Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

Sti ca si eu trebuie sa fac aceeasi operatie?Damn...

In afara de aliniere arata bine,din poze nu imi dau seama daca se vede dif.de culoare.Ai vopsit tu sau la atelier?

Link către comentariu

il luase rugina rau pe cel vechi, stiu cum e.

cat te-a dus cu totul episodul "Hayon" ?

Link către comentariu

Pai...

Hyon SH cu set de stopuri Pacific - 600 ron. 

vopsea si alte materiale - 180 ron - 300 ml vopsea + 300 ml lac + fuller + chit fin. 

manopera - 100 ron (vopsit la un prieten - in atelier dar nu la cuptor :(

Ramane sa imi iau un burduf de la sasiu la haion sa il schimb pe cel vechi care are o clema rupta (38 ron). 

si...cam atat. Ajunge deocamdata. 

 

@cxr2test, problema cu liniile nu stiu cum sa o scot la capat. De ce? pentru ca urmatoarele lucruri nu ies cum trebuie pe masina mea:

IMG_0290.thumb.jpg.005a7b353257e65a96d1866e67d5756f.jpg 

Aici, e pe partea stanga, unde , distanta dintre stop si haion e foarte mare. Cred ca stopul e prea jos (nu stiu daca poate fi reglat ). Se si vede ca stopul e practic lipit de bara. 

IMG_0292.thumb.jpg.97ed73485f609a8b719d6a0840c8d91e.jpg

Partea dreapta. Aici nu sta stopul bine. In rest, sus, e ok ca si distanta. Stiu de ce nu sta bine: Data trecuta cand aia au reparat panoul lateral dreapta nu l-au tras suficient si stopul sta putin deplasat cu partea de jos spre stanga. O sa fie remediata asta. E bine ca momentan nu atinge haionul in el. 

IMG_0295.thumb.jpg.4949222214a3b26eaa34b97210879779.jpg

Aici, distantele dintre haion si restul caroseriei imi par a fi egale. Trebuie sa ma apuc de masurat, sa fie la mm. Trebuie sa gasesc undeva la cineva un setup de fabrica si sa il reglez cum era din fabrica (ca dimensiuni, in mm). 

IMG_0296.thumb.jpg.1b76250e6c2fa469c140d6a353b22456.jpg

Aici se vede ca in partea de jos, mai merge putin presat -  in partea de jos am o distanta mai mare ca sus. Iarasi, pana nu vad unul instalat de fabrica si reglat de fabrica nu stiu cum o sa il reglez. Adica, l-as duce la aceleasi dimensiuni, sa fie la fel ca original. 

Asa da pe masina mea. Pe masina de pe care a fost luat, statea foarte bine. Distante egale intre stopuri, etc. 

O sa mai am de lucru la el...

Link către comentariu

Ai incercat reglajul din cele 2 suruburi care vin pe haion?Ar mai fi si varianta cu surubul care vine plins in plafon dar apoi trebuie reetansat cu mastic...in fabrica fiecare a fost reglat individual inainte de vopsire deci ar cam fi degeaba sa vezi unul care se aseaza bine.

Pai se poate face reglaj din cele 2 suruburi de pe haion de pe fiecare parte...fara sa ai telescoapele montate.

Modificat de sdR+
Link către comentariu

Portbagajul l-am pus inapoi pe masina cu tot cu balamale. Acolo unde era mastic, am lasat cat mastic am putut si restul am pus silicon. Ca deh...nu m-am gandit ca trebuia mastic si am ramas in fata faptului "de" implinit: trebuie montat. :D

Link către comentariu

mie mi se pare ca stopul nu sta bine, cel putin partea stanga a celui din dreapta iese mai mult ca bara.

de masurat te-as fi ajutat eu dar... :(

nu era mai bine sa fi pus mansonul de cauciuc cand montai hayonul, sa nu mai tragi iar firele prin cel nou?

luneta ai demontat-o acasa?

ai dat ceva ceara de cavitati in hayon ?

Link către comentariu

Firele nu sunt montate definitv deoarece mai urmeaza sa mai fac ceva maine la masina. Si imi e usor sa desfac din firele din el. Imi e usor ca am nevoie doar de clema de prindere a mansonului. Mansonul e in stare perfecta. Momentan caut clema aia de prindere pe undeva sa nu fie nevoie sa iau tot mansonul - e mult sa dau 38 ron pentru ceva de care nu am nevoie. 

Luneta am demontat-o la cei de la parbrize. 40 demontat. Apoi demomontat si pe cea de pe masina + inca 80 ron lipitul pe Haion. Sincer nu as fi incercat sa il demontez eu deoarece riscam sa il sparg. Cred ca am uitat sa mentionez asta...

Apropos: am o luneta de Variant, la care nu merge toata incalzirea. O donez pentru cine are nevoie. 

Ceara inca nu am dat din cateva motive. Sa se mai usuce vopseaua data prin el. Dar nu las mult asa ci o sa dau peste tot pe unde pot, prin orice gaura posibila :))Nu vreau sa mai vad rugina la haion! :D

@Muale, Sigur stopul ala nu e prea iesit, ci ar trebui sa mai iasa in exterior, de asemenea sa iasa si panoul din dreapta - e nevoie de tinichigerie si vopsitorie.  Sa dea caldura si o sa dau bara jos sa vad ce e pe sub ea. Mai mult ca sigur au prins ciobanii bara cum au putut... O sa schimb prinderile si ce mai e nevoie pentru ea sa stea cum trebuie. 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

incalzirea se repara, e solutie de la locktite.

am folosit cu succes.

cam greu cu transportul la securizate, o luam eu sa fac niste teste ;)

Link către comentariu

plastice eu am luat de la reprezentanta.Am demontat si eu panoul,l-am curatat înăuntru si vopsit si curatat găurile de scurgere.Si la mine se închide cam greu.O sa mut tampoanele de cauciuc spe înăuntru sa vad ce se intampla.Oricum fruoasa lucrareai făcut!!!

Link către comentariu

Si gata si partea asta. De acum poate sa tot vina caldura :D

IMG_0301.thumb.jpg.fed9eadb0445cadfd9e4f530b540761a.jpg IMG_0304.thumb.jpg.83074ab4d6d928d078994ac03054b581.jpg IMG_0305.thumb.jpg.638d7d351b441706b55addf4b527ea4f.jpg IMG_0306.thumb.jpg.9401bf89dc6030581f63f22d59a877bd.jpg IMG_0307.thumb.jpg.2388f6a0be108eea283e555a811126db.jpg 

Si amu....sa fie bezna in spate! :))

 

Link către comentariu

Si ca tot am avut date jos fetele de usi de pe spate, am izolat toate zonele de atingere a fetei de usa cu restul usii, pentru a elimina scartaitul. 

Pus banda textila pufoasa de la TESA pe fata de usa: 

IMG_0311.thumb.jpg.1de2d400d9b1d7e56cc3aa59442a4124.jpg IMG_0310.thumb.jpg.b35678ff34ddfaaa79e24a9ba5805b93.jpg IMG_0313.thumb.jpg.f4e3886fa9b19fb4ea5619bb9a4cfd19.jpg IMG_0315.thumb.jpg.695f0c57799d422216d98f6070e04c7f.jpg 

Pus banda textila pufoasa de la TESA pe usa: 

IMG_0316.thumb.jpg.737d0cecef62d153c87f325b905b0498.jpg IMG_0317.thumb.jpg.5a2a6d1636d9a9bc6c569c3f72c9f571.jpg IMG_0318.thumb.jpg.aaef4ad9600c096d01b5dd2e25681828.jpg 

Si gata...poti trage de fata de usa, sa te apesi pe ea, sa misti de ea - nu se mai aude nimic. Abia astept sa fac asta si la usile fata, sa scap si acolo de pocnituri si alte scartaieli in timpul mersului pe drumuri de tara/cu fisuri sau taieturi in asfalt :D

Drumuri bune! :Driver: 

 

Link către comentariu

Aseara am terminat cu fetele de usi de pe spate si m-am apucat de cele de pe fata. Am izolat si fetele metalice de pe usi si le-am facut sa nu mai traca apa prin ele. Am folosit silicon. Sper sa le mai pot dezlipi alta data cand voi avea treaba acolo :)). Si numa bine ca azi noapte a plouat si am gasit dimineata chederele uscate! Yeyyyyy! 

Oricum, s-a instalat linistea in masina. A intinerit cam cu 10 ani referitor la zgomotul produs de fetele de usi si alte plastice. Mai am si tetiera sa o fac sa nu mai vibreze si sa termin cu hayonul. Dupa asta, masina e pregatita pentru inca cativa ani de stat la mine. 

Apropos: tot aveam impresia ca imi bate ceva pe la suspensie. Aseara dupa ce am terminat cu fetele de usi, nu-mi venea sa cred ca masina nu are nimic. 

Si gata, promit sa ma opresc aici :))

Drumuri bune! 

86FB1293-5CA4-4A1D-9988-E5D7CDF535C9.thumb.jpeg.ca7585854fd6ee08da8f49820694d0f1.jpeg

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Nu prea :)) . Alea sunt de studiat. O sa primesc alta yala pentru Golful fratelui meu si vedem atunci care e smecheria cand desfac la el. :D

Link către comentariu

nu te opri aici, da o vopsea si pe cuiul de remorcare.

mie imi scartaia fata de usa in spate dar nu unde sta clipsul si pe buza exterioara.

Link către comentariu

O sa iau in curand niste Kelfos - anti rugina si dau cu el, apoi vopsit in negru. Nu ma opresc, ca ma incanta tot mai mult masina :))

Apropos de cuiul ala de remorcare: cand m-am mutat la Sibiu, am incercat sa il las mai jos...si nu am reusit deloc sa il desfac. 

Vreau sa trec in curand la rotile de vara ...asa ca ma pregatesc sa cumpar "cauciucuri" pentru jantele pe 17... Si mai sunt multe pe lista :D

 

 

Link către comentariu

Jantele albe?

Cat te platesc astia de la Dero sa le tot faci reclama :))

 

Link către comentariu

Nu-ti spun cu ce bani imi iau cauciucurile :))

trebuie sa corectez si vopseaua aia alba de pe jantele alea ...iar am de lucru... :D

 

Link către comentariu
On 01.04.2018 at 16:01, mihai.onu94 a scris:

S-au linistit si yalele? :)

Gata, am deslusit misterul yalelor zgomotoase. 

Desi par identice, sunt totusi diferite ca si constructie, materiale folosite, etc. Unele, complet negre, sunt facute in Franta. Celelalte, cu capac verde, sunt facute in Germania. Cred ca deja stiti care sunt mai silentioase. 

IMG_0404.thumb.jpg.71b2d6d544bd20bf1bff53686ed45fff.jpg 

Cel din Franta, are mai multe componente in miscare, de acolo rezultand si zgomotul. Cel din Germania, e mai simplu si cu mai putine componente in miscare. In momentul in care motorasul yalei din stanga (vezi poza) porneste, acesta face zgomot prin faptul ca roata dintata de pe motoras e actionata de un arc si un bolt care actioneaza la forta centrifugala. Evident, de cand am avut Peugeot m-am obisnuit cu faptul ca francezilor le plac complicatiile. Si la masina aia pentru a schimba o curea banala dadeai alte 2 jos... 

Diferenta e si la capac, si la partea mecanica din metal. 

IMG_0407.thumb.jpg.f56f4cb9b60e76fdeadb87c3ea1125f7.jpg 

Pentru a elimina o parte din zgomotul produs de yala franceza, am dat jos roata dintata, si din interior am scos inelul metalic care prinde acel bolt actionat de forta centrifuga. Acelui inel, i-am atasat 2 mici garnituri de cauciuc in care boltul sa bata cat are el chef... 

IMG_0408.thumb.jpg.0ba677811753eb38c6230d3f1dc2c79a.jpg

Rezultat.  Sunetul e usor diminuat, dar nu cum era yala fabricata in Germania. Dar nu mai e nici atat de tare cum e una facuta in Franta. 

Data viitoare, ma gandesc la o solutie sa blochez complet acel sistem de bolt si pinion sa vad efectele lui - Ar trebui sa dispara acel sunet enervant. 

Atasez si 2 filmulete cu zgomotul lor. Nu am facut insa si dupa operatiunea cu garnitura pe inelul de actionare. 

Filmulet 1: https://photos.app.goo.gl/SpJ7WsUOqyBnWGH02

Filmulet 2: https://photos.app.goo.gl/n5jVLXhaLBELhaoE2

Si cred ca aia si e rezolvarea: blocarea completa a mecanismului de pe motorasul din stanga incat sa nu mai existe joc intre componente. 

IMG_0404.thumb.jpg.71b2d6d544bd20bf1bff53686ed45fff.jpg

ps: am incercat sa mut pinionul de pe motorasul din dreapta pe motorasul din stanga, si apoi motorasul si pinionul sa le pun inapoi in yala de Germania. Nici o sansa sa reusesti sa le desfaci. 

Asta e... another day, an other time..

Sarbatori fericite sa aveti! Hristos a inviat!

:Driver: 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Asta studiasem si eu,cu verdele si negru,eu nu am dat jos inelul dar am pus garnituri mici in capat la fiecare rotita - de unde si insistasem initial ca zgomotul e si de la partea electronica nu doar mecanica.

Si am observat ca e si diferenta intre yala de 4 usi si yala de 2 usi,diferenta nu e mare dar cursa e mai scurta la toate componentele,astfel cand am montat una de proba (verde) trageam f.putin de manerul interior si usa si sarea deschisa,pe cand la alta verde de pe un model in 4 usi avea cursa normala.

Cele frantuzesti (negre) am vazut cazuri cand inchiderea are 2 miscari ca si cum ai bloca usa de 2 ori,cred ca mai am si eu 1 bucata neagra si una verde sa mai studiez,poate la vara spargem mitul.

Aveam idei de a baga la vaselina pe acolo si sa izolez in silicon pt piese electronice placa si micro-contactele,etc.

Pacat ca nu e topic dedicat sau un guru al yalelor pe aici :P

PS: nu merg de pe alte modele?superb,passat 2004,etc - cam la fel e structura. 

 

 

Link către comentariu

Cel mai probabil merg de pe Passat, dar cam la anul 2005 se opreste compatibilitatea :( 

Problema e doar si doar ansamblul motoras + cele 2 roti dintate incercuite de mine. in rest, totul functioneaza normal si identic la fiecare. Cu o blocare de mecanism la yalele franceze sigur le "reducem la tacere". 

:D

 

Link către comentariu

Foarte interesant. Nu am ajuns pana la stadiul sa observ ca sunt doi producatori. Multumim pentru informatii si pentru timpul alocat pentru acest aspect! :beerchug: Myth busted!

Link către comentariu

Zilele astea am reusit si eu sa imi fac schimbul de ulei si filtre. Motul Specific 505.01 + Filtre Mahle. 350 ron totul. Manopera - o bere mie dupa ce am terminat :))

Am reusit sa imi conectez si celalalt bec de la iluminatul numarului...ca nu am putut conecta cablul dupa ce am pus lampa si mi-o fost lene sa o dau jos din nou. Si...caut ceara sa dau in interiorul haionului, sa ii fac o izolare fonica si in final sa pun si eu plasticele de pe haion inapoi :D

Dupa Pasti...am facut un drum SB-Breaza (BV) - SB. Dinamica masinii inca e foarte buna si m-a uimit consumul. 5% in conditii in care am mers cu viteze demne de primit avertismente pe aici. Nu zic cu cat :))

Cateva poze:

IMG_0463.thumb.JPG.42c9873c09dd0d6ba35db6eadea03863.JPG

IMG_0451.thumb.jpg.75d8494d19ce23ec9ef037359074ef19.jpg

Si fabulosul numar de 236536 km... :) - Am facut poza sa stiu si eu la ce nr de km am facut schimburile si sa le trec in Spritmonitor.de

IMG_0533.jpg 

Pana la noi actualizari, drumuri bune va doresc :Driver:

 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Multumesc Vali :)

Intre timp, negociez cu un prieten pentru capota fata. Trebuie schimbata si apoi data si aia la vopsit...Si as schimba si usa soferului deoarece langa parbriz, sub chederul de pe usa a inceput rugina. Am reparat o data si as vrea sa o schimb sa nu dea rugina din nou dupa inca o reparatie. 

Mi-ar trebui si un bandou fata, dar ala e usor de gasit... :) Asta daca nu trec la Bara R32 (AM/OEM SH)... Sau Bara asta tinuta de iarna si de R32 pentru Vara. 

Aseara am schimbat arcurile deoarece unul s-a rupt si pentru a putea sa rulez cu masina, l-am intors. (da, stiu ca nu e o metoda chiar ok, insa aveam nevoie de masina si cum arcurile sunt la fel in capete, jos in talerul de pe punte statea ok si cu o spira rupta si sus statea ok cu flansa aceea). Datorita lui @Laurentiu_LWR (multumesc inca o data!), mi-a lasat arcurile lui pana ma hotarasc ce fac: Arcuri stock sau Eibach Pro Kit?! Tind spre Eibach Pro Kit. 

Arcurile lui Laurentiu de pe Bora, sunt mai dure putin si imi place mult cum sta masina cu ele. Pur si simplu s-a schimbat comportamentul: nu mai vine fundul peste mine cand franez. Nu se mai lasa fundul cand accelerez. De aici deduc urmatoarele: Nu am avut arcurile corespunzatoare pe masina. 

Variant: - 2 buline albe/gri si una galbena/maro 

Bora lui Laurentiu: 2 buline verzi.

Mno... mai stau "otzara" si cred ca iau Eibach pro Kit... 

Azi plec spre Ploiesti, apoi Bucuresti. Din Bucuresti in Iasi cu avionul si la intoarcere cu masina din B in SB. Sa vedem cum se comporta cu arcurile astea si daca suport ceva mai dur. 

 

ps: am schimbat si acele bucse dintre sasiu si arc (coil Seats) . Febi, 11 Ron bucata. 

Drumuri bune! :Driver:

 

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!