Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Eu am 5000 km acum și nu am completat încă ulei. Apropo de Porsche TM și de ce este normal la o Skodaa și ce nu este normal - aviz VJ Lau. Din ce spun eu aici poți trage și tu o concluzie. Eu am fost ieri la PTM saa rezolve un scârțâit la motor. Inițial am bănuit cureaua de alternator sau o rola. Au detensiona cureaua, au ascultat cu stetoscopul motorul și după 3 ore concluzia a fost ca este un zgomot de injectoare care este constructiv iar mașina este în parametrii normali de funcționare. Deci la Skoda unele aspecte mai mult sau mai puțin importanta sunt neglijabile. După ce am făcut puțin gura a rămas ca solicita o poziție oficiala de la fabrica și mi-o transmit. În funcție de răspuns o sa ma adresez și la Procar sa vad a 2-a părere. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 diesel, merge spre 26.000km, inca fiind si sub 1 an de la achizitie inca nu am facut schimbul de ulei, insa pe la aprox 20-22.000km am "completat" cu 1 litru....

 

Pe langa exploatarea motorului, fie el oras si/sau extraurban, conteaza si rodajul ... turatiitle care se schimba viteza ... rularea la temperaturi mari a uleiului .... personal, am observat in computer, desi acul din bord sta neclintit la 90°C , uleiul ajunge frumos peste 95°, pe autostrada prins si la temperaturi de peste 105°, ori in astfel de cazuri.... eu tind sa cred ca vorbim de un consum normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ToniM,

 

sunt de acord cu tine. Eu schimb la turatii putin mai mari (2000-2500 cand motorul este cald), iar temperatura uleiului am vazut si eu ca in regim de autostrada urca chiar si la 107 grade. Crede-ma ca nu ma deranjeaza sa completez cu 1 litru de ulei intre 2 schimburi. Insa nu stiu cat este de normal. Colegul Teodoreanu spunea ca in 29.000km el nu a completat nimic si are acelasi motor ca si mine. Daca stiu ca motorul nu are de suferit prin faptul ca consuma ulei il las asa...eu totusi cred ca si calitatea uleiului lasa de dorit. La urmatorul schimb nu o sa mai folosesc Castrol.

 

O zi placuta tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel, indicatorul ala de temperatura se refera la apa, nu la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 iar temperatura uleiului am vazut si eu ca in regim de autostrada urca chiar si la 107 grade.

 

 

Daca nu ma insel, indicatorul ala de temperatura se refera la apa, nu la ulei.

 

Amestecati lucrurile. Omul a spus 107 grade. Apa nu ajunge la temperatura aia, nu ti-ai dori treaba asta. Temp uleiului ajunge lejer la 105, fara  a fi vreo temere.

@vj_lau - se referea la temperatura uleiului, care o poti citi in pe maxidot sau pe display multimedia

@flavyus - se refera la temperatura apei - care este un "ceas" in bord 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urca lejer si pana la 118 gr. C ...in regim de autostrada vara...Am mers asa peste 1000 km in Croatia si motorul nu a avut nimic, nu va alarmati ca uleiul nu este apa...are prag de destabilizare chimica mult peste 200gr. C. Numai la motoarele tunate rau de tot unde uleiul are tendinta sa treaca peste 150gr.C se pun racitoare de ulei motor specifice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel, indicatorul ala de temperatura se refera la apa, nu la ulei.

Dar pe Maxi-Dot scrie Oil temperature...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea mea, credeam ca va referiti la ceasul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o problema mai veche si anume pierderea de antigel. Astazi am verificat antigelul si era cu mult sub minim. Deci pe undeva se pierde. In vara am avut un mic incident si am lovit masina pepartea stanga infata. Nu a fost grav decat farul , bara si aripa. Va zic asta pentru ca pe partea stanga sub vas este umed locul tespectiv pana aproapede radiator. Intrebarea mea este urmatoarea: daca in momentul impactului s-a fisurat vreun furtun sau s-a gaurit vreo teava de pe acolo si ei nu au constat atunci mai pot sa ii trag la raspundere sau sunt bun de plata? Va multumesc de raspunsuri si va doresc sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a intamplat si mie la Octavia 2fl, tot dupa un accident usor similar cu al tau iar la cateva luni pierdeam antigelul in maxim o saptamana. A fost foarte greu de dovedit ca fisura furtunului a survenit dupa accident si ca ei nu au vazut la re-constatare asa ca nici nu m-am complicat cu redeschiderea de dosar, am platit 200 de lei si s-a rezolvat si n-am mai pierdut antigel ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele auto 1.2 TSI fabricantul a revenit cu actiunea 15F2- schimbare variator la axa cu came.

Cine are aceasta motorizare poate verifica la dealer si sa posteze dupa informatii.

Cine are actiunea facuta poate expune pareri.

Am schimbat si eu variatorul cf. actiunii. Schimbul l-am facut la Avia Pantelimon. A durat vreo 2 ore.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-ai schimbat fiindca aparusera probleme sau din precautie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu avea nici un simptom. Am verificat ce actiuni sunt pt. masina mea si fiind aceasta am zis sa o fac acum. Teoretic la prima intrare in service, oricum mi-o schimbau chiar daca nu stiam despre actiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Din  ce an este masina? (La G7 se pare ca au aparut probleme numai la cele din 2014.)

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este fabricatie iulie 2014. Am intrebat si de consumul de ulei: 1,5 litri in 18 000 km zic ei ca este normal. In ritmul acesta, nici nu mai schimb uleiul pt. ca in 30 000 km nu mai ramane nimic din uleiul cu care a venit masina. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Benzaru,

 

desi eu am un diesel din cate ne spui tu, se pare ca si motoarele pe benzina "consuma" ceva ulei :)

Am fost in vizita cateva zile la niste prieteni in Brasov si am zis sa trec cu masina la cei de la Skoda de acolo (la Delcar). Au facut un check la masina si mi-au spus ca nu are nimic. De asemenea mi-au confirmat ca consumul de ulei nu ar proveni de la motor ci de la turbina. Ei au spus ca este perfect normal. Din cate stiu eu uleiul este folosit la turbina pentru lubrifiere cat si pentru a "raci" oarecum componentele turbinei care ajung la temperaturi foarte mari.... Insa daca toate lumea spune ca este normal probabil trebuie sa o luam ca atare :)

 

Un an nou fericit tututor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si La multi Ani :)

Am avut in trecut o octvia 2 cu motor 1.9 tdi BJB si ajunsesem sa completez chiar si 500 ml la 4000 km. Stiam ca la tdi-urile CR nu ar mai fi consum de ulei. Daca este considerat normal asta e. O sa ma asigur ca am ulei de completat si eventual voi merge pe interval fix de schimb ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Eu am Octavia cu motorul 1.2, produsa in Februarie 2015. Am aproximativ 12500 km facuti cu ea pana acum, aproape toti in regim de autostrada. Pana in prezent nu a consumat ulei deloc, nivelul este la maxim.

In schimb, a trebuit completat ceva lichid de racire, dar nu foarte mult.

Drumuri bune, si La multi ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Revin cu rezolvarea la pierderea antigelului. Mi s-a schimbat pompa de apa :(.

La multi ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveai urme pe undeva ca sa iti dai seama ca pierdea pompa? Sunt curios daca iti poti da seama singur de treaba asta prin ceva vizibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-au dat seama dupa ce au desfacut si au vazut-o. Mi-au aratat pe unde se acurge antigelul. In rest nu ai cum sa iti dai seama daca e pompa decat daca pierde foarte mult si se vede apa in scut altfel au zis ca nu prea ai cum sa-ti dai seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Azi-dimineață am pornit masina sa plec la munca, imediat dupa ce a pornit mi-a venit un mesaj cum ca o eroare a dezactivat sistemul start/stop... In prima faza am zis ca a stat masina prea mult nepornita (din data de 31.12.15 ora 11 pana pe data de 4.01.16 ora 6:40) si are sa fie o eroarea din cauza tensiunii scăzute din baterie. Pana acum cand bateria era sub un anumit procent îmi scria ca se foloseste curent si de aceea nu se activează start/stop. Nu ma deranjează ca nu se mai activează ( oricum il dezactivez de cele mai multe ori). C am mai observat ca nu merge chiar ok este sistemul keyless... Daca masina sta mai mult de câteva ore v-a trebui sa o deschid prima data din cheie dupa care se "dezgheață" si keyless'ul. A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am observat ca atunci cand e frig afara, in primele minute, parca intra o idee mai greu in viteza. Voua la fel vi se intampla?

 

De exemplu azi cand am deszapezit masina, dupa ce s-a incalzit, am incercat s-o bag in orice viteza, insa parca era blocata, nu intra in nici una.

 

Odata ce am reusit s-o bag intr-o viteza, a mers super usor si in celelalte.

 

Ati avut astfel de simptome?

 

Merci,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

astfel de probleme am si eu. Insa la mine problema nu apare cand este foarte frig afara. La temperaturi mai mici de 2-5 grade intra perfect in toate vitezele. Insa la temperaturi cuprinse intre 5-12 grade imi intra in treapta 1 greu. Adica trebuie sa o o fortez putin. Pe urma dupa cateva minute problema dispare. Eu am ajuns la concluzia ca e din cauza viscozitatii uleiului de la cutie. Am fost si la Skoda, insa ei au zis ca e perfect normal. Nu stiu ce sa iti zic.... in caz de noutati sa ma ti si pe mine la curent!

 

 

Numai bine,

Laurentiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!