Jump to content

Probleme Cu Bateria / consumatori


geovadim

Recommended Posts

gushpi

fraților, consumul  - în amperi - se măsoară cu cleștele ampermetric, nu se-nseriază niciun aparat!

deci se pune cleștele ampermetric în jurul cablului gros (sau a tuturor cablelor ) care pleacă din borna „+” a bateriei 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 672
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    111

  • Al Bundy

    45

  • pronet

    25

  • geovadim

    21

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Desi am mai scris ieri despre probleme cu bateria, deschid un thread nou pentru ca nu stiu de ce am un presentiment ca asta va deveni o telenovela. Faptele pe scurt: 1. Sambata - las masina

Eu ma indoiesc ca dupa 24h de stationare, ai o diferenta de doar 0.1v. Ca sa verifici daca navigatia descarca bateria, masori consumul de curent si in max. 30 minute poti trage o concluzie.

Dakul...nu vrei sa înțelegi si imi pare rau de acest lucru. De banii pe care ii vei arunca...deoarece NU AI CE CODA LA MASINA TA LEGAT DE BATERIE. Mai departe nu ma intereseaza ce aberatii ti-au

Posted Images

Calin78

Is curios cum te bagi sub bord cu un clampmetru, sa il pui pe un fir de o,5 scurt de cativa cm.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Da, corect.....si care de regula vine matisat cu N alte cabluri

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Ionut Leon

Va salut.

Am luat de o luna un BMR din 2006 si cu motorul cald,cand incetinesc la semafor imi moare motorul si se aprinde semnul rosu cu bateria.Pe tester nu da eroare.

Am vorbit cu fostul proprietar si a zis ca a avut si el problema asta si a schimbat bornele la baterie.

Bornele bateriei arata bine,le am curatat cu spray de contact si le am strans.Ce alte probleme ar putea fi ?

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

greu de zis din telefon. Nu moare de la borne...trebuie verificat. 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Capraru1994

Salut am si eu o problema cu un passat b6 bmp, dacă las masina în parcare 1 zi sau 2 tot rămân fără baterie, navigația rămâne pornită, luminile interioare se aprind si se sting, nu îmi blochează volanul, (blocatorul de coloană schimbat nou original) menționez ca am.avut problema cu contactul, l.am schimbat cu unul din dezmembrări, și tot îmi omora bateria am măsurat bateria și îmi apare ca as avea consum undeva la 0.30 , posibile probleme???

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Consumul este mare. Trebuie verificat.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut! Dețin un b6 2010 CBBB. Am cumpărat mașina anul trecut cu bateria cea neagra originala. În iarna trecuta m-a lăsat și am luat o Varta AGM. Mașina este fără start stop. De atunci mi se descarca bateria constant. Trebuie codata sau ceva? Alternator ok, teste de consumatori ok. Un sfat va rog? Mulțumesc! 

IMG_20200716_170935.jpg

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

doar la.masinile cu start stop, la vw.

Trebuie cautata de consumatori, din pacate. Nu are legătură codarea.

 

Link to post
Share on other sites

Am cautat consumatori în peste 6 rânduri. Nimic 0.01 pe voltmetru. Nu știu ce sa ii mai fac. Sunt exasperat de mașina asta... 

Edited by Manuel N.
Link to post
Share on other sites

Consumatorii nu se afla cu voltmetrul , ci cu ampermetru.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n
10 minutes ago, dakul said:

Am cautat consumatori în peste 6 rânduri. Nimic 0.01 pe voltmetru. Nu știu ce sa ii mai fac. Sunt exasperat de mașina asta... 

Exact. Se inseriaza un ampermetru intre borna si instalația masinii, se incuie si se masoara. Daca ai peste 0.04A (aparat pus pe 10 sau 20A, in functie de model)dupa ce intra masina in stand-by (poate sa dureze pana la 20 min), e o problema. 

Dupa care se începe deconectarea componentelor pt izolarea consumatorului, pana scade consumul. 

Link to post
Share on other sites

Am stat și 3 sau 4 ore sa vad dacă apare consum. După cum am zis nu apare nimic. Scade la 0.01 și asa rămâne. Am găsit pe YouTube un tutorial care îți arată cum sa treci noua baterie în can.o sa încerc pana la urma și asta. 

 

Edited by Manuel N.
Link to post
Share on other sites
F l o r i n

nu ai unde sa o treci in can ...la modelul tau. Si oricum...ma repet...nu ar descarca bateria.

La Passat cu SS, pe modul baterie se codeaza.....dar tu nu il ai

Link to post
Share on other sites

OK. Oricum plănuiesc sa ma programez la reprezentanta și sa îmi iau baterie de la ei. Cu bateria veche mașina merge perfect (cât e cald afara) Asta nu îmi explic... De ce nu îmi descarca bateria veche(cea cu care a venit din Germania) 

Edited by Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link to post
Share on other sites

Am sunat astăzi la reprezentanta din oraș. Oferta de preț pentru baterie,codare montare 1500ron.Cei de acolo au spus ca se trece Bem Code în calculatorul mașinii. Oferta este făcută după seria de sașiu. 

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

 

Dakul...nu vrei sa înțelegi si imi pare rau de acest lucru. De banii pe care ii vei arunca...deoarece NU AI CE CODA LA MASINA TA LEGAT DE BATERIE.

Mai departe nu ma intereseaza ce aberatii ti-au spus la telefon, cei de la reprezentanta, eu ti-am explicat ce ai de facut, ce se poate face....etc...crede-mă,  stiu ce vorbesc...asta fac. Daca nu ai start stop....nu ai nevoie de baterie AGM, nu ai nevoie si unde sa o codezi la tine, nu ai nevoie de BEM.

 

Edited by Manuel N.
Link to post
Share on other sites

Florin mulțumesc. Cred ca pana la urma voi lua o baterie normală și voi vedea ce se întâmplă pe viitor. Nici nu mai știu unde sa ma duc cu ea sa ii dau de capăt... 

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

banuiesc si te inteleg, dar raspunsul si costul celor de la reprezentanta, nu are legatura cu realitatea.

Link to post
Share on other sites

Din Germania a venit cu baterie neagra Varta. În Noiembrie m-a lăsat am cumpărat o Varta agm(exact cum era pe mașină aveam de 68 am luat de 70) a mers câteva luni și apoi îmi face numai probleme. Am fost la ei au zis ca alternatorul. Am recondiționat alternatorul dar băieții de acolo au zis ca e ok dar totuși am schimbat perii, cărbune etc. Încarcă constant 13.9-14 cu sau fără xenon, navi rămâne încărcarea constantă .Chiar și asa bateria noua face probleme. Acum circul cu cea veche(fiind cald încă) și nu îmi face nici cea mai mica problema.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Mergi la un service si fa un test bateriei AGM. 

Link to post
Share on other sites

Salut. Nu stiu daca e topicul bun. Am un golf 5 1.4 2005. Am achizitionat o navigatie AM https://www.olx.ro/oferta/navigatie-android-7-inch-vw-golf-5-6-passat-b6-b7-jetta-seat-IDdnMJj.html  si am montat.o.A fost plug and play si a avut si acel canbus..Dupa vreo 2 sapt am ramas  prima data.fara baterie. Am zis ca e baterie veche.. Dupa ce am cumparat baterie noua,am montat si o camere de marsarier luand plus de la firul REVERSE de la navigatie iar firul minus lasandu.l nelegat... Totul frumos si functional..Acum vad ca dupa 5,6 zile iar e moarta bateria O fi oare alternatorul?...ceva pareri va rog?? In link aveti si pozele navi.ms

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Trebuie update la can gateway.....sau inlocuit..dupa cum preferi

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri