Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Asta m-am prins, era evident de altfel. Eu intrebasem altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele auto 1.2 TSI fabricantul a revenit cu actiunea 15F2- schimbare variator la axa cu came.

Cine are aceasta motorizare poate verifica la dealer si sa posteze dupa informatii.

Cine are actiunea facuta poate expune pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat.. Le-am spus la colegii de forum acum 4-5 luni dar am fost luat la misto..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne poti da mai multe date despre actiune aasta 15F2? I


Salut!

Am o Octavia 3 1.2 TSI cod CJZA si se pare ca masina mea e inclusa in aceasta actiune service, dar, bineinteles, nu m-a anuntat nimeni, in afara de un mecanic de la skoda cu care ma inteleg bine si cu care mai vorbesc din cand in cand.

Ne poti da mai multe detalii despre actiunea aceasta 15F2? Unde ai facut-o, cat dureaza, in ce consta mai exact? Eventual si alte informatii utile, daca ai? Am auzit si eu intamplator de asta acum cateva zile, m-am interesat pe forum si abia acum am gasit si despre skoda. Am gasit un coleg de pe forum, cu seat care a avut chiar probleme cu masina. La seat actiunea are alt cod, dar se refera la acelasi lucru.

http://vwforum.ro/topic/120944-motorul-12-tsi-probleme-si-rezolvari/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu banda led arsa. Sa schimbat farul cu totul. Dar foarte atenti baietii la pbn,Le-am spus ca dupa schimbarea farului sa-mi regleze si luminile,dar bineanteles ca nu au facut-o. 

schimbarea farului a durat 6 ore si cand am luat masina l-am intrebat pe consilier daca a reglat si luminile si a spus un DA hotarat

Dar seara ce sa vezi si sa nu crezi,farul dr,cel schimbat batea muuuuult mai jos decat cel de fabrica la care nu sa umblat

Ca sa nu-mi mai fac 1000 de nervi am fost la un atelier auto oarecare,care fac si ITP si i-am rugat sa-mi faca si mie testul de lumini si reglajele necesare.

A durat fix 10 min. Reglat doar far dr. Foarte simplu si eficient. Cu toata tehnologia (calculator de far,afs,etc...) farul se regleaza foarte simplu doar cu o surubelnita stea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i proba pe auto si vezi cum face la viraje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu merg doar pe auto. Farurile functioneaza normal din toate punctele de vedere,doar ca farul schimbat lumina mai jos decat farul reglat din fabrica

Acum le-am reglat si lumineaza normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariantutu....daca nu primesti PM, te rog da ceva detalii cu amplasarea suruburilor de reglaj, eu nu le-am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat.. Le-am spus la colegii de forum acum 4-5 luni dar am fost luat la misto..

Am vorbit la Avia si se aplica si la masina mea actiunea aceasta. La ce service ai facut inlocuirea? Ai stat langa masina? Ce se demonteaza pt aceasta inlocuire?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic si totusi simplu de facut cei care au indemanare,pot regla farurile.Am gasit pe net si scheme simple cum se pot regla,distante .

Modificat de paulteodor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 15F2 : dat cureaua de distributie jos, demontat capacul de la pompa de apa, blocat axele cu came, dat variator jos, montat variator nou, remontat piese. Pentru unele masini este nevoie si sa se schimbe un alt senzor ce citeste pozitia axei cu came de la admisie, aici depinde ce codul montat pe masina.

 

Mai sunt si niste tubulaturi de demontat pentru o munca mai usoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar masina mea nu are nici un simptom. Ce se poate intampla daca nu se schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Variatorul acela are 4 suruburi care se pot desface si poate pierde ulei sau se pot rupe bucati din variator. Daca suruburile se desfac destul de mult se poate desface variatorul-> curea de distributie rupta->motor distrus.

Ca simptome poti avea : rateuri la pornire, pornit greoi, zgomote ciudate la pornire, pierderi de ulei de la variator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Variatorul acela are 4 suruburi care se pot desface si poate pierde ulei sau se pot rupe bucati din variator. Daca suruburile se desfac destul de mult se poate desface variatorul-> curea de distributie rupta->motor distrus.

Ca simptome poti avea : rateuri la pornire, pornit greoi, zgomote ciudate la pornire, pierderi de ulei de la variator.

Si totusi care e rolul variatorului? Regleaza avansul, sau?

 

[notă pentru autor... de la un moderator... kthor: regulamentul forumului, articolul 15 bată-l vina. Ajută-mă te rog să-l respecți cât încă îți mai poți edita postul. ;)]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modifica pozitia axei cu came de pe admisie astfel incat supapele sa stea deschise sau inchise mai mult/putin timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema incerc sa pun logo-uri la posturile radio dar nu reusesc . Am descarcat fisierul care contine aceste logo-uri dar tipul documentului este PNG pe care nu il citeste sistemul meu multimedia Columbus . Are cineva o ideie cum sa procedez ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am  si eu o problema am uitat parola de la SMartGAte. Seria șasiu a fost  inițial  si a trebuit sa o schimb si .... nu o mai stiu...

Ce pot sa fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Teodoreanu: Bolero le citește direct de pe USB/SD (eu le-am copiat pe toate direct în rădăcina cardului). PNG este OK pentru Bolero, nu văd de ce Columbus ar avea probleme cu el. Să nu fi copiat arhiva pe card în loc să dezarhivezi toate siglele.

 

@gbrl: nu există mențiune pentru cazul acesta în manual? Cei de la reprezentanță ce ți-au spus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am sunat .

Mai incerc maine  sa vad poate reusesc.

 

am gasit pe site 

 

Lost SmartGate password:
If you lose your password, SmartGate needs to be reset at an authorised service centre by disconnecting it from the power supply. After the restart, the unit will return back to factory settings. 

Modificat de gbrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2ccl6r4.jpg

 

reglajul luminilor se face :

1.reglaj stanga-dreapta

2.reglaj sus-jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariantutu....daca nu primesti PM, te rog da ceva detalii cu amplasarea suruburilor de reglaj, eu nu le-am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi mai merge bricheta de la masina si nici incarcatorul. Banukesc ca s-a ars vreo siguranta. Aveti idee unde este panoul de sigurante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in partea stanga a volanului, in spatele spatiului de depozitare din  bord (de sub blocul de lumini). Trebuie scos capacul ca sa ai acces usor, se scoate prin tragere din partea de sus. Daca nu ma insel este siguranta nr. 40. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Redeschid un topic mai vechi pus de mine. Am 4000 km și nu ma împac cum mi se aude un scârțâit la motor. Când am luat-o la vânzări au zis ca poate face un zgomot de la piese care nu sunt asezate. Azi m-am programat în service. Nu au făcut nimic. Doar dosar deschis. Nu au zis nici ca este normal dar nici anormal. Adică este în aer problema. Am verificat încă 2 mașini acolo. se aude la toate un țăcănit ascuțit ca secundarul de ceas dar nu este scârțâit cum îl percep eu la motor la mine. Le-am trimis o înregistrare cu sunetul motorului pentru ca au zis de cineva expert care vine luni la Timișoara. Sa vadă cu el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , sunt noul posesor al unei Octavia 3 11/2013 2.0 tdi cutie manuala 6 trepte.

Am și eu următoarele probleme cu masina:

1)La rece Cutia agata destul de rău la trecerea din viteza 1 în a 2-a (am încercat și direct și prin punctul mort ) . Cate odată dacă bagi foarte încet în a 2-a parca simți și cum cârâie puțin. În alte trepte de viteza nu face absolut nimic. Când mașină se încălzește cutia aproape ca nu mai are nicio problema,  vitezele se schimbă foarte bine și plăcut. Mereu ambreiajul este călcat la maxim. 

 

2)Dimineața ,de multe ori, mașină sta turata la 1000 la ralanti pana acul de la apa ajunge la 90 de grade iar când ajunge la 90 de grade scade imediat la 800 după care nu mai creste. Nu face asta mereu dar de multe ori. Și când plec cu căldură pornita, sta la 1000 iar dacă opresc căldură când motorul e rece și accelerez puțin scade iar la 800, iar dacă plec fără căldură și motorul sta la 800 și pornesc căldură creste turatia ușor la 1000. Dimineața acum sunt 3-4 grade.

 

3)La viraj stanga în sarcina  (cu motorul accelerat puțin sau mai mult ) se aude un rontait în partea stanga fata. Se aude mereu, la un viraj mic la care se ia de volan foarte puțin sau când se ia mai mult. Se observa foarte bine în a -3 a pe la 1800 de ture și iei când iei puțin stanga și după revii și tot asa. La viraj dreapta sau cu volanul drept nu se aude nimic. Când mașină este pe liber și este în mers acel rontait se mai aude foarte puțin,  aproape insesizabil. Se aude indiferent de condițiile de afara sau dacă motorul este rece sau nu.

 

Țin sa menționez ca am trecut la octavia de pe o astra j 1.7 cdti la care pe garanție s-au înlocuit toți rulmenții din cutie pentru ca erau uzați inexplicabil de rău de se mișcă maneta de la schimbător când accelerat ( mașină avea 110000 km)

Sunt destul de speriat pentru ca am vândut astra ca nu îmi plăcea sa stau cu gândul ca a fost umblat în cutie.

Îmi place foarte mult mașină și chiar vreau sa rezolv problemele pentru ca încă mai are 2 ani de garanție.

Orice sfat sau ajutor este bine venit, mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!