Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Ce dimensiune, format sau rezolutie trebuie sa aiba pozele de la contacte pentru a fi vazute pe Bolero in meniu Telefon ?

Am bifat << Afiseaza poza la contacte >> din meniu Bolero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se pot curata stropitorile? Nu prea imi baga cum trebuie cea din partea dreapta.. As incerca sa o repar eu ca sa nunai fac 2 drumuri la service..

Modificat de son1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar din ce meniu se acceseaza? banuiesc ca trebuie sa fie pe card puse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tre' sa ai pozele atribuite contactelor in telefon si bolero le preia ca atare... nu ai poza in telefon => nu-ti afiseaza nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le am, folosesc iphone 6 dar tot nu imi apar chiar si dupa ce am setat cele 10 contacte favorite in bolero.probabil trebuie sa le schimb in format 500x500 apoi sa le setez in teefon si sa incerc sa vad daca apar in bolero, insa nu prea stiu cum sa schimb rezolutia la ele in iphone

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai schimba rezolutia pe PC si transferi pe telefon. Recomand un "divort" intre telefon si masina dupa ce updatezi contactele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Promisesem mai demult ca o sa arat cum se pot vizualiza TPI-urile de pe erwin :

 

Pasul 1 : va creati un cont pe http://erwin.skoda-auto.cz/ 

Pasul 2 : (pozele 5,6,7): trebuie sa achizitionati un plan tarifar de o ora sau mai mult, depinde ce doriti, Eu zic ca o ora ajunge pentru a printa/salva toate tpi-urile . pentru asta dati click pe products and services -> erwin product assistant -> vehicle repair -> display all products. Sunt numerotate 5,6,7 pentru ca le-am facut dupa ce am facut pasii pentru a vizualiza tpi-urile si nu le-am mai schimbat numele.

Pasul 3 : (poza1) : va duceti la vehicle identification si introduceti seria de sasiu

Pasul 4 : (poza2) : va duceti la repair and servicing information

Pasul 5 : (poza3) : dati click pe "start the repair and servicing information"

Pasul 6 : (poza4) : va duceti la workshop information si dati click pe technical service handbook.

 

Recomand sa folositi Internet Explorer, cu firefox nu a mers si cu celelalte browsere nu am incercat.

 

 

Daca un moderator considera necesar , il rog sa mute postul unde considera necesar. Le-am pus aici pentru ca aici am purtat discutiile.

post-70532-0-37495300-1444497180_thumb.j

post-70532-0-68406700-1444497187_thumb.j

post-70532-0-56239400-1444497194_thumb.j

post-70532-0-19008000-1444497200_thumb.j

post-70532-0-00854900-1444497206_thumb.j

post-70532-0-27046100-1444497211_thumb.j

post-70532-0-31742500-1444497216_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erwin Skoda are si meniu in romana, daca unii au problema cu engleza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o mentiune, daca aveti Winwdows 10 din pacate nu se poate accesa deloc :(  Firefox, Chrome si noul Internet Explorer nu sunt compatibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc gabip, am descoperit in sfarsit care era problema cu climatronicul meu de tot dadea erori (e un TPI care acopera problema mea).

 

Am intrat eu pe el din Windows 10, cu Intenet Exploer.

 

Singura problema avuta a fost in "In repair and servicing information" unde imi apareau toate documentele in germana, s-a rezolvat cautand "injector" si dand click pe primul document descoperit, tracand astfel toate documentele in engleza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca la mine nivelul lichidului de frana e peste maxim binisor. Are ceva? sa il mai dau afara? Asa a fost de la inceput dar am zis ca se mai lasa furtunasele si mai scade spre normal. Dar e la fel vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar acum e plin bine rau peste maxim. La cealalta a fost pe maxim de noua, si acolo a ramas aproape 2 ani.

In manual zice sa fie intre min si max, si cand e pe min sa completezi si ca ai martor. Pt max nu zice nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te deranjeaza scoate o seringa, nu afecteaza cu nimic daca este mai mult.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat parbrizul la Avia Motors si de cand cu ploile astea am incercat sa dau cu apa pe parbriz. Se aude motorasul insa apa pe parbriz din parti... Am crezut ca rezervorul este gol si l-am umplut cu lichid insa degeaba. Se simte insa parfumul lichidului de parbriz.

Am observat ca lichidul de parbriz se scurge pe sub plasticul acela cu gratar negru care se afla in compartiment motor exact sub parbriz. Stie cineva cum se scoate acel plastic negru cu gratarel pentru a vedea ce se intampla? Poate este vreun furtun iesit si nu as vrea sa merg pentru ceva banal la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mergi la service totusi, ca daca au uitat sa lege un furtun acum poate data viitoare uita sa lege la frane un furtun. E lipsa de profesionalism.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca la mine nivelul lichidului de frana e peste maxim binisor. Are ceva? sa il mai dau afara? ..

 

Daca te deranjeaza scoate o seringa, nu afecteaza cu nimic daca este mai mult.

 

Lichidul de frana este hidrofil, din acest motiv trebuie sa vina in contact cat mai putin cu aerul.

Prin contact cu aerul absoarbe umezeala si cade drastic punctul de fierbere. 

Mai bine nu umbla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, s-a rezolvat. Ceva nu se pupa in reinitializarea cursei geamului, am fost la reprezentanta, s-a chinuit si electricianul de 3-4 ori dar a reusit. Musai geamul sa fie ridicat pe al 2-lea click (impuls).


Am incercat coborarea/ridicarea cu buton apasat 5 sec cu motor oprit si contact pus, cu motor pornit, cu usa deschisa... tot nu functioneaza. Gresesc undeva ? Oare s-a bulit calculatorul ? In rest totul merge ok, celelalte geamuri la fel.

Modificat de mariusd4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am si eu o mini problema, ca sa-i spun asa. Mai precis, in momentul in care turatia motorului este intre 2100-2300 de ture constant aud un zgomot-vibratie (discret ce-i drept, dar suficient cat sa ma enerveze, fiind obsedat, de altfel de zgomote prin masina) in portiera dreapta fata. A mai intampinat cineva problema? Masina in cauza este o Octavia RS3, benzina, 1400 km. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai ceva prin torpedo, buzunarul usii, scrumiera pot aparea astfel de zgomote.

Iti dau 2 ex: eu in scrumiera tin cheile casei si scot zgomotul de care spui tu, alt exemplu, la centura din dreapta am bagat un plastic din ala ca sa nu mai piuie, vibreaza ca naiba la relanti. Cam orice obiect in plus prin masina genereaza zgomot.

 

Ca sa identifici daca zgomotul vine exact din usa, cu ea deschisa lovezte-o usor cu pumnul de jur imprejur sa-ti dai seama daca zgomotul de acolo vine...

Daca provine din usa, mergi cu ea la dealer, se repara pe garantie. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Dan,

 

Ma bucur sa vad un omolog de-al meu pe forum!

Felicitari pentru achizitie, poate ii faci si o prezentare "Jucariei" in sectiunea dedicata.

 

Referitor la zgomot, ce pot sa-ti spun este ca la mine nu l-am observat; mie mi se pare ca aud ceva zgomot de la trapa.

 

Mai las-o putin si dupa ce faci ceva investigatii pe cont propriu, du-te pana la dealer si vezi ce zic.

 

PS: Ai problema cu acumularea apei la pragurile usilor? E o boala a O3-ului din pacate :)

 

Cheers,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul asta de acum, gen 2016 am văzut ca nu se mai aduna apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am observat si eu insa credeam ca mi se pare mie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare, vreau sa imi montez camera DVR ce se alimenteaza la bricheta. Problema e ca dupa ce scot cheia din contact priza brichetei ramane alimentata cu curent. Stiti cum se poate face sa se taie alimentarea la bricheta dupa ce scot cheia din contact?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!