reclamatii" mi se par oarecum aberante, insa cine stie cu ce voi veni si eu dupa ce ridic masina (inca 3 saptamani :mop: )

 

@bogdan_qwerty: eu am avut alte experiente cu lichidele. Eu de exemplu cumpar cel de la Lidl de -20° , taicamio ori ceva super ieftin / ori le dilueaza. Eu la Polo 9N3 nu am avut probleme in iarna asta, taicamio a avut si pe Golf4 si pe Polo 6N problema cu lichidul - desigur aceasta este experienta mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt aberante, oamenii sunt dornici sa isi explice anumite lucruri care le observa, mai ales daca ies din tiparul comun. Si chiar e bine ca se impartasesc pe forum.

Uite, de exemplu, eu va impartasesc faptul ca nu agata nimic la cutia de viteze; ba mai mult, pentru mine, ca posesor de prima masina noua, "click-ul" acela la schimbarea vitezelor de la a III-a la a IV-a face jumate din banii dati pe ea :)... asta ca raspuns la intrebarea unei cunostiinte care m-a privit de sus: "de ce nu ti-ai luat, ba, DSG?" 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bunsoft, ce ti s-a reprosat mai sus e faptul ca ai afirmat ca la 2500rpm tu poti ajunge la 40/70 km/h in cele doua masini mentionate. Asta ar insemna ca deja la linia rosie, tu sari lejer de 100 km/h in treapta I. Ceea ce ti se intampla daca ai vreun Lamborghini/Ferrari, nu Skoda Octavia. :)

Scuze, aveti dreptate, acuma am verificat, la 2800RPM in a 1-a am 30 km/h cu a mea. In viteza a 6-a la 2300RPM am 140Km/h pe autostrada.  Oricum O2-ul care nu il mai am la indemana are vitezele inferioare cu rapoarte mai mari, se simte clar ca masina nu se tureaza in asa hal sa ajunga la aceeasi viteza ca a mea, e mai sprintena in vitezele 1 si 2.

 

In fine, e cam offtopic treaba cu turatiile, eu voiam doar sa subliniez ca predecesorul a fost echipat cu o cutie reusita. Am dat caruta de bani pe masina asta deoarece ma bazasem pe experientele anterioare. Daca-mi luam logan cu 7000 EUR stateam in banca mea si ascultam...

 

Vazusem mai sus, cineva zicea ca are doar trei mii si ceva de km, eu am schimbat la 4700km pompa de combustibil, ca noroc, in garantie.

 

Poate credeti voi ca problemele astea le am in capul meu, dar am fost la service unde si baietii de acolo au confirmat "agatatul" si au zis ca nu asa ar trebui sa faca o cutie noua. Dar nu au ce sa-i faca deoarece si restul masinilor pe care le aveau pe stoc faceau la fel si pot ei intocmi orice raport service catre Skoda (VW) nu se va intampla nimic pana nu va aparea o rechemare (recall) a masinilor cu aceasta problema. Rechemarile in schimb apar doar in cazul problemelor ce au impact asupra sigurantei pasagerilor.

Exemple:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2507401/Volkswagen-recall-cars-worldwide-faulty-gearbox-light-fuses.html

http://www.thecarconnection.com/news/1093823_2009-2014-volkswagen-tiguan-recalled-to-fix-stalling-problem

 

Asa ca am doua optiuni: ori vor fi rechemate ori astept sa crape de tot sincronul si sa sper ca o face cat e in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

este de 20.000 - 22.000 EUR

Conule, 13mii! Am luat cu totii o masina facuta sa fie mai ieftina! Pana la suma aia ai pus 2.0tdi, xenoane si "crom"! Masina e identica cu aia de 25k!

 

 

Conule, daca este sa ne raportam la ideea ta, practic ne-am luat cu totii un logan bine echipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 M-am uitat mai devreme sub masina si am un scut de plastic peste rezervor care la prima vedere pare capsat pe sasiu.....am sa mai studiez....

Modificat de mariusd4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un moderator este? Sa stearga mizeriile de aici, inclusiv postul acesta.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc TudorM pentru precizare. Adevarul e ca nu sunt lamurit din ce am citit prin manualul de utilizare cam care ar fi consumul normal de ulei. La mine a fost aproximativ 1,7 l in 28.000 km in conditiile in care nu exagerez cu pedala. Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au completat acum o luna cu 300 de ml si am 24.000 km cu ea si nu i-am facut nici o revizie. Daca te ajuta pt comparatie eu am 1,6 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au completat acum o luna cu 300 de ml si am 24.000 km cu ea si nu i-am facut nici o revizie. Daca te ajuta pt comparatie eu am 1,6 tdi

Salutari,

Eu fac schimbul de ulei la 20.000km si intre schimburi mananca exact 1l de ulei. Verific intotdeauna nivelul inainte sa plec la un drum peste 200Km.

Modificat de bunosft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de ulei la motoarele astea variaza de la 0 pana la +infinit.

Vw / skoda... nu vor sa intervina asupra motorului daca consumul nu este >= de 500ml /1000km.

Este ciudat ce inseamna normal pentru ei. Sa zicem ca iti consuma aproape 300ml / 1000km. Din pct. lor de vedere, e normal ca masina sa consume 4,5 litri de ulei in 15k km. (O revizie normala).

Deci, practic, ai schimbat deja uleiul o data, pana ajungi sa faci revizia...

Astfel, 1,7l in 28k km pare un mizilic..

Oricum, merita sa mergeti la service si vedeti ce va spun cei de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce s-a spus pe forum am observat ca scade consumul odata cu cresterea cilindreei. Cel mai mult s-au plans cei cu 1.2 si din ce in ce mai putini spre 2.0. Mie mi-a consumat f putin pana la revizie.

 

PS: E drept ca majoritari sunt si cei cu 1.2. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit masina dupa o pauza de 2 saptamani generata de vremea de afara. motorul a inceput sa tremure, clipea martorul de la catalizator si in bord aparea un mesaj "Error - start/stop". Am oprit motorul, am repornit de mai multe ori. Simptomul prezentat a disparut cand s-a incalzit motorul.  Astept pareri.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie scanat sa vedem ce eroare ti-a stocat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ciudat ce inseamna normal pentru ei. Sa zicem ca iti consuma aproape 300ml / 1000km. Din pct. lor de vedere, e normal ca masina sa consume 4,5 litri de ulei in 15k km. (O revizie normala).

Deci, practic, ai schimbat deja uleiul o data, pana ajungi sa faci revizia...

Astfel, 1,7l in 28k km pare un mizilic..

Oricum, merita sa mergeti la service si vedeti ce va spun cei de acolo.

Total de acord cu Amyd. Nu stiu pe unde am citit ca Vw accepta si parca au scris si prin unele manuale ca un consum normal de ulei poate ajunge pana in 500ml la 2000 de km. Eu am ajuns cam la aceeasi calculatie ca si colegul nostru Amyd. Facand schimb de ulei la 20000 as ajunge la 5l de ulei, ca norocul al meu deocamdata papa doar 1l  / 20 000km.

In legatura cu "o revizie normala e la 15k". Eu folosesc ulei longlife si la reprezentanta mi-au zis ca se schimba intre 25000 si 30000. Cand am scos masina de la reprezentanta am avut in calculatorul de bord al masinii trecut prima revizie la 40000km..(poti verifica in meniul radioului - la mine Swing). Am ramas cu moaca pe jos cand am vazut, m-am gandit la cei care umbla cam 7-8000 de km pe an, dupa cinci ani se duc la schimb de ulei?? :).

Oricum eu am fost la 20000 prima oara, folosesc in continuare ulei long life si sper sa nu fie o alegere proasta. La masinile dinainte foloseam ulei normal (nu long life) si faceam schimb de ulei dupa fiecare 10000 km parcursi.

 

UPDATE: in manualul de utilizare, octavia 3, pagina 226 este trecut, citez: "Motorul consumă ceva ulei. În funcţie de modul de exploatare şi de condiţiile existente,

consumul de ulei poate atinge 0,5 l/1 000 km. În primii 5 000 kilometri, consumul poate fi mai mare."

 

Deci in primii 5000 de km poate papa chiar mai mult de 0,5l /1000 km. Asta da tractoras. :)

Modificat de bunosft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit la cei care umbla cam 7-8000 de km pe an, dupa cinci ani se duc la schimb de ulei?? :).

 

Te duci la 1-2 ani, in functie de intervalul de service. Poti sa ai si 50km facuti, te duci daca mai vrei garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a venit masina cu revizie la 30k sau 2 ani.. Dupa care am inteles ca voi avea ca interval 30k sau 1 an. Din cate stiu trebuie sa faci revizia in functie de ce atingi prima data, fie km fie anul. Chiar daca faci doar 4k de km intr-un an tot trebuie sa faci revizia daca vrei sa mai ai parte de garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a venit masina cu revizie la 30k sau 2 ani.. Dupa care am inteles ca voi avea ca interval 30k sau 1 an. Din cate stiu trebuie sa faci revizia in functie de ce atingi prima data, fie km fie anul. Chiar daca faci doar 4k de km intr-un an tot trebuie sa faci revizia daca vrei sa mai ai parte de garantie

Da asa este, ori km ori intervalul dat in timp. La mine era 40k sau 2 ani inregistrati in calculatorul masinii.

O intrebare un pic offtopic si scuze pt ea......Intreb de la toti de aici cu octavii noi, la voi cand expira ITP-ul? Al meu cumparat si inmatriculat in Cehia expira in Dec. 2017. Din cate am inteles de la dealer la masini noi ITP-ul e de patru ani in CZ, dupa ce trec cei 4 o sa intre la verificare din 2 in 2 ani. La noi in Ro cat tine primul ITP la masinile noi? Din pacate masina noua nu am avut inmatriculata in Ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!