Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

era pe aici un "translator" de buline de pe arcuri.

ambele diesel si una break, nu trebuia sa ai arcuri mai dure tu? 

Link către comentariu

Teoretic , da, ca la Variant pe spate e mai mare greutatea decat la Bora care e berlina. Whatever.. circul asa si ma gandesc la Pro Kit :)

Link către comentariu

si la a mea arcurile mai au vopsea pe 50% din suprafata.Daca dau amortizorul jos din partea de jos cu bucsa pot scoate arcul sa-l curat si sa il vopsesc.Mersi.Drumuri bune!

Link către comentariu

DA, poti, sa il vopsesti, insa doar electrostatic si sablat inainte. Altfel nu are rost ca nu o sa stea vopseaua pe el. 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Salutare din nou. 

Nu prea am avut timp de masina deoarece am cam fost plecat in ultima luna cu munca.

Prima data am luat o pasare pana la Iasi si inapoi. Frumoasa zona, asa ca dupa munca si cateva plimbari prin oras ne-am intors la locurile noastre, ca mai apoi sa plecam in Germanistan :) 

Cateva poze de la Iasi (unde va trebui sa fac un roadtrip):

iasi.thumb.JPG.d41e88e82b6c1ff8069456d9d906fcbd.JPG PalatulCulturii2.thumb.JPG.aaa1f82b49833ca403bd701c443f063d.JPGPalatulCulturii.thumb.JPG.1ecfce59dc45b9ee920429755f0dc16b.JPG

Am fugit inapoi la Sibiu de unde am luat alte pasari spre DE la un IT Team Event - sa ne dam cu Kartul :)

Dollnsee.thumb.jpg.2397ebd00f62ad45c6510b8b9c622739.jpg

400709836_Karting2.thumb.jpg.2e9af176890142a5ead786c916839ef0.jpg 1121670061_karting1.thumb.jpg.972c47e07717ce080593db3c0b235d44.jpg -> ca idee, prima data cu Kartul, am iesit pe locul 6 din vreo 40 persoane. Io zic ca nu-i chiar asa rau :))

Cat timp eram in DE, m-au sunat cei de la Curier sa imi livreze si cauciucurile. Na...si jantele nu erau gata...si eu eram plecat.. si...pfff. Abia asteptam sa ajung acasa,

Cauciucurile: Hankook K125 (Ventus Prime3). Dot 3617 - Sept 4-10 2017 - Nu-i asa rau nici asta, desi mi-ar fi placut sa primesc unele cu DOT din 2018. :)

hankookK125.thumb.jpg.65bda88274821c9a825d20447aff4e79.jpg hankookK125DOT.thumb.jpg.9d2ceac788d00509e9ce50b64d302a26.jpg

Si...jantele inca sunt in lucru.  :( Stiu...dar in curand vor fi gata si puse pe masina. 

janta2.thumb.jpg.1cef0d1f8841cf7bca54635149ddfb19.jpg janta1.thumb.jpg.5c4b8be4e3d328d1bf5084aa035ebbfe.jpg 

Da- inca nu m-am plictisit de combinatia asta de culori si cum da ea in contrast cu albastrul masinii, asa ca le refac vopseaua alba :)

Va urma, sper ca ...cu jantele pe masina :)

La multi km! 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Intr-un final, am si eu rotile de vara! 

Cauciucurile de la Hankook sunt ok. Nu sunt foarte zgomotoase, chiar imi plac.  Directia merge destul de usor. 

Jantele...nu sunt in cea mai buna forma a lor. Am refacut vopseaua de pe ele, insa nu inteleg de ce a ramas cu urme si de ce la al doilea strat a trebuit sa se increteasca. Si cu Filler a facut asa si fara. Le-am lasat multa vreme la uscat..si tot au reactionat intre ele. Asa raman pana la iarna cand o sa am timp sa le fac din nou. 

Cei de la vulcanizare au facut o treaba buna si masina nu vibreaza, nu bate in volan. Merge lin si frumos la viteze de autostrada. :)

IMG_0934.thumb.jpg.5d7bf52dab9283994f027fe5d8ab222f.jpg IMG_0942.thumb.jpg.838ee5b92da1999c31a863e806b574fe.jpg 

IMG_0944.thumb.jpg.083f3d82825a1cbeb932398ae333eee6.jpg IMG_0946.thumb.jpg.b8a91bc63c9ef2c119e3edf83f1233d2.jpg IMG_0938.jpg

 

si DA, inca imi place combinatia asta! :)

 

Drumuri bune :Driver:

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

lucioasa si curata dar...cu carligul ala strici peisajul. trebuie vopsit.

Link către comentariu

Zici ca e "poza de pe net". Foarte frumos a iesit. Aveam cand eram mic un program de "tuning", jantele alea zici ca sunt facute pe calculator. Asa arata si in realitate? Foarte tare!

Ceasurile nu le-ai montat? :)

Link către comentariu

 

în urmă cu 2 ore, Muale a scris:

lucioasa si curata dar...cu carligul ala strici peisajul. trebuie vopsit.

Pai na...numa timp de masina nu prea am avut. Si la jante am lungit-o de mi s-au lungit urechile de la atata asteptare. Circulam cu rotile de iarna la +24 grade Celsius :(

Nici nu stiu ce culoare sa il fac. Banuiesc ca...un negru e cel mai ok. 

acum o oră, vladinsky a scris:

Zici ca e "poza de pe net". Foarte frumos a iesit. Aveam cand eram mic un program de "tuning", jantele alea zici ca sunt facute pe calculator. Asa arata si in realitate? Foarte tare!

Ceasurile nu le-ai montat? :)

Ceasurile le-am luat pentru fratele meu...daca n-ai mai avut si pentru mine :))

(eu am BC...el nu are...si nu e asa urgent cu ceasuri de Edition si immo3 la mine). 

Multumesc. Da, asa arata si in realitate, dar daca te uiti de aproape se vede ca vopseaua s-a incretit la un moment dat si apoi s-a mai nivelat. De asta ziceam ca ma voi mai ocupa de ele la iarna cand o sa am timp si nu voi fi presat de necesitatea de a le folosi. 

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare din nou!

Azi am plecat la drum spre Bucuresti, via BV - Ploiesti. Nu am plecat bine din Sibiu, ca a inceput sa urle: Alternator workshop. S-a stins eroarea. Am zis ca o fi ok... vedem. Mergem mai departe. Iarasi....Alternator Workshop! Si iar s-a stins. Ma gandeam doar ca e nebuna masina si are un contact imperfect. Da de unde...  dupa cativa km s-a aprins martorul de ESP. Apoi a inceput sa palpaie martorul ABS. Apoi a inceput sa se stinga bordul (instrument cluster-ul)... ?

Ok...era groasa treaba. Am oprit toti consumatorii, si m-am apucat de dat telefoane. Cel mai apropiat punct ...era BRASOV. L-am sunat pe @lupo_bv si el mi-a aranjat la un service sa merg acolo sa se uite care e problema. Am dat si VIN-ul masinii prin SMS... ca totul sa fie pregatit cand ajung acolo. Ceva de genul unui PitStop :))

@Laurentiu_LWR - multumesc pentru ajutorul dat din mers! 

Zis si facut, am ajuns la Service...si baietii m-au intampinat cum se cuvine. Stiau despre ce e vorba. In maxim o ora...dadeam cu cardul (nota 10 pentru asta) sa achit factura. Si apoi din nou la drum. Am trecut pe la Ploiesti si acum ne indreptam spre Bucuresti. 

Drumuri bune tuturor :)

 

11_3V.thumb.jpg.ace34c742eb07d5e2fd2f6b5442dd6d7.jpg service.thumb.jpg.9a1686bab35ca7b0279bb711d64e49ca.jpg

 

 

Link către comentariu

Baterie terminata probabil. Insa nu inteleg cum nu stiai, bateria nu cade asa din senin.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Cu mare placere...ma bucur ca mai pot fi de folos pe aici :))

Bateria din cate am inteles este ok...s-a umblat la alternator...la releu daca am inteles bine...incercam sa ma concentrs atat la telefon cat si la colegii de la munca  :))

 

Link către comentariu
în urmă cu 18 ore, tttrix a scris:

Toate ca toate ....da ce o avut mașină? 

Aoleu! N-am scris si ce o avut masina! Ce zapacit am fost... 

problema: Releul de incarcare. Pus altul nou, si gata. 

în urmă cu 18 ore, deenman a scris:

Baterie terminata probabil. Insa nu inteleg cum nu stiai, bateria nu cade asa din senin.

Neah... Nu plecam eu la drum cu bateria terminata. Problema era din releul de incarcare - la cat de obosit am ajuns in Ploiesti, am si uitat sa scriu despre “piesa defecta” :)) 

Una peste alta, am ajuns in Tesalonic, cu bine. Am mers prin  Kulata- si drumul pot sa zic ca e un dezastru. 60% foarte bun, si 40% ...dezastru incat nu merita alea 2 ore mai putin. Ma mir ca nu am ramas in drum cu vre

La intoarcere vin pe Makaza, unde, desi nu ai autostrazi, drumul e mult mai bun. Cel putin, asa il stiu eu de anul trecut :)

 

Link către comentariu

Țin minte ca și au am pățit treaba cu alternatorul anul trecut. Probabil la majorat pica el, ca piesa. 

Distracție plăcută la mare! 

Link către comentariu

Gata si concediul. Eu unul, ma bucur mult ca am avut problema asta cu releul de incarcare cat timp eram in tara. Altfel, in Bulgaria...pe noapte, ar fi fost aiurea de tot!

Am plecat sambata dimineata la 03:30 AM din Bucuresti de pe Bd. Timisoara. Am ajuns in Giurgiu unde am facut plinul apoi am mers sa trecem si noi granita. A durat vreo 20-30 minute. A fost ok, acceptabil. Am mai facut cativa km pana la primul Shell din Ruse si ne-am luat si Vigneta pe 7 zile. 14 BGN/ 7,xx Eur. O vizita la baie, o plimbarica in jurul masinii, si pornit din nou la drum. 

Drumul a fost mai bun ca anul trecut (au mai reparat/turnat anumite portiuni de asfalt)  si se circula bine in BG.Din greseala, si deoarece si Waze ma ducea spre Sofia - Kulata, am mers pe acolo. Aveam sa regret asta ceva mai tarziu. 

Pana la Sofia, nu am avut parte de drumuri cu gropi, etc. Nici de la Sofia incolo, ca ai autostrada pana in Kulata. Insa pe autostrazi, au cateva rosturi de dilatatie la poduri (doar cateva mai au, ca restul le-au cam rezolvat) mai inalte cu vreo 1,5 -2 cm. E crima pentru roti pe 17 si nu vreau sa imi imaginez cum se simt alea pe 18 sau 19 pe asemenea rosturi. Apoi, pe banda a 2-a in anumite zone si complet "random" asfaltul are niste umflaturi de vreo 4-5 cm pe toata latimea benzii.... Zici ca se rupe masina cand treci peste ele cu 1XX kmph deoarece nu le vezi. 

Ajunsi in Kulata...1 ora am stat la coada sa trecem granita. O coada de vreo 2 km ... in care, unii mai destepti cu numere de BG si RO (Bucuresti) depaseau coloanele formate pentru a se baga mai in fata apoi, cand se inchidea banda de acces pentru TIR-uri. Oarecum eram obisnuit cu asta in Bucuresti, dar se pare ca se practica si in alte parti. 

Dupa ce am scapat si de granita BG-GR...treci direct pe Autostrada spre Tesalonic. Primii 5 km sunt dezastru. Dezastru ca ai bucati bune de asfalt....si apoi urmeaza la un moment dat o zona de vreo 100m cu gropi. Gropi pe care le-am cam luat la 1XX kmph... De-asta regret cam am mers pe acolo, ca in urma acelor gropi, m-am ales (DIN NOU) cu o vibratie la franare. Doar la franare si in special la viteze sub 100 kmph. Iarasi ma pun cu ceasul comparator pe butuci, discuri, etc... 

Am ajuns in Tesalonic pe la 14:00 (1 ora la coada la granita + inca vreo 4-5 pauze pe drum), unde am mancat, ne-am plimbat cu un vaporas pe langa faleza si apoi...la drum spre Halkidiki.

IMG_1825.thumb.JPG.54186807bb1ecfedc799c8f5aad0d730.JPG IMG_1834.thumb.jpg.45b13c3fc108fcdbfb8a40bbff67ac3e.jpg 

O ora mai tarziu, eram pe plaja  

IMG_1947.thumb.jpg.3552e8237a46080e22d14e4169fd8056.jpg a7390bd1-d6d3-4d5c-9d5f-75ad72ae7086.thumb.jpg.1047175970f24e22b9a8e3f4cc3f2096.jpg IMG_1948.thumb.jpg.5cddb515bcd0ffe9a3ffef9c3f528353.jpg

Timpul in Grecia a fost super. Nici sa te arda soarele sa nu stii pe unde sa te ascunzi, dar nici rece. Am avut parte si de nor si de soare numai bun pentru un bronz nu prea fortat si pentru odihna multa. De data asta nu am prea facut km prin Grecia. Am vrut odihna.

Deci...distractie pana Joi. :D

IMG_1880.thumb.JPG.229de46844a9f57d3f7a78fcd994b646.JPG IMG_1926.thumb.JPG.881fbfa56ccb00000249e1ac4832ae96.JPG  IMG_1884.thumb.JPG.3d4246b14599c922322ee0bb0480ebbd.JPG 

Joi pe la pranz, am plecat inapoi spre RO. Psakoudia - Tesalonic - Kavala (pauza de masa) - Komotini - Makaza - Stara Zagora - Gurkovo - Veliko Tarnovo - Ruse. Much better! Cu exceptia catorva zone (zona Khardzali + inca 2-3 zone mici) in care asfaltul e zgronturos, si am dat de cateva denivelari urate - drumul e foarte ok! Se merge bine, constant, si e mai relaxant pe partea asta. Probleme cu politia nu ai cum sa ai! O singura data mi-au dat un flash: desi era seara, cred ca le-o placut masina mea :coffee_lol:

Rezultat: Dus -intors , SB - B- Halkidiki - B- Sb  , 4 adulti, 1,& 0.5 bebe, portbagaj plin si portbagaj suplimentar : consum ....6% la pompa. Nu-i asa rau :P

Ps: asa-i c-am mai crescut un pic? :lol:

IMG_1927.thumb.JPG.6c51eef4302cb27e2e0c408910af6e89.JPG 

 

pps2: tre sa vad dece se lasa asa de usor spatele atunci cand am persoane in masina sau bagaje. Adica, mi se pare ca se lasa enorm de mult...

Masina doar cu bagaje:

IMG_1985.thumb.JPG.36cf94a7fd4de2fec3ed4fdb7d18cd70.JPG IMG_1993.thumb.jpg.ac0ff2fc22d1d66b7bd7c473b12a2dee.jpg IMG_1997.thumb.JPG.6e588c486cea1fa122dfb3ff63496646.JPG 

Da, stiu, carligul ala ruginit strica tot...dar n-am avut cand sa il fac si pe ala. Incerc sa il fac zilele urmatoare :)

Da, mie imi place masina ?Imi place enorm de mult. 

9134844a-69a7-477c-9014-af39cdf5a8f8.thumb.jpg.61fa79dfb784ddad956302e55a43e21e.jpg 6de4925f-5f53-4f7a-b126-4ba2caaf42e2.thumb.jpg.1a6d8b84c552fd01b0e54955454efe47.jpg

 

 

Modificat de loghy
Incalcare limite viteze
Link către comentariu

"Asa e ele", mai ales break-urile. Passatul meu b5, cocosat cum ii mai spun unii, tot la fel se lasa pe spate. Arcurile sunt de vina, care sunt prea moi pt cat se incarca masina. O solutie ar fi inaltatoare pe spate, dar arata ca dracu cand e goala. Sunt sigur ca exista solutii, cum ar fi arcuri de alta masina, gen passat b6 break, mai sapam pe forum :)

in rest, drumuri bune!

Link către comentariu

Mno, chiar as fi curios, insa banuiesc cu masina goala dupaia o sa cam topaie...arcurile fiind necesar a fi mai dure pentru a nu se lasa cand e incarcata. 

Si nu, nu vreau inaltata de spate. 

Link către comentariu

trebuie ceva arcuri de sportline cred.

si la mine bora cu arcuri normale de edition se lasa cel putin cat vad la tine, in schimb golful, cu un soi de pachet sport de fabrica (aflat din interpretarea codurilor) se lasa incomparabil mai putin la incarcare comparabila

si mai e o chestie si bora si variantul au consola mare in spatele puntii si incarcarea altfel se repartizeaza

Link către comentariu

I drept si asta, legat de incarcare pe puntea spate in functie de consola. Momentan, am arcurile lui Laurentiu_LWR de pe Bora si cu toate ca mi se par mai dure fata de ce aveam inainte, tot se lasa mult la incarcare. 

Daca iau arcuri Sport Edition sigur va trebui schimb si pe fata. Mai mult ca sigur, (o sa fie mai joasa masina?), ceva mai dura si nu se va mai lasa atat la incarcare... 

trebuie cautat codurile si sa vedem daca sunt diferite pt Variant, fata de Hatch. 

In alta ordine de idei, tot ziceam eu ca nu-mi place cum se comporta pedala de frana. La apasare usoara, nu frana cum trebuie. Adica era slaba frana. Trebuia sa o calc mai brusc...si evvident greseai dozajul...si cam franai prea brusc apoi reglai din picior daca mai lasai de frana sau apasai mai tare. 

Asadar, azi dimineata am facut cu VCDS-ul o aerisire la pompa de ABS. Alta viata! Franarea poate fi dozata din pedala cum trebuie, prinde de sus, daca calc usor - franeaza usor,  calc mai brusc - musti din volan... Si am scapat de senzatia aia de "fade" in momentul in care franez! 

Yeeee! 

 

Acum, strangem bani pentru: ax came Kolbenschmidt (are ceva uzura si vreau motor care sa mearga ca unul nou :D ), tacheti INNA black, cuzineti glyco, simeringuri supape, garnitura chiulasa (a inceput sa se murdareasca motorul de ulei de la chiulasa in jos), alte simeringuri, garnituri, etc. si de ce nu, un kit ambreiaj cu volant (masa dubla, evident). 

Va urma... :Driver:

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Ai grija cu arcurile...eu am mers o perioada cu sport pe spate si normale pe fata...si comportamentul este cam aiurea...

Cand esti pregatit...schimba-le pe toate.

Link către comentariu

Pai..asa cred ca trebuie facut si asa o sa fac. 4 arcuri ..si termin povestea :)

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Apa...paie si bataie! :)) Adunam km cat e posibil de multi. Nu ma feresc sa o plimb... 

Pe unde am mai fost? Ce-am mai facut? 

Nu stiu cum a rezistat actuatorul turbo pana acum, incat nu o cedat si ala in concediu! Arata cam asa: 

63a83ad7-7b3f-4246-be80-dc88db680d5e.jpg.cc49427bdd07afe5a9b522221e9de0d8.jpg - adica Groaznic!

Am pus altul, am reglat...si momentan e ok. Nu prea am timp de reglaje fine sau perfecte, dar as vrea sa le fac candva. 

Cu ocazia asta, m-am uitat si la turbo. Arata ok pentru o turbina in care nu s-a umblat. Joc ...aproape deloc. Nici axial, nici radial. Ulei in interior...nimic. Ceea ce e super bine! 

a5deb042-7537-40c0-88ef-e9f33edc2604.thumb.jpg.6077254879f9f9863cbe43809a005858.jpg

Apoi, m-am trezit ca iarasi se uda mocheta la o ploaie mai torentiala. Sursa - Bara longitudinala dreapta. Data jos, curatat si refacute garniturile - de data asta am pus unele de cauciuc. Stranse bine si nu mai am nici o problema.

IMG_2394.thumb.jpg.af33b7a25153d5df4f6599e8bb06257f.jpg IMG_2395.thumb.jpg.028d91e00c30c1078de4253ceec7b459.jpg 

 

Apoi, ca tot am dat scutul jos sa schimb actuatorul turbinei, am izolat si scutul (protectie in plus la baia de ulei, in caz de ceva).

IMG_2671.thumb.JPG.e9f9989e27c45b005b392dbeb1e13455.JPG IMG_2672.thumb.JPG.fc33fdaf19fa1530b5ebef43af43a1e6.JPG IMG_2673.JPG.6e28e18c6c5a54ffcc996f6ac1bfd83d.JPG

Urmeaza sa cumpar si scuturile laterale si sa le montez. Mai izolam din zgomote si protejam curelele de apa, pietricele si praf. 

Apoi, am fost in Ungaria cu un coleg de munca sa luam un S4 Avant 2010 (435 CP). Cica atunci cand te grabesti sa ajungi undeva mergi cu Golful :))

Spoiler

Am plecat Duminica noaptea(luni dimineata) pe la 02:00, am ajuns in Budapesta pe la 7 dimineata. Ne-am invartit pe acolo, ne-am plimbat,am mers sa vedem masina. Placut, frumos, trage si rage frumos...hai sa facem actele: Dam de o birocratie tipic romaneasca...incat am plecat cu nr Z (export) la 9 seara, undeva de la vreo 40-50 km de Budapesta. Am ajuns in final...marti dimineata la 7 inapoi in Sibiu. Rupti in gura de obositi. Dar lasam povestea asta sa o spuna colegul meu cand isi face cont. :)

Dus-intors, mers in limitele legale, pe autostrada, pe DN, in localitati, oprit la semafor (acum le scriu pe toate sa nu cumva sa mai inteleaga cineva ca oi fi mers ilegal si sa-mi iau warn! :)) ) trecut doar pe verde, evident... dat prioritate la pietoni, animale, caini, pasari, etc... consumul a fost de 5%. Drumul...bun, in afara de segmentul dintre Deva si Faget, unde cam ai o gradina de morcovi infipta... 

Apoi, cand ajungem in Ungaria, evident mers cu waze (si cu Google Maps facea la fel) ne-o dus pe un drum forestier (ca sa avem iarasi gradina de morcovi...) si am tot urcat asa vreo cativa km ...pana am ajuns in varful unui munte....in padure: You have arrived! ?

IMG_2724.thumb.JPG.fed1e8c384bd68818cda83bb24e7866a.JPG 

Ia S4 de unde nu-i. In final, l-am gasit si ne-am intors cu 2 masini :)

AM revenit acasa, si am vrut sa scap in final de eroarea de airbag. Nicaieri nu am gasit (surse sigure) spira de volan cu 1J0 959 654J ci doar cu AP in coada. Am luat cu AP intr-un final, si din doua bucati am facut una singura. Panglica de pe AP am mutat-o pe electronica cu J... sa nu mai fac adaptari si basic settings.

Rezultatul: works like a charm! 

IMG_2886.thumb.JPG.5b2f90daeb242b930298493f3b9d1b97.JPG IMG_2889.JPG.11582714fec536cec9af4a2b2f243a24.JPG IMG_2912.thumb.JPG.923c7c939abbb22ae6fd66a32ee7c648.JPG 

nota: ultima poza e pe A1 (deci nu am mers ilegal). 

O spalare corespunzatoare si...cam atat :)

IMG_2676.thumb.JPG.07b2ad25f4f0ac1525aee8c95a907e31.JPG IMG_2677.thumb.JPG.c2cde96a53fde0508a4354d4819851dc.JPG IMG_2686.thumb.jpg.77a235f4cf2d83a04cb5d21c614292d4.jpg

 

Si...parca ar merge niste distantiere de 20 mm pe spate... 

Drumuri bune :Driver:

IMG_2855.JPG

Modificat de Emy D
Link către comentariu
  • 1 month later...

Salut din nou! 

Long time no see... :) Ca avem treburi multe si timp putin! De-ar fi ziua mai lunga...tot nu mi-ar ajunge timpul. 

In ultima vreme  nu prea mai am timp de masina... dar incerc sa tot fac cate ceva la ea, ca nah, trebuie si ea aranjata :P 

Sambata trecuta am avut ceva timp liber si am desfacut tot plafonul...si am reizolat plafonul. Avea ceva lipit pe el pentru rigidizare si izolare termica insa mi s-a parut putin. Am completat spatiile libere ....si apoi am mai pus un strat! 

IMG_0521.thumb.jpg.83664a517a306116e66f2eecbb9b79bd.jpg IMG_0524.thumb.jpg.6bba57ca939c95d7323f017ac074ffa0.jpg IMG_0530.thumb.jpg.fc26fc6eb7adec41eb9ac99e353f33ee.jpg IMG_0543.thumb.jpg.566c77a5740277a7c14bc23caf9e97ed.jpg 

IMG_0544.thumb.jpg.e8c0a47d67d68ccf0e73c43e1629ebe7.jpg IMG_0545.thumb.jpg.af1102d55ba7225ceef86b9b599eb89f.jpg IMG_0543.thumb.jpg.566c77a5740277a7c14bc23caf9e97ed.jpg IMG_0547.thumb.jpg.c31c204a2344bb703b0b2af2e1bf0a3f.jpg

IMG_0549.thumb.jpg.8fe9b3d5b2d593e332e94230c30393f4.jpg IMG_0550.thumb.jpg.db6723aa377affe2a9c67698493f76bd.jpg 

 

Cu ocazia asta, am spalat si plasticele de pe stalpi...

IMG_0571.thumb.jpg.bc66151d3411b6016d382c4175138171.jpg IMG_0603.thumb.jpg.b277922a53ac20f56e7b665e691b8f7c.jpg 946AE683-FC6F-4C43-9219-9DB7686EED10.thumb.jpg.466d1a3ba151a4d47c76d49000c314f1.jpg IMG_0604.thumb.jpg.a84c4cb41abf3c5afba9dfa1389ecb1f.jpg 

Eeee? Arata bine, nu? Acum, o sa vin curand la Vali (@muale) sa curatam si restul, sa arate impecabil :D

Desfacand plasticele din masina, am gasit si problema datorita careia nu mergea lumina din portbagaj lateral + nu mergea motorasul cum trebuie: se relaxa aiurea, incet. Acum se relaxeaza instant dupa deschiderea portbagajului. 

IMG_0539.thumb.jpg.125e120e9885451b11ab38c0a70dbe69.jpg IMG_0540.thumb.jpg.42c3a01d1d4155e11a347ef700ed2de9.jpg ED15A82E-8376-4200-80F6-C53EA4C9DE48.thumb.jpg.82fab4d662c7d77971f785c28ce9fbf2.jpg

Pentru cei care au nevoie vreodata, codurile mufei:

IMG_0568.thumb.jpg.ed517aefe0496b64079b83e702bfc56f.jpg IMG_0567.thumb.jpg.a44c27fdb8d680ddd04323aa9a29cd6f.jpg 

Si acum pot sa ma bucur de functionarea cum trebuie a haionului si luminilor din portbagaj. :)

Eventual, o inlocuire cu led? :D

 

 

Link către comentariu

A fost ceva de lucru,arata bine ;)

Si eu tot zic ca fac dar ma impart greu cu timpul :)

 

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!