Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

la vag ceasul arata fix 90 pebtru orice temperaturi intre 75 si 110 grade.

Link către comentariu
marius1982.11

N-ai vazut ce ceasuri fancy avem unii.😏

145 la ulei mi se pare mult, wow

Link către comentariu

Marius, tu pana la urma ce mașina/mașini ai? Le ai pe cele de la semnătura? Am încercat să-mi dau seama așa fugitiv dar nu am reușit. Merci pt lămurire.

Link către comentariu
marius1982.11

Pana la urma de ce trebuie lamurit?😃

Link către comentariu

Mi s-a parut interesanta semnatura ta dar daca e asa mare secret atunci asta e, raman nelamurit.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

La multi aaaani! Din pacate, am pierdut poza cu 400 000 km in bord dar am prins una cat de cat interesanta: 400200 :))

image.thumb.png.d3548ff291e79d3b4532ae665c5b904a.png

Urmeaza (din nou) uleiul la DSG + filtru, garnitura si buson. Sa vad cand am timp sa fac si asta. :)

 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Si... in weekend am facut schimbul de ulei la DSG, conform procedurii. Am fost dupaia in teste, totul ok. Schimba mai frumos cutia acum :)

 

trebuie sa ma apuc de studiat trecerea la EDC16 ca sa avem Torque based ECU. Iar cu ocazia aia  cred ca si pun ambreiaje noi in DSG. 


corelarea pinilor de la EDC15 la 16 e usoara, e ok. O sa mut firele in mufa de EDC16 si e ok. Desi, as fi vrut sa gasesc un adaptor de la mufele de ed15 la cea de EDC16... dar nu gasesc. Mai important e sa testez cum lucreaza ceasurile astea cu EDC16. raman martori aprinsi? probleme? etc? 

 

We shall see...

si 2. A sosit materialul de plafon. Nu e alcantara ca nu-mi place, dar e asa de fina tesatura ca aproape e alcantara... mnoh... 😐 Aia e. punem pe asta. Dar sa vina adezivul... 

Link către comentariu
10 minute în urmă, Emy D a scris:

cred ca si pun ambreiaje noi in DSG. 

       

                hmm, de ce ? ai vreun simptom ? 🤔

Link către comentariu
marius1982.11

Alcantara adevarata patentata nu stiu de unde procuri, banueisc ca ai luat de la malex sau similar. Eu de aia am pus pe golf, acum o luna am retapitat stalpii si capacaul de la trapa cu varinta cu burete subtire ce nu era acum ceva ani sa fie mai aproape de realitate si nu asa butucanosi. Pe stalpi original nu e burete deloc. Detalii neinteresnate,mofturi.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
în urmă cu 2 ore, Adria_n a scris:

hmm, de ce ? ai vreun simptom ? 🤔

Inca nu, dar nu astept simptomele. Cutia are vreo 300K... deci ma aspept sa nu mai tina enorm de mult ambreiajele. Dar vedem. Nu tin neaparat sa fac asta, dar daca trec la EDC16, trebuie sa dau jos cutia, sa gauresc blocul motor pt noul tip de senzor pozitie vilbrochen. Daca tot sunt acolo... ce mai e un schimb de ambreiaje? :))

 

Evident, nu as baga banii in ambreiaje asa aiurea, dar ma aspept ca pe la 350-400K sa cedeze si ele. 

Chiar...oare cat rezista un set de ambreiaje DSG?

acum o oră, marius1982.11 a scris:

Alcantara adevarata patentata nu stiu de unde procuri

Alcantara nu imi place de fel. Si nu as fi vrut, dar e asa de fina tesatura la panza asta incat aproape zici ca e alcantara. Acuma asta e, vedem ce o sa fie. 

:) 

 

Link către comentariu
On 04.08.2025 at 16:34, Emy D a scris:

Daca tot sunt acolo... ce mai e un schimb de ambreiaje?

          Corect :)).

 

On 04.08.2025 at 16:34, Emy D a scris:

Chiar...oare cat rezista un set de ambreiaje DSG?

         

          In cazul meu ~218k momentan, ambreiaje uscate (d-alea naspa), de fabrica. In plus soft ECU+TCU de vreo 60K. Pare ca mai tin oleaca.

 

          Deci la tine 350 k n-ar fi o problema, exploatate decent ( mai repede de volant mi-ar fi frica :P ). 

Link către comentariu
în urmă cu 2 ore, Adria_n a scris:

mai repede de volant mi-ar fi frica

Volantul are vreo 40-50K. Si apoi pt 1200 lei, punem oricand altul. :))

 

Link către comentariu

Dar e cam deranj mult sa il schimbi.

Sper anul asta sa schimb și eu, e tot ala cu care am luat masina in 2005, cu 120cp pana prin 2010 cand a primit niste duze pp520 si am masurat 151cp, 325Nm.

Intretimp am ax came sdi, galerie admisie de asz, teava IC optimizata ca flow. Deci s-au mai plusat cativa cai.

 

Nici nu nu stiu ce e pe el. Habar nu am daca e cel original pt ca nu am avut niciodată treabă la ambreiaj. Alh-u era gata chipat cand l-am luat. Nu cred ca neamtul a pus alt ambreiaj la 140k km. Atunci se faceau inca masini, nu laptopuri ca azi. Am aflat dupa mult timp dupa achizitie, in urma postarii unui log pe forum.

Mi ca iau un kit LUK si va patina si start, de nou. Nu stiu ce cuplu duc astea after. Stiu ca LUK de fabrica era mai robust decât Sachs. Luk fiind pus pe masinile mai vechi, cum e a mea.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
în urmă cu 14 ore, marius1982.11 a scris:

deranj mult sa il schimbi.

doar din prisma faptului ca DSG-ul are 96 kg fata de cutia manuala care avea 36kg :))

In rest, niste suruburi de la planetare, o mufa la cutie, 2 suporti, electromotor si suruburile spre bloc. Si cam aia e... vine tot jos.  Cand am schimbat acum ceva km am pus Sachs. Nici eu nu stiu ce sa mai pun la Volant, mai ales ca Sachs si Luk sunt aceeasi firma acum, difera ambalajul.... 

 

 

In alta ordine de idei, am o vibratie la roti de care nu reusesc sa scap. Culmea, uneori apare, alteori nu. Asa a fost din totdeauna. Si cu cutia manuala aveam asta uneori. 
Azi dimineata am mers pe Autostrada cu viteza maxima legala. nici o vibratie. Ieri cand am mers acasa, la 120 kmph vibra volanul. Cand vibreaza volanul vibreaza indiferent ca accelerez sau franez. 
Pe acelasi sector de drum, uneori vibreaza alteori nu. 

1. Cand am pus discurile acum 2 ani, am pus rulmenti noi, SKF. 

2. Nu am joc in bielete/ pivoti, capete de bara. 

3. Planetarele, intregi, sunt noi, luate anul trecut. stg + dr. 

4. Uneori face si uneori nu. 

 

Spanac... Daca ar trebui sa merg pana in Germania si sa o alerg pe Autobahn, mi-ar fi frica sa depasesc 130 kmph. (nu e cazul acum...dar na). 
 

Link către comentariu

Si eu am avut aceeasi problema in trecut dar pana la viteze de aproximativ 60 km\h. 

La mine s-a dovedit ca erau jantele strambe.

S-a rezolvat dupa ce au fost indreptate.

Nu stiu daca se aplica si la tine, dar merita verificat.

Link către comentariu

Sa vedem. Le iau iar la rand :))

- Butuci, jante, echilibrari, verificari jocuri, etc. 


distractie cu drumurile astea "intretinute" ca la carte.... 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   2 membri

    • nick_n
    • mad_kat
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!