Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

A aparut si la mine o "buba", pe care am semnalat-o si in rubrica "Masina mea".

 

Toata problema cred ca vine de la gerul asta care nu ne da pace deloc.

 

Ideea e ca masina sta in parcare de vreo 5 zile, de cand am dezghetat-o ultima oara.

In seara asta m-am gandit sa o pornesc si sa o incalzesc putin.

 

Dupa vreo 15 min de la pornire, stand pe loc, incerc s-o bag in viteza si... surpriza, nu intra in nici una!

Am tot incercat, am apasat de multe ori ambreiajul, insa nimic. Pur si simplu, imi era sa nu rup maneta de viteze.

 

Intr-un final, a inceput sa intre in cateva viteze, si-a mai dat drumul, insa foarte greu intra.

Nu inteleg care este problema si chiar ma streseaza. Vorba aceea, am avut multe masini, insa asa ceva niciodata.

 

Din pacate nu pot sa merg cu ea la reprezentanta pt ca n-are cauciucuri de iarna, insa ma voi duce de cum da caldura.

 

Ati mai avut astfel de probleme? Ingheata uleiul din cutia de viteze sau de la ce ar putea fi? :grrrrrr:

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu o duci acum pe ger, sa se manifeste defectul in curte la dealer...degeaba o mai duci cand se incalzeste.

Nu e un comportamemt normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am mai auzit asa ceva. Gandeste-te ce ar fi cu skodele din Rusia dacă s-ar întâmpla asta. Orice ari fi fugi și pune-o în curte la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nelamurire sau posibil chiar o problema..

Pornesc masina.. Merg cu ea 5-6km iar apa la motor ajunge undeva pe la 30-40 grade... Cand ma opresc la semafor constat ca acul se mai lasa in jos.. Mi-a zis cineva ca nu e normal sa faca asta.. Gen daca e la 90 grade si as sta 1h pe loc nu ar trebuii sa scada deloc.. La voi cum se manifesta ? Sunt curios daca este problema sau nu.. Eu unul nu prea le am cu mecanica.. Sunt paralel in cele mai multe cazuri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu știu cum sau dacă se manifestă, nu dau atenție bordului decât dacă sunt martori aprinși prin zonă. :D

Doar că din cele spuse de tine nu prea se înțeleg unele lucruri:

 - "căderea" acului este semnificativă (peste 25% din cursă) sau doar o miscare greu perceptibilă?

 - se mainifestă indiferent dacă afară sunt 40C sau -20C?

 - ai S&S activat?

Partea cu temperatura la 90C și stat 1h pe loc fără ca acul indicator să scadă este discutabilă. Pentru că dacă oprești motorul este aproape imposibil să se întâmple asta iar dacă il menții pornit și ai defectă termocupla ventilatorului vei avea surpriza să crească semnificativ. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La temperaturi mai mici de -8 grade cu clima pornita si stat in relanti o sa scada temperatura apei depinde doar de viteze aerotermei cat de repede scade. Nu este nimic defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine scade temperatura apei, cand e foarte rece afara si motorul e la relanti sau cobor o panta lunga in frana de motor(gen Dealul Feleac pt cei care cunosc). Probabil motorul nu arde suficienta benzina cat sa mentina temperatura in habitaclu, plus alte pierderi( la relanti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat astazi 2 lucruri: nu mai merge geamul de pe partea soferului cu impuls la deschidere/inchidere si nu se mai incuie usa stanga spate. Usa dupa lungi chinuri am rezolvat-o. Are un locas acoperit de un cauciuc, pe care l-am indepartat si rasucit siguranta cu cheia masini. Dupa aceea a mers. Acel locas nu este acelasi cu cel pt. blocarea usilor impotriva deschiderii din interior, ci este deasupra broastei pe latura usii. In schimb, impulsul nu si-a revenit la geamul stg fata, la restul geamurilor fiind in regula. Nu stiu daca cele doua lucruri au legatura intre ele, insa eu am pus problema usii spate pe seama inghetului. Cat timp nu functiona incuierea usii stg spate, la fiecare plecare de pe loc se auzea cum incerca sa incuie usile si apoi se auzea clanck cum nu reusea sa inchida usa respectiva. Restul usilor se inchideau. Nu aveam nici un mesaj in meniul masinii.

Daca nu mai face figuri usa, problema cu geamul o voi reclama la revizie in vara cand implineste 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine scade temperatura apei, cand e foarte rece afara si motorul e la relanti sau cobor o panta lunga in frana de motor(gen Dealul Feleac pt cei care cunosc). Probabil motorul nu arde suficienta benzina cat sa mentina temperatura in habitaclu, plus alte pierderi( la relanti).

Ieri am mers din Vitan pana la Outlet Militari (17km)... Pana la unirii aproape nu sa sculat acul deloc.. Prin dr taberei ajuns sa imi iau gagica.. Aveam estimativ 70-80 grade si cat am stat sa o astept cu motorul pornit, a scazut pana la 50-60.. Prin militari cand am prins liber si am putut accelera constant fata opriri.. Am ajuns cu temperatura la 90... La plecare dupa o ora de stat, sa incalzit mai repede datorita faptului ca am mers cu viteza pe autostrada..

Modificat de son1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am observat și eu câteva zgomote ciudate când am fost sa pornesc mașină după 2 zile în frigul asta de afara. Nu am plecat cu mașina de pe loc. Când apăsam ambreiajul 1/4 se auzea ca un clancanit foarte încet iar când acceleram pana la 2000 pe liber și dădea drumul cane ajungea aproape de relanti se auzea tot asa un clancanit dar de data asta mai puternic. Mașină nu tremura la ralanti sau la plecare de pe loc. Ce sa fie, având în vedere ca mașină are 50k km? Sa fie doar de la frigul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui pare să fie un bec "îmbătrânit". Caz în care va fi înlocuit (cel mai bine ar fi să fie înlocuite ambele). Garanția nu văd unde ar putea interveni în schema asta. ;)

 

Am fost azi la reprezentata Skoda pentru constatarea problemelor avute la farul xenon (ilumina un galben palid, iar de saptamana trecuta nu mai are deloc lumina)

Mi-au zis ca becul xenon se va schimba pe garantie, si ma suna ei in vreo 2-3 zile lucratoare cand ajunge piesa.

Totodata, le-am zis si de schimbatorul de viteze, pentru ca mi se parea un pic cam uzat (nu foarte exagerat) si au fost de acord sa il schimbe si pe ala pe garantie.

 

Faza tare e urmatoarea - la reprezentanta, mi-au cerut sa aduc masina impreuna cu caietul in care se trec toate interventiile (Planul de Service) si Certificatul de Garantie al masinii, altfel nu ar prea ar vrea sa o faca... iar eu nu am primit asa ceva.

Mentionez ca masina am cumparat-o de la Porsche Leasing (fiind practic o preluare de leasing cu inchidere anticipata de la un utilizator de pe forum). Fostul utilizator mi-a pus la dispozitie toate hartiile primite, dar nu era niciun certificat de garantie.

Fostul utilizator mi-a spus ca masina are garantie 4 ani, pana in 2017, dar in afara de o lista printata cu dotarile masinii, printre care regasesc si codul pentru garantie extinsa CW2, nu am niciun document de la Porsche precum ca masina mai e in garantie.

In contractul de leasing nu este specificata durata garantiei, in contractul de novatie nici atat, prin facturi nimic... 

 

Voi, cei care ati apelat la garantie... v-a fost cerut aceste certificat? 

 

Multumesc.

Modificat de andreialex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie la Avia nu mi-a fost ceruta nici o hartie. Am avut o actiune de schimbare pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu există niciun caiet cu intervenții (păcat că la câte am schimbat pe garanție ar fi fost frumos să am un total :D), planul de service este electronic.

Certificatul de garanție nu mi-a fost cerut, se specifică în fișa mașinii (parcă) când expiră garanția. Tot leasing PLR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost sunat de service azi si au renuntat la ideea de a mai cere certificatul de garantie...

Becul xenon defect si maciulia de la schimbatorul de viteze au fost schimbate gratuit.

Eu sunt fericit ca am rezolvat problema si rapid si fara prea multe batai de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.. am si eu o mica dilema.. acuma 4 zile am devenit fericitul posesor al unei skoda octavia 3 2.0 diesel 184cp 4x4 dsg. Totul frumos, primele zile de mers in oras consum mediu 12.. ceea ce am inteles ca e normal la inceput. Problema este ca astazi am scoso la primul drum afara.. ce sa zic masina e de vis dar... computerul de bord dupa 180km imi arata consum de 6.1 mediu si 650km autonomie.. dar acul de rezervor (plinul facut) arata ca s-a consumat cam 35% din rezervor... ceea ce denota ca fac cam maxim 500km cu un plin inafara.. consum mare dupa mine... deci intrebarea mea este.. sunt eu paranoic sau computerul de bord nu se pupa cu consumul acului... este oare ca are doar 300km ? Sa sun la skoda ? Ce ziceti ? Mentionez ca nu am.mers mult de 130km la ora

Modificat de aobretin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 2 litri ,184 CP ,4X4 ,cutie DSG si masina in rodaj cat ai vrea sa consume ? Eu am motor 2 litri 150 CP cutie manuala si pana la 5000 de km masina mea a consumat cam 5-5,5 % exterior . Autonomia este maximum 900 de km suficient pentru drumurile extraurbane , desigur ca un rezervor de 60 de litri era mai bine venit .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, aobretin said:

Salutare.. am si eu o mica dilema.. acuma 4 zile am devenit fericitul posesor al unei skoda octavia 3 2.0 diesel 184cp 4x4 dsg. Totul frumos, primele zile de mers in oras consum mediu 12.. ceea ce am inteles ca e normal la inceput. Problema este ca astazi am scoso la primul drum afara.. ce sa zic masina e de vis dar... computerul de bord dupa 180km imi arata consum de 6.1 mediu si 650km autonomie.. dar acul de rezervor (plinul facut) arata ca s-a consumat cam 35% din rezervor... ceea ce denota ca fac cam maxim 500km cu un plin inafara.. consum mare dupa mine... deci intrebarea mea este.. sunt eu paranoic sau computerul de bord nu se pupa cu consumul acului... este oare ca are doar 300km ? Sa sun la skoda ? Ce ziceti ? Mentionez ca nu am.mers mult de 130km la ora

Computerul de bord iti spune ca mai mergi cu motorina din rezervor inca 650 km.

Nu mi se pare asa de rau 650 km cu 3/4 de rezervor, deci cum zice si Teodoreanu cam 900 km cu un plin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da dar.. cu 33% din rezervor am facut 180km doar.. mergand cu maxim 120km la drum lung.. deci nu se pupa cu consumul de 6.1 afisat.. logic in ritmul asta mai fac maxim 250-300 km.. nu cat zice el.. asta e dilema mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu m-as panica in locul tau. Masina are doar 300 km parcursi.

Asteapta sa faci macar 1000-2000 km si apoi poti incerca sa tragi o concluzie daca este sau nu o problema. Verifici consumul la pompa cu cel afisat de ceasuri si vezi unde/daca e o problema.

 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac asa... sa vedem urmatoarele drumuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! Tocmai ce am ajuns acasă si înainte sa opresc motorul am văzut cu s-a ars becul de pe partea dreapta. Am văzut ca cineva a mai schimbat becuri xenon pe garantie dar eu am avut farurile înlocuite si nu cred ca se mai aplica si la mine. Întrebarea mea este : Se schimba greu becurile xenon? Stiti cumva ce fel de becuri trebuie? Aveti ceva recomandări? Ce marca sa fie becurile? trebuie schimbate amândouă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ude stii ca e becul, mai repede asa dintr-o data se duce droserul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum pot afla daca este droserul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut becul schimbat pe garantie la reprezentanta. problema e ca azi iar a aparut in bord eroare ca becul e ars. m-am dat jos din masina si am vazut ca nu e aprins. am oprit si repornit motorul iar becul s-a aprins ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, iar eroarea nu mai era afisata. 

Aveti vreo idee de ce se intampla asta? Becul clar nu e ars, altfel nu s-ar mai fi aprins la repornire.

PS: e vorba de acelasi bec schimbat in service de aproximativ 2 saptamani

Modificat de andreialex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai una dintre cele 2 erori : B121815 sau B121715 si becul xenon nu este ars atunci se aplica TPI2036229/9. Schimba niste piese de pe ambele faruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!