Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Nasol eveniment. Au facut si astia un sistem aiurea cu pozitia asta de service si cu ridicarea lor de pe parbriz in alta pozitie decat cea de repaos. Foarte peste mana e sistemul asta si mai provoaca si belele. Am lasat-o si eu fara stergatoare dar am culcat bratele pe parbriz si le-am pus in capat ceva moale pentru cazul in care vor sa se bage la "culcare" sa nu zgarie geamul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam toate dupa 2005 au acest sistem.... in rest, spre exemplu - la Touareg 7P, nu ies din pozitia de service, chiar daca o pornesti, pana nu actionezi maneta - asta daca maneta e pe OFF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea face vreo codare pt a fi ca la Touareg? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am incercat.... vedeti pe Wiper sau centrala electrica, daca exista ceva de acest gen.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ca sa le aduc in poziție service apăs maneta in jos, astfel sunt sigur ca la fina maneta va fi pe poziția off.

Nici o data nu mi s-au tras la culcare ștergătoarele după ce am pornit motorul.

S-au retras doar după ce am acționat maneta ștergătoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar nu am de pozitia service insa eu am vrut sa le tin sus  si peste am pus un parasolar peste care a nins,

 

 

azi am dat parasolarul jos, si pt ca imi era frica ca atunci cand bag cheia in contact o sa se duca "la culcare" stergatoarele si sa se uzeze fara rost pt ca mai era ceva gheata pe parbriz in partea de jos ( unde nu a acoperit parasolarul), am curatat gheata din partea de jos si apoi am ponit masina, surpriza,stergatoarele nu s-au culcat, ceea ce mi se pare super, pt ca astfel de situatii cum ai patit tu se pot evita, asa ca am dat un impuls cu lichid de parbriz si abia apoi s-au culcat.

 

a mea este my 2016,  iar pozitia lor, desi nu sunt sigur cred ca era  1 adica dupa intermintent(auto) urmatoarea treapta,in momentul cand am luat cheia din contact si le-am lasat pe mijlocul parbrizului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea face vreo codare pt a fi ca la Touareg? :)

Setarea deja e din fabrica asa, la mine, odata ce sunt in pozitia de service, la pornirea motorului acestea nu pleaca de acolo pana nu actionezi maneta in jos.

habar nu am de pozitia service insa eu am vrut sa le tin sus  si peste am pus un parasolar peste care a nins,

 

 

In pozitia de service le duci astfel:

pui contactul , iei contactul si dai de maneta in jos.,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si informare: daca observati o astfel de exfoliere la butucul schimbatorului, puteti apela la garantie, se schimba ;)

6Zv7ZlG.jpgXII2VJv.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! Eu la 62.000 de km am o exfoliere ceva mai pronuntata si tinand cont ca am avut grija ca orice este din piele pe masina sa fie hidratat nu mi s-a parut normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pentru ca nu este piele ceea ce ne vand ei ca fiind piele? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este piele... ecologică. :D Oricum, îți poți da seama cam ce petarde ne dau judecând prețul diverselor opțiuni. ;)

Cât despre "puteti apela la garantie, se schimba": ToniM, îmi pare rău să-ți mai tai din elan... nu se schimbă dacă poate fi încadrat la uzură normală. Am și eu ceva "urme" acolo și 27.000 km a fost considerat, de către PBN, un rulaj decent pentru a produce o ușoară exfoliere în jurul ramei cromate. Prin urmare se poate schimba oricând. Da' costă! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm culcarea din pozitie de serivice la re-actionarea manetei in jos (adica cum e la Touareg). Asa cum a zis si AlBundy

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin "se schimba" nu ma refer la ultimii 4 ani de garantie, ultima zi...

 

Sesizarea a fost facuta undeva pe la 25k km, acuma la revizia de 30k sa comandat pentru schimb.

 

Imi cer scuze ca nu scriu ultimul detaliu si induc lumea in eroare, alte postari in acest topic sunt mult mai concludente si pline de informatie.

 

Da, poate ma atac daca vreau sa ajut, poate nu, cine o sti, cine o mai numara...

 

Macar unei persoane informatia i-a fost utila, deci meh

 

Zi faina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm culcarea din pozitie de serivice la re-actionarea manetei in jos (adica cum e la Touareg). Asa cum a zis si AlBundy

 

am reverificat dimineata.....tot asa - deci, atentie la ... neatentie... :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, este o informare de la Skoda pentru aceste probleme. Nu spune nimic de uzura sau de nr de km sau ani. Spune decat ca va fi schimbat daca prezinta aceste urme ... Ce fac cei din unitatile de service se numeste abuz. Asa mi-au spus si mie pana le-am pus informarea in brate.

Este piele... ecologică. :D Oricum, îți poți da seama cam ce petarde ne dau judecând prețul diverselor opțiuni. ;)

Cât despre "puteti apela la garantie, se schimba": ToniM, îmi pare rău să-ți mai tai din elan... nu se schimbă dacă poate fi încadrat la uzură normală. Am și eu ceva "urme" acolo și 27.000 km a fost considerat, de către PBN, un rulaj decent pentru a produce o ușoară exfoliere în jurul ramei cromate. Prin urmare se poate schimba oricând. Da' costă! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat pe garantie maciulia de la schimbator era la fel de uzata pielea ( in acelas loc ca la Toni M ), masina avea 27000 de km . La Porsche Timisoara au strambat din nas sa facem poze sa trimitem la fabrica etc am mers la Procar si au schimbat fara poze fara nici un comentariu . Firma Porsche se pare ca are aceias atitudine de cacao in toata tara .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ștergătoare: se mai "culca" și dacă pleci cu mașina de pe loc.

Nu știu dacă e legat de timp, rulaj, viteza sau turație.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, sunt posesorul unei Octavia 3, fabricata in Mai 2013, motor 1.8 180CP.

Am observat ieri seara faptul ca farul de pe partea pasagerului lumineaza un galben slab, spre diferenta de celalalt far care este de un alb stralucitor. Masina are xenon din fabrica si nu s-a intervenit delic la instalatia de iluminare.

Problema persista, indiferent daca aprind sau nu pozitiile.

Ceva idei, inainte se apelez la reprezentanta?

Am 4 ani garantie.. Asa defect se califica pt garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui pare să fie un bec "îmbătrânit". Caz în care va fi înlocuit (cel mai bine ar fi să fie înlocuite ambele). Garanția nu văd unde ar putea interveni în schema asta. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat peste hartii, este o informare pentru partea cromata si cu treptele de viteze -- 2014993/6, Gearshift lever replacement -- . Asta au refuzat la mine initial sa schimbe( partea cu treptele de viteze) si probabil au facut ceva si la piele de au schimbat tot ansamblul. Ramasesem cu impresia ca tot ansamblul se schimba.

Scuze de dezinformare.

 

Salut, este o informare de la Skoda pentru aceste probleme. Nu spune nimic de uzura sau de nr de km sau ani. Spune decat ca va fi schimbat daca prezinta aceste urme ... Ce fac cei din unitatile de service se numeste abuz. Asa mi-au spus si mie pana le-am pus informarea in brate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Ca tot a venit iarna cu adevarat si la noi, vin si eu cu o intrebare de sezon.

 

Inainte de a dezgheta masina, m-am lovit de prostia pe care am comis-o cand n-am debifat plierea oglinzilor din cheie, in momentul inchiderii masinii. Astfel, oglinzile erau pliate, insa pe suportul lor era o bucata de gheata considerabila. Am incercat cu diverse spray-uri de dezghetare, insa nimic.

Pana la urma am apelat la vechiul truc cu apa calda, care a mers de minune.

 

Intrebarea mea ar fi daca nu cumva sistemul de pliere al oglinzilor are vreo siguranta, in cazul cand exista gheata pe suport. Ceva in sensul ca daca e gheata, se blocheaza automat, nu revine in pozitia normala. Astfel, s-ar evita defectarea motorasului electric de actionare.

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezactiveaza plierea/deplierea pe perioada de iarna. E mai sigur. Eu asa am pus. O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logic a mea era mai putin roasa cand am schimbat-o !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa cred cum arata. Zici ca este cea mai fforjata și rable masina. Cum pot sa faca o maneta de calitatea asta? Acum îmi amintesc ca am gasit un RS second și un motiv pentru care am bănuit proprietarul ca ma minte cuu km reali a fost schimbătorul. Nu arata asa, dar suficient cât sa fie un motiv suplimentar de renunțare la achizitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!