Jump to content

Probleme Cu Bateria / consumatori


geovadim
 Share

Postare recomandată

Mulțumesc.

Am pus Varta silver 77Ah 780A. A pornit la sfert de cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau să cumpăr o baterie Rombat sau Caranda. O să am probleme la codare pentru masina din semnătură? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume sa codezi la baterie ? ai sistem start-stop ? 

Daca nu, schimbi bateria si gata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina care o ai in semnatura, nu trebuie codata bateria - nu are sistem start-stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am luat astazi un acumulator pt masina din semnatura, pt ca vanzatorul nu a reusit sa imi arate pe ea cand a fost fabricata, cer ajutorul vostru; deci este vorba de Exide Premium 64Ah, iar pe ea este gravat urmatorul cod- 5FC22J3. Pun si o poza.post-99041-14520979921095_thumb.jpg

Modificat de alexm1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am gasit pe net se zice ca primele 2 sunt fabrica, urmatoarea e luna (A-ian,B-feb,C-mart, etc) urmatoarele 2 ziua iar ultimele anul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cautat si am gasit momentan doar pt. Rombat, dar se calculeaza altfel: primul caracter schimbul, urmat. 2 saptaman iar urmatorul anul.

Modul de interpretare indicat de tine este pt Exide sau la modul general?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa.i contactez prin email pe reprezentanti sau revanzatori Exide si daca este fabricata in 2013 o duc inapoi pt ca mi.au spus ca nu au cum sa ramana de la un am la altul acumulatori in depozit, fiind o marca/model care se vinde ft. bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt 100% sigur de data, asta am gasit pe net... nu m-am uitat la producator pe site.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Poate ma lamureste si pe mine cineva in legatura cu urmatorul aspect:

Dupa revelion am incercat sa pornesc si eu Passatul (model 2008, 2l, motor BMP), nepornit de o luna. Am descuiat usile din telecomanda, inclusiv dezarmare alarma, ok ! Cand sa pornesc.....pauza, se auzea un fel de zumzait. Mi-am dat seama ca s-a descarcat bateria ! Am slabit bornele bateriei, am inchis usile din telecomanda si am extras bateria, urmand sa inchid capota la motor, pentru ca masina sa ramana incuiata pe timpul cat duc bateria in casa la incarcat. SURPRIZAAAA !!! Dupa ca am extras bateria, a inceput sa piuie ceva in zona motorului, timp de 20 secunde, destul de tare. Mentionez ca piuitul nu se auzea din goarna alarmei, care este pozitionata in dreapta, ci se auzea undeva in stanga cum stai cu fata la motor. Nelamurirea este: De unde provine acel piuit, daca bateria am deconectat-o ??? Mai are alta baterie ??? Daca da, unde este fratilor, am cautat peste tot....zic eu !!!

In fine...dupa ce am incarcat bateria, am montat-o, si am pornit masina....Alta SURPRIZAAAA !!! Martori la bord aprinsi:

1. Presiune in pneuri

2. ESP

Si pe ecranul din mijloc, sus semnul de la temperatura apa, palpaie. (doar ce am pornit motorul), si zice sa opresc si sa verific nu stiu ce !

Mii de multumiri anticipate, pentru lamuriri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Alarma are goana in pasajul rotii fata pasager - are acumulator incorporat - ea facea galagie

2. dupa ce ai schimbat bateria, mergi cu masina 50-100m, ca sa se initializeze senzorii - o sa se stinga martorii dupa asta

3. trebuie curatate ansele senzorului, din vasul cu lichid racire motor - daca acesta este la nivel, dar martorul se aprinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc din suflet ! Punctul 2 si 3 s-a rezolvat conform indicatiilor !

Cat despre alarma, goarna este in compartimentul motor, langa bateria masinii. Piuitul se aude in partea opusa ! Mai are si alta goarna ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles... hmm.... suna tare, ca o alarma sau altceva ?

 

mai testeaza si filmeaza/inregistreaza, sa vedem despre ce e vb 

 

zi deosebita !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa obtin informatii privind cum se interpreteaza data fabricarii gravata pe acumulatorii Exide.

Deci avem urmatorul cod : 5FC22J3- primul caracter reprezinta anul 5-2015 iar al doilea caracter este luna ex. A-ianuarie... in cazul meu F= iunie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin,

Suna destul de tare, nu chiar asa de tare precum alarma in sine dar....cum sa-ti zic ???? la fel ca piuitul unei masini pe marsarier....

Chiar daca fac filmare nu iti poti da seama cat de tare suna !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macar incerc sa-mi inchipui despre ce e vb.

 

oricum, daca este in  fata pe partea soferului, este ceva montat aftermarket.... posibil o alarma.... cine stie, pana nu auzim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum se verifică bateria cu voltmetrul? 

La ce tensiune trebuie schimbată? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se masoara pe cele doua borne - important e ce curent ai la pornire, etc - exista testere dedicate pentru acest lucru, recomand sa-i faci o verificare, in acest sens, sa vedem curentul la pornire, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu o intrebare , am schimbat bateria varta cu una rombat la codare am trecut vechiul cod de la varta . La scanare am o eroere , stie cineva sa ma ajute?

atasez foto. La Batt regelung eu am codul H14 0158 , am mai vazut la alte scanari H14 0172, stie cineva sa ma lamureasca?

DSC00790.JPG

Salut, am si eu o intrebare , am schimbat bateria varta cu una rombat la codare am trecut vechiul cod de la varta . La scanare am o eroere , stie cineva sa ma ajute?

atasez foto. La Batt regelung eu am codul H14 0158 , am mai vazut la alte scanari H14 0172, stie cineva sa ma lamureasca?

DSC00790.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
sandor gherghely

Salutare tuturor; va rog poate ma poate ajuta cineva la aceasta problema ;mi se descarca bateria de la full incarcata in 5 maxim 6 zile nu mai porneste ;am fost la electrician care lucreaza la rep vw a verificat alternatorul si releul de incarcare ,electromotorul,inchiderea centralizata ,radio si nimic consumul in repaus e de 30mA spune el cica e mare trebuie sa fie 10mA dar nu gaseste sursa; bateria e buna 12,9v daca scot borna asa ramane si dupa 2 sapt ce poate fi? multumesc tuturor pt pareri si ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 mA este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

ok multumesc d-nu Florin atunci de ce se descarca bateria asa repede 4-5 zile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara la intervale diferite cat esteconsumul de curent. Lasi aparatul intercalat site uiti din cand in cand, poate totusi pe parcurs, creste consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!