Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

Felicitări... 🥳 Asta da satisfacție, după o modificare majora

Link către comentariu

Wow. Asta da retrofit. Cutia nu are si ea un cablaj, ceva cu care sa comunice cu masina ? Exista acel cablaj si pe cutia manuala ? 

Link către comentariu

Cutia manuala are 1 senzor de viteza pe ea si un switch pt becurile de marsarier. Atat. 

Tot cablajul pt DSG trebuie facut si conectat la masina , impreuna cu cablajul pentru schimbator (acesta e si mecanic + electronic). 

Legaturile constau in: 2 pini + continuu, 2 pini de masa, 1 pin + contact, Can H, Can L, K line. si mai e un pin care merge la Calc coloana de volan, dar eu nu am asa ceva la G4, asadar...ramane neconectat. 

:)

iar la Schimbator, + Contact, Masa, Can H, Can L, Iluminat. 

Si amandoua trebuie conectate pe CAN-ul principal (cel la care e conectat ECU, ABS, airbag-ul). 

 

 

Link către comentariu

Felicitari!! Eu le am pe amandoua-  manuala pe AXR si DSG pe O2 :lol: nu m-am complicat sa le combin. Oricum, prin Sibiu, te salut de pe amandoua #numavede, de fiecare data:dry: 

Ne faci si un clip sa vedem o pronire/schimbare?

Link către comentariu

Link cu video :) si cu eroarea 🙄

 

https://photos.app.goo.gl/1oehRWbfQtr4YJ316

 

edit: @GabiABte-as saluta daca as fi (re)cunoscut masina :)) In plus, de multe ori am copiii in spate si e imposibil sa merg linistit pe drum fara sa am intrebari: Ce e aia, ce e ailalata, de ce masina aia are asa... Dar de ce asa  si de ce nu altfel, etc :)

 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

You are one sick f**c. Nu cred ca as fi avut rabdarea si perseverenta ta. Adica respect!

Zic si eu, dsg-ul asta si motorul ar merge cu un 4 motion, nu? Downside este ceva sudura in zona puntii spate. Insa rezultatul ar fi priceless. 4mo este una din cele mai faine chestii de care te poti bucura pe un G4 (si nu numai)

Link către comentariu

Multumesc tuturor. Acum sa vad cum scap de eroarea de la ABS. Deci, mai am un pic de lucru cu el. Si problema naspa e ca e masina daily...deci, masina de care depind zilnic = nu are timp sa stea. 

 

în urmă cu 11 ore, mad_kat a scris:

You are one sick f**c. Nu cred ca as fi avut rabdarea si perseverenta ta. Adica respect!

Zic si eu, dsg-ul asta si motorul ar merge cu un 4 motion, nu? Downside este ceva sudura in zona puntii spate. Insa rezultatul ar fi priceless. 4mo este una din cele mai faine chestii de care te poti bucura pe un G4 (si nu numai)

 

Thanks dar desi ma batea gandul la un moment dat sa o fac 4motion...nu prea vreau sa imi bat capul cu taiat din caroserie, sudat, brate, multitudine de bucse, etc. Ar fi fost frumos, dar nu. Prefer aici sa iau un golf4, 4Motion, ASZ ....si sa pun atunci cutie pe el. Dar asa ar trebui un DSG de pe o masina cu 4Motion si se complica lucrurile (cardan, grup, etc). 

Intre timp, aparent am nevoie de alte tampoane motor. Acum simt vibratiile de la motor mai mult decat le simteam inainte. Probabil si pentru ca s-au asezat altfel in suporti (montaj/demontaj) dar in acelasi timp si pentru ca sunt uzate. 

In plus, Ambreiajul de la AC s-a hotarat sa ma paraseasca si trebuie inlocuit. Pt ca...caldura mare mon cher... 

:)


 

Link către comentariu

Felicitari pt reusita. 

Cand am vazut video-ul tau mi-am adus aminte ca si eu am ramas cu eroare pe ABS la TT. Nu mai retin eroarea, ca n-am mai avut timp de el, insa sunt curios ce solutie gasesti. 

La video-urile de pe net cu altii ce au facut swap-ul nu am observat sa aibe eroare pe ABS. 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Deci si prin urmare... mai innebunit 🤣 nu mai dorm noaptea 

Super tare chestia asta

Link către comentariu
andrei.toledo

Mai greu cu dsg la longitudinal :D

Am constatat ca eu am mk20 simplu fara esp dar care are fire de comunicare CAN. Este grea conversia la Mk60 ?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare din nou  :Driver:! - apropos de iconita asta: nu gasim una si fara schimbator? pt gasca celor cu DSG :P 

Revin cu vesti mai bune. 
1. printr-o intamplare fericita, m-am facut cu niste ceasuri IMMO3, Maxidot, diesel, de golf4!  1J0 920 846 BX. 

2. are nevoie de display nou. 

 

M-am apucat sa fac din 2 ceasuri unul, pentru ca nu imi placeau foliile si nu imi placeau anumite probleme pe care le avea cu cel de passat. Zis si facut, m-am apucat ieri de desfacut la ele. Nu am mai avut chef sa dezlipesc maxidotul de pe celalalte, pt ca riscam sa le stric. Am dat comanda de alt maxidot. 
 

Am facut cateva teste, cateva adaptari, setat km, etc... 
Surpriza: am scapat de eroarea de ABS din bord si de piuitul acela enervant la fiecare plecare. Plus ca...acum cutia merge mult mai bine fata de inainte. Sta mai "normal" in ture si reactioneaza altfel la pedala de acceleratie. YAY!  :D Nu inteleg legatura...dar ma bucur ca functioneste. 

Am ramas cu ledul de immo care inca palpaie (immo off pe ecu) si martorul de ESP. Dar macar plec si eu linistit cu masina si DSG-ul merge bine acum! :))Caut si la asta o rezolvare, daca nu, cand schimb maxidot-ul scot ledul sau il acopar cu ceva. 

 

Deci, ca setupul sa fie cum trebuie: ECU pus pe automatic (SW coding: 00001), ABS ESP MK60, Ceasuri IMMO3 VDO. 
Schema electrica ....codari, batai de cap...si aia e... haha

 

 

Chestii rezolvate intre timp:

- functioneaza buzzerul cand uit luminile aprinse. Pana acum nu a functionat cu cele de Passat iar acum merge. Fara modificari la placa. Uitam mereu farurile aprinse insa nu m-a deranjat foarte mult pt ca am baterie de 100Ah si inca duce bine. 
- Arata usa deschisa in bord. Usa soferului, ceea ce imi e suficient deocamdata. 
- Din nou functioneaza inchiderea automata a usilor la peste 20 kmph! Asta era enervanta si am inceput sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu se vor mai incuia de cand nu mai am senzor de viteza in cutie. Am observat tarziu de tot ca...masina s-a blocat singura.  Pam pam...aparent merge acum, deci modulul de confort isi ia datele referitoare la viteza masinii din ceasuri. 

Cica ...as putea face si tempomatul sa functioneze. DAR banuiesc ca aici trebuie ceva modificat pe eepromul din ECU iar aici mai am de sapat pana dau de informatia corecta. Ar fi chiar fain sa mearga si asta ca ii simt lipsa. 

 

Acum lucrez la o modalitate de a porni luminile spate folosind un releu cu temporizare, un releu de sarcina si un microswitch. trebuie nu? Ca doar trebuie sa trecem itp-ul pe bune. 


Pana la urmatoarele rezolvari... drumuri bune! 

:Driver:
 

Link către comentariu

Daca gasesti pozitie pentru un switch NO(se poate si NC dar nu iti recomand) te pot ajuta eu cu un modul electronic pentru becuri.  Nu ai ce face cu relee de temporizare la marsarier,  eventual daca ai camera de marsarier doar acolo temporizare. Vezi pe site la tme.eu ca sunt multe modele de switch-uri/limitatoare cu care te poti juca.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

@ichimcornel da, asa am facut. 

Mi-am facut eu un modul dintr-un releu cu temporizare + un switch NO. Am montat switch-ul pe timonerie in asa fel incat cand trec prin R sa se actioneze releul cu temporizare. 

De ce am vrut cu temporizare: Am temporizat pornirea becurilor la 0.5 secunde de la pornirea releului pentru ca atunci cand trec prin R sa nu se aprinda instant becul. Ar fi un joc de lumini cand merg dinspre D spre P si invers. P(R)ND   / DN(R(P... Asadar, acum cand trec prin R in drum spre D, Releul porneste ca primeste tensiune prin acel microswitch dar se opreste complet dupa ce trec de R si nu apuca sa aprinda becurile spate.  Daca stau mai mult de 0.5s, cum cupleaza ambreiajele se aprind si becurile de mers inapoi. 

 

Momentan adunam km... ~3500 km de cand am trecut la DSG.  Media e undeva la 7% mixt cu AC (50% oras, 50% DN  si A1). Strict pe exterior, scot un 6...6.5 in functie de stilul de mers. Pot sa zic mai multe dupa drumul spre Focsani si inapoi dar pana atunci nu am nici o idee cat consuma in medie pe exterior, in afara de cei 15 km cat fac de acasa pana la intrarea in oras (unde am vazut de la 5.9 la 6.5). Insa nu m-as baza pe asta pentru ca imediat ce plec de acasa, am cativa kmm de urcare, cu motorul rece si stim bine cum influenteaza asta consumul. De parca mi-ar pasa prea mult acum de asta. :))

 

Deci, avem si becuri de mers inapoi, sa luam itp-ul pe bune. 

Trebuie sa mai dau jos pedala de ambreiaj si inca nu am pedala de frana lata (de cutie autoamata). Stie cineva daca e neaparat necesara dpdv al ITP-ului? Ca sincer, nu as vrea... 

M-am apucat sa modific si consola centrala sa punem capacul care tine husa schimbatorului si selector display. Sper sa termin zilele astea si sa le vopsesc in negru mat, sa fie cat mai apropiat de plasticele OEM. Poze curand... 

 

:)

Drumuri bune :Driver:

 

Link către comentariu

Te "urasc" pentru DSG 🤣🤣 sa fie cat mai multi km fara probleme. 

Link către comentariu

Si... avem si consola din jurul schimbatorului modificata. :)

In sfarsit am priza din nou functionala sa pot incarca telefonul. Ca dej...concediu, etc. 
503714152_Consolaschimbator1.thumb.jpg.f22e487197f061b2a094f01fe7010804.jpg

581874155_Consolaschimbator2.thumb.jpg.075d3456cf88941690f9df941e67d8ad.jpg

Pareri? 

Link către comentariu

de ce e asa inalta, parca e la Transporter:P

la scrumiera/clima mai ai acces?

Link către comentariu

E luat de pe o masina de aglia cu volan pe dreapta, sau mi se pare mie, ca butonul de pe schimbator de in partea cealalta, la fel ca afisajul treptelor? Nu trebuiau sa fie spre sofer? Just askin'... :) 

Link către comentariu
On 12.08.2022 at 13:54, Muale a scris:

de ce e asa inalta, parca e la Transporter:P

la scrumiera/clima mai ai acces?

La scrumiera, strict pentru priza 12V/incarcator telefoane am acces. Putintel mai greu dar am. Ma gandesc sa modific si prinderea la scrumiera incat sa aiba o alta pozitie. Mufa de diagnoza se poate reloca sub volan in locul dedicat. 

La clima am acces nestingherit. 

@acidone77 din pacate, da, timoneria e de Anglia pt ca asa am gasit kitul dsg. Cand gasesc o timonerie de dq250 de europa schimb doar timoneria si rama si aia e. As putea schimba si doar husa cu manerul dar nu ma deranjează momentan, se opereaza usor si asa. 

Pana acolo sa termin eu si cu Esp-ul care inca e nefuncțional  (am o eroare fara eroare pe esp...) 

Drum SB-Focsani- 6.0 

Sunt multumit momentan. Ramane de vazut care e consumul de la plin la plin. :)

 

Link către comentariu

 

Updates

Si-am facut si drumul Sibiu-Focsani-Sibiu. Am facut si plinul dupa ce s-a aprins ledul siiiiii la un mers normal, inclusiv prin munti (drumul ala DN2D - 80-90 km de serpentine si urcari/coborari ) ttaaaaa dummmm tsssss: 5.8l/100 km. Si-am tras de ea bine la urcare. Spre Focsani mers pe manual la urcare. Inapoi spre Sibiu, mers in Sport pe urcare. 
Nais feeling! OMG! Ce fain urca cand turatia minima e 2000 rpm si cand maximul,.,..e in functie  de pedala. Aiaiaiaiii..... :))Schimbarile alea perfecte si rapide cu toate ca pedala de acc e la podea.  

 

ps: Transfagarasanul e copil mic pe langa drumul ala. are doar 24km de urcare + ca e un drum extra mega prost pe transfagarasan. In schimb pe DN2D e perfect, cu exceptia a 2 zone as zice, unde s-a surpat terenul... + vreo 2 poduri capcana. In rest... e superb drumul. 

 

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!