Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Stii ce ma nemultumeste? Daca e calcata pedala cu o anumita viteza reactioneaza f bine. Daca deja e calcata si la un moment dat vreau mai multa frana, parca nu mai face fata. Gen, e calcata 30%, franeaza ok pe o distanta de X m si la momentul T vreau sa o calc la 80 %, parca nu face fata cand vreau mai mult de la ea. Asta in special la viteze peste 100 kmph. La viteze mai mici, uneori (destul de rar) am impresia ca nu prinde brusc pe disc, desi calc brusc  pedala. E un sentiment ciudat... Asa ca am zis sa incep sa schimb componentele si sa o fac perfect functionala.

Si cum in Septembrie plec in concediu in Croatia, consider ca e mai important sa o frana impecabila decat sa am FMIC sau alte chestii la masina. 

Cu toate ca, la ITP a iesit chiar bine,  vitezele la care se testeaza frana acolo nu-mi ofera mie certitudinea ca am aceeasi eficienta si la peste 100 kmph. Si aici intervine problema de care am zis mai sus.

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Upgrade la 312mm. Sistemele de franare originale de pe masinile astea mi se par o gluma. Iti vei multumi mai tarziu, iti zic sigur. 

Link către comentariu

Sa stii ca ma apuc de etrierii aia sa-i reconditionez :D 

Intre timp, am facut deja 10k Km cu uleiul asta si ma pregatesc sa il fac din nou. Asa ca, studiez din nou uleiurile si nu stiu ce sa fac. E ok sa raman pe Motul Specific 505.01. Insa e tentant Ravenol VPD...sau chiar VMO. 

Am facut un excel si am pus valorile, apoi cu conditional formatting am colorat cu verde valorile care sunt mai bune de avut intr-un ulei... 

64915579_comparatieMotulvsRavenol.thumb.png.84cf5923e0fdc9d3d2d28983c237796f.png

Conform valorilor din tabel, pare mai interesant Ravenol. Apoi Motul Xclean...apoi Motul Specific...

Mai caut, mai studiez... 

 

Link către comentariu

Normele de testare sunt diferite de exemplu unul foloseste ASTM D445 vs DIN 51 562 astfel compari mere cu struguri in tabelul tau .Daca mai studiezi putin o sa iti dai seama care dintre cele doua "umfla" cifrele ;)

Link către comentariu

Ca sa o luam altfel - Mananca Motul-ul? Se aude urat? Dureaza mult pana urca in motor la pornirile la rece? Daca nu, lasa-l pe acesta, si nu te mai agita.

Link către comentariu
în urmă cu 3 ore, GTD a scris:

Normele de testare sunt diferite de exemplu unul foloseste ASTM D445 vs DIN 51 562 astfel compari mere cu struguri in tabelul tau .Daca mai studiezi putin o sa iti dai seama care dintre cele doua "umfla" cifrele ;)

Si... care le umfla? ca nu ma prind. Din ce vad, ASTM D445 e "comparabil" cu DIN 51 562. Unul e facut in Franta, altul in Germania. Dunno care e mai bun. trebuie sa incerc. 

49 minute în urmă, mad_kat a scris:

Ca sa o luam altfel - Mananca Motul-ul? Se aude urat? Dureaza mult pana urca in motor la pornirile la rece? Daca nu, lasa-l pe acesta, si nu te mai agita.

 

Ceva mananca, dar nu rau. Adica pana in 1 l/ 15K. De auzit, nu-mi place prea mult cum se aude cand trag tare de ea si se incinge bine motorul. La rece, dureaza ceva pana ajunge uleiul sus in rampa.. si clantane. Am zis doar sa incerc o data sa vad cum e, daca imi place. 

 

în urmă cu 3 ore, GTD a scris:

Normele de testare sunt diferite de exemplu unul foloseste ASTM D445 vs DIN 51 562 astfel compari mere cu struguri in tabelul tau .Daca mai studiezi putin o sa iti dai seama care dintre cele doua "umfla" cifrele ;)

ASTM D445 e "comparabil" cu DIN 51 562. Nu stiu care e mai bun. Daca am gasit ca e comparabil, ma duc cu gandul ca e tot pe acolo, asemanator sau aproape la fel. tu de care zici ca umfla cifrele? 

acum o oră, mad_kat a scris:

Ca sa o luam altfel - Mananca Motul-ul? Se aude urat? Dureaza mult pana urca in motor la pornirile la rece? Daca nu, lasa-l pe acesta, si nu te mai agita.

De mancat: pana in1l/15k km. Nu e mult.  De auzit, parca ceva mai urat cand incing bine motorul si trag de el. La rece, clantane pana urca uleiul sus in tacheti.... Ma gandeam sa incerc si Ravenol, vazand ca sunt colegi care sunt foarte multumiti de VPD. Nu--mi place...nu mai pun. 

 

Link către comentariu
  • 2 months later...

Salutare din nou.

Momentan, am 5000 km cu  Ravenol si sunt multumit. Sunt curios cum o sa se prezinte in continuare uleiul, avand in vedere ca in 5000 km ar trebui schimbat. 

Intre timp, am mai facut catev chestii esentiale. Pentru ca placutele spate se apropiau de uzura dezastruoasa si nu-mi placeau deloc cum prindea frana de mana si frana spate implicit, am cumparat un set de etriere de 41mm, le-am slefuit bine, curatat bine peste tot, degresat si vopsit, scos tot mecanismul din ele, inlocuit garnituri, pistonase,, culise, suruburi, etc. Absolut totul e nou pe spate in afara de portetriere si corpul etrierelor.  

Inainte discurile si placutele: 

large.IMG_6311.jpg.670d50f2968da30518c5cf37f1ee3a91.jpg large.IMG_6312.jpg.e829087d7376566087d1b66012887324.jpg large.IMG_6313.jpg.dee2a41e48d54e5a1ee326324ee89009.jpg large.IMG_6306.jpg.031eb3f764fe13d6250c3b2a8f9bccc4.jpg large.IMG_6307.jpg.c5046148cc4ec3313a15b8bbf4a33836.jpg large.IMG_6310.jpg.c8fac8ab4ce79ec0568757dea0625a7d.jpg large.IMG_6314.jpg.d392b3b4c79ce729867719f426170848.jpg

Procesul de restaurare a etrierelor fata (pt 312mm) si spate (au ramas alea de 232mm, dar cu pistonase de 41mm. Consider ca etrierele cu pistonase de 41mm sunt mai bune, deoarece au o forta de franare mai mare. Evident, vopsite in Jazz Blue (LW5Z). 

large.IMG_20190731_183135.jpg.1c3523f0bd0a5ea3ecbab62ebc3a0b0e.jpg large.IMG_20190731_183917.jpg.48646b0f20abeea538aaeaa86ddc7835.jpg large.IMG_20190731_182805.jpg.5343d7e5b223d3c44f59c6e944dafaca.jpg large.IMG_20190731_183128.jpg.7506b6da7e0a2883b174ce9e1c891510.jpg large.IMG_20190731_182845.jpg.b2d76c295ce0ae880821c8125966ae70.jpg 

 large.IMG_6284.jpg.1b1f06479e966a2a33ec7ffa6a412f11.jpg large.IMG_6283.jpg.14e5c7a060b466181e98075daa7476f0.jpg large.IMG_6286.jpg.5f3caa458781b9130e1614e0b52928d1.jpg large.IMG_6285.jpg.75b8103d05a7ade590ec2a559a4934f8.jpg large.IMG_6291.jpg.bfc1d766bafc6a041cfd83f6f3335bcc.jpg large.IMG_6292.jpg.04eb8e22b88161ed5d427f85592befec.jpg large.IMG_6298.jpg.21045d749ea18ceb085f0f05c034344c.jpg large.IMG_6294.jpg.672de0939d5eeb21c3b204f2b0697af0.jpg large.IMG_6293.jpg.0b65ca587736207a9348960c18efb3e2.jpg 

Dupa o saptamana ...cam asa trebuie sa arate niste discuri spate:

large.IMG_6388.jpg.cc36491502152591df99bec84313cff5.jpg 

Pe fata, mai am de cumparat butuci noi si rulmenti noi. Sa le montez in fuzetele de 288/312 si apoi pot sa ma apuc de montat. 

Sunt foarte incantat de cum functioneaza frana spate. Cu frana de mana trasa nu poti pleca de pe loc. Daca tragi frana de mana in mers, se blocheaza rotile spate. Which is good. Extremely good. 

Ar trebui sa fiu si mai incantat de frane dupa ce fac un schimb complet de lichid de frana cu aparatul asta:

large.IMG_6386.jpg.8672206e5fc4033ddf4d51ecf66daf1e.jpg 

(300 lei, la 3 masini din curte, isi scoate banii). 

Apoi, ca tot nu a avut ce face cainele ala care s-o sinucis stricandu-mi bara fata, am gasit la cineva bara OEM cu buza V6. Luata chiar de pe un V6 4 motion. Vopsita si asta in Lw5Z, masina deja arata altfel :D (de fapt, asta era ideea, sa arate mai bine:) 

large.IMG_6402.jpg.366fc50c1cf18feda081ecc67b625002.jpg large.IMG_6401.jpg.3c6b0815dcd862f952c6954c59e1935e.jpg large.IMG_6414.JPG.b84c101af7719e04e9090d8d6b6608ef.JPG large.IMG_6407.jpg.e82babe545dc0cf2dcb30cc3db0bf6ef.jpg large.IMG_6287.jpg.4e3ec16e33160fba372a0a1a5781ae08.jpg 

La un meet cu cativa pasionati de MK4, printre care si fratele meu ;) 

large.IMG_6269.jpg.9a390b2de705ae437aae6c47acae6130.jpg 

In parcare la birou,  langa #Antonia lui @Alexey27 ...pazindu-se una pe alta :) 

large.IMG_6376.jpg.f35b4e45a8e2a7e120d6b4dd53dee8c8.jpg 

Si un alt cadru, surprins cand ieseam de la posta din localitatea unde locuiesc :D 

large.IMG_6236.jpg.bf2bede951257717acd39a33f667f66b.jpg

Si gata cu postul asta lung ... ca mai am si treaba! :) Drumuri bune va doresc! 

Link către comentariu

Ma gandeam si eu la un d-ala de schimbat lichidul. La *atatea masini in curte, si la mine...

O singura precizare - placutele spate nu ajungeau la uzura dezastruoasa. Erau deja acolo ?

Link către comentariu

nu am inteles un lucru,ai schimbat etrierii pe spate de la piston ds 38 la cel de 41,sau ai strunjit in cel de 38 pt pistonas de 41.Daca ai strunjit cred că ai făcut pe cineva va Cnc ca altfel....oricum felicitări pt auto,arata bineeeee..

DRUMURI BUNE si o zi buna!!!!

 

Modificat de loghy
Offtopic
Link către comentariu

La etrierele spate nu am frezat de la 38 la 41 mm ci am schimbat etrierele spate cu unele de 41mm. De frezat -  nu faceam asa ceva!  Pe Golf 4, s-au pus etriere spate cu pistonase de 38mm sau de 41 mm. 

 

Modificat de loghy
Offtopic
Link către comentariu

Nimic inca. Ma bate gandul sa iau una din dezmembrari si sa o reconditionez pe aia. Ca nu am timp sa stau cu masina pe dreapta pana rezolv eu cu pompa de frana. Si cand o pun pe cea reconditionata, sa pun si tulumba de frana noua. :)

Sau pt 300 lei, sa cumpar o pompa noua de frana. 

Dar vedem. Deja am bagat o "caciula de bani" in frane si o sa mai bag  :)) ca nu-mi pare rau! Rezultatul e pe masura. 

Sambata am schimbat lichidul de frana, complet. Am fost un pic cam darnic, si am consumat 1.3-1.4 litri de lichid. Aerisit si ambreiajul. Deci, tot lichidul e nou. Merge foarte ok aparatul respectiv de schimbat lichidul de frana. 

Acum...sa vedem cand termin cu franele fata. Asta pentru ca trebuie sa schimb si rotile de iarna sa trec la 16" si deja se aduna cheltuielile. In plus, ramane de facut ASAP: 

- Reparat evacuarea. Sper sa reusesc sa o fac pana in Concediu. 

- Reparat pragurile. Tinichigerie... trebuie sa refac partea de jos, desi nu sunt in stare foarte grava, dar unul e spart si nu vreau alte complicatii. 

- Geometria rotilor.  - pana in concediu. 

Ah, da. Aparent am scapat de eroarea de airbag. Aparent doar, deoarece si data trecuta dupa 1 luna fara eroare se gandea ca m-am obisnuit asa si ...."piuuuuuu" cand ti-era lumea mai draga! 

Pana data viitoare, las cateva poze de ieri, de la Raul Sadului. 

1289200073_Snapseed(1).thumb.jpg.9b6a65f73d5ff154756647db2a6fdbe3.jpg IMG_6496.thumb.jpg.ce32e60fd71ba32d2462b55cdc0d5f24.jpg Snapseed.thumb.jpg.11c88ee77076037ec2119ab6a292f61f.jpg

Drumuri bune!

Link către comentariu

Si cum in curand o sa plec in concediu...am zis ca de ce sa nu am un parbriz nou ?! Ca asta era zgariat si sablat de pietricele... Vreau sa merg relaxat si sa nu imi incurce nimic vizibilitatea la drum. 

Pilkington, cu parasolar pe gri... cu montaj... 570 Ron. 

pilkington.thumb.jpg.546e43b8f390103813260de76242b803.jpg 

Sper sa  reziste si asta mult si bine. 

Pana data viitoare, drumuri bune! :) 

Link către comentariu

De banii aia ? petreceai o zi ca pasa... Concediu placut si drumuri bune!

Link către comentariu

Aia sa fie cea mai mica problema :))

Doamne peste ce idioti am dat. Am cerut parbriz pilkington. Mi-au dat YES Glass. ? Bine, m-au taxat cat trebuia pt Yes Glass...dar nu sunt impacat deloc cu ideea de a avea YES Glass. 

Si nu puteam astepta dupa Pilkington ca nu aveau pe stoc.  Dar in call center mi-au zis ca au pe stoc si am optat pentru Pilkington...

Costul scade la 370 ron. 

Mesterii romani... :tuktuk:

Link către comentariu

pai Call Centerul nu stie in tip real stocul din locatia x,am lucrat dupa terminarea facultatii in Flamingo Computers si aveau un program prin care vedeai stocurile in timp real din toate magazinele.Era isteata treaba ca aduceau un tir doua de marfa ultimul model si imparteau i n tara dar nu peste tot.Venea un client si dorea o camera foto recent apauta,nu o aveai pe stoc te uitai si o cereai din tara indoua zile era la client.....

Link către comentariu
  • 2 months later...

Pfoaiii... nici nu stiu cu ce sa incep. S-au intamplat atat de multe in ultima vreme si nici nu am mai avut timp sa intru foarte des pe Forum. 

Serviciul + familie/copii + chestii personale mai urgente + santier acasa, etc... 

Am ramas ultima data ca plec in concediu in Croatia... Am fost insa toata distractia a fost "umbrita" de un accident pe M5, inainte de Budapesta. Pe scurt, accident in lant unde am fost prins la mijloc. Am fost lovit in spate si proiectat in masina din fata... 

Damage: bara fata (da,aia cu fusta V6...), grila, faruri, capota, aripa stanga, tragar, radiatoare, bara spate, stop stg spate, haion (da, ala vopsit de "curand"), panou stg spate, janta zgariata, cauciuc cu o zgarietura/taietura... Nu adanca.

Sunat la politie...asteptat dupa politie (nu vorbeau nici engleza nici Germana, ci doar o amestecatura de Germana cu Engleza si Ungureste), apoi dupa tractari. M-au tractat la vreo 30 km de Budapesta, la marginea unui oras...si mi-au zis factura: 

- 150 Euro tractarea +

- 700 Euro piese Aftermarket (nevopsite)

- 200 manopera. 

Am zis pas. Nu repar prost masina cu atatia bani. Probabil s-au bazat pe faptul ca oricum nu am unde sa plec cu ea asa. Da, nu aveam unde, insa, cat timp ma transportau cei de la tractari, am cautat pe net un parc de dezmebrari de langa /din Budapesta. Am gasit pe unul (roman stabilit in Budapesta) cu pagina de FB cu dezmembrari. Am sunat, am vb cu el. Dupa zeci de telefoane si discutii, am ajuns la un consens ca o sa imi aduca tot ce trebuie. Evident ca lipseau piese... dar na. 

Pana o ajuns el cu piesele, am desfacut toata masina ...pana la motor! Am mai facut asta, deci nu imi era greu. Ce era greu era ca eram in iarba si orice surubel cazut necesita timp de cautare. Apoi fiind in aer liber, multor tantari unguri le-o placut sangele romanesc. :))

 

Asadar, seara pe la 8, m-am apucat de treaba la montat inapoi piesele. Bara fata Gri, capota rosie, aripa...din parti, am indreptat-o pe  a mea. Din 2 faruri cerute l-o adus doar pe cel din stanga dar am putut sa-i dau un scotch la cel din dreapta si sa merg asa. FArul din stanga era si fara proiector de ceata. Grila centrala nu o adus-o... am lipit-o cumva pe a mea. 

O adus radiatoare insa, nu am reusit sa desfac tevile de pe cel de clima, asadar, l-am indreptat pe al meu si am folosit de la el doar radiatorul de racire. 

Stop spate o adus complet si in stare buna. Bara spate, completa si in stare buna. 

Cam asta e lista de piese luate de acolo... la un pret de aprox 300 euro. Calculati asta in Forinti ca totul era calculat in Forinti si apoi in Euro. Asadar, pe la 1 noaptea (2 noaptea la noi) am terminat masina. Am pus si lichid de racire  G12 cumparat de acolo din zona... 

Verificat cu VCDS... Verificat lumini, tot ce trebuie si plecat la drum spre cazare in Budapesta. Urmatoarea zi...drum spre Croatia, pe caldura...dar fara clima. Ca pierdusem tot freonul cand am indreptat radiatorul de clima. Aveam totusi aer conditionat de aerul de afara... 

Croatia - Drumuri faine. Mers pe Autostrada  aproape tot timpul, in afara de Split - Omis. (40 km). Peisaje faine cu munti stancosi in spate si plaja in fata... 

Intors acasa pe 12-13-14 Sept... (nu mai stiu exact) o trebuit sa fac repede orice sa fac masina cat mai ok ca trebuia sa merg la ITP. Am avut si aici de lucru, dar am reusit intr-un final sa o fac sa arate cat de cat ok...
Si acum, pozele de la Accident.

large.IMG_6611.jpg.89a927e10e80f683c02463e2a075a3c4.jpg large.IMG_6610.jpg.8bbe6744093db01eedccf816007fdef0.jpg large.IMG_6618.jpg.c39cbb7e4eec0c7ee51bbf3541211692.jpg large.IMG_6629.jpg.23ef556d5467bb7a6e2f2a43aaaf02ba.jpg large.IMG_6619.jpg.cadb0ce829bc82ae9961e942b282629a.jpg  large.IMG_6633.jpg.2a52bddf6de7bca00c5e0bbac033234a.jpg 

large.IMG_6635.jpg.5dde26f052ea56c6d9ce51ffa6863cdf.jpg large.IMG_6636.jpg.d0ce769f3ba1d2e47565725c32f74db1.jpg large.IMG_6639.jpg.ac9faa02abe35175adea8354e3dc1167.jpg large.30C66EF6-EEA5-49AC-B6ED-0F0EA425EC5C.jpg.db2ccd2494e38824235a5f366b33f9cf.jpg large.592F1793-CB6B-41C3-B342-A2671F1B32CA.jpg.94b419f76d6388984acb1812a9230add.jpg large.9C62B449-BF7A-46E8-9B83-577B930AA54C.jpg.99e0035d00425d6c3f0ca2e0b011f7c2.jpg 

large.acfd33ab-e470-4c5a-af76-027dce63bc83.jpg.baad90821c95adada81c50a499a4c5f6.jpg large.b8883791-05fa-45c7-ba6a-1607a9df306f.jpg.fac10a2957da4f83e4bdcdda8740258c.jpg large.FFE440E7-7A6C-43DB-94ED-AC41A6411106.jpg.669ef466fcd3a7b3bdbaaa23f5cd335c.jpg large.4558446A-3C99-4371-88DA-D7406305F1C2.jpg.9769c3ab99c80aba703849648acb7c4d.jpg 

 

asa arata masina dupa reparatie: 

large.IMG_6640.jpg.c562d0976d0659f7ec7110bbe346a384.jpg 

Ajuns acasa, am schimbat bara cu una la culoare + o folie pe capota (a iesit prost ca noaptea, dar macar era albastra) si am schimbat farurile cu unele in stare buna. 

large.IMG_7213.jpg.0219102217b8b4377617e9e726c36912.jpg large.IMG_7212.jpg.f6fd085028693b5b979b06ad4c309071.jpg 

Fusta V6 a scapat si am luat-o la mine. de asemenea ma bucur ca am recuperat proiectoarele de ceata din faruri si le-am putut pune pe alte faruri Valeo (pe care le-am gasit doar fara proiectoare). 

Acum astept data de 1 Decembrie sa  merg la vopsitor pentru partea din spate (indreptat si vopsit panou + bara) + inlocuit aripa stanga si vopsit + vopsit capota si bara fata. 

 

La ITP masina a iesit foarte bine. La fiecare test de franare masina a iesit de pe role, iar ca valori de franare e foarte ok: 

- Fata stanga si dreapta - 320 N

- Spate stanga si dreapta - 280 N respectiv 283 N.

- Frana de mana : 183 N respectiv 200 N. - Aici, probabil daca schimbam si cablurile de frana de mana as fi avut 200 si 200. Dar oricum e doar frana de stationare si dezechilibrul nu e mare. 

Va urma... 

 

Edit: am ales sa repar eu masina deoarece asa a fost cel mai ieftin si rapid mod de a-mi continua calatoria. A doua zi eram in Croatia, ma odihneam. Asta este. O zi de concediu si vreo 450-500 euro in minus....

Modificat de Emy D
Link către comentariu

pfoaaa nasoala patanie, mai ales in concediu.

totusi, de la cel ce te-a lovit nu iei bani? cum merge treaba in cazul asta?

Link către comentariu

Problema e in felul urmator: Am fost 3 masini (toate din familie). Cu toate ca eu eram in fata si nu o fost vina mea...eu am avut cel mai mult de suferit...  

In fratele meu, era sa intre o masina destul de tare (O franat cu scartait de roti)  insa o avut unde evita  trecand inapoi de pe B2 pe B1 si fratele meu o incercat sa ii faca loc, lasand pentru moment pedala de frana. Insa in fata ne-am oprit destul de repede si l-a atins (destul de tare in carlig ) pe tatal meu, care ulterior a intrat in mine si pe mine m-a proiectat in cel din fata mea. 

Masina mea si sharanul  - amandoua pe numele lui Tata. Ca deh...asigurare, bla bla bla... (aici vezi minusurile cand "ocolesti" legal legea...) 

intre Golful fratelui meu si Sharan ... nici o problema vizibila. Politia nici nu a bagat-o in seama. A pus totul pe seama tatalui meu (care a si luat amenda)... 

La asigurare, mi-au dat "cu legea in cap" ca nu se acorda despagubiri autovehiculelor inmatriculate la acelasi proprietar chiar daca au fost conduse de un prepus al proprietarului (eu). Deci... mnoh... nimic de pe asigurare... 

Aveam de gand sa mai fac diverse investitii la masina dar dupa asemenea cheltuieli, mi-o dat tot bugetul peste cap (bugetul alocat pentru masina). 

Link către comentariu

Nasol rau.Sa stii ca un prieten bun(Dumnezeu sa il ierte,ca a plecat la cele vesnice)cand mergem cu el prin Ungaria zicea ca nu stiu sa circule nu se asigura si merg incet de incurca circulatia.Si nu prea inteleg de ce la ei mai ales dimineta e ceata chiar si vara.Sper sa iti refaci masina si sa te poti bucura de ea ani multi in continuare.

Link către comentariu

Sa stii ca aproape de fiecare data cand am fost pe M5 am vazut masini lovite/distruse, etc. Cozi infernale...blocaje, etc. Acum mergi cu 130...acum te opresti... iar mergi...iar blocaje. etc. 

En fin... Asa a fost sa fie. Acum sa o fac cum trebuie si inca ma bucur de ea in continuare. 

Ma bucur si ca nimic din ce inseamna siguranta masinii nu a fost afectat (sasiu/lonjeroane, stalpi) ci doar caroserie... 

Link către comentariu

Da dupa varsta ei se tine foarte bine,dar airbag nu ti-a sărit?Si ce baterie ai pe masina ,ca amea cred ca e pe duca are 2 ani si tensiune 12.3v.Mulțumesc si drumuri bune fără evenimente de orice fel!!!

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!