Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Dragi colegi .... Sa va spun ce am pățit ..... Am cumpărat mașina acum 2 ani de zile Octavia 3 logic, de la autogrup constanta , ma rog banii au intrat in contul direct al Porsche România pt ca autogrup era in insolventa ! Toate bune si frumoase mașina mi a fost livrata! La exact 2 ani sau făcut zilele astea mi s a exfoliat bara de pe fata , am fost la actualul dealer care a preluat locația avia Motors constanta, pt a rezolva problema ieri, mi a făcut poze băiatul a spus ca transmite către Porsche , mai devreme am fost acolo pt problema raportata mai sus cu chestia metalică care normal nu i au dat de cap încă, si supriza bara nu se va vopsi pe garanție ci contra cost! De ce? Pentru ca bara a fost vopsita de cei de la autogrup înainte de livrare nu mi sa spus motivul si ca garanția pt bara trebuie sa mi o dea cel care mi a vopsit bara! Pai oameni buni eu am plătit o mașina noua nu știu ce s a întâmplat pana la livrare din momentul in care mașina a ajuns in curtea dealerului si nici nu e problema mea ! Spune-ți voi ce e de făcut in acest caz? Ca eu unul ma gândesc sa apelez la avocați si a ataca Porsche pt ca ei au adus mașina ei au luat banii direct!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta chiar nu stiu. Chiar ma depaseste problema.. ideea este ca trebuiau sa te informeze asupra acestui aspect. Dar daca in cartea service a masinii nu apare trecut ca ai bara vopsita atunci nu inteleg cu dovedesc ei ca a mai fost vopsita. Daca e rrecut ar trebui sa te indrepti pe cale legala catre ei. Dar nu stiu sa iti catre cine :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In istoricul lor apare bara cică ca si vopsita dar asta ar însemna ca a fost vopsita înainte ca eu sa o ridic din show-room pt ca eu nu am avut la ei mașina cu nici un fel de incident pt vopsire si nici in alta parte! Deci a fost problema ori pe durata transportului către România ori acolo in show-room au făcut ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reclama la OPC Porsche Rommania si dealer-ul. Dupa, o sa te sune ei, respectuos si o sa te invite la service pentru repararie. Caz asemanator a avut un prieten la opel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da dar din cate spune colegul acel dealer s-a inchis. A dat faliment

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cel care a livrat mașina numai exista ca si dealer dar a venit avia Motors in locul lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca au treaba unii cu altii.. sunt 2 firme total diferite. Si din cate stiu dupa ce unii vopsesc ceva nu se mai acorda garantie de la priducator ci garantie de la cel care executa lucrarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori apar daune din cauza transportatorilor, am vazut inclusiv plafon deteriorat din cauza modului brutal in care a fost manevrata masina pe platforma inferioara a tirului de transport la descarcare .La predare dep de logistica a dealerului verifica masinile, daca sunt daune care nu sunt mentionate in pv de incarcare daunele se fac pe asigurarea transportorului iar daca un angajat al dealerului provoaca o dauna la manevrare in parc etc de asemenea se "rezolva" iar clientul final habar nu are.Lucrarea respectiva avand in vedere faptul ca apare in istoricul service al sasiului (de obicei se baga sub "pres") a fost platita de cineva, trebuie doar sa mergi pe fir .Consultarea unui avocat cred ca este oportuna in acest caz

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil si astia de la skoda ar trebui sa-si cumpere cateva frigidere ... am vreo 500 km si mi-a aparut greierasul in usa dreapta fata. Inevitabil fac comparatia cu loganul care dupa aproape 10 ani nu are greierasi ... niciunul.

Daca imi puteti recomanda un service in zona sectorului 4, mi-e sila de traficul din Berceni pana-n Pantelimon, dar daca service-ul din Pantelimon (Avia Motors) merita drumul, o sa-mi fac programare la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Creion...sincer...la cat lauzi Dacia...nu stiu motivul pentru care ai trecut la Skoda...scuze offtopicul, insa sincer nu inteleg...

 

Si sa postez ceva on-topic....

 

Va trebuie sa imi schimb butucul schimbatorului pe garantie - aspect confirmat de dealer

 

Pierderea puterii cand m-a lasat balta turbo-ul a fost "receptionat" de service. S-a detectat si furtunasul si valva "vinovata", insa asteapta pana la urmatoarea manifestare inainte de schimbare. Ce ii drept, prefer sa fie asa decat sa imi faca o manopera de 6 ore + cu "simt" de raspundere, dupa ce la o verificare de parametri nu au repus izolatia inapoi ok :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi dau seama ce intelegi sau nu, dar sentimentul pe care-l am acum nu e de bucurie.

Nu ma deranjeaza asa de mult defectul in sine cat interactiunea cu un service din Romania, si cel mai mult mi-e teama sa nu dau de marele Dorel. Am interactionat cu service-urile si aproape de fiecare data am plecat cu o dezamagire: piulita scapata in scurgerea apei de sub parbriz ... rezultat piscina in masina, capac motor desfacut ... rezultat cleme rupte, aproape orice plastic desfacut de Dorel a avut de suferit, sa nu mai zic de lucruri cu adevarat grave, uitat sa stranga piulita din roata de la planetara, si multe altele. Aproape de fiecare data cand Dorel a umblat la ceva, masina respectiva a avut de suferit, a schimbat un far, la ceva timp a intrat apa in calculatorul de sub far, rezultat calculator ars, pt. ca Dorel nu mai montat un plastic de protectie.

 

Mi-am luat skoda pt. ca am considerat ca fac un pas la o masina care este si mai calitativa, cu un confort mai bun si alte alea-alea, fata de logan. Am avut logan, deci tind sa fac comparatia cu loganul, daca aveam ferrari probabil acum faceam comparatia cu ferrari. Ambele sunt masini personale, nu una este a mea si alta a altcuiva, deci nu am motive pe una s-o laud si pe cealalta s-o critic.

Modificat de Creion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi sentiment l-am avut si eu in primii 1.500 2.000 km. Acum cand am ajuns la aproape 10.000 km începe sa imi placa tot mai mult. Probleme nu am avut inca... Are doar 3 luni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inevitabil fac comparatia cu loganul care dupa aproape 10 ani nu are greierasi ... niciunul.

 

:RO flag:  :)) (Am un Logan de fix 10 ani pe-acasa, de-aia si mi-a placut basmul tau.)

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supararile omului nu sunt neintemeiate si compara cu ce are si cu ce poate (daca evea un mercedes il compara cu el) - a si spus.

Si nu este singurul cu probleme. Mai sunt colegi cu multe maruntisuri care ne deranjeaza. Unele sunt legitime, altele cam exagerate.

Cert este ca masina e facuta sa fie mai ieftina, si de aici apar maruntisurile. Eu sunt convins sa Fabia mea de 9 ani va supravietui Octaviei - daca vor ramane ambele masini inca 5-6 ani.

 

INSA, cei care scriu aici sunt maxim 10, mai sunt inca 100-200 care nu ajung sa pe forum. Masina se vinde in 1-2 mii de bucati pe luna, ceea ce inseamna in procent mic de probleme. 

In plus, omul are obiceiul sa se vaite imediat, sa scrie si sa se agite atunci cand nu e multumit, dar cand e multumit - e o mare liniste.

 

Sa nu creada oamenii ca O3 e o rabla, la a mea nu am nicio problema: nu bate, nu troncane, nu greiereste.

 

Hai, zi buna si fara greierasi!

Modificat de warlock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am infaptuit schimbarea rotilor cu cele de iarna, si cu aceasta ocazie tratarea anticoroziva a partii centrale a butucilor acestora. Am optat in final pentru etapa 1 - curatare de rugina, etapa 2 - aplicare Coroplex pentru stabilizarea oxizilor, si etapa 3 - aplicare Loctite 8150 anti-seize, inclusiv pe filetele suruburilor rotilor.

 

Am revenit astfel cu poze asa cum am hotarat asta-primavara, mai jos sunt evidentiate etapele, atat la rotile fata cat si la cele spate, inclusiv cum arata inainte sa ma apuc, dupa demontarea rotilor.

 

Later edit: nu prea mi-a iesit ordinea la poze... dar cred ca se intelege, care ce reprezinta.

post-316-0-38059400-1446901781_thumb.jpg

post-316-0-45579000-1446901787_thumb.jpg

post-316-0-96480300-1446901794_thumb.jpg

post-316-0-32363900-1446901801_thumb.jpg

post-316-0-69244600-1446901818_thumb.jpg

post-316-0-63101800-1446901824_thumb.jpg

post-316-0-33244200-1446901828_thumb.jpg

Modificat de AdiG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne arati poze si in primavara, chiar sunt curios cum o sa arate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta ideea. Anul trecut inainte de a monta anvelopele de iarna am uns cu vaselina surubul precum si partea interioara de jur imprejurul surubului. Apoi am pus o folie mai groasa de plastic si am pus roata peste. Anul asta cu ocazia montarii anvelopelor de vara m-am uitat si nici urma de rugina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://youtu.be/dPK6NiWaFhY baieti poate ma ajutati si pe mine cu problema din link afisat este vorba de ambreiaj care face un zgomot destul de ciudat dupa un anumit interval de mers o ora ceva de genul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema cu zdranganitul Acela la treceri peste cale ferată drumuri denivelate .... Nu sunt flansele si nici telescoapele ci surpriza ..... Bucsele de pe bascula.... Chiar a mai sesizat cineva pe alt forum la seat aceeași problema! Revin sâmbăta după ce le schimb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat e ca si eu vroiam sa ppstez un filmuleț cu alta zdranganeala. Cand misc stânga-dreapta de zona din fata a masinii, se aude de sub baterie un zdranganit metalic, si se atenueaza odata ce masina se balangane tot mai putin stânga-dreapta. Prima data am pus mana pe roata stanga fata la ora 12 si am tras si impins, dar se aude ai daca miac de aripa sau trager. E ciudat, caci in mers nu se aude nici un astfel de zgomot. O fi suportul motorului, o fi din cutie...o fi vreo piatra pe undeva...? Vroiam sa va rog sa incercati sa imi spuneti daca se aude si la voi.

https://youtu.be/OB6vTMIpyoA

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te as sfătui sa încerci pb Asta cu bucsele de bascula ca am auzit ca e foarte des întâlnita si nu numai pe Skoda ci pe toată gama vag din ce m-am documentat azi de pe forumuri ! Si aici ziceau niște colegi ca aceleași simptome le au deși nu au foArte mulți km ! Alta problema întâlnita de mine a fost cea cu pedala de acceleratie unde am postat link mai sus cu filmulețul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu...90% nu cred ca are legatura cu bucsele. Plus ca am doar 3000km fara gropi serioase.

Am gasit ceva despre un TPI pe la rusi, poate intelegeti ceva: https://www.drive.net/l/8043063/

 

Pana una alta, va rog verificati si la voi daca se aude ceea ce am descris eu in postul anterior.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi zgomot il am si eu. Dar eu l-am depistat cand trageam de roti si nu descoprit de la ce face asa sau ce bate pe acolo. Deci confirm si eu zdranganeala aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat ieri in showroom pe una expusa si am tras de roata ca si la mine. Nu am tras foarte tare ca se uitau aia ca la nebun apoi, dar atat cat am tras se auzea acelasi zdranagnit. Macar ma mai linistesc ca nu a patit a mea ceva. Ieri, am mai tras si de rotile altor masini prin parcare pe la servicu, doua Fluence noi, o Octavia 1, dar la alea nu se auzea nimic. Probabil ca e un zgomot normal la O3, daca a mea la 3000km il are, alta noua in showroom il are...

 

PS: Cu TPI-ul de mai sus ati gasit ceva si in engleza? Eu am dat pe google numarul ala de TPI si mi-a gasit doar in rusa. Din traducerea postarii rusului nu am inteles nimic...

LE: Astia vad ca isi schimba suportii la motor...pacat ca nu prea inteleg si nici google translate nu exceleaza...

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si tu codul TPI-ului pe care il vezi pe site. Eu unul nu vad nici un TPI acolo. Poate nu ma uit unde trebuie. Tot ce vad e un tip care si-a schimbat discul de ambreiaj si placa de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!