Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Exista standarde la unele marci in sensul asta: La Honda zona de asteptare este despartita de service printr-un perete de sticla, iar la Mitsubishi exista camera live cu legatura la un TV din zona de asteptare, in felul asta clientii pot urmari ce se intampla la masina lor, iar daca li se pare ceva suspect, consilierul sau seful de service au datoria sa-I insoteasca la masina sa verifice ce se intampla. Stiu din experienta proprie. 

 

@kthor: parea simplu... tu ai putea fi exceptia care intareste regula :) ... nu stiu, ma mai documentez. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la PBN au sistem CCTV si poti cere consilierului sa te insoteasca la masina pentru lamuriri, detalii, "suspiciuni", etc.

 

Referitor la documentare pentru oglinda, nu e nevoie de documentare "in scurt". Oricum trebuie sa ajung in service pentru inlocuire camera ILA asa ca o sa intreb atunci. Cat despre "exceptia care intareste regula", era si cazul sa fie macar o data in sens pozitiv. Pentru ca pana acum am tot intarit regula conform careia senzorul de ploaie nu se strica, ILA functioneaza fara repros iar calculatoarele de xenon sunt printre cele mai fiabile (p'asta am insistat s-o intaresc de vreo 3 ori chiar). :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu doresc sa particip la revizii, dar asta nu inseamna ca stau pe capu omului. Il las sa isi faca treaba si nu il intrerup pentru diverse explicatii samd  (exceptand faptul in care vad ceva suspect).

De ex :  pretul uleiului de motor difera foarte mult, de la marca la marca. Doresc sa stiu ca daca am platit pentru un produs, sa se foloseasca acel produs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si aseara pe la ora 18:30 la avia din nou ca sa le arat pe intuneric cum sta treaba cu oglinda.. Am luat toate masinile la rand sa ii conving.. Pana la urma a fost ca mine, astazi am vorbit cu inginerul mecanic la telefon si mi-a spus ca a dat comanda de oglinda noua, si cand vine ma anunta sa ma duc la ei sa mi-o schimbe.. Aseara am iesit afara in parcare, mi-a pus cu alta masina faza lunga, dupa am facut invers.. Parca eram ca in Stan si Bran.. Cred ca au zis aia ca sunt nebun :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TudorM: ai interior deschis la culoare sau rama este neagra "din cauza de vRS"? La mine interiorul este negru, mai putin plafonul.

 

Echiparea RS este de fapt un Ambience modificat. Plafonul e negru la RS, deci au fost obligati sa puna si oglinda neagra ca altfel arata ca nuca-n perete. Si aveti si o poza cu oglinda mea (cu buton cu tot si senzor de ploaie, camera pt ILA).

 

post-11061-0-51884800-1424979733_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 1.4TSI am aproape 22000KM cu masina

 

Martor EPC si Check Engine aprins

 

Am fost azi la servis cu ea. Mi-au spus ca trebuie sa faca un update de soft si poate se rezolva.

Au facut update la softul cutiei de viteze dar asta nu a rezolvat problema.

Urmeaza sa imi schimbe turbina din cauza unui stepper motor ce actioneaza ceva la turbina care nu se poate schimba separat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urata treaba, imi pare rau. Nimeni nu-si doreste interventii de gen la o masina ca si noua. Sa speram ca e un caz izolat si nu se va repeta si la altii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne pare rau sa auzim asta. Tu ai DSG?

Cei de la service nu au dat nicio explicatie in plus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc baieti. Poate ma puteti ajuta cu un sfat. Astazi scoteam niste pete de la un copac pe masina, m-am atins de mai multe ori pe butonul kessy de la usa din stanga si dupa am observat ca nu se mai deschide. Decat din butoanele de la telecomanda.... Am pornit masina. Am inchis-o, am deschis-o din telecomanda dar kessy nimic... Si cand dau sa inchid m-am uitat la cheie se aprinde ledul rosu dar nimic. Am. Incercat de la departare si o deschid de la 50 de metrii pe putin... Deci nu ar fi bateria nu???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste manualul. E descrisa acolo procedura pe care trebuie sa o urmezi ca sa revii la starea initiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit manualul inainte sa intreb. Si nu vrea. Cred ca are "defectul stricat". Am facut procedura, care e usoara zic eu.. Degeaba..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca o poti inchide din telecomanda nu inseamna ca bateria e OK si pt keyless. La fel imi facea si mie. S-a rezolvat prin inlocuirea bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderkf, am patit acelasi lucru ca tine, tot 1.4 tsi la aproximativ 21.000 km, cu trepidatii destul de puternice. Si-a revenit si fiind o fire mai comoda nu am ajuns la service, cred ca o sa-mi fac o programare sa vad ce eroare le apare. Urata treaba cu schimbatul turbinei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cutie de viteze automata. Cred ca nu am inteles eu bine erea vorba de softul de la caseta de directie. 

In legatura cu turbina am vorbit azi cu baiatul de la servis si o sa imi repare pana la urma motorasul de s-a stricat.

Sunt mai suparat ca nu mi-au oferit o masina de schimb pe durata servisului.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri, dupa ce mi-a dat mai multe semne de oboseala, a murit bateria.Foarte curios pentru o masina de 1 an si 4 luni cu care s-a mers zilnic. Am dus-o la service si nu au putut face diagnoza, pe o baterie moarta. Pana luni o tin pe redresor. Au verificat si masina incarca in baterie. Astept diagnosticul luni...

Ieri, dupa ce mi-a dat mai multe semne de oboseala, a murit bateria.Foarte curios pentru o masina de 1 an si 4 luni cu care s-a mers zilnic. Am dus-o la service si nu au putut face diagnoza, pe o baterie moarta. Pana luni o tin pe redresor. Au verificat si masina incarca in baterie. Astept diagnosticul luni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat un Leon 1.9 TDI in iunie 2007 si la 1 an si cateva luni mi-a murit bateria. Brusc, fara nici un semn in prealabil. Mi-am luat un bosch atunci care m-a tinut pana in vara 2014 fara alte reparatii. Masina face 15-20k km pe an. Deci s-a mai vazut si la altii. Sper sa nu ai alte probleme, o baterie noua si gata!   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit confirmarea de la service, bateria este moarta. In consecinta au facut referat si au propus importatorului inlocuirea in garantie. Exista si posibilitatea ca producatorul sau importatorul sa considere ca baterie este consumabila si sa nu o schimbe in garantie din ce spun cei de la service. Sunt curios sa aflu politica Porsche ROMANIA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania garantia minima conform legii este de 24 luni. Trebuie sa iti dea alta baterie obligatoriu.

PS: Cred ca sistemul start/stop i-a venit de hac... Mai ales daca ai mers pe distante scurte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa fim seriosi. Skoda nu e singura masina cu start-stop. Sunt alte masini care au avut si au sistemul asta dar nu am auzit pana acum dupa o perioada asa scurtă sa cedeze....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@OctaviaYUB: am detinut Mazda3 cu i-Stop -echivalentul start-stop- si in cei 4 ani si cateva luni cat am detinut masina, bateria a avut 2-3 interventii pentru reincarcare + o schimbare completa a acesteia - din experienta cu Mazda, bateria nu a intrat in garantia producatorului, desi nu am fost singurii clienti care au avut probleme cu acel aspect

 

@Lagunez: daca o pot redresa/incarca, vor apela la acel aspect mai degraba sa o schimbe ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles asta, insa nu cred ca este de la start-stop in cazul Octaviei. Normal daca o pot incarca sigur nu o vor schimba... Tipic nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masina e o functie prin care verifici nivelul bateriei.

 

Decuplaţi contactul.

Apăsaţi tasta de restare kilometraj si menţineţi-o apăsată, până când pe afişaj se afişează Battery status (stare baterie), respectiv BATTERY SOC (BATERIE SOC). › Daţi drumul tastei, se afişează starea de încărcare a bateriei autovehiculului, în %.

 

Eu am avut intodeauna intre 80% si 90% (masina o am de 1 an, utilizare aproape zilnica cu start-stop activat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ToniM: Mazda are un sistem compet diferit de VAG. Energia necesara repornirii se stocheaza intr-un supercondensator si astfel nu se solicita bateria. In plus sistemul opreste motorul cu pistonul cit mai aproape de punctul optim pentru o repornire rapida si usoara. Nu sunt sigur ca Octavia face asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan a explicat foarte bine. Din cand in cand verificati si atunci vedeti cum sta treaba. Asa procedez si eu.... Tot cu start-stop merg si eu. Fara probleme. @Dragos nu cred ca cei din grupul VAG faceau sistemul start-stop doar din dorinta de a fii pe masini. Clar ca si ei, ca si in cazul celor de la Mazda s-au gandit la toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imu afiasa maxim 60-70% bateria.. Niciodata nu am văzut sa anunga la 80-90%..probabil al trebuii sa merg buc-constanta dus intors fara muzica, faruri, aer ca sa se inacarce la 90%.

Din cate am înțeles masina are o bobina care se incarca din energia bateriei.. Cand respectiva bobina este incarcata cat de cat atunci se activeaza sistemul start-stop..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!